ik haat niemand, maar persoonlijk vindt ik dat ze erg gemaakt, overdreven en fake over komt. beetje aansteller,Alice is rond zelfde leeftijd maar wel gewoon normaalquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:02 schreef Kajmu het volgende:
Ik nap echt de Sabeau haat niet hier, dit is echt een heel slim meiske. En wat ik denk die Ashley gaat nog afzien, ze is nu opgescheept met iemand die een ticky scherper is dan dat zij is ben heel benieuwd hoe dit uitpakt
fut op duits is wat schlimmquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:05 schreef FreshFruit het volgende:
Ashley voelt zich niet lekker,slappig,futloos.
Jaja, ik heb het allemaal gezien, incl het bijna exploderen van teveel vreten van beide Blondjes.. vandaar.. snap je?quote:
Ach weet je Kajmu, het is een leuk mokkeltje om te zien en ze is niet achterlijk, maar als je 20/7 hier ziet en hoort wat er uit dat mooie nekje komt dan zou het kunnen dat je er anders tegenaan kijkt. En haat is het echt nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:02 schreef Kajmu het volgende:
Ik nap echt de Sabeau haat niet hier, dit is echt een heel slim meiske. En wat ik denk die Ashley gaat nog afzien, ze is nu opgescheept met iemand die een ticky scherper is dan dat zij is ben heel benieuwd hoe dit uitpakt
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, ik heb het allemaal gezien, incl het bijna exploderen van teveel vreten van beide Blondjes.. vandaar.. snap je?
Als mijn zoon met haar thuis zou komen, zou ik dat echt heel erg vinden, die wijsneus meent iedereen te kunnen vertellen hoe het leven in elkaar zit. En dat met 20 jaarquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:06 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik haat niemand, maar persoonlijk vindt ik dat ze erg gemaakt, overdreven en fake over komt. beetje aansteller,Alice is rond zelfde leeftijd maar wel gewoon normaal
Vind ik ook. Ze laat zien wel over dingen na te denkenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:05 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet ze relativeert met haar teamgenoot en heeft alles heel helder door
Ja ze benoemd alles heel apart mij ook een ticky vreemd maar ze is heel scherp vind ik Alice gaan we nu van een hele andere kant zien super dominante tante wat het weer heel leuk vind om naar te kijken ze heeft Ashley de generaal al heel vaak de mond doen snoeren, super leuk om te zienquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:06 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik haat niemand, maar persoonlijk vindt ik dat ze erg gemaakt, overdreven en fake over komt. beetje aansteller,Alice is rond zelfde leeftijd maar wel gewoon normaal
pff hou opquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet een beetje overgeven in haar mond....
Jaja, een lekker dikke kop, ik hoop dat ze XXl kleding in resertve heeft.. ze barstte gisteren al zowat uit haar spulletjesquote:
jimmy aka snorrrequote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:18 schreef Kajmu het volgende:
Die Jimmie valt me ook vies tegen hoor bah bah hielelikker had ik niet verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |