Randy was tot afgelopen week ook onzichtbaar en nu weer dusquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
Randy zal gaan want is niet echt een toevoeging.
Pannenkoeken bakken kan iedereen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:26 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi : ik weet nu dat ze mij er allemaal uit willen dus ik kan ook ieneminemutte doen he
Maar of je daar in haar geval trots op moet zijn, blijft een open vraag.quote:
vind het daarom ook leuk om haar dat te horen zeggenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar of je daar in haar geval trots op moet zijn, blijft een open vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja zalig hè, die spiegels van matglas.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vind het daarom ook leuk om haar dat te horen zeggen
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Werkt deze nog wel ?
Ashley gaat deze informatie niet aan deze tafel bespreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Zoiets zal je thuis hebben.quote:
Werkt deze nog wel ?
Ashley gaat deze informatie niet aan deze tafel bespreken.Ik heb beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt deze nog wel ?
Ashley gaat deze informatie niet aan deze tafel bespreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:30 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi vindt het grappig dat haar man scheten laat.
doriana vindt het echt vies maar alez je houdt van die persoon he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |