Zoals ik het lees gaat het juist niet gebeuren. Sony heeft niet eens de ps4 versie gepatched dus tjaquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[x]https://twitter.com/Ziostorm1/status/1760366228378362349[/x]
Ik heb genoeg gezien, it’s happening. Miyazaki-sama, pls.
PS6 en anders PS7quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zoals ik het lees gaat het juist niet gebeuren. Sony heeft niet eens de ps4 versie gepatched dus tja
Laten we het hopen, aangezien de demo toch best al aardig wat van dat momenten had.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:23 schreef StateOfMind het volgende:
Irritant, maar het zal ook weer niet zo zijn dat de game er bomvol mee zit.
Is ook een ontzettend toffe, sfeervolle en mooie game.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:50 schreef superniger het volgende:
Begonnen aan Ghost of Tsushima.
Hakt lekker weg. 👍
1 van de beste games die ik ooit heb gespeeldquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:50 schreef superniger het volgende:
Begonnen aan Ghost of Tsushima.
Hakt lekker weg. 👍
MY UNCLEquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:02 schreef Questular het volgende:
[..]
1 van de beste games die ik ooit heb gespeeld
dit klinkt als iemand die knack nooit gespeeld heeftquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:02 schreef Questular het volgende:
[..]
1 van de beste games die ik ooit heb gespeeld
Knack is cack.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit klinkt als iemand die knack nooit gespeeld heeft
more like knack is digital crack.quote:
Knack 2 is cack too.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:31 schreef Jimbo het volgende:
OM OVER KNACK 2 NOG MAAR NIET TE SPREKEN
Alan wake 1 is meer een shooter, heel basic (wel tof)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:30 schreef StateOfMind het volgende:
Nu heb ik Alan Wake Remastered jaren geleden voor het laatst gespeeld, maar in mijn herinnering was dat een minder trage game dan deel 2.
In ieder geval voorzover ik mij kan baseren op deze demo.
Is sowieso alleen digitaal te koop, dus dat wordt sowieso in een sale tzt.
Wel snel zeer repetitief met verschrikkelijke 'complete all collections on the map' gameplay ala farcry/AC.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is ook een ontzettend toffe, sfeervolle en mooie game.
Ik hoop het 😍quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie het wel gebeuren maar voorlopig niet eigenlijk.
Tof, eens in de gaten houden.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:06 schreef StateOfMind het volgende:
Ding Light 2 gratis te upgraden naar de Reloaded Edition.
https://playsense.nl/5748(...)de-reloaded-edition/
Ik wacht op de Steam-release, maar ik vond Dead Island 1 en Riptide ook erg vermakelijkquote:Op maandag 26 februari 2024 17:15 schreef StateOfMind het volgende:
Blijft leuk, zombies in stukken hakken
Ben nu met Dead Island 2 bezig op de X (zit bij Game Pass nu).
Toffe game, kijk maar eens naar wat combat filmpjes op YouTube. Zo tof en mooi ook!quote:Op maandag 26 februari 2024 17:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wacht op de Steam-release, maar ik vond Dead Island 1 en Riptide ook erg vermakelijk
Ja, zag al wat voorbij komenquote:Op maandag 26 februari 2024 17:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Toffe game, kijk maar eens naar wat combat filmpjes op YouTube. Zo tof en mooi ook!
Ook op de pc met gamepass of?quote:Op maandag 26 februari 2024 17:15 schreef StateOfMind het volgende:
Blijft leuk, zombies in stukken hakken
Ben nu met Dead Island 2 bezig op de X (zit bij Game Pass nu).
Geen idee eigenlijk, al heb ik wel Game Pass Ultimate.quote:
Heel Sony gaat op de schop.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:22 schreef superniger het volgende:
Ontslagronde bij Guerrilla.
https://www.ad.nl/games/o(...)-op-straat~a492e6fb/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schuld van de graphicshoeren.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:45 schreef Evangelion het volgende:
Minder AAA
Meer AA
Schuld van belachelijke stijgende development kosten, mannetjes aan de top die bonussen willen vangen en investeerders die geld willen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schuld van de graphicshoeren.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Straks hebben we de indie-AAAquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Schuld van belachelijke stijgende development kosten, mannetjes aan de top die bonussen willen vangen en investeerders die geld willen zien.
Of indie-AAAAquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks hebben we de indie-AAA
Ik pas ergens in 2029 als de Definitive Trilogy Edition uit is. Met nude beach patch.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:10 schreef StateOfMind het volgende:
II denk dat ik mij morgen als herboren ga voelen![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik pas ergens in 2029 als de Definitive Trilogy Edition uit is. Met nude beach patch.
Overloper.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:42 schreef StateOfMind het volgende:
Hier ook de hele week de PS5 niet meer aan gehad
Maar dat komt omdat ik Dead Island 2 aan het spelen ben op de X
Hoho, ik heb ze beidequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |