Heb die geclaimd, maar PS+ is duurder en heb ik niet meer. Nu is het schijfje voor altijd van mij.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Die was tot mei vorig jaar iets van 3 jaar lang gratis te claimen voor alle PS5 bezitters.
Ja zat er ook aan te denken om misschien maar te doen. PS5 update zit er ook bij.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb die geclaimd, maar PS+ is duurder en heb ik niet meer. Nu is het schijfje voor altijd van mij.
Eigenlijk moeten we allemaal nogmaals Days Gone kopen voor 10 euro om SOONY deel 2 te laten makenquote:
Gaat toch niet werkenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we allemaal nogmaals Days Gone kopen voor 10 euro om SOONY deel 2 te laten maken
Days Gone GAAS Edition.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we allemaal nogmaals Days Gone kopen voor 10 euro om SOONY deel 2 te laten maken
Het is net zoals 3 seizoenen een tv serie kijken en dan maken ze er geen einde aanquote:Op zondag 3 maart 2024 16:21 schreef StateOfMind het volgende:
Dat einde schreeuwde gewoon om een vervolg![]()
![]()
Mooi en doe nu nog een keer ;-)quote:Op zondag 3 maart 2024 13:40 schreef StateOfMind het volgende:
En de Quetzlguacemole verslagen
Op het nippertje, want zag te laat dat ik en mijn party (party) allemaal niet volle bak hp en mp hadden.
Gelukkig met een summon en limit break nét gered met 1 teamlid minder.
Die respawnt blijkbaar als je daar weer naartoe gaat?quote:Op zondag 3 maart 2024 17:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Mooi en doe nu nog een keer ;-)
Je hebt nog een talon nodig
Geen ideequote:Op zondag 3 maart 2024 17:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die respawnt blijkbaar als je daar weer naartoe gaat?
Voor die Windmill Gear oid voor die side questquote:Op zondag 3 maart 2024 17:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Geen ideeheb'm pas 1x geen gedaan maar zag in de transmute een quetzl talon staan
Doe die solo simulaties maar eens. Tifa is nog beterquote:Op zondag 3 maart 2024 17:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor die Windmill Gear oid voor die side quest
Die heb ik idd gekregen, die Talon, en de quest afgerond
Ben nu in die mijn, ook tof.
Ik merk dat je in Rebirth wat meer 'gepusht' wordt om met andere characters te spelen/switchen.
Red is erg sterk
Zo een ijsje eten en dan weer verder.
Ja dit jaar gaan ze waarschijnlijk hun nieuwe game aankondigen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gaat toch niet werken
Hebben we iets gehoord van die studio?
Ik heb een idee dat heel veel van die GAAS troep is gecanceldquote:
FF VI zelfsquote:Op zondag 3 maart 2024 20:12 schreef DKUp het volgende:
Hogwarts Legacy uitgespeeld. Nog wat zijmissies en verzamel dingen, maar dat komt wel misschien met de grote zomer update. FF VI Remake Integrade maar weer eens verder mee, ergens gestopt met een boss flight tegen twee Turk’s volgens mij op de PS4 Pro. Safe file maar overzetten voor de PS5.
quote:
Hoeveel uur Hogwarts?quote:Op zondag 3 maart 2024 20:12 schreef DKUp het volgende:
Hogwarts Legacy uitgespeeld. Nog wat zijmissies en verzamel dingen, maar dat komt wel misschien met de grote zomer update. FF VII Remake Integrade maar weer eens verder mee, ergens gestopt met een boss flight tegen twee Turk’s volgens mij op de PS4 Pro. Safe file maar overzetten voor de PS5.
29-30 uur volgens de tellerquote:
Die trailer van DS2 zag er wel lekker batshit insane uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |