Die takke fishing mini games in Final Fantasy ook altijd jaquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
(zelda mag je negeren)
[ afbeelding ]
Zoiets is vaak in een game heel leukquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:23 schreef StateOfMind het volgende:
Dingen waar ik irl een hekel aan heb, daar zit ik in games niet op te wachten.
En ik heb een hekel aan kaart- en bordspellen en vissen.
De activiteit dan, ik heb ze wel graag op mijn bord liggen
Al die minigames in Valhalla bijvoorbeeld vond ik wel leuk, vooral dat flyten oid.
Vissen IRL:quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:23 schreef StateOfMind het volgende:
Dingen waar ik irl een hekel aan heb, daar zit ik in games niet op te wachten.
En ik heb een hekel aan kaart- en bordspellen en vissen.
De activiteit dan, ik heb ze wel graag op mijn bord liggen
Al die minigames in Valhalla bijvoorbeeld vond ik wel leuk, vooral dat flyten oid.
Niet mee eens. Zoiets is niet waarom ik dat spel speel.quote:
GTA5 platquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:50 schreef superniger het volgende:
Heb platinum behaald in Ghost of Tsushima. Heerlijke game.
👆quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet mee eens. Zoiets is niet waarom ik dat spel speel.
Als ik bijvoorbeeld wil vissen, speel ik wel een vis spel.
En als ik wil kaarten, doe ik wel een los spelletje ergens.
Hoeft voor mij niet in een RPG te zitten, voegt nul toe.
Maar zolang t volledig optioneel is, maakt t me geen bal uit als mensen willen vissen in een spel wat totaal ergens anders over gaat. Ik ben toch geen trophy hunter, dus maakt me dan niks uit. Maar val me e rniet mee lastig in een main quest
Eens. Hou het casual.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet mee eens. Zoiets is niet waarom ik dat spel speel.
Als ik bijvoorbeeld wil vissen, speel ik wel een vis spel.
En als ik wil kaarten, doe ik wel een los spelletje ergens.
Hoeft voor mij niet in een RPG te zitten, voegt nul toe.
Maar zolang t volledig optioneel is, maakt t me geen bal uit als mensen willen vissen in een spel wat totaal ergens anders over gaat. Ik ben toch geen trophy hunter, dus maakt me dan niks uit. Maar val me e rniet mee lastig in een main quest
Welk systeem?quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:10 schreef Bananenpap het volgende:
FF7 is echt prachtig en een nostalgie trip, maar ik kan gewoon echt niet wennen aan dat vechtsysteem.
Ja het is veel meer dan button mashing, dat is een beetje de valkuil, want op het eerste oog wil je gewoon rammen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welk systeem?
Ik heb vooral veel button mashing gedaan in dat eerste deel
Vond t ook niet heel intuitief werken.
Ik heb die assess eigenlijk vrij weinig gebruikt in deel 1.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
Het is even wennen idd, maar ik vind het wel meevallen uiteindelijk.
Vierkantje voor gewone aanvallen, driehoekje voor speciale aanval of switchen tussen aanvalsoorten (afhankelijk van character).
R1 voor Synergy attacks kiezen.
Kruisje voor commando menu voor overige zaken.
Idd niet intuïtief, maar eenmaal gewend gaat het soepel.
In deel 1 was ik ook eigenlijk alleen maar aan het button mashen, maar in Rebirth maak ik veel meer gebruik van alle mogelijkheden.
Tip: gebruik die Asses materia om de weakness van een vijand te zien, en dan de bijbehorende spell
Nog 2 die goed zijn:quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
Het is even wennen idd, maar ik vind het wel meevallen uiteindelijk.
Vierkantje voor gewone aanvallen, driehoekje voor speciale aanval of switchen tussen aanvalsoorten (afhankelijk van character).
R1 voor Synergy attacks kiezen.
Kruisje voor commando menu voor overige zaken.
Idd niet intuïtief, maar eenmaal gewend gaat het soepel.
In deel 1 was ik ook eigenlijk alleen maar aan het button mashen, maar in Rebirth maak ik veel meer gebruik van alle mogelijkheden.
Tip: gebruik die Asses materia om de weakness van een vijand te zien, en dan de bijbehorende spell
De open wereld maakt het verschilquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
Ben net, na 28 uur of zo, in Junon stad zelf aangekomen, ook enorm groot en gelaagd.
FF7 Remake was tof, maar staat absoluut in de schaduw van Rebirth
Voor de simulator heb je 20x assess nodig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die assess eigenlijk vrij weinig gebruikt in deel 1.
Meestal "wist" ik t wel. En dan vond ik t een verloren materia slot.
Hou op met me enthousiast te maken, ik heb helemaal geen tijdquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
Ben net, na 28 uur of zo, in Junon stad zelf aangekomen, ook enorm groot en gelaagd.
FF7 Remake was tof, maar staat absoluut in de schaduw van Rebirth
Sad newsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:10 schreef Evangelion het volgende:
Dragon Ball-bedenker Akira Toriyama (68) overleden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle afleveringen meteen eropquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |