Hij heeft er 2.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
Tom: "Hij heeft ook een grotere gekregen, maar dat is de vos dat ie altijd heeft"
Dus dat kind kan nu niet meer slapen tot Tom weer thuis is met zijn knuffel
Dat zag ik idd.. wel leuk zo'n fotoboekjequote:
Waarom zou ze niet kunnen koken?quote:
Nou veel ook wel hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
vele meisjes in 20s kunnen
het niet
Dat begreep ik inderdaad. Ik had ook beterquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft er 2.
Een bij mama en 1 bij papa.
Denk dat ashley niet overruled kan worden door iemand.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:05 schreef marky het volgende:
[..]
Het is niet gegaan zoals ze gehoopt had en ze snapte dit spel niet. Ze heeft zich laten overulen door Alice.
Vele jongens in de 40 ook niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
vele meisjes in 20s kunnen
het niet
pff ik wel somigesquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vele jongens in de 40 ook niet.
Nou, met al die werkende partners zullen ze wel moeten en als ze single zijn ook toch.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
en de wat album zijn?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, met al die werkende partners zullen ze wel moeten en als ze single zijn ook toch.
Daar zaten ze hele dagen te klaverjassen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:54 schreef Snensie het volgende:
Wel flauw hoor dat kaarten continue. Ik vind het jammer dat ze niet meer lange spellen hebben. Dat ze een geluid horen en dan iets moeten doen ofzo zoals in JVJL.
Vanmorgen nog, toen ze de gameroom in moestenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:54 schreef Snensie het volgende:
Wel flauw hoor dat kaarten continue. Ik vind het jammer dat ze niet meer lange spellen hebben. Dat ze een geluid horen en dan iets moeten doen ofzo zoals in JVJL.
Ja dat wel, was ook heel saai maar ze hadden ook van die 24 uur spellen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zaten ze hele dagen te klaverjassen.
Daar hebben de streamers weinig aan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanmorgen nog, toen ze de gameroom in moesten, en daarna SL natuurlijk.
Ze verzinnen vanzelf wel weer de schaak en damborden uit oud karton en flessedopjes.. kwestie van tijdquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:54 schreef Snensie het volgende:
Die bak met rood water dan, duurde heeeel lang (maar dat was ook saaiquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:57 schreef Snensie het volgende:
[..]
Daar hebben de streamers weinig aan.
Net als jij tochquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je ziet wat je wilt zien, dat is wat anders....
Sommige vrouwen in de 60 ook nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Doriana?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
Wie schreeuwt daar steeds: "HONGER."
Ja was ook best saai mja kennelijk kunnen ze niks leuks bedenken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die bak met rood water dan, duurde heeeel lang (maar dat was ook saai)
Whaa single is ook persoon die alleen woont en geen partner heeft.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
van en muzieker gevt het single ,en album
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sommige vrouwen in de 60 ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Whaa single is ook persoon die alleen woont en geen partner heeft.
gisterenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
Aliesje schept een dappere berg pasta weg.. ik dacht die wel voor twee dagen pizzablubber en salami worst op had..
Hebben ze al gedaan met steentjes.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze verzinnen vanzelf wel weer de schaak en damborden uit oud karton en flessedopjes.. kwestie van tijd
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sommige vrouwen in de 60 ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Als het op snelheid zou gaan in een wedstrijd dan wint Karen het.....Mijn hemel denk dat die het niet eens proeft...grote happen gauw naar binnen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
Aliesje schept een dappere berg pasta weg.. ik dacht die wel voor twee dagen pizzablubber en salami worst op had..
Sabeau is niet slim, ze heeft het achter de ellenbogenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:02 schreef Kajmu het volgende:
Ik nap echt de Sabeau haat niet hier, dit is echt een heel slim meiske. En wat ik denk die Ashley gaat nog afzien, ze is nu opgescheept met iemand die een ticky scherper is dan dat zij is ben heel benieuwd hoe dit uitpakt
Vergeet zelfs haar mond dicht te doenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als het op snelheid zou gaan in een wedstrijd dan wint Karen het.....Mijn hemel denk dat die het niet eens proeft...grote happen gauw naar binnen.
Want ze moet ook praten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:03 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Vergeet zelfs haar mond dicht te doen
Dat vind ik dus niet ze relativeert met haar teamgenoot en heeft alles heel helder doorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sabeau is niet slim, ze heeft het achter de ellenbogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |