Weaveworldquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Van mij hoeft een remaster niet. En zelfs geen BB2. Iets in de stijl van BB graag. Clive Barker's Weefwereld. Of Stephen King's Dark Tower. Of Darkover van Marion Zimmer Bradley. Moet kunnen om daar een soulsborn van te maken
Ik heb het op de PS4 Pro gespeeld, kwam er amper doorheen, maar wou het puur voor het verhaal doorzetten.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Die trailer van DS2 zag er wel lekker batshit insane uit.
Maar nog steeds geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om pakketjesbezorger deel 1 te spelen.
Sowieso, met al die feetjesquote:
Ik heb een haat-liefde verhouding met dat spel.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb het op de PS4 Pro gespeeld, kwam er amper doorheen, maar wou het puur voor het verhaal doorzetten.
Niet gelukt.
Later met de PS5 versie nogmaals geprobeerd, nope.
En vrij recent nog.
Maar nee, op een gegeven moment weer mee gestopt.
Gisteren dat Fort Condor ook gedaan, voor zo'n Protorelic quest.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:50 schreef wdn het volgende:
FF7R:
Queen's Blood is leuk.
Piano mini-game zuigt.
Fort Condor is leuk
O ja, die piano game zat ook in de demo.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:50 schreef wdn het volgende:
FF7R:
Queen's Blood is leuk.
Piano mini-game zuigt.
Fort Condor is leuk
Kwam gisteren een side quest tegen waar je het wel voor moet spelen (dat Fort Condor spel)quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die piano game zat ook in de demo.
Ik ben nooit fan geweest van die mini games.
Gwent ook al zoiets in the Witcher. Of die stenen in Valhalla.
Prima als t optioneel is, voor de mensen die t wel willen. Maar ik skip ze.
Gwent was gewoon klote. Ik heb NIKS ANDERS gespeeld dan Gwentquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die piano game zat ook in de demo.
Ik ben nooit fan geweest van die mini games.
Gwent ook al zoiets in the Witcher. Of die stenen in Valhalla.
Prima als t optioneel is, voor de mensen die t wel willen. Maar ik skip ze.
Gwent vanzelf.quote:
(zelda mag je negeren)quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:24 schreef Drankster het volgende:
Haten op mini games.
Gwent in The Wicher 3, Blitzball in Final Fantasy X, Farkle in Kingdom Come: Deliverance, Karaoke in Yakuza, Journey of the Prairie King in Stardew Valley.![]()
![]()
Ik weet niet of het nu nog voor de PS5 ga kopen, ik hoopte op een performance mode maar dat zit er dus niet in. Ik heb geprobeerd om FF7 Rebirth te spelen in quality mode maar ik kan die 30 fps niet verdragen. Ik kijk het nog aan en anders ga ik wel voor de PC versie, tenminste als dat een goede port is.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:12 schreef MMaRsu het volgende:
Dragons Dogma 2 30fps
The game has an uncapped framerate," Itsuno tells me through a translator. "We're aiming to go at around or higher than 30 FPS. That is for consoles as well. There are some functions that you can turn on and off, but there aren't multiple sets of options that you can change at once [likely alluding to visual presets seen in the options of other games on consoles today]. But yeah, the frame rate will come uncapped for all consoles"
Sowieso alle vis mini games.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
(zelda mag je negeren)
[ afbeelding ]
Alles gwent, behalve een vent!quote:
Die takke fishing mini games in Final Fantasy ook altijd jaquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
(zelda mag je negeren)
[ afbeelding ]
Zoiets is vaak in een game heel leukquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:23 schreef StateOfMind het volgende:
Dingen waar ik irl een hekel aan heb, daar zit ik in games niet op te wachten.
En ik heb een hekel aan kaart- en bordspellen en vissen.
De activiteit dan, ik heb ze wel graag op mijn bord liggen
Al die minigames in Valhalla bijvoorbeeld vond ik wel leuk, vooral dat flyten oid.
Vissen IRL:quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:23 schreef StateOfMind het volgende:
Dingen waar ik irl een hekel aan heb, daar zit ik in games niet op te wachten.
En ik heb een hekel aan kaart- en bordspellen en vissen.
De activiteit dan, ik heb ze wel graag op mijn bord liggen
Al die minigames in Valhalla bijvoorbeeld vond ik wel leuk, vooral dat flyten oid.
Niet mee eens. Zoiets is niet waarom ik dat spel speel.quote:
GTA5 platquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:50 schreef superniger het volgende:
Heb platinum behaald in Ghost of Tsushima. Heerlijke game.
👆quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet mee eens. Zoiets is niet waarom ik dat spel speel.
Als ik bijvoorbeeld wil vissen, speel ik wel een vis spel.
En als ik wil kaarten, doe ik wel een los spelletje ergens.
Hoeft voor mij niet in een RPG te zitten, voegt nul toe.
Maar zolang t volledig optioneel is, maakt t me geen bal uit als mensen willen vissen in een spel wat totaal ergens anders over gaat. Ik ben toch geen trophy hunter, dus maakt me dan niks uit. Maar val me e rniet mee lastig in een main quest
Eens. Hou het casual.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet mee eens. Zoiets is niet waarom ik dat spel speel.
Als ik bijvoorbeeld wil vissen, speel ik wel een vis spel.
En als ik wil kaarten, doe ik wel een los spelletje ergens.
Hoeft voor mij niet in een RPG te zitten, voegt nul toe.
Maar zolang t volledig optioneel is, maakt t me geen bal uit als mensen willen vissen in een spel wat totaal ergens anders over gaat. Ik ben toch geen trophy hunter, dus maakt me dan niks uit. Maar val me e rniet mee lastig in een main quest
Welk systeem?quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:10 schreef Bananenpap het volgende:
FF7 is echt prachtig en een nostalgie trip, maar ik kan gewoon echt niet wennen aan dat vechtsysteem.
Ja het is veel meer dan button mashing, dat is een beetje de valkuil, want op het eerste oog wil je gewoon rammen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welk systeem?
Ik heb vooral veel button mashing gedaan in dat eerste deel
Vond t ook niet heel intuitief werken.
Ik heb die assess eigenlijk vrij weinig gebruikt in deel 1.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
Het is even wennen idd, maar ik vind het wel meevallen uiteindelijk.
Vierkantje voor gewone aanvallen, driehoekje voor speciale aanval of switchen tussen aanvalsoorten (afhankelijk van character).
R1 voor Synergy attacks kiezen.
Kruisje voor commando menu voor overige zaken.
Idd niet intuïtief, maar eenmaal gewend gaat het soepel.
In deel 1 was ik ook eigenlijk alleen maar aan het button mashen, maar in Rebirth maak ik veel meer gebruik van alle mogelijkheden.
Tip: gebruik die Asses materia om de weakness van een vijand te zien, en dan de bijbehorende spell
Nog 2 die goed zijn:quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
Het is even wennen idd, maar ik vind het wel meevallen uiteindelijk.
Vierkantje voor gewone aanvallen, driehoekje voor speciale aanval of switchen tussen aanvalsoorten (afhankelijk van character).
R1 voor Synergy attacks kiezen.
Kruisje voor commando menu voor overige zaken.
Idd niet intuïtief, maar eenmaal gewend gaat het soepel.
In deel 1 was ik ook eigenlijk alleen maar aan het button mashen, maar in Rebirth maak ik veel meer gebruik van alle mogelijkheden.
Tip: gebruik die Asses materia om de weakness van een vijand te zien, en dan de bijbehorende spell
De open wereld maakt het verschilquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
Ben net, na 28 uur of zo, in Junon stad zelf aangekomen, ook enorm groot en gelaagd.
FF7 Remake was tof, maar staat absoluut in de schaduw van Rebirth
Voor de simulator heb je 20x assess nodig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die assess eigenlijk vrij weinig gebruikt in deel 1.
Meestal "wist" ik t wel. En dan vond ik t een verloren materia slot.
Hou op met me enthousiast te maken, ik heb helemaal geen tijdquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
Ben net, na 28 uur of zo, in Junon stad zelf aangekomen, ook enorm groot en gelaagd.
FF7 Remake was tof, maar staat absoluut in de schaduw van Rebirth
Sad newsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:10 schreef Evangelion het volgende:
Dragon Ball-bedenker Akira Toriyama (68) overleden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle afleveringen meteen eropquote:
RIPquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:10 schreef Evangelion het volgende:
Dragon Ball-bedenker Akira Toriyama (68) overleden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die materia heb ik idd ookquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Nog 2 die goed zijn:
Auto-cast materia (intel points shop).
AP UP materia (eerste die je vind is een pickup in chapter 3)
Mijn haat voor fort condor is vervangen door iets nieuws
Ik HAAT de parade.
[..]
De open wereld maakt het verschil
Ik geniet van de beelden. Alle vogels vijanden zijn mooi gedaan.![]()
[..]
Voor de simulator heb je 20x assess nodig.
oh en de enemy skill materia is ook gped
Te laatquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hou op met me enthousiast te maken, ik heb helemaal geen tijd
Ik heb t nog niet gekocht hoorquote:
Die koop ik wel een keer voor een tientjequote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:36 schreef Friday12 het volgende:
Heeft iemand Red Dead Redemption remake op ps4 gespeeld?
Nee ik ben met rebirth bezig @Ang3lquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:36 schreef Friday12 het volgende:
Heeft iemand Red Dead Redemption remake op ps4 gespeeld?
quote:
SILENCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:15 schreef StateOfMind het volgende:
Ik denk dat ik nog een raketje neem als lunch toetje, en dan slinger ik Rebirth ook maar eens aan @:Ang3l
Gewoon doen, je leeft maar één keerquote:
En met mijn leeftijd ook niet lang meer.quote:
Welk spel?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En met mijn leeftijd ook niet lang meer.
Maar EERST m'n andere spel afmaken
Strayed Lights. maar die is maar 3u of zo.quote:
Gewoon wachten op de complete trilogy op ps6quote:
Wist je dat je die baas kan killen voor je uberhaupt de deur door gaat?quote:
Yup, is bij wel meer bosses mogelijk geloof ik. Leuk voor de echte nubletsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wist je dat je die baas kan killen voor je uberhaupt de deur door gaat?Er is een plekje waar je pijlen op hem kan schieten
Ja zijn wel meer van die truckjes idd. Deze kwam ik toevallig zelf achter.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yup, is bij wel meer bosses mogelijk geloof ik. Leuk voor de echte nublets
Ja nu ik weer met een playthrough bezig ben merk ik ook af en toe weer hoe debiel de willekeurigheid is van die graces, of Marika-stakes bij fog doors. Maarja dat is al sinds Demon's Souls dus schijnbaar vindt From Software die willekeurigheid leuk.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja zijn wel meer van die truckjes idd. Deze kwam ik toevallig zelf achter.
Vond het wel fijn de eerste keer. Want het is wel echt irritant om heel dat kasteel elke keer door te moeten voor de bossfight
TINGE-LINGE-LING!quote:
Ik verwacht dat ik dit weekend hele vele mentions krijgquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:21 schreef StateOfMind het volgende:
Wheelies
Wat een ontzettend leuke game
@:Ang3l![]()
die dropt een goed wapenquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik dit weekend hele vele mentions krijg![]()
Totdat ik hier m'n factuur van de disc laat zien.
Guiltyquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wist je dat je die baas kan killen voor je uberhaupt de deur door gaat?Er is een plekje waar je pijlen op hem kan schieten
Fuck de rest en fuck remakes en fuck games die in minimaal drie releases uitkomen. Gewoon met de boys wachten op de complete goty edition.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik dit weekend hele vele mentions krijg![]()
Totdat ik hier m'n factuur van de disc laat zien.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fuck de rest en fuck remakes en fuck games die in minimaal drie releases uitkomen. Gewoon met de boys wachten op de complete goty edition.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt als Yi Long niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fuck de rest en fuck remakes en fuck games die in minimaal drie releases uitkomen. Gewoon met de boys wachten op de complete goty edition.
Ja irritant. Helemaal omdat het ook niks moeilijker maakt. Want je kan overal langs rennen zonder te vechten. Dus het enige wat het doet is je tijd verpesten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja nu ik weer met een playthrough bezig ben merk ik ook af en toe weer hoe debiel de willekeurigheid is van die graces, of Marika-stakes bij fog doors. Maarja dat is al sinds Demon's Souls dus schijnbaar vindt From Software die willekeurigheid leuk.
Want waarom niet gewoon een bonfire/grace/stake of Marika bij élke boss door? Dat maakt het te makkelijk zeg je? Waarom dan wel bij de ene (mega simpele) boss en niet bij de andere, veel moeilijkere boss. Naja dat dus
Wijs man was datquote:
Originele taal dit dat allesquote:
red wheelies ftw! blue wheelies suckquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:21 schreef StateOfMind het volgende:
Wheelies
Wat een ontzettend leuke game
@:Ang3l![]()
Alleen als die goty edition in de budgetbak ligt.quote:
Nou ik heb deel 1 dus al gespeeld.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook, maar daarom nog meer woest. Ze hebben nog dlc extra uitgebracht enzo. Smerige praktijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |