Tuurlijk wel, maar ook over andere misschien onbenulligheden maar een lekkere afwisseling....waar meer bij gelachen kan worden....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:36 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het over andere groepjes, of bedoel je dat ze in de groep van ronahi, doriana, dilsabeau (kan ze net zo goed als 1 noemen) nooit over t spel hebben?
En toen? Was het op? of meer van wedewedewede wa wedewede wede snaptuquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Glenn ook hoor, over dat hij s'nachts werkt, zijn vrouw ook, die al een dochter had en hij dus stiefvader is, samen hebben ze nog een zoon. Hij heeft zijn vrouw op hun werk leren kennen.
Die kan ik dus ook niet verstaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Weet al heel veel over Tom. Die heeft veel verteld.
Beetje gefrustreerd?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:45 schreef marky het volgende:
[..]
En toen? Was het op? of meer van wedewedewede wa wedewede wede snaptu
Jij ziet en interpreteert veel gesprekken heel anders dan dat ik doe. In jou ogen is alles van die groep alles gezellig kletsen en de groep Ashley als je het zo wilt noemen praten alleen over het spel. Het klopt geen van beiden. Ze lullen allemaal over het spel, wie ze willen nomineren en wie er het eerst weg moet. Daarnaast kletst ook iedereen over andere zaken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:43 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb toch zelf ook gekeken. Effe over iets van thuis pak maar gewoon. Effe over de situatie in het huid. Dan over vrienden en vriendinnen en het laten van scheten. Alles even relaxed. Gaan we naar huis dan gaan we naar huis behalve Dori die zit er wat anders in die wil echt blijven.
Zekers voor mij vind ik de nieuwe BB'S met belgen en nederlanders ook niet zo leuk meer. Ook niet dat je weet dat om en om een winnaar uitkomt. En B.B. is daar nu al naar toe aan het werken.....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:42 schreef Xilia het volgende:
[..]
Prijs me gelukkig dat ik in België woon dan
Dat haal ik er niet uit. Ik kan naar iedereen kijken en luisteren, behalve die 4. Komen zeikerig op me over. Maar goed, als we allemaal hetzelfde dachten was 't ook maar saai.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ook over andere misschien onbenulligheden maar een lekkere afwisseling....waar meer bij gelachen kan worden....
Zoiets als Alice en Ashley met het pizza bakken. Dat hoor ik van bij de blauwe kamer.
Dat om en om vind ik belachelijk, misschien denken ze dat ze dat zo moeten doen maar het is echt niet leuk voor het spelquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zekers voor mij vind ik de nieuwe BB'S met belgen en nederlanders ook niet zo leuk meer. Ook niet dat je weet dat om en om een winnaar uitkomt. En B.B. is daar nu al naar toe aan het werken.....
Misschien loopt het niet zo'n vaart. En daarbij hij wist dat dit niet jaren ging duren....hij zal toch een keer naar huis moeten. Hij kon ook zo weg gaan......quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:49 schreef Xilia het volgende:
Arme Danny, die zit er vast mee in dat zijn vrouw er niet gaat zijn als em eruit moet
Daar heb je gelijk in....als we allemaal op de zelfde stemmen kan BB wel inpakken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:50 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Dat haal ik er niet uit. Ik kan naar iedereen kijken en luisteren, behalve die 4. Komen zeikerig op me over. Maar goed, als we allemaal hetzelfde dachten was 't ook maar saai.
Dat vind ik ook sneu, komt over als een eerlijke goede kerel waar je prima een biertje mee kunt drinkenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:49 schreef Xilia het volgende:
Arme Danny, die zit er vast mee in dat zijn vrouw er niet gaat zijn als em eruit moet
Maar Belgie steek er ook geld in net als Nederland. Als dan vaak maar 1land steeds winnaars brengt dat kan ook niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:51 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat om en om vind ik belachelijk, misschien denken ze dat ze dat zo moeten doen maar het is echt niet leuk voor het spel
Hoop voor hem dat het allemaal meevalt. Zijn dochter is mega fan en heeft fan pagina's voor hem gemaakt enzo ook met foto's waar zijn madam ook op staatquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien loopt het niet zo'n vaart. En daarbij hij wist dat dit niet jaren ging duren....hij zal toch een keer naar huis moeten. Hij kon ook zo weg gaan......
Moeilijk verhaal, ik neig positief boor zijn keuze, maar als zij zo duidelijk is geweest dat ze het NIET wilt, mja ga je dat dan toch doen als man? Moeilijkquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:52 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook sneu, komt over als een eerlijke goede kerel waar je prima een biertje mee kunt drinken
Tuurlijk kan dat niet, maar spontaan is toch het allerleukste.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Belgie steek er ook geld in net als Nederland. Als dan vaak maar 1land steeds winnaars brengt dat kan ook niet.
Ikzelf zou het niet gedaan hebben, maar kan z'n keuze om voor zichzelf te kiezen ook wel weer respecteren.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:56 schreef Xilia het volgende:
[..]
Moeilijk verhaal, ik neig positief boor zijn keuze, maar als zij zo duidelijk is geweest dat ze het NIET wilt, mja ga je dat dan toch doen als man? Moeilijk
Hij had ook dat nu juist niet moeten vertellen dan had er geen haan naar gekraaid . Voor zijn vrouw moet dit nog moeilijker geweest zijn. In zijn buurt moet zijn vrouw over straat naar de winkels.....Wat dat betreft kan ik niet echt medelijden hebben met hen....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:56 schreef Xilia het volgende:
[..]
Moeilijk verhaal, ik neig positief boor zijn keuze, maar als zij zo duidelijk is geweest dat ze het NIET wilt, mja ga je dat dan toch doen als man? Moeilijk
Nee. Die speelt dubbelspel. Dat wordt hem niet in dank afgenomen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:42 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Zal Randy dan zijn denk ik. Mijn gok is dat Jimmy 't ver gaat schoppen
Hink ook op 2 benen. Danny lijkt mij ook een goede kerel, kan er zo niets verkeerds over zeggen, zorgzaam etc. Als je vrouw echt niet wilt dat je gaat... Maar als het de grote droom is van je man, mag je dat als vrouw afnemen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:56 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik dacht de dochter van Glenn was. Ze lijkt op hem.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Glenn ook hoor, over dat hij s'nachts werkt, zijn vrouw ook, die al een dochter had en hij dus stiefvader is, samen hebben ze nog een zoon. Hij heeft zijn vrouw op hun werk leren kennen.
kan idd andersom zijn, maar weet wel dat 1 van de kinderen uit een vorige relatie van zijn vrouw is.quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik dacht de dochter van Glenn was. Ze lijkt op hem.
Van mij wel, maar ook andersom..quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hink ook op 2 benen. Danny lijkt mij ook een goede kerel, kan er zo niets verkeerds over zeggen, zorgzaam etc. Als je vrouw echt niet wilt dat je gaat... Maar als het de grote droom is van je man, mag je dat als vrouw afnemen?
Lastig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |