Moet wel toegeven dat de verkeerde op schransen aangesproken worden want er zijn meer daar zoveel aangekomen....en enkel horen we Doriana....maar die eet op haar gemak met mond dicht en netjes met mes en vork....eentje daar gebruik enkel haar vork en steekt die drie keer in haar eten en gooit het zo een beetje in haar mond.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, een lekker dikke kop, ik hoop dat ze XXl kleding in resertve heeft.. ze barstte gisteren al zowat uit haar spulletjes
Ik denk dat Alice Ashley in positieve zin prikkelt. Ze accepteert veel meer van Alice dan van de meeste anderen daar, vooral ook omdat Alice's argumenten doorgaans ook hout snijden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:02 schreef Kajmu het volgende:
Ik nap echt de Sabeau haat niet hier, dit is echt een heel slim meiske. En wat ik denk die Ashley gaat nog afzien, ze is nu opgescheept met iemand die een ticky scherper is dan dat zij is ben heel benieuwd hoe dit uitpakt
Maakt voor de meeste meiden in BB niets uit. Die hebben dat lichaamsdeel toch niet nodig om te zeiken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
futlos in duits bedoelt
dat zonder vagina
Die heeft zeker net brood met tevredenheid gegeten.quote:
Schuifkaas.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die heeft zeker net brood met tevredenheid gegeten.
Als je geen antwoord geven op vragen iemand de mond snoeren noemt, ja dan heeft ze Ashley de mond gesnoerd.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:11 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Ja ze benoemd alles heel apart mij ook een ticky vreemd maar ze is heel scherp vind ik Alice gaan we nu van een hele andere kant zien super dominante tante wat het weer heel leuk vind om naar te kijken ze heeft Ashley de generaal al heel vaak de mond doen snoeren, super leuk om te zien
In de meeste BB's zag je mensen zienderogen afvallen, maar ik heb de indruk dat ze in deze editie tegen de klippen op groeien.quote:
Maar dat heb ik niet gezegd hoor, we hebben de live treams gezien dat Asley telkens zei ja maar ehhh en Alice haar overrompelde met hoe de vork in de steel zatquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je geen antwoord geven op vragen iemand de mond snoeren noemt, ja dan heeft ze Ashley de mond gesnoerd.
Zij heeft er duidelijk aanleg voor...ze is ook erg groot en grof.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In de meeste BB's zag je mensen zienderogen afvallen, maar ik heb de indruk dat ze in deze editie tegen de klippen op groeien.
I know.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:35 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Maar dat heb ik niet gezegd hoor, we hebben de live treams gezien dat Asley telkens zei ja maar ehhh en Alice haar overrompelde met hoe de vork in de steel zat
Nou dat vind ik nou een mooie reactie post ieder zn meningquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach weet je Kajmu, het is een leuk mokkeltje om te zien en ze is niet achterlijk, maar als je 20/7 hier ziet en hoort wat er uit dat mooie nekje komt dan zou het kunnen dat je er anders tegenaan kijkt. En haat is het echt niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |