Geen sorry.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, heb alles van vandaag geblockt ...
geen sorryquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, heb alles van vandaag geblockt ...
Ik vind het ook zondequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die iets te lang in de zon heeft gelegen.
Disclaimer: Ik kraak haar niet af,vind het gewoon jammer.
Nog zo`n kraterhuidje,quote:
Ferry.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, mijn cloud account is opgeheven vrees ik, dag 30 GB aan fragmenten ...
Damn, mooi klote ook van al die moeitequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit bb jou dwars ?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Al jaren.DGK weten ze te vinden door delen op FB.quote:
That sucks,zoveel werkquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
RUtube dan maar?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, zo zonde van het werk en de tijd ....
Snap ik ❤️quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben er GVD klaar mee, ben nu weg voorlopig ....
Snap ik, toch zeker erg bedankt voor alle moeite die je altijd heb genomen.Hopelijk tot snelquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap ik! wel heel veel dank voor alles wat je gedaan hebt!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ze kan er toch niks aan doen? ze heeft een mooi lichaam, en mooi gezichtje, alleen haar huid..misschien komt dat nog goed ze is nog jongquote:
Er is vast iets te vinden.Ik snap je er even klaar mee bent.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook verwijderd een paar jaar geleden ... de lange arm strekt ver.
6 pillen in haar mik en doorspoelen ging niet lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |