Yep, voor alle drie die bedrijven. Maar Guerrilla niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PlayStation en EA allebei de bijl erin. Ubi vast ook weer binnenkort
Dat krijg je als je kutgames maakt.
Mooiquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:54 schreef Evangelion het volgende:
Toys for bob splijt af van Activision
https://www.toysforbob.com/blog/2024/WereGoingIndie
spyro.gif
Ik ben al 3,5 uur bezig, en nog steeds in Kalm aan het ronddolenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:16 schreef StateOfMind het volgende:
Net aan Chapter 2 begonnen, wat een kleurrijke wereld
Ja hier ga ik wel vele tientallen uren plezier aan beleven
Nu net de open wereld inquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben al 3,5 uur bezig, en nog steeds in Kalm aan het ronddolen
Hmm.... ik ben echt afgeschrikt door de demo. Vond er echt geen klap aan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:16 schreef StateOfMind het volgende:
Net aan Chapter 2 begonnen, wat een kleurrijke wereld
Ja hier ga ik wel vele tientallen uren plezier aan beleven
Het origineel kwam uit op 3 cd's, dus de remake ook in 3 delenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dit is die remake die ze niet in 1 keer deden?
Same, al was mijn eerste 8.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:26 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb het origineel destijds nooit gespeeld (Hell, FF15 was mijn eerste FF), dus ik weet niet wat er komen gaat.
Genot
Het is toch gewoon hetzelfde als Remake maar dan groter en meer open world?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm.... ik ben echt afgeschrikt door de demo. Vond er echt geen klap aan.
Maar als ik dit lees komt er een klein vonkje.
Ik vond remake wel oke, maar ik vond de demo van rebirth echt intens traag.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:56 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het is toch gewoon hetzelfde als Remake maar dan groter en meer open world?
Nibelheim was ook traag in het origineel. Flashbacks en zo. Dat is waar het "echte" verhaal een beetje begint.
(ik heb nog niks van remake en rebirth gespeeld)
In FFVIIR zaten ook van die tragen secties, ik kan me nog een puzzel herinneren met valves die je open en dicht moest draaien.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond remake wel oke, maar ik vond de demo van rebirth echt intens traag.
Dat stuk in het dorp vergalde het echt voor me. En ik ga enorm hopen dat dat niet representatief is voor het spel.
Ik ga het sowieso spelen, en er waarschijnlijk ook wle van genieten, maar ik heb nu 2x een slechte FF VII ervaring achter elkaar:
1. Crisis core
2. De demo van Rebirth
Dus de motivatie is wat lager, zeker na het spelen van een parel qua gameplay en storytelling.
Masterpiece na masterpiecequote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Square is de weg kwijt met hun AAA titels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |