Dit was geen zendercheck, haar microfoon zat echt foutmquote:
Het is geen informatie van buitenaf because het is onlyLiesquote:
Ja dit is exact wat ze doet.quote:
Indoctrinatie.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Iedereen die in haar leugens gelooft en buitengewoon wordt moet in therapie om te verwerken dat iemand die ze zo hard vertrouwden al die tijd leugens in hun hoofd heeft gestopt.
Gaan ze wel begrijpen hoe het kon dat de Duitsers Hitler geloofden.
Nee van mijquote:
Ja indoctrinatie en manipulatiequote:
nou echt he 1 misstap en mevr jankt weerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:54 schreef greysbones het volgende:
Ro die gisteravond in zak en as zat
nu weer het hoogste woord
Ja Doriana kan echt super leuk zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:55 schreef zodeju het volgende:
En toch vind ik Doriana altijd leuk met Tyron is.....
had ze al gevondenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet welk merk die kussens zijn.
[ afbeelding ]
https://www.kussentijd.nl/loungekussens
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja Doriana kan echt super leuk zijn
En het kraak beddengoed is van Walra.quote:
Ik vermoed dat de dekens kraken en niet het beddengoed.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En het kraak beddengoed is van Walra.
was ooit het beste wat je kon kopenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En het kraak beddengoed is van Walra.
Als het gesteven is wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de dekens kraken en niet het beddengoed.
285 euro per stukquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet welk merk die kussens zijn.
[ afbeelding ]
https://www.kussentijd.nl/loungekussens
Dat zou betekenen dat ze nog geen een keer gewassen zijnquote:
Echt niet goed die gozerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok,
Tyron doet zijn bivakmuts op.
Tyron zegt "dit is een ski jas"
Tyron doet "pieuw pieuw pieuw"
Ik ging vannaar
naar
Is een populaire hooligan jas.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok,
Tyron doet zijn bivakmuts op.
Tyron zegt "dit is een ski jas"
Tyron doet "pieuw pieuw pieuw"
Ik ging vannaar
naar
Die moet ik ook hebben danquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een populaire hooligan jas.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die moet ik ook hebben dan
Voor de wedstrijd tegen TOP oss
* FreshFruit legt zijn tosti met ketchup aan de kantquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:06 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi gaat niet in de hottub want ze is ongesteld zegt ze
heeft ze nu haar poes gewassen en een andere onderbroek aangedaan? vanmorgen was alles doorgelekt zei ze
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit legt zijn tosti met ketchup aan de kant
[..]
Nee neequote:
BB kan zelf zijn kop niet houdenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar hoezo onderhandelen ze dit jaar zoveel met BB???
Echt totaal geen respect
[..]
Die speelt het spelletje wel mee.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BB kan zelf zijn kop niet houden
Wat zat Alice raar te tellen, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18, 1,2,3,4quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:14 schreef spapaars het volgende:
Het zijn allemaal muntenverzamelaars, ze geven bijna niets uit.
Iets met duo`s?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zat Alice raar te tellen, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18, 1,2,3,4
en weer opnieuw
courgettequote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is Sorbospons nu komkommer aan het bakken?
O, dat verklaard het misschienquote:
Witte saus van Dilanoquote:
quote:
Sorry je te moeten teleurstellen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hebben die 2 vrijstelling??? Mag toch hopen van niet![]()
[ afbeelding ]
En Ronahi en Tyron ookquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ze die al geproeft?quote:
Maar is het wel echte liefde?quote:
Ze gebruiken elkaar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Maar is het wel echte liefde?
Speelt Sabeau niet een spelletje met Dilano?
Hij is de Vera van deze editie en Sebeau de Dimitriquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk niet dat Dilano dat zo ziet.
Nee, maar heb je ooit samen zien lachen om elkaar of met elkaar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk niet dat Dilano dat zo ziet.
In de uitzending van gister was Sabeau hem wel helemaal aan het strelen en keek heel lang verliefd naar hem..gen idee wat ze wil verder, maar vertrouw haar niet helemaalquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar heb je ooit samen zien lachen om elkaar of met elkaar.
Dan zie ik eerder die goed zitten (geen liefde) tussen Glenn en Ashley en Tyron met Doriana of Donahi.
Weet niet waarom maar tussen Dilano en Saboo is niks....
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar heb je ooit samen zien lachen om elkaar of met elkaar.
Dan zie ik eerder die goed zitten (geen liefde) tussen Glenn en Ashley en Tyron met Doriana of Donahi.
Weet niet waarom maar tussen Dilano en Saboo is niks....
Ah, dat heb ik niet gezien.....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:59 schreef kiki2024 het volgende:
z
[..]
In de uitzending van gister was Sabeau hem wel helemaal aan het strelen en keek heel lang verliefd naar hem..gen idee wat ze wil verder, maar vertrouw haar niet helemaal
[..]
Helaasss, deze 2 volidioten hebben een vrijstelling 'verdiend', hopelijk nog een twist....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op bed zie je ze ook al eens handje-handje liggen
Het is niet gegaan zoals ze gehoopt had en ze snapte dit spel niet. Ze heeft zich laten overulen door Alice.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:03 schreef zodeju het volgende:
Wat is er loos met Ashley, zit ze in de put.....
En terecht, ze zitten niet bij Lingo!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:04 schreef marky het volgende:
Sip in de hottub. Alleen Bas, Ty, en Randy pakken dit soort situaties heel goed op. Je owned het gewoon en thuis is het ook goed. Dat groepje rondt Ashley tillen heel zwaar aan het hele BB gebeuren. Komt best fanatiek over.
Dat is niet zo moeilijk met zulke lippenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:05 schreef zodeju het volgende:
Of het is vertekend beeld maar met zoveel ruimte zit Karen zowat op de lip van Ashley.
Plek zat op die lip van Ashleyquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:05 schreef zodeju het volgende:
Of het is vertekend beeld maar met zoveel ruimte zit Karen zowat op de lip van Ashley.
Denk dat Lingo voor het merendeel te hoog gegrepen is. Zo moeilijk is dit niet hoor. Het verschilt alleen in manier van spelen en fanatisme.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, ze zitten niet bij Lingo!
Je ziet wat je wilt zien, dat is wat anders....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:10 schreef marky het volgende:
[..]
Denk dat Lingo voor het merendeel te hoog gegrepen is. Zo moeilijk is dit niet hoor. Het verschilt alleen in manier van spelen en fanatisme.
Ze zitten nu te sippen in de tub omdat ze zo weinig energie hebben. Hele dagen druk met konkelen en geen grip op de situatie breekt op.
Ik denk dat Frette iets beter is.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
was ooit het beste wat je kon kopen
En zo kijkt iedereen er anders na en ziet te dingen anders.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je ziet wat je wilt zien, dat is wat anders....
Damn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Frette iets beter is.
Eigenlijk ben ik heel benieuwd als dit Ronahi was met Doriana wat er dan werd geschreven.....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:14 schreef marky het volgende:
[..]
Het leven gaat niet altijd over rozen
Moet ze er maar niet zo veel uit lullen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:38 schreef engine het volgende:
Sabeau heeft last van haar nek. Dilano wil het wel even masseren
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moet ze er maar niet zo veel uit lullen.
Hij heeft een knuffel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:27 schreef kiki2024 het volgende:
benieuwd wat tom gaat krijgen..misschien iets van zijn zoontje
Lees maar even terug.quote:
Nog beter.quote:
Ah joh, bij mij viel het kwartje ook pas later, dacht eerst ook dat ie kalkoen zeiquote:
Gekke Belgen welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah joh, bij mij viel het kwartje ook pas later, dacht eerst ook dat ie kalkoen zei
Yup, gewonnen met dat spel waarbij de kijker de volgorde kon kiezenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:36 schreef Lovely het volgende:
Maar alleen Jimmy en Tom hebben iets van thuis gekregen?
De grote ligt bij zijn ex partner thuis waar zoontje nu is.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
Tom: "Hij heeft ook een grotere gekregen, maar dat is de vos dat ie altijd heeft"
Dus dat kind kan nu niet meer slapen tot Tom weer thuis is met zijn knuffel
Ah ok.. Leuk welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, gewonnen met dat spel waarbij de kijker de volgorde kon kiezen
Hij zal wel meerdere van deze hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
Tom: "Hij heeft ook een grotere gekregen, maar dat is de vos dat ie altijd heeft"
En Jimmy een fotoboekje.quote:
Hij heeft er 2.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
Nou veel ook wel hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
vele meisjes in 20s kunnen
het niet
Dat begreep ik inderdaad. Ik had ook beterquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft er 2.
Een bij mama en 1 bij papa.
Denk dat ashley niet overruled kan worden door iemand.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:05 schreef marky het volgende:
[..]
Het is niet gegaan zoals ze gehoopt had en ze snapte dit spel niet. Ze heeft zich laten overulen door Alice.
Vele jongens in de 40 ook niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
vele meisjes in 20s kunnen
het niet
pff ik wel somigesquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vele jongens in de 40 ook niet.
Nou, met al die werkende partners zullen ze wel moeten en als ze single zijn ook toch.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
en de wat album zijn?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, met al die werkende partners zullen ze wel moeten en als ze single zijn ook toch.
Daar zaten ze hele dagen te klaverjassen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:54 schreef Snensie het volgende:
Wel flauw hoor dat kaarten continue. Ik vind het jammer dat ze niet meer lange spellen hebben. Dat ze een geluid horen en dan iets moeten doen ofzo zoals in JVJL.
Vanmorgen nog, toen ze de gameroom in moestenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:54 schreef Snensie het volgende:
Wel flauw hoor dat kaarten continue. Ik vind het jammer dat ze niet meer lange spellen hebben. Dat ze een geluid horen en dan iets moeten doen ofzo zoals in JVJL.
Ja dat wel, was ook heel saai maar ze hadden ook van die 24 uur spellen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zaten ze hele dagen te klaverjassen.
Daar hebben de streamers weinig aan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanmorgen nog, toen ze de gameroom in moesten, en daarna SL natuurlijk.
Ze verzinnen vanzelf wel weer de schaak en damborden uit oud karton en flessedopjes.. kwestie van tijdquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:54 schreef Snensie het volgende:
Die bak met rood water dan, duurde heeeel lang (maar dat was ook saaiquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:57 schreef Snensie het volgende:
[..]
Daar hebben de streamers weinig aan.
Net als jij tochquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je ziet wat je wilt zien, dat is wat anders....
Sommige vrouwen in de 60 ook nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Doriana?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
Wie schreeuwt daar steeds: "HONGER."
Ja was ook best saai mja kennelijk kunnen ze niks leuks bedenken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die bak met rood water dan, duurde heeeel lang (maar dat was ook saai)
Whaa single is ook persoon die alleen woont en geen partner heeft.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
van en muzieker gevt het single ,en album
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sommige vrouwen in de 60 ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Whaa single is ook persoon die alleen woont en geen partner heeft.
gisterenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
Aliesje schept een dappere berg pasta weg.. ik dacht die wel voor twee dagen pizzablubber en salami worst op had..
Hebben ze al gedaan met steentjes.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze verzinnen vanzelf wel weer de schaak en damborden uit oud karton en flessedopjes.. kwestie van tijd
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sommige vrouwen in de 60 ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Als het op snelheid zou gaan in een wedstrijd dan wint Karen het.....Mijn hemel denk dat die het niet eens proeft...grote happen gauw naar binnen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
Aliesje schept een dappere berg pasta weg.. ik dacht die wel voor twee dagen pizzablubber en salami worst op had..
Sabeau is niet slim, ze heeft het achter de ellenbogenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:02 schreef Kajmu het volgende:
Ik nap echt de Sabeau haat niet hier, dit is echt een heel slim meiske. En wat ik denk die Ashley gaat nog afzien, ze is nu opgescheept met iemand die een ticky scherper is dan dat zij is ben heel benieuwd hoe dit uitpakt
Vergeet zelfs haar mond dicht te doenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als het op snelheid zou gaan in een wedstrijd dan wint Karen het.....Mijn hemel denk dat die het niet eens proeft...grote happen gauw naar binnen.
Want ze moet ook praten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:03 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Vergeet zelfs haar mond dicht te doen
Dat vind ik dus niet ze relativeert met haar teamgenoot en heeft alles heel helder doorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sabeau is niet slim, ze heeft het achter de ellenbogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |