Sonja bijvoorbeeld. Blijf ik heel raar vinden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:47 schreef Rhosyn het volgende:
Er hebben mensen voor minder dat BB huis verlaten.
Kan je toch heel makkelijk zelf doen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:49 schreef stervis het volgende:
[..]
Ik vind het inkleuren van haar lippen wel mooi gedaan. Ik zou nog naar het zelfde beauty-salon gaan daarvoor.
Kan zeker, maar toch makkelijk als je het een paar jaar niet meer hoeft te doen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je toch heel makkelijk zelf doen?
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Nag nag nag...
Als je BB al heftig vindt, had je in De Gouden Kooi moeten zitten.![]()
[ afbeelding ]
Alle 3 nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
en toch hoor ik nog liever deze twee dan soebaroe
Erg hè..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
Wat is zij aan het doen trouwens?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
nee super leuk ook om iemand uit te lachenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
do: tom kan nergens tegen ook als je die uitlacht
ro: mijn man is foxwild zijn en kwaad zijn op mij omdat ik mij zo laat doen en zelfs geen hand geven.
Hoe durven ze.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
Dan kunnen we toch beter naar huis gaan
Ro
Wij zijn fucking oprecht
Do
ze loopt nu net de badkamer in, het lijkt erop dat ze een handwasje gaat doen oidquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:55 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Wat is zij aan het doen trouwens?
(hier in BE al een hele tijd de 3 jochies die pokemonnen uitbeelden, ugh)
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
Dan kunnen we toch beter naar huis gaan
Ro
Wij zijn fucking oprecht
Do
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |