Dit was geen zendercheck, haar microfoon zat echt foutmquote:
Het is geen informatie van buitenaf because het is onlyLiesquote:
Ja dit is exact wat ze doet.quote:
Indoctrinatie.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Iedereen die in haar leugens gelooft en buitengewoon wordt moet in therapie om te verwerken dat iemand die ze zo hard vertrouwden al die tijd leugens in hun hoofd heeft gestopt.
Gaan ze wel begrijpen hoe het kon dat de Duitsers Hitler geloofden.
Nee van mijquote:
Ja indoctrinatie en manipulatiequote:
nou echt he 1 misstap en mevr jankt weerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:54 schreef greysbones het volgende:
Ro die gisteravond in zak en as zat
nu weer het hoogste woord
Ja Doriana kan echt super leuk zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:55 schreef zodeju het volgende:
En toch vind ik Doriana altijd leuk met Tyron is.....
had ze al gevondenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet welk merk die kussens zijn.
[ afbeelding ]
https://www.kussentijd.nl/loungekussens
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja Doriana kan echt super leuk zijn
En het kraak beddengoed is van Walra.quote:
Ik vermoed dat de dekens kraken en niet het beddengoed.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En het kraak beddengoed is van Walra.
was ooit het beste wat je kon kopenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En het kraak beddengoed is van Walra.
Als het gesteven is wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de dekens kraken en niet het beddengoed.
285 euro per stukquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet welk merk die kussens zijn.
[ afbeelding ]
https://www.kussentijd.nl/loungekussens
Dat zou betekenen dat ze nog geen een keer gewassen zijnquote:
Echt niet goed die gozerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok,
Tyron doet zijn bivakmuts op.
Tyron zegt "dit is een ski jas"
Tyron doet "pieuw pieuw pieuw"
Ik ging vannaar
naar
Is een populaire hooligan jas.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok,
Tyron doet zijn bivakmuts op.
Tyron zegt "dit is een ski jas"
Tyron doet "pieuw pieuw pieuw"
Ik ging vannaar
naar
Die moet ik ook hebben danquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een populaire hooligan jas.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die moet ik ook hebben dan
Voor de wedstrijd tegen TOP oss
* FreshFruit legt zijn tosti met ketchup aan de kantquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:06 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi gaat niet in de hottub want ze is ongesteld zegt ze
heeft ze nu haar poes gewassen en een andere onderbroek aangedaan? vanmorgen was alles doorgelekt zei ze
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit legt zijn tosti met ketchup aan de kant
[..]
Nee neequote:
BB kan zelf zijn kop niet houdenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar hoezo onderhandelen ze dit jaar zoveel met BB???
Echt totaal geen respect
[..]
Die speelt het spelletje wel mee.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BB kan zelf zijn kop niet houden
Wat zat Alice raar te tellen, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18, 1,2,3,4quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:14 schreef spapaars het volgende:
Het zijn allemaal muntenverzamelaars, ze geven bijna niets uit.
Iets met duo`s?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zat Alice raar te tellen, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18, 1,2,3,4
en weer opnieuw
courgettequote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is Sorbospons nu komkommer aan het bakken?
O, dat verklaard het misschienquote:
Witte saus van Dilanoquote:
quote:
Sorry je te moeten teleurstellen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hebben die 2 vrijstelling??? Mag toch hopen van niet![]()
[ afbeelding ]
En Ronahi en Tyron ookquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ze die al geproeft?quote:
Maar is het wel echte liefde?quote:
Ze gebruiken elkaar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Maar is het wel echte liefde?
Speelt Sabeau niet een spelletje met Dilano?
Hij is de Vera van deze editie en Sebeau de Dimitriquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk niet dat Dilano dat zo ziet.
Nee, maar heb je ooit samen zien lachen om elkaar of met elkaar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk niet dat Dilano dat zo ziet.
In de uitzending van gister was Sabeau hem wel helemaal aan het strelen en keek heel lang verliefd naar hem..gen idee wat ze wil verder, maar vertrouw haar niet helemaalquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar heb je ooit samen zien lachen om elkaar of met elkaar.
Dan zie ik eerder die goed zitten (geen liefde) tussen Glenn en Ashley en Tyron met Doriana of Donahi.
Weet niet waarom maar tussen Dilano en Saboo is niks....
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar heb je ooit samen zien lachen om elkaar of met elkaar.
Dan zie ik eerder die goed zitten (geen liefde) tussen Glenn en Ashley en Tyron met Doriana of Donahi.
Weet niet waarom maar tussen Dilano en Saboo is niks....
Ah, dat heb ik niet gezien.....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:59 schreef kiki2024 het volgende:
z
[..]
In de uitzending van gister was Sabeau hem wel helemaal aan het strelen en keek heel lang verliefd naar hem..gen idee wat ze wil verder, maar vertrouw haar niet helemaal
[..]
Helaasss, deze 2 volidioten hebben een vrijstelling 'verdiend', hopelijk nog een twist....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op bed zie je ze ook al eens handje-handje liggen
Het is niet gegaan zoals ze gehoopt had en ze snapte dit spel niet. Ze heeft zich laten overulen door Alice.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:03 schreef zodeju het volgende:
Wat is er loos met Ashley, zit ze in de put.....
En terecht, ze zitten niet bij Lingo!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:04 schreef marky het volgende:
Sip in de hottub. Alleen Bas, Ty, en Randy pakken dit soort situaties heel goed op. Je owned het gewoon en thuis is het ook goed. Dat groepje rondt Ashley tillen heel zwaar aan het hele BB gebeuren. Komt best fanatiek over.
Dat is niet zo moeilijk met zulke lippenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:05 schreef zodeju het volgende:
Of het is vertekend beeld maar met zoveel ruimte zit Karen zowat op de lip van Ashley.
Plek zat op die lip van Ashleyquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:05 schreef zodeju het volgende:
Of het is vertekend beeld maar met zoveel ruimte zit Karen zowat op de lip van Ashley.
Denk dat Lingo voor het merendeel te hoog gegrepen is. Zo moeilijk is dit niet hoor. Het verschilt alleen in manier van spelen en fanatisme.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, ze zitten niet bij Lingo!
Je ziet wat je wilt zien, dat is wat anders....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:10 schreef marky het volgende:
[..]
Denk dat Lingo voor het merendeel te hoog gegrepen is. Zo moeilijk is dit niet hoor. Het verschilt alleen in manier van spelen en fanatisme.
Ze zitten nu te sippen in de tub omdat ze zo weinig energie hebben. Hele dagen druk met konkelen en geen grip op de situatie breekt op.
Ik denk dat Frette iets beter is.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
was ooit het beste wat je kon kopen
En zo kijkt iedereen er anders na en ziet te dingen anders.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je ziet wat je wilt zien, dat is wat anders....
Damn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Frette iets beter is.
Eigenlijk ben ik heel benieuwd als dit Ronahi was met Doriana wat er dan werd geschreven.....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:14 schreef marky het volgende:
[..]
Het leven gaat niet altijd over rozen
Moet ze er maar niet zo veel uit lullen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:38 schreef engine het volgende:
Sabeau heeft last van haar nek. Dilano wil het wel even masseren
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moet ze er maar niet zo veel uit lullen.
Hij heeft een knuffel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:27 schreef kiki2024 het volgende:
benieuwd wat tom gaat krijgen..misschien iets van zijn zoontje
Lees maar even terug.quote:
Nog beter.quote:
Ah joh, bij mij viel het kwartje ook pas later, dacht eerst ook dat ie kalkoen zeiquote:
Gekke Belgen welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah joh, bij mij viel het kwartje ook pas later, dacht eerst ook dat ie kalkoen zei
Yup, gewonnen met dat spel waarbij de kijker de volgorde kon kiezenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:36 schreef Lovely het volgende:
Maar alleen Jimmy en Tom hebben iets van thuis gekregen?
De grote ligt bij zijn ex partner thuis waar zoontje nu is.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
Tom: "Hij heeft ook een grotere gekregen, maar dat is de vos dat ie altijd heeft"
Dus dat kind kan nu niet meer slapen tot Tom weer thuis is met zijn knuffel
Ah ok.. Leuk welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, gewonnen met dat spel waarbij de kijker de volgorde kon kiezen
Hij zal wel meerdere van deze hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
Tom: "Hij heeft ook een grotere gekregen, maar dat is de vos dat ie altijd heeft"
En Jimmy een fotoboekje.quote:
Hij heeft er 2.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
Nou veel ook wel hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
vele meisjes in 20s kunnen
het niet
Dat begreep ik inderdaad. Ik had ook beterquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft er 2.
Een bij mama en 1 bij papa.
Denk dat ashley niet overruled kan worden door iemand.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:05 schreef marky het volgende:
[..]
Het is niet gegaan zoals ze gehoopt had en ze snapte dit spel niet. Ze heeft zich laten overulen door Alice.
Vele jongens in de 40 ook niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
vele meisjes in 20s kunnen
het niet
pff ik wel somigesquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vele jongens in de 40 ook niet.
Nou, met al die werkende partners zullen ze wel moeten en als ze single zijn ook toch.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
en de wat album zijn?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, met al die werkende partners zullen ze wel moeten en als ze single zijn ook toch.
Daar zaten ze hele dagen te klaverjassen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:54 schreef Snensie het volgende:
Wel flauw hoor dat kaarten continue. Ik vind het jammer dat ze niet meer lange spellen hebben. Dat ze een geluid horen en dan iets moeten doen ofzo zoals in JVJL.
Vanmorgen nog, toen ze de gameroom in moestenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:54 schreef Snensie het volgende:
Wel flauw hoor dat kaarten continue. Ik vind het jammer dat ze niet meer lange spellen hebben. Dat ze een geluid horen en dan iets moeten doen ofzo zoals in JVJL.
Ja dat wel, was ook heel saai maar ze hadden ook van die 24 uur spellen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zaten ze hele dagen te klaverjassen.
Daar hebben de streamers weinig aan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanmorgen nog, toen ze de gameroom in moesten, en daarna SL natuurlijk.
Ze verzinnen vanzelf wel weer de schaak en damborden uit oud karton en flessedopjes.. kwestie van tijdquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:54 schreef Snensie het volgende:
Die bak met rood water dan, duurde heeeel lang (maar dat was ook saaiquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:57 schreef Snensie het volgende:
[..]
Daar hebben de streamers weinig aan.
Net als jij tochquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je ziet wat je wilt zien, dat is wat anders....
Sommige vrouwen in de 60 ook nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Doriana?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
Wie schreeuwt daar steeds: "HONGER."
Ja was ook best saai mja kennelijk kunnen ze niks leuks bedenken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die bak met rood water dan, duurde heeeel lang (maar dat was ook saai)
Whaa single is ook persoon die alleen woont en geen partner heeft.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
van en muzieker gevt het single ,en album
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sommige vrouwen in de 60 ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Whaa single is ook persoon die alleen woont en geen partner heeft.
gisterenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
Aliesje schept een dappere berg pasta weg.. ik dacht die wel voor twee dagen pizzablubber en salami worst op had..
Hebben ze al gedaan met steentjes.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze verzinnen vanzelf wel weer de schaak en damborden uit oud karton en flessedopjes.. kwestie van tijd
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sommige vrouwen in de 60 ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Als het op snelheid zou gaan in een wedstrijd dan wint Karen het.....Mijn hemel denk dat die het niet eens proeft...grote happen gauw naar binnen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
Aliesje schept een dappere berg pasta weg.. ik dacht die wel voor twee dagen pizzablubber en salami worst op had..
Sabeau is niet slim, ze heeft het achter de ellenbogenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:02 schreef Kajmu het volgende:
Ik nap echt de Sabeau haat niet hier, dit is echt een heel slim meiske. En wat ik denk die Ashley gaat nog afzien, ze is nu opgescheept met iemand die een ticky scherper is dan dat zij is ben heel benieuwd hoe dit uitpakt
Vergeet zelfs haar mond dicht te doenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als het op snelheid zou gaan in een wedstrijd dan wint Karen het.....Mijn hemel denk dat die het niet eens proeft...grote happen gauw naar binnen.
Want ze moet ook praten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:03 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Vergeet zelfs haar mond dicht te doen
Dat vind ik dus niet ze relativeert met haar teamgenoot en heeft alles heel helder doorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sabeau is niet slim, ze heeft het achter de ellenbogen
ik haat niemand, maar persoonlijk vindt ik dat ze erg gemaakt, overdreven en fake over komt. beetje aansteller,Alice is rond zelfde leeftijd maar wel gewoon normaalquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:02 schreef Kajmu het volgende:
Ik nap echt de Sabeau haat niet hier, dit is echt een heel slim meiske. En wat ik denk die Ashley gaat nog afzien, ze is nu opgescheept met iemand die een ticky scherper is dan dat zij is ben heel benieuwd hoe dit uitpakt
fut op duits is wat schlimmquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:05 schreef FreshFruit het volgende:
Ashley voelt zich niet lekker,slappig,futloos.
Jaja, ik heb het allemaal gezien, incl het bijna exploderen van teveel vreten van beide Blondjes.. vandaar.. snap je?quote:
Ach weet je Kajmu, het is een leuk mokkeltje om te zien en ze is niet achterlijk, maar als je 20/7 hier ziet en hoort wat er uit dat mooie nekje komt dan zou het kunnen dat je er anders tegenaan kijkt. En haat is het echt nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:02 schreef Kajmu het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, ik heb het allemaal gezien, incl het bijna exploderen van teveel vreten van beide Blondjes.. vandaar.. snap je?
Als mijn zoon met haar thuis zou komen, zou ik dat echt heel erg vinden, die wijsneus meent iedereen te kunnen vertellen hoe het leven in elkaar zit. En dat met 20 jaarquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:06 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik haat niemand, maar persoonlijk vindt ik dat ze erg gemaakt, overdreven en fake over komt. beetje aansteller,Alice is rond zelfde leeftijd maar wel gewoon normaal
Vind ik ook. Ze laat zien wel over dingen na te denkenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:05 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet ze relativeert met haar teamgenoot en heeft alles heel helder door
Ja ze benoemd alles heel apart mij ook een ticky vreemd maar ze is heel scherp vind ik Alice gaan we nu van een hele andere kant zien super dominante tante wat het weer heel leuk vind om naar te kijken ze heeft Ashley de generaal al heel vaak de mond doen snoeren, super leuk om te zienquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:06 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik haat niemand, maar persoonlijk vindt ik dat ze erg gemaakt, overdreven en fake over komt. beetje aansteller,Alice is rond zelfde leeftijd maar wel gewoon normaal
pff hou opquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet een beetje overgeven in haar mond....
Jaja, een lekker dikke kop, ik hoop dat ze XXl kleding in resertve heeft.. ze barstte gisteren al zowat uit haar spulletjesquote:
jimmy aka snorrrequote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:18 schreef Kajmu het volgende:
Die Jimmie valt me ook vies tegen hoor bah bah hielelikker had ik niet verwacht
Moet wel toegeven dat de verkeerde op schransen aangesproken worden want er zijn meer daar zoveel aangekomen....en enkel horen we Doriana....maar die eet op haar gemak met mond dicht en netjes met mes en vork....eentje daar gebruik enkel haar vork en steekt die drie keer in haar eten en gooit het zo een beetje in haar mond.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, een lekker dikke kop, ik hoop dat ze XXl kleding in resertve heeft.. ze barstte gisteren al zowat uit haar spulletjes
Ik denk dat Alice Ashley in positieve zin prikkelt. Ze accepteert veel meer van Alice dan van de meeste anderen daar, vooral ook omdat Alice's argumenten doorgaans ook hout snijden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:02 schreef Kajmu het volgende:
Maakt voor de meeste meiden in BB niets uit. Die hebben dat lichaamsdeel toch niet nodig om te zeiken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
futlos in duits bedoelt
dat zonder vagina
Die heeft zeker net brood met tevredenheid gegeten.quote:
Schuifkaas.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die heeft zeker net brood met tevredenheid gegeten.
Als je geen antwoord geven op vragen iemand de mond snoeren noemt, ja dan heeft ze Ashley de mond gesnoerd.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:11 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Ja ze benoemd alles heel apart mij ook een ticky vreemd maar ze is heel scherp vind ik Alice gaan we nu van een hele andere kant zien super dominante tante wat het weer heel leuk vind om naar te kijken ze heeft Ashley de generaal al heel vaak de mond doen snoeren, super leuk om te zien
In de meeste BB's zag je mensen zienderogen afvallen, maar ik heb de indruk dat ze in deze editie tegen de klippen op groeien.quote:
Maar dat heb ik niet gezegd hoor, we hebben de live treams gezien dat Asley telkens zei ja maar ehhh en Alice haar overrompelde met hoe de vork in de steel zatquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je geen antwoord geven op vragen iemand de mond snoeren noemt, ja dan heeft ze Ashley de mond gesnoerd.
Zij heeft er duidelijk aanleg voor...ze is ook erg groot en grof.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In de meeste BB's zag je mensen zienderogen afvallen, maar ik heb de indruk dat ze in deze editie tegen de klippen op groeien.
I know.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:35 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Maar dat heb ik niet gezegd hoor, we hebben de live treams gezien dat Asley telkens zei ja maar ehhh en Alice haar overrompelde met hoe de vork in de steel zat
Nou dat vind ik nou een mooie reactie post ieder zn meningquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach weet je Kajmu, het is een leuk mokkeltje om te zien en ze is niet achterlijk, maar als je 20/7 hier ziet en hoort wat er uit dat mooie nekje komt dan zou het kunnen dat je er anders tegenaan kijkt. En haat is het echt niet![]()
Ze is niet de enige daar die behoorlijk verdiktquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij heeft er duidelijk aanleg voor...ze is ook erg groot en grof.
Dat verstaan ze niet in Griekenlandquote:
quote:
Dan waren er heel veel cossers hysterisch aan het juichen en dat het karma was en hun verdiende loon etc etcquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik heel benieuwd als dit Ronahi was met Doriana wat er dan werd geschreven.....
Niet op school geleerd, ben nog bezig nu, heb vorig jaar een half jaar daar gewoond.quote:
Nee, pannetje warm water kan ze krijgen van Alice......quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:43 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley en Alice 5 coins. Kan Ashley fijn warm douchen. Als dat mag van Alice.
En terechtquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, pannetje warm water kan ze krijgen van Alice......
Vroeg ze zelf om.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, pannetje warm water kan ze krijgen van Alice......
Ja, dat vergeet het mannetje raar voor een poltieman kunnen juist de belangrijke details zijn....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:48 schreef marky het volgende:
En Danny verteld weer niet het hele verhaal. Ze hebben hun gekozen omdat ze wisten hoe populair de andere waren en het van hun nog niet wisten en daar dus het risico namen.
Mooi, dan kunnen we eindelijk eens ontopic stuff in het Scanman-topic posten.quote:
Dit staat toch veel leuker dan met die struik andijvie eraan!quote:
Hahahaquote:
Voor zaterdag hangt die hele deurmat er wel weer aan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit staat toch veel leuker dan met die struik andijvie eraan!
Ja weet ik...maar het was ook zo'n leuke vergelijkenis een heerlijke warme douche of een pannetje warm water.quote:
Ik vind dit eerder de geblondeerde zus van Sandra Reemer.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:53 schreef mario390 het volgende:
ashly likt op gaby köster![]()
[ afbeelding ]
De pomp werkt nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Het water begint echt heeeeel troebel te worden
.ze hebben geen chloor he??
Zeker wel,van die tabletten.Lenie zijn taak.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Het water begint echt heeeeel troebel te worden
.ze hebben geen chloor he??
Maar die is weg en je ziet het, meteen een teringbende daarquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker wel,van die tabletten.Lenie zijn taak.
Jaaaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar die is weg en je ziet het, meteen een teringbende daar
Rode kool op maandag en schoen aan in huis,Het is een schande.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar die is weg en je ziet het, meteen een teringbende daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |