quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gevonden. Vind het weer een storm in een glas water.zei ik toch al tegen je hahah, en zat ik met de tijd beetje goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
leuk!! voor ze echtquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jimmy een fotoalbum die hij zelf had mee genomen en Tom een knuffel van zijn zoontje.
Yup! Had 'm zelf kort ervoor uitgezetquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zei ik toch al tegen je hahah, en zat ik met de tijd beetje goed?
topquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup! Had 'm zelf kort ervoor uitgezet
Was naar de buren van De Bondgenoten gegaan, dat begon toen
Al bijna twee weken niet....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:09 schreef engine het volgende:
Ashley is wel zelf degene die zich veel terugtrekt. Zet zit altijd in een hokje ergens maar amper in de woonkamer.
Gevoelig mens. Snel overprikkeld net als haar duo partnerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:09 schreef engine het volgende:
Ashley is wel zelf degene die zich veel terugtrekt. Zet zit altijd in een hokje ergens maar amper in de woonkamer.
Bende gij ook een Belgquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu al naar bed om kwart na negen, WTF ....
Alleen als ze genomineerd is dan is ze druk en gezellie.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:09 schreef engine het volgende:
Ja, indruk maken op de kijkers het gaat haar opbreken....gelukkig heeft ze veel mensen om haar heen die haar bedienen dus waarschijnlijk ook beter dan thuis.....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:15 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen als ze genomineerd is dan is ze druk en gezellie.
Kutspelquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze willen eindelijk weer eens Weervolven, ja heerlijk ....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |