SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Dit. 100%.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de summary gekeken die bij de demo van Rebirth zat
De demo ook gedaan. Niet echt enthousiast. Maar dat kan ook komen door ruim 7 maanden aan Baldur's gateMoest weer ff wennen aan het lineaire en misschien ben ik de final fantasy reeks wel "ontgroeid". Ik vond de remake van Crisis core ook verschrikkelijk. Deel 1 van VII remake vond ik dan wel weer oke, maar speelde het vooral omdat ik nooit de originele gedaan heb (stroomde pas in bij 8).
Waar ik me vooral aan stoorde is de extreme traagheid van de gameplay. Neem in de demo bv dat stuk met het brandende gebouw en hoe traag je daar doorheen loopt (vanwege een verwonding) om iemand te zoeken. Ik snap het verhaaltechnisch (al had het nul emotionele impact op me), maar game technisch is het zo extreem saai om doorheen te worstelen. Waarom zou je dat doen?
Niet dat ik altijd snelle actie moet hebben. Ik vind "zelfs" turnbased helemaal prima (en dat is dan weer verdanderd naar een niet meer strategisch hack 'n slash) en geniet zeker van de rustigere emotionelere momenten in ene verhaal, maar met je controller 5 minuten door een gebouw slepen zonder enig echt nut.......... geen geduld voor. Evenals gebouwen met 50 trappen die tijd kosten en maar 3 vijanden.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de summary gekeken die bij de demo van Rebirth zat
De demo ook gedaan. Niet echt enthousiast. Maar dat kan ook komen door ruim 7 maanden aan Baldur's gateMoest weer ff wennen aan het lineaire en misschien ben ik de final fantasy reeks wel "ontgroeid". Ik vond de remake van Crisis core ook verschrikkelijk. Deel 1 van VII remake vond ik dan wel weer oke, maar speelde het vooral omdat ik nooit de originele gedaan heb (stroomde pas in bij 8).
Waar ik me vooral aan stoorde is de extreme traagheid van de gameplay. Neem in de demo bv dat stuk met het brandende gebouw en hoe traag je daar doorheen loopt (vanwege een verwonding) om iemand te zoeken. Ik snap het verhaaltechnisch (al had het nul emotionele impact op me), maar game technisch is het zo extreem saai om doorheen te worstelen. Waarom zou je dat doen?
Niet dat ik altijd snelle actie moet hebben. Ik vind "zelfs" turnbased helemaal prima (en dat is dan weer verdanderd naar een niet meer strategisch hack 'n slash) en geniet zeker van de rustigere emotionelere momenten in ene verhaal, maar met je controller 5 minuten door een gebouw slepen zonder enig echt nut.......... geen geduld voor. Evenals gebouwen met 50 trappen die tijd kosten en maar 3 vijanden.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:32 schreef MMaRsu het volgende:
Goh wat fijn dat Tekken 8 nu ook microtransacties krijgt en de coolste kostuums achter een paywall zet! Ik dacht al, wanneer kan ik nog meer geld spenderen zodat Namco geen zorgen hoeft te maken over of ze wel of niet kunnen blijven bestaanbedankt Harada, jij kampioen van de consument.
Die 110¤ ultimate edition was namelijk iets te goedkoop in mijn ogen
quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:12 schreef Drankster het volgende:
[x]https://twitter.com/ELDENRING/status/1760076880764449173[/x]
EN DAAR BETALEN WE DAN NOG VOOR OOKquote:
Gewoon Twilight CD brandenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
EN DAAR BETALEN WE DAN NOG VOOR OOK
Daar zitten we echt op te wachten op deze troep. Sea of Thieves heeft potentie.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:06 schreef Evangelion het volgende:
[x]https://twitter.com/Xbox/status/1760364070912303430[/x]
topicpointer kan weg
Het is wel grappig dat zelfs Hi Fi Rush te zwaar is voor de Switch.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar zitten we echt op te wachten op deze troep. Sea of Thieves heeft potentie.
Als je de Nintendo Direct van vandaag hebt gezien snap je dat wel, dit schijnt op de Switch opvolger te komen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat zelfs Hi Fi Rush te zwaar is voor de Switch.
rythm games op de switch kunnen nooit werken, dan heb je geen 3 frame window om te drukken maar een 15 frame window.Maakt het veel te makkelijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als je de Nintendo Direct van vandaag hebt gezien snap je dat wel, dit schijnt op de Switch opvolger te komen.
Built-in easy mode.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rythm games op de switch kunnen nooit werken, dan heb je geen 3 frame window om te drukken maar een 15 frame window.Maakt het veel te makkelijk
Of zoals we het hier op fok noemen: RoyMode, met dan aan @Notorious_Royquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Of zoals we het hier op fok noemen: RoyMode, met dan aan @:notorious_roy
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar zitten we echt op te wachten op deze troep. Sea of Thieves heeft potentie.
Mijn leven is al hardcore/nightmare genoegquote:
Ik heb de demo er weer afgegooid want ik had ruimte nodigquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:19 schreef StateOfMind het volgende:
Vanaf vandaag is er een nieuw gebied beschikbaar in de FF7 Rebirth demo.
Gisteravond alleen het eerste gedeelte gespeeld. Ziet en klinkt fantastisch. Combat is cool maar alles tussen de gevechten in was een beetje traag. Dat draaien van die valve en kruipen met L2 en R2 was zo niet nodig en haalde op twee spannende stukken de pacing totaal weg.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de demo er weer afgegooid want ik had ruimte nodig
Zag het daarstraks voorbij komen op Fextralife jaquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[x]https://twitter.com/Ziostorm1/status/1760366228378362349[/x]
Ik heb genoeg gezien, it’s happening. Miyazaki-sama, pls.
Ja totaal mee eens. Dat zijn zulke overbodige en zelfs "schadelijke" dingen voor gameplay en ervaringquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gisteravond alleen het eerste gedeelte gespeeld. Ziet en klinkt fantastisch. Combat is cool maar alles tussen de gevechten in was een beetje traag. Dat draaien van die valve en kruipen met L2 en R2 was zo niet nodig en haalde op twee spannende stukken de pacing totaal weg.![]()
Waarom zou je god vragen om een remake en niet om een sequel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:08 schreef Koffieplanter het volgende:
DOOM SLAYER.quote:
Misschien een weekje voor launch. Sony zijn ego is veel te groot om dit groots te vieren en het zijn niet per se topgames ofzo.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:27 schreef Evangelion het volgende:
Playstation zwijgt die MS games gewoon dood? Geen trailer, blog of tweet op de officiele kanalen.
Ja, zoiets klinkt logisch.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Misschien een weekje voor launch. Sony zijn ego is veel te groot om dit groots te vieren en het zijn niet per se topgames ofzo.
Het is niet zo spannend om dit op deze manier te doenquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:38 schreef StateOfMind het volgende:
Hifi Rush, Grounded en Sea of Thieves op de X gespeeld en ik vond dat maar matige games op zijn best.
Niet mijn ding iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:24 schreef Evangelion het volgende:
De tering, misschien toch maar pre orderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo![]()
Nu al, https://opencritic.com/game/15136/final-fantasy-vii-rebirthquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:20 schreef StateOfMind het volgende:
Review embargo verloopt morgen al.
Klopt ja, ik dacht dat het vandaag de 21e wasquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:21 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nu al, https://opencritic.com/game/15136/final-fantasy-vii-rebirth
Zoals ik het lees gaat het juist niet gebeuren. Sony heeft niet eens de ps4 versie gepatched dus tjaquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:08 schreef Koffieplanter het volgende:
PS6 en anders PS7quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zoals ik het lees gaat het juist niet gebeuren. Sony heeft niet eens de ps4 versie gepatched dus tja
Laten we het hopen, aangezien de demo toch best al aardig wat van dat momenten had.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:23 schreef StateOfMind het volgende:
Irritant, maar het zal ook weer niet zo zijn dat de game er bomvol mee zit.
Is ook een ontzettend toffe, sfeervolle en mooie game.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:50 schreef superniger het volgende:
Begonnen aan Ghost of Tsushima.
Hakt lekker weg. 👍
1 van de beste games die ik ooit heb gespeeldquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:50 schreef superniger het volgende:
Begonnen aan Ghost of Tsushima.
Hakt lekker weg. 👍
MY UNCLEquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:02 schreef Questular het volgende:
[..]
1 van de beste games die ik ooit heb gespeeld
dit klinkt als iemand die knack nooit gespeeld heeftquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:02 schreef Questular het volgende:
[..]
1 van de beste games die ik ooit heb gespeeld
Knack is cack.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit klinkt als iemand die knack nooit gespeeld heeft
more like knack is digital crack.quote:
Knack 2 is cack too.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:31 schreef Jimbo het volgende:
OM OVER KNACK 2 NOG MAAR NIET TE SPREKEN
Alan wake 1 is meer een shooter, heel basic (wel tof)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:30 schreef StateOfMind het volgende:
Nu heb ik Alan Wake Remastered jaren geleden voor het laatst gespeeld, maar in mijn herinnering was dat een minder trage game dan deel 2.
In ieder geval voorzover ik mij kan baseren op deze demo.
Is sowieso alleen digitaal te koop, dus dat wordt sowieso in een sale tzt.
Wel snel zeer repetitief met verschrikkelijke 'complete all collections on the map' gameplay ala farcry/AC.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is ook een ontzettend toffe, sfeervolle en mooie game.
Ik hoop het 😍quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie het wel gebeuren maar voorlopig niet eigenlijk.
Tof, eens in de gaten houden.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:06 schreef StateOfMind het volgende:
Ding Light 2 gratis te upgraden naar de Reloaded Edition.
https://playsense.nl/5748(...)de-reloaded-edition/
Ik wacht op de Steam-release, maar ik vond Dead Island 1 en Riptide ook erg vermakelijkquote:Op maandag 26 februari 2024 17:15 schreef StateOfMind het volgende:
Blijft leuk, zombies in stukken hakken
Ben nu met Dead Island 2 bezig op de X (zit bij Game Pass nu).
Toffe game, kijk maar eens naar wat combat filmpjes op YouTube. Zo tof en mooi ook!quote:Op maandag 26 februari 2024 17:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wacht op de Steam-release, maar ik vond Dead Island 1 en Riptide ook erg vermakelijk
Ja, zag al wat voorbij komenquote:Op maandag 26 februari 2024 17:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Toffe game, kijk maar eens naar wat combat filmpjes op YouTube. Zo tof en mooi ook!
Ook op de pc met gamepass of?quote:Op maandag 26 februari 2024 17:15 schreef StateOfMind het volgende:
Blijft leuk, zombies in stukken hakken
Ben nu met Dead Island 2 bezig op de X (zit bij Game Pass nu).
Geen idee eigenlijk, al heb ik wel Game Pass Ultimate.quote:
Heel Sony gaat op de schop.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:22 schreef superniger het volgende:
Ontslagronde bij Guerrilla.
https://www.ad.nl/games/o(...)-op-straat~a492e6fb/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schuld van de graphicshoeren.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:45 schreef Evangelion het volgende:
Minder AAA
Meer AA
Schuld van belachelijke stijgende development kosten, mannetjes aan de top die bonussen willen vangen en investeerders die geld willen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schuld van de graphicshoeren.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Straks hebben we de indie-AAAquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Schuld van belachelijke stijgende development kosten, mannetjes aan de top die bonussen willen vangen en investeerders die geld willen zien.
Of indie-AAAAquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks hebben we de indie-AAA
Ik pas ergens in 2029 als de Definitive Trilogy Edition uit is. Met nude beach patch.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:10 schreef StateOfMind het volgende:
II denk dat ik mij morgen als herboren ga voelen![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik pas ergens in 2029 als de Definitive Trilogy Edition uit is. Met nude beach patch.
Overloper.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:42 schreef StateOfMind het volgende:
Hier ook de hele week de PS5 niet meer aan gehad
Maar dat komt omdat ik Dead Island 2 aan het spelen ben op de X
Hoho, ik heb ze beidequote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:49 schreef Questular het volgende:
Gisteren begonnen aan Helldivers 2, heerlijk chaotisch co-oppen
Dan word je een piek, opgelostquote:
Nou dat word weer 5 jaar wachten op nieuwe gamesquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:38 schreef Aether het volgende:
Sony Lays Off 900 PlayStation Employees, Closes London Studio & Cancels Projects
https://www.nintendolife.(...)and-cancels-projects
The video game industry layoffs continue with Sony's gaming division PlayStation this week announcing it would be axing "about 8% or about 900 people" across its workforce as part of an organisational restructure.
This impacts employees "across all SIE regions" and several PlayStation studios. In the UK, PlayStation's London studio is shutting down and there will be staff reductions at Firesprite studio. Staff cuts have also impacted Naughty Dog, Insomniac Games and Guerrilla Games, and some unannounced projects have been cancelled.
Tof spel, gisteren m'n 50ste potje gedaan, zo weer verder spelen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:49 schreef Questular het volgende:
Gisteren begonnen aan Helldivers 2, heerlijk chaotisch co-oppen
Mp3 met werkgeluiden opzettenquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:40 schreef RaXz het volgende:
Mijne is net binnengekomen, eerst nog werken helaas.
Oh jee, ik heb hem ook van Bol. Hopelijk werkt het bij mij wel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:57 schreef Faxie het volgende:
Ik had m van Bol, en het spel installeert niet voorbij 58%... Beetje rondzoeken gaf een Reddit topic waar meer mensen het probleem hebben
Retour aangevraagd bij Bol en ik heb m maar digitaal gekocht, want het geen zin om te wachten. Pfff zit ik daar een beetje principieel te doen met mn fysieke discs, krijg je dit...
Kwestie van geluk hebben lijkt het.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:03 schreef RaXz het volgende:
[..]
Oh jee, ik heb hem ook van Bol. Hopelijk werkt het bij mij wel.
Moet ik ook nog doenquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:09 schreef RaXz het volgende:
Zojuist FF7 Remake uitgespeeld, de aftiteling speelt nog af op de achtergrond. Gelijk maar eens Rebirth besteld. Hopelijk houdt die wel mijn interesse vast want ik heb voor mijn doen aardig wat tijd gestoken in Remake. Normaliter ben ik gemiddeld na 30 uur wel uitgekeken op een spel dus we zullen zien.
Jouw intertoys heeft nog wel games? Ik liep er van de week in en ze hebben helemaal niets meerquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:16 schreef StateOfMind het volgende:
Morgenvroeg maar eens bijtijds naar de Intertoys, daar was ie het goedkoopste qua fysieke winkels iig.
145GB
Toen moest ik nog een kwartier wachten tot ie geïnstalleerd wasquote:
Deze in Malden wel iig.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jouw intertoys heeft nog wel games? Ik liep er van de week in en ze hebben helemaal niets meer
quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:38 schreef Aether het volgende:
and there will be staff reductions at Guerrilla Games
PlayStation en EA allebei de bijl erin. Ubi vast ook weer binnenkortquote:
Yep, voor alle drie die bedrijven. Maar Guerrilla niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PlayStation en EA allebei de bijl erin. Ubi vast ook weer binnenkort
Dat krijg je als je kutgames maakt.
Mooiquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:54 schreef Evangelion het volgende:
Toys for bob splijt af van Activision
https://www.toysforbob.com/blog/2024/WereGoingIndie
spyro.gif
Ik ben al 3,5 uur bezig, en nog steeds in Kalm aan het ronddolenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:16 schreef StateOfMind het volgende:
Net aan Chapter 2 begonnen, wat een kleurrijke wereld
Ja hier ga ik wel vele tientallen uren plezier aan beleven
Nu net de open wereld inquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben al 3,5 uur bezig, en nog steeds in Kalm aan het ronddolen
Hmm.... ik ben echt afgeschrikt door de demo. Vond er echt geen klap aan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:16 schreef StateOfMind het volgende:
Net aan Chapter 2 begonnen, wat een kleurrijke wereld
Ja hier ga ik wel vele tientallen uren plezier aan beleven
Het origineel kwam uit op 3 cd's, dus de remake ook in 3 delenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dit is die remake die ze niet in 1 keer deden?
Same, al was mijn eerste 8.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:26 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb het origineel destijds nooit gespeeld (Hell, FF15 was mijn eerste FF), dus ik weet niet wat er komen gaat.
Genot
Het is toch gewoon hetzelfde als Remake maar dan groter en meer open world?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm.... ik ben echt afgeschrikt door de demo. Vond er echt geen klap aan.
Maar als ik dit lees komt er een klein vonkje.
Ik vond remake wel oke, maar ik vond de demo van rebirth echt intens traag.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:56 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het is toch gewoon hetzelfde als Remake maar dan groter en meer open world?
Nibelheim was ook traag in het origineel. Flashbacks en zo. Dat is waar het "echte" verhaal een beetje begint.
(ik heb nog niks van remake en rebirth gespeeld)
In FFVIIR zaten ook van die tragen secties, ik kan me nog een puzzel herinneren met valves die je open en dicht moest draaien.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond remake wel oke, maar ik vond de demo van rebirth echt intens traag.
Dat stuk in het dorp vergalde het echt voor me. En ik ga enorm hopen dat dat niet representatief is voor het spel.
Ik ga het sowieso spelen, en er waarschijnlijk ook wle van genieten, maar ik heb nu 2x een slechte FF VII ervaring achter elkaar:
1. Crisis core
2. De demo van Rebirth
Dus de motivatie is wat lager, zeker na het spelen van een parel qua gameplay en storytelling.
Masterpiece na masterpiecequote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Square is de weg kwijt met hun AAA titels.
Precies.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Masterpiece na masterpiece
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Square_video_games
Yikes
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Square_Enix_video_games
Is Octopath 2 vergelijkbaar met Sea of Stars?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In FFVIIR zaten ook van die tragen secties, ik kan me nog een puzzel herinneren met valves die je open en dicht moest draaien.
Of een gevecht met een huis dat constant van element veranderde zonder dat je magic had
Square is de weg kwijt met hun AAA titels. Je kan beter Octopath spelen.
Het is vergelijkbaar met Dragon Quest 3 HD2D qua looks. Je hebt 8 personages met ieder vier hoofdstukken. Deze zijn geïntegreerd in elkaar en komen tot één conclusie.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:42 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is Octopath 2 vergelijkbaar met Sea of Stars?
Ja zou goed kunnen dat ik me er toen ook al aan stoorde, maar dat is dan een traag nutteloos stuk in een grote game. Dat je zo;n traag stuk in een korte demo stopt, dan vind ik echt onbegrijpelijk. Tenzij je denkt dat dat leuk is voor mensenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In FFVIIR zaten ook van die tragen secties, ik kan me nog een puzzel herinneren met valves die je open en dicht moest draaien.
Of een gevecht met een huis dat constant van element veranderde zonder dat je magic had
Geweldige game maar om dit tegenover ff7 te zetten gaat me wat verquote:
Ik hoop het.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[ x ]
Van mij hoeft een remaster niet. En zelfs geen BB2. Iets in de stijl van BB graag. Clive Barker's Weefwereld. Of Stephen King's Dark Tower. Of Darkover van Marion Zimmer Bradley. Moet kunnen om daar een soulsborn van te makenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[ x ]
dat huis was vervelend jaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Square is de weg kwijt met hun AAA titels. Je kan beter Octopath spelen.
Quetzl was niet al te lastigquote:Op zondag 3 maart 2024 12:36 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb gisteren de 15 uur aangetikt.
Ga zometeen verder en aan die Quetzalcoatl vogel side quest beginnen.
Heb denk ik pas 1/3e van de Grasslands gehad.
Al die combat simulator dingen moet ik ook nog doen.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Quetzl was niet al te lastigIk ben gestopt net toen chapter 3 begon (teruggegaan en heb de info balk nu volledig gedaan). en ik ben net begonnen aan de simulator (daar zitten aardig wat materia) maar moest even de controller opladen (lees: eten
)
Dat was de meest irri tot nu toe en al helemaal hoe je er na toe moet.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:45 schreef StateOfMind het volgende:
Die White Terror wolf van een van de eerste missies had ik het behoorlijk moeilijk mee
Dogma want Capcom.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:14 schreef StateOfMind het volgende:
Ben er nog steeds niet uit of ik volgende maand eerst Dragons Dogma 2 of Rise of the Ronin ga halen.
Team Ninja moet snel met een nieuwe Ninja Gaiden komen die minstens net zo goed is als Black.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dogma want Capcom.
De releases van Team Ninja na Nioh 2 waren niet zo boeiend imo: Strangers in Paradise Final Fantasy en Wo Long. Ronin ziet er ook wat generiek uit.
Anders effe reviews afwachten.
Heb die geclaimd, maar PS+ is duurder en heb ik niet meer. Nu is het schijfje voor altijd van mij.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Die was tot mei vorig jaar iets van 3 jaar lang gratis te claimen voor alle PS5 bezitters.
Ja zat er ook aan te denken om misschien maar te doen. PS5 update zit er ook bij.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb die geclaimd, maar PS+ is duurder en heb ik niet meer. Nu is het schijfje voor altijd van mij.
Eigenlijk moeten we allemaal nogmaals Days Gone kopen voor 10 euro om SOONY deel 2 te laten makenquote:
Gaat toch niet werkenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we allemaal nogmaals Days Gone kopen voor 10 euro om SOONY deel 2 te laten maken
Days Gone GAAS Edition.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we allemaal nogmaals Days Gone kopen voor 10 euro om SOONY deel 2 te laten maken
Het is net zoals 3 seizoenen een tv serie kijken en dan maken ze er geen einde aanquote:Op zondag 3 maart 2024 16:21 schreef StateOfMind het volgende:
Dat einde schreeuwde gewoon om een vervolg![]()
![]()
Mooi en doe nu nog een keer ;-)quote:Op zondag 3 maart 2024 13:40 schreef StateOfMind het volgende:
En de Quetzlguacemole verslagen
Op het nippertje, want zag te laat dat ik en mijn party (party) allemaal niet volle bak hp en mp hadden.
Gelukkig met een summon en limit break nét gered met 1 teamlid minder.
Die respawnt blijkbaar als je daar weer naartoe gaat?quote:Op zondag 3 maart 2024 17:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Mooi en doe nu nog een keer ;-)
Je hebt nog een talon nodig
Geen ideequote:Op zondag 3 maart 2024 17:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die respawnt blijkbaar als je daar weer naartoe gaat?
Voor die Windmill Gear oid voor die side questquote:Op zondag 3 maart 2024 17:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Geen ideeheb'm pas 1x geen gedaan maar zag in de transmute een quetzl talon staan
Doe die solo simulaties maar eens. Tifa is nog beterquote:Op zondag 3 maart 2024 17:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor die Windmill Gear oid voor die side quest
Die heb ik idd gekregen, die Talon, en de quest afgerond
Ben nu in die mijn, ook tof.
Ik merk dat je in Rebirth wat meer 'gepusht' wordt om met andere characters te spelen/switchen.
Red is erg sterk
Zo een ijsje eten en dan weer verder.
Ja dit jaar gaan ze waarschijnlijk hun nieuwe game aankondigen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gaat toch niet werken
Hebben we iets gehoord van die studio?
Ik heb een idee dat heel veel van die GAAS troep is gecanceldquote:
FF VI zelfsquote:Op zondag 3 maart 2024 20:12 schreef DKUp het volgende:
Hogwarts Legacy uitgespeeld. Nog wat zijmissies en verzamel dingen, maar dat komt wel misschien met de grote zomer update. FF VI Remake Integrade maar weer eens verder mee, ergens gestopt met een boss flight tegen twee Turk’s volgens mij op de PS4 Pro. Safe file maar overzetten voor de PS5.
quote:
Hoeveel uur Hogwarts?quote:Op zondag 3 maart 2024 20:12 schreef DKUp het volgende:
Hogwarts Legacy uitgespeeld. Nog wat zijmissies en verzamel dingen, maar dat komt wel misschien met de grote zomer update. FF VII Remake Integrade maar weer eens verder mee, ergens gestopt met een boss flight tegen twee Turk’s volgens mij op de PS4 Pro. Safe file maar overzetten voor de PS5.
29-30 uur volgens de tellerquote:
Die trailer van DS2 zag er wel lekker batshit insane uit.quote:
Weaveworldquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Van mij hoeft een remaster niet. En zelfs geen BB2. Iets in de stijl van BB graag. Clive Barker's Weefwereld. Of Stephen King's Dark Tower. Of Darkover van Marion Zimmer Bradley. Moet kunnen om daar een soulsborn van te maken
Ik heb het op de PS4 Pro gespeeld, kwam er amper doorheen, maar wou het puur voor het verhaal doorzetten.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Die trailer van DS2 zag er wel lekker batshit insane uit.
Maar nog steeds geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om pakketjesbezorger deel 1 te spelen.
Sowieso, met al die feetjesquote:
Ik heb een haat-liefde verhouding met dat spel.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb het op de PS4 Pro gespeeld, kwam er amper doorheen, maar wou het puur voor het verhaal doorzetten.
Niet gelukt.
Later met de PS5 versie nogmaals geprobeerd, nope.
En vrij recent nog.
Maar nee, op een gegeven moment weer mee gestopt.
Gisteren dat Fort Condor ook gedaan, voor zo'n Protorelic quest.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:50 schreef wdn het volgende:
FF7R:
Queen's Blood is leuk.
Piano mini-game zuigt.
Fort Condor is leuk
O ja, die piano game zat ook in de demo.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:50 schreef wdn het volgende:
FF7R:
Queen's Blood is leuk.
Piano mini-game zuigt.
Fort Condor is leuk
Kwam gisteren een side quest tegen waar je het wel voor moet spelen (dat Fort Condor spel)quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die piano game zat ook in de demo.
Ik ben nooit fan geweest van die mini games.
Gwent ook al zoiets in the Witcher. Of die stenen in Valhalla.
Prima als t optioneel is, voor de mensen die t wel willen. Maar ik skip ze.
Gwent was gewoon klote. Ik heb NIKS ANDERS gespeeld dan Gwentquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die piano game zat ook in de demo.
Ik ben nooit fan geweest van die mini games.
Gwent ook al zoiets in the Witcher. Of die stenen in Valhalla.
Prima als t optioneel is, voor de mensen die t wel willen. Maar ik skip ze.
Gwent vanzelf.quote:
(zelda mag je negeren)quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:24 schreef Drankster het volgende:
Haten op mini games.
Gwent in The Wicher 3, Blitzball in Final Fantasy X, Farkle in Kingdom Come: Deliverance, Karaoke in Yakuza, Journey of the Prairie King in Stardew Valley.![]()
![]()
Ik weet niet of het nu nog voor de PS5 ga kopen, ik hoopte op een performance mode maar dat zit er dus niet in. Ik heb geprobeerd om FF7 Rebirth te spelen in quality mode maar ik kan die 30 fps niet verdragen. Ik kijk het nog aan en anders ga ik wel voor de PC versie, tenminste als dat een goede port is.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:12 schreef MMaRsu het volgende:
Dragons Dogma 2 30fps
The game has an uncapped framerate," Itsuno tells me through a translator. "We're aiming to go at around or higher than 30 FPS. That is for consoles as well. There are some functions that you can turn on and off, but there aren't multiple sets of options that you can change at once [likely alluding to visual presets seen in the options of other games on consoles today]. But yeah, the frame rate will come uncapped for all consoles"
Sowieso alle vis mini games.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
(zelda mag je negeren)
[ afbeelding ]
Alles gwent, behalve een vent!quote:
Die takke fishing mini games in Final Fantasy ook altijd jaquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
(zelda mag je negeren)
[ afbeelding ]
Zoiets is vaak in een game heel leukquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:23 schreef StateOfMind het volgende:
Dingen waar ik irl een hekel aan heb, daar zit ik in games niet op te wachten.
En ik heb een hekel aan kaart- en bordspellen en vissen.
De activiteit dan, ik heb ze wel graag op mijn bord liggen
Al die minigames in Valhalla bijvoorbeeld vond ik wel leuk, vooral dat flyten oid.
Vissen IRL:quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:23 schreef StateOfMind het volgende:
Dingen waar ik irl een hekel aan heb, daar zit ik in games niet op te wachten.
En ik heb een hekel aan kaart- en bordspellen en vissen.
De activiteit dan, ik heb ze wel graag op mijn bord liggen
Al die minigames in Valhalla bijvoorbeeld vond ik wel leuk, vooral dat flyten oid.
Niet mee eens. Zoiets is niet waarom ik dat spel speel.quote:
GTA5 platquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:50 schreef superniger het volgende:
Heb platinum behaald in Ghost of Tsushima. Heerlijke game.
👆quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet mee eens. Zoiets is niet waarom ik dat spel speel.
Als ik bijvoorbeeld wil vissen, speel ik wel een vis spel.
En als ik wil kaarten, doe ik wel een los spelletje ergens.
Hoeft voor mij niet in een RPG te zitten, voegt nul toe.
Maar zolang t volledig optioneel is, maakt t me geen bal uit als mensen willen vissen in een spel wat totaal ergens anders over gaat. Ik ben toch geen trophy hunter, dus maakt me dan niks uit. Maar val me e rniet mee lastig in een main quest
Eens. Hou het casual.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet mee eens. Zoiets is niet waarom ik dat spel speel.
Als ik bijvoorbeeld wil vissen, speel ik wel een vis spel.
En als ik wil kaarten, doe ik wel een los spelletje ergens.
Hoeft voor mij niet in een RPG te zitten, voegt nul toe.
Maar zolang t volledig optioneel is, maakt t me geen bal uit als mensen willen vissen in een spel wat totaal ergens anders over gaat. Ik ben toch geen trophy hunter, dus maakt me dan niks uit. Maar val me e rniet mee lastig in een main quest
Welk systeem?quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:10 schreef Bananenpap het volgende:
FF7 is echt prachtig en een nostalgie trip, maar ik kan gewoon echt niet wennen aan dat vechtsysteem.
Ja het is veel meer dan button mashing, dat is een beetje de valkuil, want op het eerste oog wil je gewoon rammen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welk systeem?
Ik heb vooral veel button mashing gedaan in dat eerste deel
Vond t ook niet heel intuitief werken.
Ik heb die assess eigenlijk vrij weinig gebruikt in deel 1.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
Het is even wennen idd, maar ik vind het wel meevallen uiteindelijk.
Vierkantje voor gewone aanvallen, driehoekje voor speciale aanval of switchen tussen aanvalsoorten (afhankelijk van character).
R1 voor Synergy attacks kiezen.
Kruisje voor commando menu voor overige zaken.
Idd niet intuïtief, maar eenmaal gewend gaat het soepel.
In deel 1 was ik ook eigenlijk alleen maar aan het button mashen, maar in Rebirth maak ik veel meer gebruik van alle mogelijkheden.
Tip: gebruik die Asses materia om de weakness van een vijand te zien, en dan de bijbehorende spell
Nog 2 die goed zijn:quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
Het is even wennen idd, maar ik vind het wel meevallen uiteindelijk.
Vierkantje voor gewone aanvallen, driehoekje voor speciale aanval of switchen tussen aanvalsoorten (afhankelijk van character).
R1 voor Synergy attacks kiezen.
Kruisje voor commando menu voor overige zaken.
Idd niet intuïtief, maar eenmaal gewend gaat het soepel.
In deel 1 was ik ook eigenlijk alleen maar aan het button mashen, maar in Rebirth maak ik veel meer gebruik van alle mogelijkheden.
Tip: gebruik die Asses materia om de weakness van een vijand te zien, en dan de bijbehorende spell
De open wereld maakt het verschilquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
Ben net, na 28 uur of zo, in Junon stad zelf aangekomen, ook enorm groot en gelaagd.
FF7 Remake was tof, maar staat absoluut in de schaduw van Rebirth
Voor de simulator heb je 20x assess nodig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die assess eigenlijk vrij weinig gebruikt in deel 1.
Meestal "wist" ik t wel. En dan vond ik t een verloren materia slot.
Hou op met me enthousiast te maken, ik heb helemaal geen tijdquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
Ben net, na 28 uur of zo, in Junon stad zelf aangekomen, ook enorm groot en gelaagd.
FF7 Remake was tof, maar staat absoluut in de schaduw van Rebirth
Sad newsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:10 schreef Evangelion het volgende:
Dragon Ball-bedenker Akira Toriyama (68) overleden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle afleveringen meteen eropquote:
RIPquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:10 schreef Evangelion het volgende:
Dragon Ball-bedenker Akira Toriyama (68) overleden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die materia heb ik idd ookquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Nog 2 die goed zijn:
Auto-cast materia (intel points shop).
AP UP materia (eerste die je vind is een pickup in chapter 3)
Mijn haat voor fort condor is vervangen door iets nieuws
Ik HAAT de parade.
[..]
De open wereld maakt het verschil
Ik geniet van de beelden. Alle vogels vijanden zijn mooi gedaan.![]()
[..]
Voor de simulator heb je 20x assess nodig.
oh en de enemy skill materia is ook gped
Te laatquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hou op met me enthousiast te maken, ik heb helemaal geen tijd
Ik heb t nog niet gekocht hoorquote:
Die koop ik wel een keer voor een tientjequote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:36 schreef Friday12 het volgende:
Heeft iemand Red Dead Redemption remake op ps4 gespeeld?
Nee ik ben met rebirth bezig @Ang3lquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:36 schreef Friday12 het volgende:
Heeft iemand Red Dead Redemption remake op ps4 gespeeld?
quote:
SILENCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:15 schreef StateOfMind het volgende:
Ik denk dat ik nog een raketje neem als lunch toetje, en dan slinger ik Rebirth ook maar eens aan @:Ang3l
Gewoon doen, je leeft maar één keerquote:
En met mijn leeftijd ook niet lang meer.quote:
Welk spel?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En met mijn leeftijd ook niet lang meer.
Maar EERST m'n andere spel afmaken
Strayed Lights. maar die is maar 3u of zo.quote:
Gewoon wachten op de complete trilogy op ps6quote:
Wist je dat je die baas kan killen voor je uberhaupt de deur door gaat?quote:
Yup, is bij wel meer bosses mogelijk geloof ik. Leuk voor de echte nubletsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wist je dat je die baas kan killen voor je uberhaupt de deur door gaat?Er is een plekje waar je pijlen op hem kan schieten
Ja zijn wel meer van die truckjes idd. Deze kwam ik toevallig zelf achter.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yup, is bij wel meer bosses mogelijk geloof ik. Leuk voor de echte nublets
Ja nu ik weer met een playthrough bezig ben merk ik ook af en toe weer hoe debiel de willekeurigheid is van die graces, of Marika-stakes bij fog doors. Maarja dat is al sinds Demon's Souls dus schijnbaar vindt From Software die willekeurigheid leuk.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja zijn wel meer van die truckjes idd. Deze kwam ik toevallig zelf achter.
Vond het wel fijn de eerste keer. Want het is wel echt irritant om heel dat kasteel elke keer door te moeten voor de bossfight
TINGE-LINGE-LING!quote:
Ik verwacht dat ik dit weekend hele vele mentions krijgquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:21 schreef StateOfMind het volgende:
Wheelies
Wat een ontzettend leuke game
@:Ang3l![]()
die dropt een goed wapenquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik dit weekend hele vele mentions krijg![]()
Totdat ik hier m'n factuur van de disc laat zien.
Guiltyquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wist je dat je die baas kan killen voor je uberhaupt de deur door gaat?Er is een plekje waar je pijlen op hem kan schieten
Fuck de rest en fuck remakes en fuck games die in minimaal drie releases uitkomen. Gewoon met de boys wachten op de complete goty edition.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik dit weekend hele vele mentions krijg![]()
Totdat ik hier m'n factuur van de disc laat zien.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fuck de rest en fuck remakes en fuck games die in minimaal drie releases uitkomen. Gewoon met de boys wachten op de complete goty edition.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt als Yi Long niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fuck de rest en fuck remakes en fuck games die in minimaal drie releases uitkomen. Gewoon met de boys wachten op de complete goty edition.
Ja irritant. Helemaal omdat het ook niks moeilijker maakt. Want je kan overal langs rennen zonder te vechten. Dus het enige wat het doet is je tijd verpesten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja nu ik weer met een playthrough bezig ben merk ik ook af en toe weer hoe debiel de willekeurigheid is van die graces, of Marika-stakes bij fog doors. Maarja dat is al sinds Demon's Souls dus schijnbaar vindt From Software die willekeurigheid leuk.
Want waarom niet gewoon een bonfire/grace/stake of Marika bij élke boss door? Dat maakt het te makkelijk zeg je? Waarom dan wel bij de ene (mega simpele) boss en niet bij de andere, veel moeilijkere boss. Naja dat dus
Wijs man was datquote:
Originele taal dit dat allesquote:
red wheelies ftw! blue wheelies suckquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:21 schreef StateOfMind het volgende:
Wheelies
Wat een ontzettend leuke game
@:Ang3l![]()
Alleen als die goty edition in de budgetbak ligt.quote:
Nou ik heb deel 1 dus al gespeeld.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook, maar daarom nog meer woest. Ze hebben nog dlc extra uitgebracht enzo. Smerige praktijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |