Maar waarom dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:32 schreef snorharen het volgende:
Haar man zou Tom geen hand geven en haar broer zou erop slaan.
Hou niet zo van dat soort uitspraken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ging over haar man en was niet echt sprake van dat hij het werkelijk zou gaan doen
haar man en haar broerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het over haar man
Die brak toch iets?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:39 schreef stervis het volgende:
Ik moet bij Dilano vaak aan Tobias (2022?) denken. Beiden competitief, sportief en vol van zichzelf. Ik vind ze dezelfde types.
Mwahhhquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:39 schreef stervis het volgende:
Ik moet bij Dilano vaak aan Tobias (2022?) denken. Beiden competitief, sportief en vol van zichzelf. Ik vind ze dezelfde types.
Vond Tobias toch ff leuker......quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:39 schreef stervis het volgende:
Hoe bedoel je? Letterlijk bot gebroken? Weet ik niet meer. Was ook heel tactisch en emotieloos. Maar Dilano heeft nu wel emotie voor Sabeau.quote:
Zie ik Dil ook nog wel doen.quote:
Wat Greys post.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:42 schreef stervis het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Letterlijk bot gebroken? Weet ik niet meer. Was ook heel tactisch en emotieloos. Maar Dilano heeft nu wel emotie voor Sabeau.
nee is ook zo maar ze zat het zo te vertellen van dat haar man hun in het echt , echt niet zo mogen en dat wel zou kunnen gebeuren als dit alles in echt zou gebeuren dat hij dus anders reageerd als haar zij is van de grote bekken en hij is stil maar zou dat dan zou uitenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hou niet zo van dat soort uitspraken.
binnen een kwartier ofzo voor de show zou beginnen ofzo dus vanaf kwart over 8 denk ikquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
Wanneer was dat 'dreigement' ongeveer?
Ze vraagt Danny en glenn wat vragenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:45 schreef zodeju het volgende:
Zo ziek als ze is en toch nog over de bewoners praten.....ik zou zeggen morgen kunnen we weer vanavond even niet.
Zoals verwachtquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
Den Danny is wel een beetje in paniek.
Hij is nogal rap in paniek, vind ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
Den Danny is wel een beetje in paniek.
Tadaaaa.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals verwacht
Zet Randy en do ertegen over en er is niks aan het handje
Ik hoor Ash en Dannyquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:48 schreef Jockari het volgende:
Wel vreemd als je nu enkel geluid hebt opstaan, en geen streams. Sabo moet wel zwanger worden denk ik.
Is typisch iets voor een belgische flik waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:47 schreef stervis het volgende:
[..]
Hij is nogal rap in paniek, vind ik.
Mooie eigenschap dan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is typisch iets voor een belgische flik waarschijnlijk.
Dan heb ik het liefst Randy eruit omdat de stiefzusjes meer röring gevenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals verwacht
Zet Randy en do ertegen over en er is niks aan het handje
Die mogen er van mij volgende week samen uitquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:49 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dan heb ik het liefst Randy eruit omdat de stiefzusjes meer röring geven
Heeft Danny zoveel volgelingen....??quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tadaaaa.![]()
En wij weer een leuke liveshow.![]()
![]()
Do en Randy staan onderaan in de popi pollsquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft Danny zoveel volgelingen....??
Zeker en vast meer dan Dora.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft Danny zoveel volgelingen....??
is ze ziek dan? en ze komen naar haar toch over bewoners praten zij luisterd en geeft gewoon antwoord in een gesrprek je moet wel objectief blijvenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:45 schreef zodeju het volgende:
Zo ziek als ze is en toch nog over de bewoners praten.....ik zou zeggen morgen kunnen we weer vanavond even niet.
Goedenavond,en Jimmy zijn fotoboekske.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:51 schreef GayGuy het volgende:
Goedenavond. Leuk dat Tom iets van zijn zoon heeft ontvangen
Persoonlijk voorwerp gewonnen in een spel, samen met Jimmy.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:51 schreef GayGuy het volgende:
Goedenavond. Leuk dat Tom iets van zijn zoon heeft ontvangen
Hij is alleen maar bezig geweest om niet te nomineren en niet genomineerd te worden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Danny is hierin wel erg naief hoor, dat als je een duo bent geweest nu nog niet op elkaar gaat het is een spel en je bent geen duo meer en nu al je zit op 40 dagen nu wanneer mag het wel dan een dag voor het klaar is
Ik denk dat het voor Ashley een soort van rustperiode is. Als ze weer naar huis gaat moet ze moederen en werken. En haar leven is waarschijnlijk ook niet zo rooskleurig als ze voor doet komen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:49 schreef marky het volgende:
Ashley lult ze was als de dood om naar huis gaan twee weken terug. Ze stond te janken bij de deur. Als je het thuis ook goed hebt dan is het win win. Je moet niet denken ik ga niet naar huis.
Ok. dacht dat ze ziek was....Alice moest een pan warm water brengen....en ging naar bed.....ze was zo slap.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is ze ziek dan? en ze komen naar haar toch over bewoners praten zij luisterd en geeft gewoon antwoord in een gesrprek je moet wel objectief blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |