Wist je dat je die baas kan killen voor je uberhaupt de deur door gaat?quote:
Yup, is bij wel meer bosses mogelijk geloof ik. Leuk voor de echte nubletsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wist je dat je die baas kan killen voor je uberhaupt de deur door gaat?Er is een plekje waar je pijlen op hem kan schieten
Ja zijn wel meer van die truckjes idd. Deze kwam ik toevallig zelf achter.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yup, is bij wel meer bosses mogelijk geloof ik. Leuk voor de echte nublets
Ja nu ik weer met een playthrough bezig ben merk ik ook af en toe weer hoe debiel de willekeurigheid is van die graces, of Marika-stakes bij fog doors. Maarja dat is al sinds Demon's Souls dus schijnbaar vindt From Software die willekeurigheid leuk.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja zijn wel meer van die truckjes idd. Deze kwam ik toevallig zelf achter.
Vond het wel fijn de eerste keer. Want het is wel echt irritant om heel dat kasteel elke keer door te moeten voor de bossfight
TINGE-LINGE-LING!quote:
Ik verwacht dat ik dit weekend hele vele mentions krijgquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:21 schreef StateOfMind het volgende:
Wheelies
Wat een ontzettend leuke game
@:Ang3l![]()
die dropt een goed wapenquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik dit weekend hele vele mentions krijg![]()
Totdat ik hier m'n factuur van de disc laat zien.
Guiltyquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wist je dat je die baas kan killen voor je uberhaupt de deur door gaat?Er is een plekje waar je pijlen op hem kan schieten
Fuck de rest en fuck remakes en fuck games die in minimaal drie releases uitkomen. Gewoon met de boys wachten op de complete goty edition.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik dit weekend hele vele mentions krijg![]()
Totdat ik hier m'n factuur van de disc laat zien.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fuck de rest en fuck remakes en fuck games die in minimaal drie releases uitkomen. Gewoon met de boys wachten op de complete goty edition.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt als Yi Long niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fuck de rest en fuck remakes en fuck games die in minimaal drie releases uitkomen. Gewoon met de boys wachten op de complete goty edition.
Ja irritant. Helemaal omdat het ook niks moeilijker maakt. Want je kan overal langs rennen zonder te vechten. Dus het enige wat het doet is je tijd verpesten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja nu ik weer met een playthrough bezig ben merk ik ook af en toe weer hoe debiel de willekeurigheid is van die graces, of Marika-stakes bij fog doors. Maarja dat is al sinds Demon's Souls dus schijnbaar vindt From Software die willekeurigheid leuk.
Want waarom niet gewoon een bonfire/grace/stake of Marika bij élke boss door? Dat maakt het te makkelijk zeg je? Waarom dan wel bij de ene (mega simpele) boss en niet bij de andere, veel moeilijkere boss. Naja dat dus
Wijs man was datquote:
Originele taal dit dat allesquote:
red wheelies ftw! blue wheelies suckquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:21 schreef StateOfMind het volgende:
Wheelies
Wat een ontzettend leuke game
@:Ang3l![]()
Alleen als die goty edition in de budgetbak ligt.quote:
Nou ik heb deel 1 dus al gespeeld.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook, maar daarom nog meer woest. Ze hebben nog dlc extra uitgebracht enzo. Smerige praktijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |