Gaat tegenvallen als je stream 1 opentquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat maar, deze sufkop zit al een tijd 2x stream 2 te kijken.
Ja, het maakt niets uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat tegenvallen als je stream 1 opent
Lezen ze misschien toch mee.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:19 schreef Joyce-43 het volgende:
ja nu 2 verschillende 1 buiten en 1 binnen![]()
![]()
laten we het hopenquote:
😁Ze had het over de kijkersquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie is ze, wij of rest van het huis? haha
Kan ook zijn dat het weer snacktime was bij de febo.quote:
Nou, dat weten we dan ook weer, vroeg het mij al jaren af hoe het in Duits was.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je wat Cameltoe op duits heet?
Muschi frisst Hose
Irene Schoutenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je wat Cameltoe op duits heet?
Muschi frisst Hose
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, dat weten we dan ook weer, vroeg het mij al jaren af hoe het in Duits was.
uhhh dan spreekt ze der eigen toch tegen met die 2 doen letterlijk geen vlieg kwaad, dan winnen ze het toch van Dorianna en van Haar zoals ze aangeeftquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
~19:10 - Stream 1
Doriana: "Stel dat wij verliezen en wij staan tegen Glenn en Danny"
Ronahi: "Dat kon de enigste beste optie zijn, als dat zo zou zijn"
Doriana: "Ik vrees wel echt voor mijn plek"
Ronahi: "Meent ge dat? Met hun ook?
Doriana: "Ja"
Ronahi: "Nee joh!"
Doriana: "Dit was nog altijd de beste optie he, voor mij, nog altijd"
Ronahi: "Denk je dat?"
Doriana: "Ja zeker omdat wij van vandaag het laatste gekozen zijn geweest"
Ronahi: "Ja maar je weet niet hoe dat is verwoord naar de kijkers toe"
Doriana: "Ik denk echt dat de kijkers ons gewoon niet moeten hebben"
Ronahi: "Die moeten toch aan de hand van iets een kiezen maken, dus je weet niet welke vraag is gesteld"
Doriana: "Ja gewoon de volgorde van het volgend spel"
Ronahi: "Dan ben ik de volgende die eruit gaat, als jij de laatse bent, dan ben ik, want Danny en Glenn laatste zou toch ook raar zijn?"
Doriana: "Ja we weten het niet"
Ronahi: "Want die twee doen letterlijik geen vlieg kwaad"
is nog steeds verschillend hier hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het weer snacktime was bij de febo.
Ging voorheen het geluid van 2 uit, nu stereostreams.
Jaar jill was het ook een periode heelquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:25 schreef stervis het volgende:
Was het vorige jaren ook dat de groepjes zo afgezonderd waren van elkaar?
Ik heb precies de indruk dat het dit jaar erger is dan andere jaren. Vorig jaar wel veel meer drama en geroddel, maar waren ze wel vaker gemengd.
je kwam er maar net niet op he steeds hahaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, dat weten we dan ook weer, vroeg het mij al jaren af hoe het in Duits was.
REactie gekregen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
en anders op Insta klagen, heb gisteren ook bericht achter gelaten daar over de hele tijd Saboo en Dilano pfff
geloof jaar met jill wel dan had je groepje Lieke, Naomi Nick en MIchel en de andere Jill THomas matt en nog wat mensen bij de andere groep ook maar was ook 2 groepenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:25 schreef stervis het volgende:
Ik heb precies de indruk dat het dit jaar erger is dan andere jaren. Vorig jaar wel veel meer drama en geroddel, maar waren ze wel vaker gemengd.
Vorig jaar zaten ze op die eigenaardige tijden te eten dat ze nog best laat aan tafel zaten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:25 schreef stervis het volgende:
nee maar ja zijn actief daar dus zullen het heus wel lezen denk ikquote:
Ze denkt dat Doriana wint van Glen en Danny, totdat Doriana aangeeft dat ze misschien wel als laatste mochten kiezen omdat het publiek haar niet moet. Daarna gaat Ronahi mee in die gedachtengang. Niet tegenspreken, maar speculeren.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uhhh dan spreekt ze der eigen toch tegen met die 2 doen letterlijk geen vlieg kwaad, dan winnen ze het toch van Dorianna en van Haar zoals ze aangeeft
Hottube weer smerig... 3...2...1quote:
Doe je mee met hints?quote:
Even de pozza aftrainen.quote:
Goed gesprek wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi voelt zich het laagste van het laagste daar in het huis
doriana beaamt
ronahi: wie weet wat voor een positiefs er thuis op ons wacht![]()
Best erg dat de mensen waar je mee in een huis leeft je het laagste van het laagste laat voelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi voelt zich het laagste van het laagste daar in het huis
doriana beaamt
ronahi: wie weet wat voor een positiefs er thuis op ons wacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |