Doe nou niet.quote:
Els was Els-thee trekken in warm water.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar die deed het net zoals Jock wil doen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Morgen staat er een bordje blij: Verboden toegang, BLAUWALG
Ze gaan steeds vroeger lijkt wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:13 schreef Joyce-43 het volgende:
als ze je er nou al uit wilde tuurlijk ga je dan volgende week hoop ik. nu alweer naar bed?
nou inderdaad kwart over 7 nu al klaar voor de nacht ik vind dit zooitje wel saai hoor die andere lagen nooit voor 22.00 volgens mijnquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaan steeds vroeger lijkt wel.
Ik wel, liever dan Karen....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:11 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi heeft haar maandverband vergeten en gaat dit even halen.
Doriana vreest voor haar plek. Ze denkt dat de kijkers haar niet moeten hebben..
Ik hoef haar ook niet![]()
wie is ze, wij of rest van het huis? hahaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:15 schreef Snensie het volgende:
IJzersterke analyse van Doriana;” ik denk dat ze ons niet moetuh”
Laat maar, deze sufkop zit al een tijd 2x stream 2 te kijken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:15 schreef spapaars het volgende:
Krijg het vermoeden dat ze gestopt zijn met 2 unieke streams.
Marvelquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:17 schreef engine het volgende:
Ik ken precies niemand van die ze uitbeeldenSuperman ken ik wel maar die doen ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |