quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:53 schreef mario390 het volgende:
ashly likt op gaby köster![]()
[ afbeelding ]
Zegt u het maar.quote:
Had u er gelijk uit gestemd.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:03 schreef Jockari het volgende:
Als ik daar zat, zat ik weken in die jacuzzi of hottub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had u er gelijk uit gestemd.Zitten we samen op het bankje in de draaideur ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kunnen natuurlijk gewoon de mensen vervangen ipv het water.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Hottub pompt water zelf rond. Dat is het idee van een hottub. Dus dat de "pomp" niet werkt is niet erg.
Er zit geen filter in dus na drie dagen moet je eigenlijk altijd het water vervangen met zoveel mensen.
Vooral omdat ze niet douchen van te voren.
Dit is een hottub met pompquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Hottub pompt water zelf rond. Dat is het idee van een hottub. Dus dat de "pomp" niet werkt is niet erg.
Er zit geen filter in dus na drie dagen moet je eigenlijk altijd het water vervangen met zoveel mensen.
Vooral omdat ze niet douchen van te voren.
Is toch ieder jaar al een geklooi met die hottub.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is een hottub met pomp
Die pomp verwarmt ook zelf voor en filtert
Als deze niet goed werkt wordt het water dus heel snel smerig
Klopt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is toch ieder jaar al een geklooi met die hottub.
Jepquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Anders hebben wij helemaal niks meer te cos'nquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
alice, en en anstandige
venusheuvel heeft zij ook
Maar die deed het net zoals Jock wil doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Alleen in jaar Els was hij goed
Morgen staat er een bordje blij: Verboden toegang, BLAUWALGquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Doe nou niet.quote:
Els was Els-thee trekken in warm water.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar die deed het net zoals Jock wil doen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Morgen staat er een bordje blij: Verboden toegang, BLAUWALG
Ze gaan steeds vroeger lijkt wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:13 schreef Joyce-43 het volgende:
als ze je er nou al uit wilde tuurlijk ga je dan volgende week hoop ik. nu alweer naar bed?
nou inderdaad kwart over 7 nu al klaar voor de nacht ik vind dit zooitje wel saai hoor die andere lagen nooit voor 22.00 volgens mijnquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaan steeds vroeger lijkt wel.
Ik wel, liever dan Karen....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:11 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi heeft haar maandverband vergeten en gaat dit even halen.
Doriana vreest voor haar plek. Ze denkt dat de kijkers haar niet moeten hebben..
Ik hoef haar ook niet![]()
wie is ze, wij of rest van het huis? hahaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:15 schreef Snensie het volgende:
IJzersterke analyse van Doriana;” ik denk dat ze ons niet moetuh”
Laat maar, deze sufkop zit al een tijd 2x stream 2 te kijken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:15 schreef spapaars het volgende:
Krijg het vermoeden dat ze gestopt zijn met 2 unieke streams.
Marvelquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:17 schreef engine het volgende:
Ik ken precies niemand van die ze uitbeeldenSuperman ken ik wel maar die doen ze niet.
Gaat tegenvallen als je stream 1 opentquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat maar, deze sufkop zit al een tijd 2x stream 2 te kijken.
Ja, het maakt niets uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat tegenvallen als je stream 1 opent
Lezen ze misschien toch mee.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:19 schreef Joyce-43 het volgende:
ja nu 2 verschillende 1 buiten en 1 binnen![]()
![]()
laten we het hopenquote:
😁Ze had het over de kijkersquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie is ze, wij of rest van het huis? haha
Kan ook zijn dat het weer snacktime was bij de febo.quote:
Nou, dat weten we dan ook weer, vroeg het mij al jaren af hoe het in Duits was.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je wat Cameltoe op duits heet?
Muschi frisst Hose
Irene Schoutenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je wat Cameltoe op duits heet?
Muschi frisst Hose
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, dat weten we dan ook weer, vroeg het mij al jaren af hoe het in Duits was.
uhhh dan spreekt ze der eigen toch tegen met die 2 doen letterlijk geen vlieg kwaad, dan winnen ze het toch van Dorianna en van Haar zoals ze aangeeftquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
~19:10 - Stream 1
Doriana: "Stel dat wij verliezen en wij staan tegen Glenn en Danny"
Ronahi: "Dat kon de enigste beste optie zijn, als dat zo zou zijn"
Doriana: "Ik vrees wel echt voor mijn plek"
Ronahi: "Meent ge dat? Met hun ook?
Doriana: "Ja"
Ronahi: "Nee joh!"
Doriana: "Dit was nog altijd de beste optie he, voor mij, nog altijd"
Ronahi: "Denk je dat?"
Doriana: "Ja zeker omdat wij van vandaag het laatste gekozen zijn geweest"
Ronahi: "Ja maar je weet niet hoe dat is verwoord naar de kijkers toe"
Doriana: "Ik denk echt dat de kijkers ons gewoon niet moeten hebben"
Ronahi: "Die moeten toch aan de hand van iets een kiezen maken, dus je weet niet welke vraag is gesteld"
Doriana: "Ja gewoon de volgorde van het volgend spel"
Ronahi: "Dan ben ik de volgende die eruit gaat, als jij de laatse bent, dan ben ik, want Danny en Glenn laatste zou toch ook raar zijn?"
Doriana: "Ja we weten het niet"
Ronahi: "Want die twee doen letterlijik geen vlieg kwaad"
is nog steeds verschillend hier hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het weer snacktime was bij de febo.
Ging voorheen het geluid van 2 uit, nu stereostreams.
Jaar jill was het ook een periode heelquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:25 schreef stervis het volgende:
Was het vorige jaren ook dat de groepjes zo afgezonderd waren van elkaar?
Ik heb precies de indruk dat het dit jaar erger is dan andere jaren. Vorig jaar wel veel meer drama en geroddel, maar waren ze wel vaker gemengd.
je kwam er maar net niet op he steeds hahaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, dat weten we dan ook weer, vroeg het mij al jaren af hoe het in Duits was.
REactie gekregen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
en anders op Insta klagen, heb gisteren ook bericht achter gelaten daar over de hele tijd Saboo en Dilano pfff
geloof jaar met jill wel dan had je groepje Lieke, Naomi Nick en MIchel en de andere Jill THomas matt en nog wat mensen bij de andere groep ook maar was ook 2 groepenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:25 schreef stervis het volgende:
Ik heb precies de indruk dat het dit jaar erger is dan andere jaren. Vorig jaar wel veel meer drama en geroddel, maar waren ze wel vaker gemengd.
Vorig jaar zaten ze op die eigenaardige tijden te eten dat ze nog best laat aan tafel zaten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:25 schreef stervis het volgende:
nee maar ja zijn actief daar dus zullen het heus wel lezen denk ikquote:
Ze denkt dat Doriana wint van Glen en Danny, totdat Doriana aangeeft dat ze misschien wel als laatste mochten kiezen omdat het publiek haar niet moet. Daarna gaat Ronahi mee in die gedachtengang. Niet tegenspreken, maar speculeren.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uhhh dan spreekt ze der eigen toch tegen met die 2 doen letterlijk geen vlieg kwaad, dan winnen ze het toch van Dorianna en van Haar zoals ze aangeeft
Hottube weer smerig... 3...2...1quote:
Doe je mee met hints?quote:
Even de pozza aftrainen.quote:
Goed gesprek wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi voelt zich het laagste van het laagste daar in het huis
doriana beaamt
ronahi: wie weet wat voor een positiefs er thuis op ons wacht![]()
Best erg dat de mensen waar je mee in een huis leeft je het laagste van het laagste laat voelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi voelt zich het laagste van het laagste daar in het huis
doriana beaamt
ronahi: wie weet wat voor een positiefs er thuis op ons wacht![]()
Kwestie van perceptie.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Best erg dat de mensen waar je mee in een huis leeft je het laagste van het laagste laat voelen.
Ik zie het toch wel anders.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Best erg dat de mensen waar je mee in een huis leeft je het laagste van het laagste laat voelen.
dit dusquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwestie van perceptie.
Nu ook weer: "Het is niet mijn bloedgroep."
Ik vind het inkleuren van haar lippen wel mooi gedaan. Ik zou nog naar het zelfde beauty-salon gaan daarvoor.quote:
Sonja bijvoorbeeld. Blijf ik heel raar vinden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:47 schreef Rhosyn het volgende:
Er hebben mensen voor minder dat BB huis verlaten.
Kan je toch heel makkelijk zelf doen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:49 schreef stervis het volgende:
[..]
Ik vind het inkleuren van haar lippen wel mooi gedaan. Ik zou nog naar het zelfde beauty-salon gaan daarvoor.
Kan zeker, maar toch makkelijk als je het een paar jaar niet meer hoeft te doen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je toch heel makkelijk zelf doen?
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Nag nag nag...
Als je BB al heftig vindt, had je in De Gouden Kooi moeten zitten.![]()
[ afbeelding ]
Alle 3 nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
en toch hoor ik nog liever deze twee dan soebaroe
Erg hč..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
Wat is zij aan het doen trouwens?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
nee super leuk ook om iemand uit te lachenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
do: tom kan nergens tegen ook als je die uitlacht
ro: mijn man is foxwild zijn en kwaad zijn op mij omdat ik mij zo laat doen en zelfs geen hand geven.
Hoe durven ze.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
Dan kunnen we toch beter naar huis gaan
Ro
Wij zijn fucking oprecht
Do
ze loopt nu net de badkamer in, het lijkt erop dat ze een handwasje gaat doen oidquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:55 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Wat is zij aan het doen trouwens?
(hier in BE al een hele tijd de 3 jochies die pokemonnen uitbeelden, ugh)
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
Dan kunnen we toch beter naar huis gaan
Ro
Wij zijn fucking oprecht
Do
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
Doriana hoopt op 1 van. Tyrons vrienden
lijken wel 15 jaarquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
Doriana hoopt op 1 van. Tyrons vrienden
Misschien is het verstandiger op zoek te gaan naar een leuke vriend ipv op uiterlijkquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lijken wel 15 jaar
omdat ze tyron knap vinden heeft hij ook knappe vrienden?
ja soms echt rare keuzes met schakelen...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Eindelijk eens een normaal gesprek tussen Ro en Do, schakelen ze de stream weer om. Het mag kennelijk weer niet te persoonlijk worden.
Ze praat over haar zus en vriendenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Eindelijk eens een normaal gesprek tussen Ro en Do, schakelen ze de stream weer om. Het mag kennelijk weer niet te persoonlijk worden.
Ik hou ervanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
Schijterigheid van de productie. Als ze te persoonlijke zaken bespreken, schakelen ze weg.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja soms echt rare keuzes met schakelen...
Ze geeft er geen namen en adressen bij toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze praat over haar zus en vrienden
Die vragen niet om stream tijd hč
Avg pbquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze geeft er geen namen en adressen bij toch?
Het probleem met Ro is dat ze altijd over anderen praat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat is de crux ja.quote:
Ja, ik kan al meer dan uur de streams niet kijken omdat het de saaie, zielige groep is die wordt getoont.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Een tijd geen Ashley op stream en gelijk de dood in de pot.. Valt het op?
Denk eerder dat ze de zelfde humor hebben....die hebben aan een half woord genoeg.....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lijken wel 15 jaar
omdat ze tyron knap vinden heeft hij ook knappe vrienden?
Mooi tegeltje voor op de slangenslaapkamer:quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het probleem met Ro is dat ze altijd over anderen praat.
Kan je alvast wennen aan een opgebrande Ashley. Die of in de groene kamer ligt of op bed.......quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooi tegeltje voor op de slangenslaapkamer:![]()
[ afbeelding ]
obregd.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoe durven ze.
Ze kunnen het woord oprecht niet eens spellen.
Dat heb ik met Ashley, Karen, Tom dat is meestal gekonkel onderbroken door gehinnik.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:56 schreef stervis het volgende:
Ik kan de streams met Randy, Ro, Do, Ty, Dilano en Sabeau echt niet aanhoren.
Ik kijk heel selectief.
Haha echt hč, dit tegeltje hing vroeger bij mijn oma op de wc😁quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooi tegeltje voor op de slangenslaapkamer:![]()
[ afbeelding ]
Op x zagen ze ook dat Jimmy de verkleed partij niet kon waarderen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:20 schreef KnalPoenani het volgende:
Op X gaan ze los op Ro omdat ze gezegd zou hebben dat haar broer Tom helemaal kapot gaat maken als ze thuis is. Iemand iets meegekregen daarvan op stream?
Theetjes getrokken uit lijf van Kitty weet ik nog.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:34 schreef stervis het volgende:
[..]
Hottube weer smerig... 3...2...1
Ik dacht ze dat ding verbannen hadden in BB. Het eerste jaar waren ze daar ook vaak thee'tjes uit aan het drinken, maar daarna niet meer gezien.
En X is nogal een medium waar wijze mensen posten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:21 schreef marky het volgende:
[..]
Op x zagen ze ook dat Jimmy de verkleed partij niet kon waarderen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En X is nogal een medium waar wijze mensen posten.
Ze is over het algemeen niet grappig. Ze lacht heel erg nep.Komt ongemeend over. Ze heeft me echt nog nooit laten lachen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Nick.quote:
was ook niet mijn typequote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
I hate him. Ken Nixke privé. Arrogant manneke. De schijnwerpers weet je wel.
Ja, dat zei Ro op stream tegen Do.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:20 schreef KnalPoenani het volgende:
Op X gaan ze los op Ro omdat ze gezegd zou hebben dat haar broer Tom helemaal kapot gaat maken als ze thuis is. Iemand iets meegekregen daarvan op stream?
Dat is nogal heftig !quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:28 schreef snorharen het volgende:
[..]
Ja, dat zei Ro op stream tegen Do.
Haar man toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:28 schreef snorharen het volgende:
[..]
Topper.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 1400 uur staat zo online, DM voor de link ...
ze had het over haar man en was theoretischquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:20 schreef KnalPoenani het volgende:
Thanks, wat een leuke familie.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:32 schreef snorharen het volgende:
Haar man zou Tom geen hand geven en haar broer zou erop slaan.
Volgens mij had ze het over haar manquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:28 schreef snorharen het volgende:
[..]
dan snap je der humor nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:23 schreef marky het volgende:
[..]
Ze is over het algemeen niet grappig. Ze lacht heel erg nep.Komt ongemeend over. Ze heeft me echt nog nooit laten lachen.
Wat vreselijk enig.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:33 schreef zodeju het volgende:
In de woomkamer zijn ze oude liedjes aan het raden en hebben veel lol....
Sja jammer dat de andere er niet bij zijn....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat vreselijk enig.
R&B en Hip hop.
Geen wonder dat ze niet alles durft te vertellen in haar familiequote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks, wat een leuke familie.
Iedereen kent Mario.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:35 schreef Jockari het volgende:
Ze riepen Mario !!! Kennen zij die ook dan ? ;-)
ja ging over haar man en was niet echt sprake van dat hij het werkelijk zou gaan doenquote:
Maar waarom dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:32 schreef snorharen het volgende:
Haar man zou Tom geen hand geven en haar broer zou erop slaan.
Hou niet zo van dat soort uitspraken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ging over haar man en was niet echt sprake van dat hij het werkelijk zou gaan doen
haar man en haar broerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het over haar man
Die brak toch iets?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:39 schreef stervis het volgende:
Ik moet bij Dilano vaak aan Tobias (2022?) denken. Beiden competitief, sportief en vol van zichzelf. Ik vind ze dezelfde types.
Mwahhhquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:39 schreef stervis het volgende:
Ik moet bij Dilano vaak aan Tobias (2022?) denken. Beiden competitief, sportief en vol van zichzelf. Ik vind ze dezelfde types.
Vond Tobias toch ff leuker......quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:39 schreef stervis het volgende:
Hoe bedoel je? Letterlijk bot gebroken? Weet ik niet meer. Was ook heel tactisch en emotieloos. Maar Dilano heeft nu wel emotie voor Sabeau.quote:
Zie ik Dil ook nog wel doen.quote:
Wat Greys post.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:42 schreef stervis het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Letterlijk bot gebroken? Weet ik niet meer. Was ook heel tactisch en emotieloos. Maar Dilano heeft nu wel emotie voor Sabeau.
nee is ook zo maar ze zat het zo te vertellen van dat haar man hun in het echt , echt niet zo mogen en dat wel zou kunnen gebeuren als dit alles in echt zou gebeuren dat hij dus anders reageerd als haar zij is van de grote bekken en hij is stil maar zou dat dan zou uitenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hou niet zo van dat soort uitspraken.
binnen een kwartier ofzo voor de show zou beginnen ofzo dus vanaf kwart over 8 denk ikquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
Wanneer was dat 'dreigement' ongeveer?
Ze vraagt Danny en glenn wat vragenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:45 schreef zodeju het volgende:
Zo ziek als ze is en toch nog over de bewoners praten.....ik zou zeggen morgen kunnen we weer vanavond even niet.
Zoals verwachtquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
Den Danny is wel een beetje in paniek.
Hij is nogal rap in paniek, vind ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
Den Danny is wel een beetje in paniek.
Tadaaaa.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals verwacht
Zet Randy en do ertegen over en er is niks aan het handje
Ik hoor Ash en Dannyquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:48 schreef Jockari het volgende:
Wel vreemd als je nu enkel geluid hebt opstaan, en geen streams. Sabo moet wel zwanger worden denk ik.
Is typisch iets voor een belgische flik waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:47 schreef stervis het volgende:
[..]
Hij is nogal rap in paniek, vind ik.
Mooie eigenschap dan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is typisch iets voor een belgische flik waarschijnlijk.
Dan heb ik het liefst Randy eruit omdat de stiefzusjes meer röring gevenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals verwacht
Zet Randy en do ertegen over en er is niks aan het handje
Die mogen er van mij volgende week samen uitquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:49 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dan heb ik het liefst Randy eruit omdat de stiefzusjes meer röring geven
Heeft Danny zoveel volgelingen....??quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tadaaaa.![]()
En wij weer een leuke liveshow.![]()
![]()
Do en Randy staan onderaan in de popi pollsquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft Danny zoveel volgelingen....??
Zeker en vast meer dan Dora.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft Danny zoveel volgelingen....??
is ze ziek dan? en ze komen naar haar toch over bewoners praten zij luisterd en geeft gewoon antwoord in een gesrprek je moet wel objectief blijvenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:45 schreef zodeju het volgende:
Zo ziek als ze is en toch nog over de bewoners praten.....ik zou zeggen morgen kunnen we weer vanavond even niet.
Goedenavond,en Jimmy zijn fotoboekske.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:51 schreef GayGuy het volgende:
Goedenavond. Leuk dat Tom iets van zijn zoon heeft ontvangen
Persoonlijk voorwerp gewonnen in een spel, samen met Jimmy.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:51 schreef GayGuy het volgende:
Hij is alleen maar bezig geweest om niet te nomineren en niet genomineerd te worden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Danny is hierin wel erg naief hoor, dat als je een duo bent geweest nu nog niet op elkaar gaat het is een spel en je bent geen duo meer en nu al je zit op 40 dagen nu wanneer mag het wel dan een dag voor het klaar is
Ik denk dat het voor Ashley een soort van rustperiode is. Als ze weer naar huis gaat moet ze moederen en werken. En haar leven is waarschijnlijk ook niet zo rooskleurig als ze voor doet komen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:49 schreef marky het volgende:
Ashley lult ze was als de dood om naar huis gaan twee weken terug. Ze stond te janken bij de deur. Als je het thuis ook goed hebt dan is het win win. Je moet niet denken ik ga niet naar huis.
Ok. dacht dat ze ziek was....Alice moest een pan warm water brengen....en ging naar bed.....ze was zo slap.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is ze ziek dan? en ze komen naar haar toch over bewoners praten zij luisterd en geeft gewoon antwoord in een gesrprek je moet wel objectief blijven
Rooskleurig ??? Moet ik direct aan Kitty denken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:53 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Ashley een soort van rustperiode is. Als ze weer naar huis gaat moet ze moederen en werken. En haar leven is waarschijnlijk ook niet zo rooskleurig als ze voor doet komen.
oh wat heeft die gehad? en Jimmy?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:51 schreef GayGuy het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Rooskleurig ??? Moet ik direct aan Kitty denken.
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar is Karen eigenlijk, zit die nog in het badje??
oh leuk voor hemquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedenavond,en Jimmy zijn fotoboekske.
Jimmy een fotoalbum die hij zelf had mee genomen en Tom een knuffel van zijn zoontje.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh wat heeft die gehad? en Jimmy?
Had ik niet erg gevonden. Ik denk dat ik me met 2 heren in het huis, me prima had "vermaakt"quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Nag nag nag...
Als je BB al heftig vindt, had je in De Gouden Kooi moeten zitten.![]()
[ afbeelding ]
Poezenfoto`s en zijn matties etc. Hij is er heel blij mee.quote:
Ze is eruit, ging douchen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:55 schreef zodeju het volgende:
Waar is Karen eigenlijk, zit die nog in het badje??
ze worden allemaal zo lamlendig van die Hottub na die hottub is ze erg moe geworden ookquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok. dacht dat ze ziek was....Alice moest een pan warm water brengen....en ging naar bed.....ze was zo slap.
Aggos, was best zielig dat ze er zo snel uit was.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Rooskleurig ??? Moet ik direct aan Kitty denken.
Gevonden. Vind het weer een storm in een glas water.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
binnen een kwartier ofzo voor de show zou beginnen ofzo dus vanaf kwart over 8 denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gevonden. Vind het weer een storm in een glas water.👍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gevonden. Vind het weer een storm in een glas water.zei ik toch al tegen je hahah, en zat ik met de tijd beetje goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
leuk!! voor ze echtquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jimmy een fotoalbum die hij zelf had mee genomen en Tom een knuffel van zijn zoontje.
Yup! Had 'm zelf kort ervoor uitgezetquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zei ik toch al tegen je hahah, en zat ik met de tijd beetje goed?
topquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup! Had 'm zelf kort ervoor uitgezet
Was naar de buren van De Bondgenoten gegaan, dat begon toen
Al bijna twee weken niet....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:09 schreef engine het volgende:
Ashley is wel zelf degene die zich veel terugtrekt. Zet zit altijd in een hokje ergens maar amper in de woonkamer.
Gevoelig mens. Snel overprikkeld net als haar duo partnerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:09 schreef engine het volgende:
Ashley is wel zelf degene die zich veel terugtrekt. Zet zit altijd in een hokje ergens maar amper in de woonkamer.
Bende gij ook een Belgquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu al naar bed om kwart na negen, WTF ....
Alleen als ze genomineerd is dan is ze druk en gezellie.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:09 schreef engine het volgende:
Ja, indruk maken op de kijkers het gaat haar opbreken....gelukkig heeft ze veel mensen om haar heen die haar bedienen dus waarschijnlijk ook beter dan thuis.....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:15 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen als ze genomineerd is dan is ze druk en gezellie.
Kutspelquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze willen eindelijk weer eens Weervolven, ja heerlijk ....![]()
The more the merrierquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:18 schreef jooba het volgende:
[..]
Hier zit wel een Bende Belgen zo te zien.
(Ik ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |