quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:53 schreef mario390 het volgende:
ashly likt op gaby köster![]()
[ afbeelding ]
Zegt u het maar.quote:
Had u er gelijk uit gestemd.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:03 schreef Jockari het volgende:
Als ik daar zat, zat ik weken in die jacuzzi of hottub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had u er gelijk uit gestemd.Zitten we samen op het bankje in de draaideur ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kunnen natuurlijk gewoon de mensen vervangen ipv het water.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Hottub pompt water zelf rond. Dat is het idee van een hottub. Dus dat de "pomp" niet werkt is niet erg.
Er zit geen filter in dus na drie dagen moet je eigenlijk altijd het water vervangen met zoveel mensen.
Vooral omdat ze niet douchen van te voren.
Dit is een hottub met pompquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Hottub pompt water zelf rond. Dat is het idee van een hottub. Dus dat de "pomp" niet werkt is niet erg.
Er zit geen filter in dus na drie dagen moet je eigenlijk altijd het water vervangen met zoveel mensen.
Vooral omdat ze niet douchen van te voren.
Is toch ieder jaar al een geklooi met die hottub.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is een hottub met pomp
Die pomp verwarmt ook zelf voor en filtert
Als deze niet goed werkt wordt het water dus heel snel smerig
Klopt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is toch ieder jaar al een geklooi met die hottub.
Jepquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Anders hebben wij helemaal niks meer te cos'nquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
alice, en en anstandige
venusheuvel heeft zij ook
Maar die deed het net zoals Jock wil doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Alleen in jaar Els was hij goed
Morgen staat er een bordje blij: Verboden toegang, BLAUWALGquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Doe nou niet.quote:
Els was Els-thee trekken in warm water.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar die deed het net zoals Jock wil doen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Morgen staat er een bordje blij: Verboden toegang, BLAUWALG
Ze gaan steeds vroeger lijkt wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:13 schreef Joyce-43 het volgende:
als ze je er nou al uit wilde tuurlijk ga je dan volgende week hoop ik. nu alweer naar bed?
nou inderdaad kwart over 7 nu al klaar voor de nacht ik vind dit zooitje wel saai hoor die andere lagen nooit voor 22.00 volgens mijnquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaan steeds vroeger lijkt wel.
Ik wel, liever dan Karen....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:11 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi heeft haar maandverband vergeten en gaat dit even halen.
Doriana vreest voor haar plek. Ze denkt dat de kijkers haar niet moeten hebben..
Ik hoef haar ook niet![]()
wie is ze, wij of rest van het huis? hahaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:15 schreef Snensie het volgende:
IJzersterke analyse van Doriana;” ik denk dat ze ons niet moetuh”
Laat maar, deze sufkop zit al een tijd 2x stream 2 te kijken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:15 schreef spapaars het volgende:
Krijg het vermoeden dat ze gestopt zijn met 2 unieke streams.
Marvelquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:17 schreef engine het volgende:
Ik ken precies niemand van die ze uitbeeldenSuperman ken ik wel maar die doen ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |