Hij heeft er 2.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
Tom: "Hij heeft ook een grotere gekregen, maar dat is de vos dat ie altijd heeft"
Dus dat kind kan nu niet meer slapen tot Tom weer thuis is met zijn knuffel
Dat zag ik idd.. wel leuk zo'n fotoboekjequote:
Waarom zou ze niet kunnen koken?quote:
Nou veel ook wel hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
vele meisjes in 20s kunnen
het niet
Dat begreep ik inderdaad. Ik had ook beterquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft er 2.
Een bij mama en 1 bij papa.
Denk dat ashley niet overruled kan worden door iemand.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:05 schreef marky het volgende:
[..]
Het is niet gegaan zoals ze gehoopt had en ze snapte dit spel niet. Ze heeft zich laten overulen door Alice.
Vele jongens in de 40 ook niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
vele meisjes in 20s kunnen
het niet
pff ik wel somigesquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vele jongens in de 40 ook niet.
Nou, met al die werkende partners zullen ze wel moeten en als ze single zijn ook toch.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vele jongens in de 40 ook niet.
en de wat album zijn?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, met al die werkende partners zullen ze wel moeten en als ze single zijn ook toch.
Daar zaten ze hele dagen te klaverjassen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:54 schreef Snensie het volgende:
Wel flauw hoor dat kaarten continue. Ik vind het jammer dat ze niet meer lange spellen hebben. Dat ze een geluid horen en dan iets moeten doen ofzo zoals in JVJL.
Vanmorgen nog, toen ze de gameroom in moestenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:54 schreef Snensie het volgende:
Wel flauw hoor dat kaarten continue. Ik vind het jammer dat ze niet meer lange spellen hebben. Dat ze een geluid horen en dan iets moeten doen ofzo zoals in JVJL.
Ja dat wel, was ook heel saai maar ze hadden ook van die 24 uur spellen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zaten ze hele dagen te klaverjassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |