Heb nooit zo'n zin in dat soort omwegen.. ik betaal wel gewoonquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt het via een ander land afsluiten als je minder wil betalen.
Dat had ik ook nooit.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Heb nooit zo'n zin in dat soort omwegen.. ik betaal wel gewoon
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Na dit handjeklap met Viaplee heb ik F1TV ook niet echt hoog meer zitten
Na die enorme prijsverhoging die afgelopen maand is aangekondigd is er gisteren nog eentje bovenop gekomen in de vorm van het afschaffen van jaarabonnementen. Gaan geruchten rond dat dit gedaan is om de rechten duurder te kunnen verkopen.quote:
😢quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na die enorme prijsverhoging die afgelopen maand is aangekondigd is er gisteren nog eentje bovenop gekomen in de vorm van het afschaffen van jaarabonnementen. Gaan geruchten rond dat dit gedaan is om de rechten duurder te kunnen verkopen.
Dat de verkoop speciaal voor Viaplay is uitgesteld is al behoorlijk grijs gebied, dit komt er nog eens overheen.
Canal+ is een grote klant van FOM, lijkt me dat zij er wel wat mee te maken hebben sinds ze hun belang in Viaplay hebben vergroot.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na die enorme prijsverhoging die afgelopen maand is aangekondigd is er gisteren nog eentje bovenop gekomen in de vorm van het afschaffen van jaarabonnementen. Gaan geruchten rond dat dit gedaan is om de rechten duurder te kunnen verkopen.
Dat de verkoop speciaal voor Viaplay is uitgesteld is al behoorlijk grijs gebied, dit komt er nog eens overheen.
Zo werkt het niet echt, die rechten vertegenwoordigen geld en er zal dan ook betaald moeten worden aan een curator, maar Viaplay is net van een faillisement gered dus ik zie dat zeker dit jaar niet gebeuren, wel dat ze eventueel opgeslokt worden door Canal+ met het oog op 25 en verder.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, maar als viaplee failliet gaat dan komen de Nederlandse radiorechten weer vrij.
Nee, de nieuwe prijs (95 euro) geldt voor abonnementen die vanaf (volgens mij) vandaag verlengd worden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:42 schreef ondeugend het volgende:
Ik betaal nog steeds 65 euro voor F1TV
Tenminste.. dat is er vorige week net afgehaald. Mis ik iets?
Ben ik mooi op tijd geweest door er afgelopen zaterdag een af te sluitenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:34 schreef butz0rs het volgende:
[..]
En wat ik er van begrijp is dat een jaarabonnement verlengen (nog) wel kan. Maar (op)nieuw afsluiten niet.
Daar lijkt het op ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:34 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe prijs (95 euro) geldt voor abonnementen die vanaf (volgens mij) vandaag verlengd worden.
En wat ik er van begrijp is dat een jaarabonnement verlengen (nog) wel kan. Maar (op)nieuw afsluiten niet.
11,95 Euro? Weer 5 cent erbovenop?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:06 schreef Sorella het volgende:
Ik heb ff gekeken op mijn account (afgesloten voor mijn broer toen) en dat is een jaar abbonnement tot 01-03-2024 wordt dit dan automatisch verlengd voor die 95 euro of wordt het een maandabbonnement.
Ik zie namelijk alleen nog maar 11,95 per maand staan en geen 95 euro meer.
Waar zie je dat exact? Bij je accountgegevens of bij het aanmelden voor een nieuw abonnement?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:06 schreef Sorella het volgende:
Ik heb ff gekeken op mijn account (afgesloten voor mijn broer toen) en dat is een jaar abbonnement tot 01-03-2024 wordt dit dan automatisch verlengd voor die 95 euro of wordt het een maandabbonnement.
Ik zie namelijk alleen nog maar 11,95 per maand staan en geen 95 euro meer.
En kan F1 TV daar wat aan doen dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Na dit handjeklap met Viaplee heb ik F1TV ook niet echt hoog meer zitten
F1TV is van de FOM toch wat dan weer van Liberty is.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:16 schreef Sally het volgende:
[..]
En kan F1 TV daar wat aan doen dan?
Dit lijkt wel door de FOM of Liberty van hogerhand opgelegd?!
Ah oke, meevallertje dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:34 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe prijs (95 euro) geldt voor abonnementen die vanaf (volgens mij) vandaag verlengd worden.
Oef, jaloers.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zojuist is de mijne verlengd voor 65 euro
Gefeliciteerd. Blijkbaar ligt het "afkapmoment" voor het oude bedrag ergens voor de tests of voor het eind van de maand ofzo.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zojuist is de mijne verlengd voor 65 euro
Account gegevens, 11.90 per maand geen jaarabbo meer en ik had eenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Waar zie je dat exact? Bij je accountgegevens of bij het aanmelden voor een nieuw abonnement?
Bij mijn eigen account zie ik enkel de ¤94.99 staan met een verlengdatum van 15-3-2024. Dat is ook wat een paar weken geleden via de mail bij me werd aangekondigd.
Prut.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:21 schreef Sorella het volgende:
[..]
Account gegevens, 11.90 per maand geen jaarabbo meer en ik had een
jaarabbo.
Ik doe upgrade en zie daar dus
¤ 11,90 / MAAND
Stream iedere grand prix van F1 live en on-demand
Bij mij stond er gewoon 95 euro een paar weken geledenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:20 schreef beantherio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Blijkbaar ligt het "afkapmoment" voor het oude bedrag ergens voor de tests of voor het eind van de maand ofzo.
Hoe dan ook, wel slecht gemanaged door F1TV, dit kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij mij stond er gewoon 95 euro een paar weken geleden
Het is inderdaad een zooitje. Blijkbaar net zo'n kutbedrijf als de rest, jammer hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook, wel slecht gemanaged door F1TV, dit kan gewoon niet.
deze verandering moeten ze wettelijk 1 maand ervoren mededelenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:21 schreef Sorella het volgende:
[..]
Account gegevens, 11.90 per maand geen jaarabbo meer en ik had een
jaarabbo.
Ik doe upgrade en zie daar dus
¤ 11,90 / MAAND
Stream iedere grand prix van F1 live en on-demand
Hoezo zou dat moeten?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
deze verandering moeten ze wettelijk 1 maand ervoren mededelen
Ik las dat dan toen was omdat er geen concurrentie was (alleen Ziggo) en ze te weing zouden binnenhalen. Nu zijn er meer gegadigden. Naast Viaplay en Ziggo las ik ook RTL/Videoland en Canal+.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wettelijk maximaal 1 maand. Bij f1tv kun je elk moment opzeggen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is wettelijk vastgesteld, als jij wilt opzeggen moet dat ook 1 mnd ervoren.
ok, maar de opzegging gaat direct in of de volgende mnd?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:04 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Wettelijk maximaal 1 maand. Bij f1tv kun je elk moment opzeggen.
google leerde mijquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ok, maar de opzegging gaat direct in of de volgende mnd?
quote:1. Hoe kan ik mijn F1 TV abonnement opzeggen?
Je kunt je F1 TV abonnement opzeggen door in te loggen op je account, naar de instellingen te gaan en daar de optie te kiezen om je abonnement stop te zetten.
2. Kan ik mijn F1 TV abonnement op elk moment opzeggen?
Ja, je kunt je F1 TV abonnement op elk gewenst moment opzeggen. Er is meestal geen langlopend contract en je kunt stoppen wanneer je wilt.
3. Wat gebeurt er na het opzeggen van mijn F1 TV abonnement?
Na het opzeggen van je F1 TV abonnement behoud je toegang tot de inhoud tot aan het einde van de betaalde periode. Daarna wordt je account gedeactiveerd en kun je niet langer gebruik maken van de service.
4. Krijg ik een restitutie als ik mijn F1 TV abonnement opzeg?
Nee, er worden meestal geen restituties verleend voor opgezegde F1 TV abonnementen. Het is belangrijk om dit te overwegen voordat je besluit om je abonnement stop te zetten.
en kleine beekjesquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:17 schreef Dauthi het volgende:
The Golden age of streaming is voorbij, en binnenkort bevaart men weer de woelige zeeën.
in geval dat je verlenging op 2 maart staat zou ik zeggen dat je uiterlijk 2 februari geïnformeerd had moeten zijn over eventuele wijzigingquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:20 schreef Zorro het volgende:
Nou, vanalles geprobeerd maar de India route lukt me vooralsnog niet. Steeds maar weer meldingen over country dit en dat.
Nou kan ik via mijn werk remote inloggen in Polen. Dat is EU, dus dat geprobeerd. Nee hoor, niet met NL geregistreerde kaart te betalen. Dus niet met Mastercard, Niet met Curve, niet met Revolut. Of ik nu een willekeurig Pools of mijn Nederlandse adres opgeef. Wellicht heb ik nog een specifieke combinatie vergeten, dus als iemand nog tips heeft, mijn DM is beschikbaar
En anders afwachten of mijn verlenging op 2 maart die in mijn account nog op 64,99 staat met dat bedrag doorgaat, al heb ik wel een mail gehad...
Ja dat zeg ik, de mail heb ik gehad. In mijn account staat echter nog het oude bedragquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
in geval dat je verlenging op 2 maart staat zou ik zeggen dat je uiterlijk 2 februari geïnformeerd had moeten zijn over eventuele wijziging
Dat het een kutbedrijf was wisten we eigenlijk al toen ze hun eigen dochter voor de 22 t/m 24 NL rechten passeerden, blijf dat een hele vreemde move vinden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is inderdaad een zooitje. Blijkbaar net zo'n kutbedrijf als de rest, jammer hoor.
Gewoon meer dan 2x zo duur als voorgaande jaren nu
Je moet wat aan je rekenskills doen. Je mag maximaal 7 maanden afnemen om eronder te blijven en hebt 10 maanden nodig om alle races te kijken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:26 schreef Shodan het volgende:
1 maandje niet kijken en een maandabonnement is even duur als een jaarabonnement. (nieuwe prijs) En zoals het seizoen verloopt denk ik dat na een paar maanden wel weet of ik de rest van het seizoen doorkijk of met de samenvatting / op een later moment terugkijken af kan.
Terwijl er rationeel gezien weinig aan de hand is: ik betaal nu, als ik een maandabonnement zou nemen jaarlijks nog altijd minder aan 'internet, televisie en sport kijken' dan toen ik bij Ziggo zat. En toch voel ik me nu bekaaider vanaf komen. Er is iets veranderd waardoor ik nu F1 kijken meer als 'verstandshuwelijk' ervaar, niet iets wat een vanzelfsprekendheid zou moeten zijn.
Nog steeds grijs gebied. Bij aanbestedingen heb je een rechtzaak aan je broek als je zoiets flikt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las dat dan toen was omdat er geen concurrentie was (alleen Ziggo) en ze te weing zouden binnenhalen. Nu zijn er meer gegadigden. Naast Viaplay en Ziggo las ik ook RTL/Videoland en Canal+.
Break even ligt op ca. 7,9x maandbedrag.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet wat aan je rekenskills doen. Je mag maximaal 7 maanden afnemen om eronder te blijven en hebt 10 maanden nodig om alle races te kijken.
India hebben ze waarschijnlijk dichtgetimmerd. Je kunt wel op dezelfde manier bijvoorbeeld Portugal proberen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:20 schreef Zorro het volgende:
Nou, vanalles geprobeerd maar de India route lukt me vooralsnog niet. Steeds maar weer meldingen over country dit en dat.
Nou kan ik via mijn werk remote inloggen in Polen. Dat is EU, dus dat geprobeerd. Nee hoor, niet met NL geregistreerde kaart te betalen. Dus niet met Mastercard, Niet met Curve, niet met Revolut. Of ik nu een willekeurig Pools of mijn Nederlandse adres opgeef. Wellicht heb ik nog een specifieke combinatie vergeten, dus als iemand nog tips heeft, mijn DM is beschikbaar
En anders afwachten of mijn verlenging op 2 maart die in mijn account nog op 64,99 staat met dat bedrag doorgaat, al heb ik wel een mail gehad...
Ik blijf het tricky vinden. Het handige van F1TV is dat je ook kunt streamen met AppleTV of een Chromecast. En ik denk dat dat niet gaat werken als je structureel in een ander land cast, dan waar je het abonnement hebt afgesloten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:02 schreef NY_Giant het volgende:
Dit soort trucs werkt het beste via een nieuw account voor de Google Play Store of Apple Appstore. Via de website van F1TV zelf kom je al gauw in de knoop als je geen lokale betaalkaart hebt.
Dat werkt probleemloos. En juist in de EU ben je dankzij Europese wetgeving extra goed beschermd tegen dat soort fratsen. F1TV houdt zich daar ook netjes aan: https://support.formula1.(...)broad?language=en_US.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:05 schreef Shodan het volgende:
[..]
Ik blijf het tricky vinden. Het handige van F1TV is dat je ook kunt streamen met AppleTV of een Chromecast. En ik denk dat dat niet gaat werken als je structureel in een ander land cast, dan waar je het abonnement hebt afgesloten.
Ik heb via een Portugees Apple ID in de iPad-app een jaarabonnement op F1TV Pro afgesloten voor 60 euro. Dat account werkt nu ook op de PC en de Chromecast, overal in de EU, ook in landen waar F1TV Pro niet beschikbaar is.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:05 schreef Shodan het volgende:
[..]
Ik blijf het tricky vinden. Het handige van F1TV is dat je ook kunt streamen met AppleTV of een Chromecast. En ik denk dat dat niet gaat werken als je structureel in een ander land cast, dan waar je het abonnement hebt afgesloten.
Nee, heeft waarschijnlijk echt te maken met het geëmmer van Google zelf via het device van waaruit je de betaling probeert te doen. Via Google Pay, dan. Ik had er laatst ook steeds maar last van.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:02 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
India hebben ze waarschijnlijk dichtgetimmerd. Je kunt wel op dezelfde manier bijvoorbeeld Portugal proberen.
En ja, ik had al een apart Google Account ervoor aangemaakt.quote:Dit soort trucs werkt het beste via een nieuw account voor de Google Play Store of Apple Appstore. Via de website van F1TV zelf kom je al gauw in de knoop als je geen lokale betaalkaart hebt.
Ik heb voor mijn Portugese account via de Portugese site van Apple een digitale giftcard besteld en gewoon met m'n Nederlandse creditcard betaald. Dat werkt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:58 schreef NY_Giant het volgende:
Via Apple kan het ook. Dan lukt het vaak alleen met gift cards, omdat zij iets strenger hanteren dat land-account en land-betaalkaart overeenkomen.
Zo werkt het inderdaad wel. Maar je NL creditcard direct linken aan je Portugese Apple-account was waarschijnlijk niet gelukt. Bij Google lukt dat doorgaans wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn Portugese account via de Portugese site van Apple een digitale giftcard besteld en gewoon met m'n Nederlandse creditcard betaald. Dat werkt.
De goeie ouwe tijd toen je nog gewoon RTL kon aanzetten op je tv voor Formule 1 ipv gekut met allerlei appsquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb via een Portugees Apple ID in de iPad-app een jaarabonnement op F1TV Pro afgesloten voor 60 euro. Dat account werkt nu ook op de PC en de Chromecast, overal in de EU, ook in landen waar F1TV Pro niet beschikbaar is.
Nee.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is het veel werk om met een VPN een abo te nemen op Sky?
Heb nog nooit een VPN gebruikt.
Ik zit net even te kijken, maar voor Sky F1 heb je óók Sky Q en Sky TV nodig kennelijk, dus daar betaal je je helemaal blauw per maandquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is het veel werk om met een VPN een abo te nemen op Sky?
Heb nog nooit een VPN gebruikt.
Sky Sports Go is net als Ziggo Go, dus daar moet je het vandaan halen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zit net even te kijken, maar voor Sky F1 heb je óók Sky Q en Sky TV nodig kennelijk, dus daar betaal je je helemaal blauw per maand
Ik zit net even in mijn f1.com account te kijken, blijkt dat ik nog wel via mijn NL creditcard mijn Argentijnse account betaalquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sky Sports Go is net als Ziggo Go, dus daar moet je het vandaan halen.
1080p met een fatsoenlijke bitrate is al een vooruitgang.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:08 schreef NY_Giant het volgende:
Deze kun je ook nemen voor Sky: https://www.nowtv.com/sports-purchase. Dat is de losstaande online-dienst.
Maar voor 4K ontkom je niet aan een Sky Box en dat gaat je in Nederland alleen met een schotel lukken.
Oh, dat zeker. Dit is waarschijnlijk prima kwaliteit.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1080p met een fatsoenlijke bitrate is al een vooruitgang.
Gewoon niet stopzetten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb dit mijn account staan:
[ afbeelding ]
Ik ga er gewoon vanuit dat een jaarabo heb voor 95 euro
Denk ook mensen die hebben opgezegd in afwachting van een kortingactie, die niet gaat komenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon niet stopzetten.
Ik denk trouwens dat F1TV dit gedaan heeft om te voorkomen dat er nog jaarabonnementen lopen als het nieuwe seizoen begint. Voorsorteren op een eventueel algeheel vertrek uit Nederland.
Ja, dat was wel een naaistreekquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk ook mensen die hebben opgezegd in afwachting van een kortingactie, die niet gaat komen
Ik heb dit, zal mij benieuwen:quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb dit mijn account staan:
[ afbeelding ]
Ik ga er gewoon vanuit dat een jaarabo heb voor 95 euro
Dat lijkt me ook het meest waarschijnlijk. Prima, dan haal ik het wel uit België of Portugal.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon niet stopzetten.
Ik denk trouwens dat F1TV dit gedaan heeft om te voorkomen dat er nog jaarabonnementen lopen als het nieuwe seizoen begint. Voorsorteren op een eventueel algeheel vertrek uit Nederland.
Tot aan het afgelopen seizoen kon dat inderdaad bij F1TV. Hopelijk het komende seizoen ook nog, maar ik zou er niet van opkijken als ze ook dat onmogelijk gaan maken,quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:36 schreef blessed19 het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)ratis-f1-tv-pro.html
In feite, als 1 persoon viaplay neemt en zich aanmeld bij f1tv, dan kan je dat f1 tv account nog steeds samen met anderen delen. 6 man, toch?
Ik welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:38 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Tot aan het afgelopen seizoen kon dat inderdaad bij F1TV. Hopelijk het komende seizoen ook nog, maar ik zou er niet van opkijken als ze ook dat onmogelijk gaan maken,
Op deze manier ronselt viaplay extra abonnees. Hofters.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel grappig dat Viaplay dat zelf onmogelijk heeft gemaakt nu, maar wel F1TV erbij geven.
Zelfde hier, maar dan met 27 feb als verlengdatum.quote:
Ik heb precies hetzelfde. Maar dan de datum 29-2. Ik heb wel de mail gehad dat mijn abonnement verhoogd wordt naar 95 euro. In mijn account staat echter 64,99 voor het volgende jaar. Nu toch maar mijn account weer geactiveerd. Liever 95 euro dan een maandabbo van 11,99.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar dan met 27 feb als verlengdatum.
Ben benieuwd, nu al een stuk spannender dan het F1 seizoen vorig jaar dit!
Aanvulling: voor Apple gebruikers.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:40 schreef THEFXR het volgende:
zo betaal je nog de oude prijs!
https://www.icreatemagazine.nl/nieuws/f1-tv-pro-duurder/
Ik heb sinds al dit gezeik met een zuiver geweten IPTV geregeld, kan ik daar wel Sky 4K op vinden eigenlijk? Staan wel duizend zenders op dat kastje dus hoop van wel. Anders F1 TV met Mol al voorgeprogrammeerd zag ik in de zenderlijst, ook al een enorme vooruitgang dan met dat syncen steeds vorig seizoen, ben wel benieuwd of dat goed werkt, een zender via IPTV van F1 TV waarin Olav Mol geluid al geprogrammeerd staat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:08 schreef NY_Giant het volgende:
Deze kun je ook nemen voor Sky: https://www.nowtv.com/sports-purchase. Dat is de officiële losstaande online-dienst.
Maar voor 4K ontkom je niet aan een Sky Box en dat gaat je in Nederland alleen met een schotel lukken.
Mijn vriend heeft ook gewoon nog geen mail gehad en staat op 64 euro. 4 maart is zijn vernieuwingsdatum. Ik zit een week later en betaal wel nieuwe prijs.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:57 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Maar dan de datum 29-2. Ik heb wel de mail gehad dat mijn abonnement verhoogd wordt naar 95 euro. In mijn account staat echter 64,99 voor het volgende jaar. Nu toch maar mijn account weer geactiveerd. Liever 95 euro dan een maandabbo van 11,99.
Zie dat bij sommige toch nog een jaar voor 64,99 doorloopt. Weet iemand hoe dat kan? Waar zit het omslagpunt qua aanmelddatum?
2 vragen,quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ook gewoon nog geen mail gehad en staat op 64 euro. 4 maart is zijn vernieuwingsdatum. Ik zit een week later en betaal wel nieuwe prijs.
Helaasch…krijg alleen de credit card optie op te betalen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Aanvulling: voor Apple gebruikers.
Dat is nieuw voor mij, kan me heugen dat ik Japan toch echt vanuit bed heb gekeken (en halverwege in slaap viel)quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:43 schreef Em31 het volgende:
Klopt het dat je F1TV niet via je telefoon naar de Chromecast krijgt?
Ik zie de optie nu in ieder geval nergens staan, bij andere apps wel gewoon dus dat is het ook niet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:55 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij, kan me heugen dat ik Japan toch echt vanuit bed heb gekeken (en halverwege in slaap viel)
Ik las ergens dat je bij ViaPlay en F1TV met hetzelfde emailadres geregistreerd moet zijn, zodat je daarna kan syncen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:03 schreef zolderraam het volgende:
Voor de mensen die naar viaplay zijn overgestapt. Hoe werkt dat met "gratis" f1tv pro? kun je zelf weten met welk email adres je daarmee aanmeld? kan dat met dezelfde als waar ik nu f1 tv mee heb?
Volgens mij geldt net als bij Android dat je er een nieuw (Apple) Account voor aan moet maken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Helaasch…krijg alleen de credit card optie op te betalen.
ING pas toevoegen?
Helaasch #2 u heeft al een abbo. Kan niet nog eentje toevoegen…😎
quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je bij ViaPlay en F1TV met hetzelfde emailadres geregistreerd moet zijn, zodat je daarna kan syncen.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:43 schreef Em31 het volgende:
Kijk anders even in het ViaPlay-topic, daar heb ik mensen al het stappenplan zien uitleggen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:03 schreef zolderraam het volgende:
Voor de mensen die naar viaplay zijn overgestapt. Hoe werkt dat met "gratis" f1tv pro? kun je zelf weten met welk email adres je daarmee aanmeld? kan dat met dezelfde als waar ik nu f1 tv mee heb?
Ik heb gewoon een echte, wat vreemd dan. Icoontje komt niet in beeld.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Of heb je geen echte Google Chromecast, want met de 'merkloze' wil het idd vaak niet (zo niet nooit) lukken.
F1TV Pro zegt zelf alleen support aan te bieden aan originele Google Chromecast.
Ligt het dan niet aan je telefoon?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een echte, wat vreemd dan. Icoontje komt niet in beeld.
Geen ideequote:Op woensdag 21 februari 2024 16:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ligt het dan niet aan je telefoon?
Via SmartView nog een omweg te bedenken?
Ik zou het nu wel alvast proberen te fixenquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geen ideezal het bij de eerste race wel via de laptop proberen dan.
Geen last van nu. Heb het wel eens gehad dat mijn Chromecast niet bereikbaar was, maar dat is even de stekker eruit en opnieuw erin van de Chromecast en toen deed hij het weer.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zit te denken (ik quote even je laatste post voor mijn gemakquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geen ideezal het bij de eerste race wel via de laptop proberen dan.
Dat probleem had ik al eens eerder met een andere app dus dat had ik ook al gecontroleerd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Zit te denken (ik quote even je laatste post voor mijn gemak), is het niet een Rechten-kwestie op je telefoon?
Dat je ergens Toegang moet verlenen voor de app van F1TV?
Edit: Hm, ik zie nu dat ik deze testsessie ook niet kan casten via een icon in mn beeld. Maar dat zou mss kunnen komen omdat ik mn Chromecast nu niet aan heb of zo??
Viaplay is op naam van mijn broer en f1 tv staat op mijn naam, zonder problemen gesynced.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je bij ViaPlay en F1TV met hetzelfde emailadres geregistreerd moet zijn, zodat je daarna kan syncen.
Jeujjj!quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat probleem had ik al eens eerder met een andere app dus dat had ik ook al gecontroleerd.![]()
Het duurt wel even voor ik het icoontje zie. Ik ging via Netflix casten en daarna kwam hij in deze app wel in beeld.
Heb je toevallig een VPN op je telefoon?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ook nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:33 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heb je toevallig een VPN op je telefoon?
Mijn chromecast wil ook nog wel eens lastig doen als ik mijn VPN aan heb.
Top! Have fun!quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja app opnieuw geïnstalleerd en nu is het klaar.![]()
Het seizoen kan beginnen dus.
Je kan een bestaand F1 TV account koppelen aan je Viaplay account of een nieuw account aanmaken. Zie www.f1.com/viaplay. Let er wel goed op dat je het bestaande account via de F1 TV website stop moet zetten. Anders ga je dubbel betalen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:03 schreef zolderraam het volgende:
Waarom zou je eerst je jaarabbo verhogen om het daarna af te schaffen voor bestaande gebruikers. Ik denk echt dat de FOM overweegt om de rechten niet te verkopen en de races vanaf volgend jaar zelf exclusief via F1TV aan te bieden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat exclusiviteit op tafel ligt. Rechten zijn meer waard zonder F1TV.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Waarom zou je eerst je jaarabbo verhogen om het daarna af te schaffen voor bestaande gebruikers. Ik denk echt dat de FOM overweegt om de rechten niet te verkopen en de races vanaf volgend jaar zelf exclusief via F1TV aan te bieden.
Waarom zou je als F1TV dan de prijzen aanzienlijk verhogen. In Duitsland kun je ook geen Abbo meer afsluiten, maar bestaande gebruikers kunnen nog steeds kijken. En waarom is de samenwerking met ViaPlay pas nu en niet sinds 2022. Ik denk dat de FOM dit doet om inzicht te krijgen in hoeveel betalende gebruikers/huishoudens er zijn bij VP.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat exclusiviteit op tafel ligt. Rechten zijn meer waard zonder F1TV.
Handjeklap met Viaplay.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Waarom zou je als F1TV dan de prijzen aanzienlijk verhogen. In Duitsland kun je ook geen Abbo meer afsluiten, maar bestaande gebruikers kunnen nog steeds kijken. En waarom is de samenwerking met ViaPlay pas nu en niet sinds 2022. Ik denk dat de FOM dit doet om inzicht te krijgen in hoeveel betalende gebruikers/huishoudens er zijn bij VP.
die kans is ook zeker aanwezig, als VP ook tegen hun zo wazig is over hun cijfertjes als tegen de media, kunnen ze via deze constructie inderdaad een groot deel van de kijkers tellenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:53 schreef hole1988 het volgende:
Ik denk dat de FOM dit doet om inzicht te krijgen in hoeveel betalende gebruikers/huishoudens er zijn bij VP.
2 dagenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:00 schreef pmponer het volgende:
Bah, ik had nog een kleine hoop op een kortings actie voor nieuwe klanten vlak voor het seizoen,.
Maar het aanbod is nog meer beperkt en netto duurder geworden
Weet iemand hoelang het duurt voordat je de gp terug kan kijken ipv live (dus het tv access abonnement?)
https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule-nl.htmlquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:00 schreef pmponer het volgende:
Weet iemand hoelang het duurt voordat je de gp terug kan kijken ipv live (dus het tv access abonnement?)
1 2 | F1 TV PRO F1 TV ACCESS F1 REPLAYS F2, F3, PORSCHE SUPERCUP REPLAYS REPLAYS RACE ARCHIEF** NEDERLAND Y Y Na 2 dagen* Na 2 dagen* Y |
Allebei via de site. Hij vorig jaar in een actieperiode, ik dus iets later.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:54 schreef zalkc het volgende:
[..]
2 vragen,
1: Hebben jullie het allebei via de site of via een appstore afgesloten?
2: Waarom hebben jullie 2 abonnementen?
Wel bijzonder dan dat er verschil is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Allebei via de site. Hij vorig jaar in een actieperiode, ik dus iets later.
We hebben twee abonnementen omdat we niet samen wonen en allebei een eigen gezin hebben met meekijkers.
Oudere chromecasts werken niet met F1TV, maar ik kijk al 2 jaar op de chromecast via de telefoon.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:43 schreef Em31 het volgende:
Ik heb een oud 720p ding die prima werkte?quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:06 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Oudere chromecasts werken niet met F1TV, maar ik kijk al 2 jaar op de chromecast via de telefoon.
-edit- beetje late reactie want ik zien nu dat het al gelukt was![]()
1st gen Chromecast werkt iig niet icm met de iOS app. Latere modellen wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een oud 720p ding die prima werkte?
In het ViaPlay topic staat hoe je jezelf moet 'activeren'.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:53 schreef King_Merc het volgende:
Vreemd probleem , kon F1TV woensdag wel volgen ,abonnement via Viaplay, maar vanochtend kon ik er niet meer in..
Klinkt als een wifi iets, of heb je bij andere streaming apps er geen last van? Hoewel een live stream bij sport wat gevoeliger kan zijn dan een Netflix type iets waar de buffer misschien anders is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:31 schreef Gerard-Joling het volgende:
Heb nu een oude Chromecast gevonden (2018 model). Kijken via Apple Airplay werkt helemaal niet meer. Maar bij de Chromecast valt geregeld de resolutie terug. Echt heel irritant. Internetverbinding is gewoon goed. Iemand nog tips om dit te voorkomen? Chromecast staat ook op 50hz ingesteld.
en je hebt toch een 4K tv?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een oud 720p ding die prima werkte?
1st gen chromecast werkt helemaal niet met F1TVquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
1st gen Chromecast werkt iig niet icm met de iOS app. Latere modellen wel.
Viaplay kan niet gedeeld worden, F1TV wel.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:45 schreef Jazeg het volgende:
Weet iemand hier of het delen van je Viaplay account via de ‘gratis’ F1TV toevoeging in de praktijk werkt? Wij delen nu nog een abbo met de schoonfamilie maar als dit niet werkt dan kap ik daar mee.
Je kan dan nog steeds delen. De een kijkt dan Viaplay, de ander(en) F1TV.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:45 schreef Jazeg het volgende:
Weet iemand hier of het delen van je Viaplay account via de ‘gratis’ F1TV toevoeging in de praktijk werkt? Wij delen nu nog een abbo met de schoonfamilie maar als dit niet werkt dan kap ik daar mee.
Viaplay kan wél gedeeld worden. Maar slechts 'in 2'en'.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viaplay kan niet gedeeld worden, F1TV wel.
Als de mensen gaat verbeteren, zorg er dan minimaal voor dat je ook daadwerkelijk gelijk hebtquote:Op zondag 25 februari 2024 12:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Viaplay kan wél gedeeld worden. Maar slechts 'in 2'en'.
F1TV (account) kan op 6 apparaten, maar let op dat de Formula1-app login ook mee telt (waar je live timing mee kan kijken).
Het is zo.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als de je mensen gaat verbeteren, zorg er dan minimaal voor dat je ook daadwerkelijk gelijk hebt
het kost je 2 seconden om het even op te zoeken, verdomme 2 seconden. Tis goed met je, je hebt ongelijk.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is zo.
Waar heb ik geen gelijk dan?
Wth.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
het kost je 2 seconden om het even op te zoeken, verdomme 2 seconden. Tis goed met je, je hebt ongelijk.
Ja, alleen de live stream niet meer sinds dit jaar.quote:
*kauwenquote:Op zondag 25 februari 2024 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Ja, nu blijf ik volhardend. Ik heb de tekst recht voor m'n neus hier, maar ik vertik het om het voor je uit te kouwen. Zoek het lekker uit.
Binnen 1 huishouden nog wel 1 ander apparaat, dus.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, alleen de live stream niet meer sinds dit jaar.
quote:Op zondag 25 februari 2024 13:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Binnen 1 huishouden nog wel 1 ander apparaat, dus.
Zo is dat, gas erop!quote:Op zondag 25 februari 2024 13:13 schreef R-woud93 het volgende:
Morgen 95 euro aftikken en we kunnen er weer tegenaan
Tja, sKatquote:
Ja, dit bedoel ik. Bedankt!quote:Op zondag 25 februari 2024 12:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kan dan nog steeds delen. De een kijkt dan Viaplay, de ander(en) F1TV.
Viaplay heeft dezelfde blokkade erop zitten als Netflix. Ofwel kijken op 1 huishouden dus. F1 TV pro kan je vooralsnog wel delen. Deze krijg je ook via Viaplay.quote:
Nee enkel bij de F1 app problemen. Rest werkt prima.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klinkt als een wifi iets, of heb je bij andere streaming apps er geen last van? Hoewel een live stream bij sport wat gevoeliger kan zijn dan een Netflix type iets waar de buffer misschien anders is.
Alleen bij hoge uitzondering meegemaakt dat de resolutie minder werd, maar dan was het vaak iets wat bij meerdere users hier ook speelde en dus aan de server lag. Als het zich blijft voordoen zit je misschien vast aan een upgrade van je chromecast denk ik als je er zeker van bent dat de wifi ontvangst van de oude prima is. 50 euro nu bij ibood voor de 4k versie https://www.ibood.com/nl/(...)-google-tv-4k/965849 Of iets goedkopers of een android box, ik heb ergens bijv. ook een Nokia streaming box 8000.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:12 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Nee enkel bij de F1 app problemen. Rest werkt prima.
Volgens mij gebeurt dat vooral als de race uitloopt, vanwege het weer en/of rode vlag situatie o.i.d. Blijkbaar kopen ze de bandbreedte nogal afgemeten in. Had de Ziggo Sport-app destijds ook last van, toen we die hier thuis nog gebruikten voor F1.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen bij hoge uitzondering meegemaakt dat de resolutie minder werd, maar dan was het vaak iets wat bij meerdere users hier ook speelde en dus aan de server lag.
Nou, ik wacht gespannen op je verslagquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar dan met 27 feb als verlengdatum.
Ben benieuwd, nu al een stuk spannender dan het F1 seizoen vorig jaar dit!
Het is duidelijk waarom er verschil isquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:38 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wel bijzonder dan dat er verschil is.
Ik baal er wel behoorlijk van, ik heb het de afgelopen 5 jaar met veel plezier gebruikt en om dan ineens zonder waarschuwing 120% prijsverhoging voor de kiezen te krijgen vind ik grenzen aan maffiapraktijken.
Gewoon betalen, heb ik ook al gedaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou, ik wacht gespannen op je verslag
Zoals ik zei, ik heb normaal geen zin in die omwegen, maar ze hebben me erg goed gemotiveerd.Enige jammere is dat de kortingsactie alweer voorbij is dus die heb ik gemist.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon betalen, heb ik ook al gedaan.
Kortingsactie?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:10 schreef Zorro het volgende:
Enige jammere is dat de kortingsactie alweer voorbij is dus die heb ik gemist.
Gold niet voor Nederland.quote:
Ah oke.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gold niet voor Nederland.
Maar de Polen route die ik nu gedaan heb was vorige week 50 Euro ipv de 60 Euro nu.
Nog geen geld van mijn rekening en nog wel toegang tot app en websitequote:
En daarna alleen de mogelijkheid om op 'Upgrade' te klikken voor 11,90 p/m (creditcard is nog gewoon geldig)quote:Hi,
We weren’t able to process your latest F1 TV payment.
Don’t worry - it’s probably something simple, like your card has expired.
Make sure you don’t miss a single moment of the action. If you originally subscribed via f1.com, please update your payment details here. If you subscribed via the Apple, Google, Amazon or Roku app stores, please update payment details directly within the app store.
Any problems, just head to our support page. Alternatively, you can email us.
Thank you,
The team at F1
Alleen in landen waar f1tv mag. In Engeland kun je niet kijken, in Nederland wel met een Australische abbo.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:12 schreef pmponer het volgende:
Stel je woont in ik zeg maar wat australie, en je neemt daar f1tv af kan je dan over de hele wereld kijken?
want voor 22 euro per jaar is dat geen gekke deal
Ja, ik heb een india abonnement afgesloten voor ¤28 per jaar. Instructies staan eerder in dit topicquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:12 schreef pmponer het volgende:
Stel je woont in ik zeg maar wat australie, en je neemt daar f1tv af kan je dan over de hele wereld kijken?
want voor 22 euro per jaar is dat geen gekke deal
Mijn vpn rijkt niet tot indiaquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:58 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een india abonnement afgesloten voor ¤28 per jaar. Instructies staan eerder in dit topic
Als je de instructie opzoekt zie je er ook bij staan dat je geen VPN nodig hebtquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mijn vpn rijkt niet tot indiaMaar bedankt voor de bevestiging, nu eerst nog een credit card regelen
Je kan alleen met een credit card uit desbetreffende land de aanschaf doen (of via Apple tegoed met en account uit dat land). Dus als je met een NL credit card gaat proberen een abo in India of ander land te kopen, ook al heb je een VPN aan dan gaat het niet werken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mijn vpn rijkt niet tot indiaMaar bedankt voor de bevestiging, nu eerst nog een credit card regelen
Een debitcard nemen,zoals N26. Of Revolut, ook al gelezen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Werkt niet meer. Je gaat via je "eigen land" site daarheen en vervolgens bij betalen is het ineens het bedrag waar het echt om gaat, Maar jij hebt dat gedaan toen er nog jaarabonnementen mogelijk waren hier, zodat dat dat naar het Indiaas jaarabo werd geconverteerd. Nu je hier geen jaarabo meer hebt kun je dat niet meer want je kiest maand, gaat naar betalen en dat wordt dan naar een maandabo op Indiaas tarief gezet. Jaar kan echter niet omdat je vanaf een plek komt waar dat niet kan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:58 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een india abonnement afgesloten voor ¤28 per jaar. Instructies staan eerder in dit topic
Android?quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:09 schreef Tarado het volgende:
Wel jammer dat er geen app is voor de Samsung tv die ik heb, om daar nu een chromecast voor te kopen heb ik ook niet zo'n zin in dus het zal Viaplay worden als ik via de tv kijk, VT's kijk ik meestal via de pc.
Dank je, maar geen android meen ik, ik ga het even nakijken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Android?
Je kan proberen deze te installeren.
Je moet dan via een programma op je tv, bijv X-plore dit installeren, vanaf usb.
Oh dan had ik blijkbaar heel erg mazzel 3 weken geledenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Werkt niet meer. Je gaat via je "eigen land" site daarheen en vervolgens bij betalen is het ineens het bedrag waar het echt om gaat, Maar jij hebt dat gedaan toen er nog jaarabonnementen mogelijk waren hier, zodat dat dat naar het Indiaas jaarabo werd geconverteerd. Nu je hier geen jaarabo meer hebt kun je dat niet meer want je kiest maand, gaat naar betalen en dat wordt dan naar een maandabo op Indiaas tarief gezet. Jaar kan echter niet omdat je vanaf een plek komt waar dat niet kan.
Dat merkte ik nl ook in Polen, daar zag ik ook alleen maand, totdat ik vanuit een Poolse server, wat ik gelukkig kan wegens Poolse vestigingdat deed, toen had ik ineens wel jaaropties.
En daarnaaast had ik ook problemen met creditcard en land. Ook bij Revolut. Maar dat was pas een stap verder.
Nu heb ik vanuit een Poolse server met Bluestacks met Google Pay betaald en dat lukte wel.
En daarna alleen de mogelijkheid om op 'Upgrade' te klikken voor 11,90 p/m (creditcard is nog gewoon geldig).quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:31 schreef APK het volgende:
Nog geen geld van mijn rekening en nog wel toegang tot app en website![]()
Echt spannend!
Edit: Zojuist een mail ontvangen:quote:Hi,
We weren’t able to process your latest F1 TV payment.
Don’t worry - it’s probably something simple, like your card has expired.
Make sure you don’t miss a single moment of the action. If you originally subscribed via f1.com, please update your payment details here. If you subscribed via the Apple, Google, Amazon or Roku app stores, please update payment details directly within the app store.
Any problems, just head to our support page. Alternatively, you can email us.
Thank you,
The team at F1
Nou ja, dan ga ik toch maar weer kijkenquote:Hi,
Thank you for renewing your F1 TV Pro subscription. Your payment of ¤94.99 has been received and your subscription extended to 28 February 2025.
Please remember that your subscription will automatically renew unless you cancel it before 28 February 2025.
Je kan wel f1 kijken op je samsung tv met de smartThings app van samsung.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:09 schreef Tarado het volgende:
Wel jammer dat er geen app is voor de Samsung tv die ik heb, om daar nu een chromecast voor te kopen heb ik ook niet zo'n zin in dus het zal Viaplay worden als ik via de tv kijk, VT's kijk ik meestal via de pc.
Voor de F1 vond ik de chromecast net niet praktisch genoeg vanwege het syncen van het geluid met GP radio. De chromecast heeft wel eens een klein hikje en na een paar keer loopt het geluid merkbaar voor op het beeld.quote:Op donderdag 29 februari 2024 03:55 schreef Eagles89 het volgende:
Gewoon die paar tientjes voor een chromecast uitgeven, is het echt zo enorm waard! Andere programma’s zoals Ziggo GO of Youtube werken ook veel beter en soepeler met een chromecast, je merkt het verschil direct. Maar F1 TV is echt een verademing met een chromecast, loepzuiver beeld en mooi vloeiende beelden ook, wat voor ik de chromecast had gekocht wel anders was. Edit wel de 4k chromecast nemen natuurlijk, is nauwelijks duurder dan de goedkopere variant.
En dan doel jij op Chromecast met Google TV uiteraardquote:Op donderdag 29 februari 2024 03:55 schreef Eagles89 het volgende:
Gewoon die paar tientjes voor een chromecast uitgeven, is het echt zo enorm waard! Andere programma’s zoals Ziggo GO of Youtube werken ook veel beter en soepeler met een chromecast, je merkt het verschil direct. Maar F1 TV is echt een verademing met een chromecast, loepzuiver beeld en mooi vloeiende beelden ook, wat voor ik de chromecast had gekocht wel anders was. Edit wel de 4k chromecast nemen natuurlijk, is nauwelijks duurder dan de goedkopere variant.
euh andere apps die ik rechtstreeks op mijn samsung zet werken even goed, misschien zelfs beter via de app van samsung zelf.quote:Op donderdag 29 februari 2024 03:55 schreef Eagles89 het volgende:
Andere programma’s zoals Ziggo GO of Youtube werken ook veel beter en soepeler met een chromecast, je merkt het verschil direct.
Of, als je Samsung tv AirPlay (https://www.samsung.com/nl/tvs/smart-tv/airplay-apple-tv-app/) aan boord heeft, het signaal van F1TV doorsturen vanaf je iPhone/iPad/Mac. AirPlay is eigenlijk gewoon de Apple-variant van casten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:33 schreef Sorella het volgende:
[..]
Je kan wel f1 kijken op je samsung tv met de smartThings app van samsung.
Ik weet niet precies meer hoe ik het gedaan heb want mijn chromecast werkt weer maar ik heb via die app f1tv op mijn samsung gekeken.
Deze geprobeerd? https://www.apkmirror.com(...)ndroid-apk-download/quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:33 schreef Black-Death het volgende:
Met welk APK-bestand hebben jullie de F1TV app op de tv gezet? Wilde toen straks de training kijken, maar de app deed het niet meer. (gebeurt 1-2x per jaar).
Nieuw APK bestand gedownload, geinstalleerd maar app verschijnt nergens op tv...? Iemand een idee?
Ah deze doet het, thnx! Had ik dus de verkeerde gegoogled?quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:47 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Deze geprobeerd? https://www.apkmirror.com(...)ndroid-apk-download/
Je hebt expliciet de versie voor Android TV nodig.
Waarschijnlijk. Die verkeerde zou je onder Instellingen > Apps moeten kunnen verwijderen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ah deze doet het, thnx! Had ik dus de verkeerde gegoogled?
Het verwijderen van de niet-zichtbare app was gelukkig al gelukt via de APK-installer die ik gebruik. Thanks anywayquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:56 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Die verkeerde zou je onder Instellingen > Apps moeten kunnen verwijderen.
Bij mij werkte bijv Ziggo Go (staat net zoals F1 TV niet op veel smart TVs) via het casten naar de TV niet goed, constant haperingen etc. Sinds de chromecast in de TV zit werkt het als een zonnetje, haarscherp en vloeiend. En exact hetzelfde was aan de hand op mijn Sony 4K TV uit 2018 als mijn Philips Oled uit 2021, dus het lag niet aan de ingebouwde chromecast van een specifieke TV ofzo. Ik heb omdat het zo enorm goed werkte er eentje bijgekocht. Een van de beste prijs/kwaliteit aankopen die ik afgelopen jaren heb gedaan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh andere apps die ik rechtstreeks op mijn samsung zet werken even goed, misschien zelfs beter via de app van samsung zelf.
Zie ik de meerwaarde niet van om die via de chromecast te openen als ik ze sneller in de samsungbalk kan benaderen, zonder een losse afstandsbediening van de chromecast nodig te hebben ook nog.
Enige reden dat ik de chromecast heb gekocht was omdat mijn neefje een tv uit het jaar nul van me gekregen heeft en zo tenminste ook youtubefilmpjes enzo kan kijken. (die TV heeft wel smart maar via de chromecast werken daar de apps idd beter)
En de aanbieding om voor 15 euro een tweede er bij te doen liet ik niet liggen.
Maar ja alsnog geen F1TV genomen dus eigenlijk 15 euro weggegooid
Werkt prima inderdaad als ik eens niet voor de TV zit maar op mijn werkkantoor de races bekijkquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:57 schreef Speklap3000 het volgende:
Misschien al enorm bekend hier, maar die multiviewer-app is wel echt genot
https://multiviewer.app/
Dan merkte JIJ het verschil direct.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 03:52 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Bij mij werkte bijv Ziggo Go (staat net zoals F1 TV niet op veel smart TVs) via het casten naar de TV niet goed, constant haperingen etc. Sinds de chromecast in de TV zit werkt het als een zonnetje, haarscherp en vloeiend. En exact hetzelfde was aan de hand op mijn Sony 4K TV uit 2018 als mijn Philips Oled uit 2021, dus het lag niet aan de ingebouwde chromecast van een specifieke TV ofzo. Ik heb omdat het zo enorm goed werkte er eentje bijgekocht. Een van de beste prijs/kwaliteit aankopen die ik afgelopen jaren heb gedaan.
In de app kun je bij je profiel de taal instellen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:41 schreef Tarado het volgende:
Is er een manier om Engels als vaste taal in te stellen? Nu moet ik dat iedere keer als ik kijk opnieuw doen.
Als je een jaar zou teruglezen in dit topic kom je heel erg veel klachten tegen over schokkerige beelden bij F1 TV als je de F1 TV app rechtstreeks naar de TV cast dus gebruik makende van de ingebouwde cast van de TV. Een aantal besloot toen zelfs vanaf de PC met kabels te gaan werken naar de TV. Maar idd, lang niet bij iedereen, maar wel bij een flink aantal.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan merkte JIJ het verschil direct.
Is dus niet bij iedereen het geval
Ja, dat is wel de realiteit helaas. Maar het beeld is verder wel goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:45 schreef Zorro het volgende:
Ik heb nu een chromecast met Google TV en daar de app op.
Die loopt 20 seconden achter op het beeld wat ik krijg als ik op mijn laptop kijk.
Wel bijzonder dat een tijdschrift even vertelt hoe je illegaal streamt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:13 schreef quo_ het volgende:
Voor wie het nog niet geregeld heeft zit hier misschien wel wat tussen:
https://www.autovisie.nl/(...)e-beste-livestreams/
* Nattekat bookmarks maaktquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:13 schreef quo_ het volgende:
Voor wie het nog niet geregeld heeft zit hier misschien wel wat tussen:
https://www.autovisie.nl/(...)e-beste-livestreams/
Met dat vervloekte ViaPlee op het toneel sta ik daar 100% achter. Met andere diensten gewoon lekker die paar euro per maand betalen, maar ViaPlee mag van mij echt heel diep in de stront zakken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:24 schreef pmponer het volgende:
Ja goede zaak, hoe meer mensen illegaal kijken hoe beter
Buitenlandse TV-aanbieders zijn niet per se illegaal natuurlijk. Met van die vage streamingsites wordt het een ander verhaal, die moeten we hier zeker niet hebben neequote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Was er geen FOK! policy die het doorlinken van illegale streams verbied?
Van die zelfde site van Autovisiequote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Buitenlandse TV-aanbieders zijn niet per se illegaal natuurlijk. Met van die vage streamingsites wordt het een ander verhaal, die moeten we hier zeker niet hebben nee
quote:Gratis Formule 1-streams
Geen Viaplay, VPN of ander abonnement? Dan kom je in het grijze gebied van livestreams. Dat zijn gratis online uitzendingen van Formule 1-races, vaak illegaal door de streamer opgenomen. De kwaliteit ligt met 480p tot 720p iets lager dan dat je gewend bent, maar het is zeker goed te doen.
De FIA doet er alles aan om die F1 streams zo snel mogelijk offline te halen, dus het kan zomaar zijn dat je halverwege de Grand Prix opeens alsnog moet wisselen. Mits je daar vrede mee hebt, zijn streams een prima alternatief. Dit zijn de beste bronnen voor gratis livestreams. We linken door naar de websites, die legaal zijn. De streams zelf zijn officieel natuurlijk niet legaal.
In het gevecht van de geuzen tegen viaplee waarmee ze Viaplay bedoelen is alles geoorloofd.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er wordt gelinkt naar Autovise. Dat daar links op staan kun je niks aan doen. Of mag er ook niet meer naar reddit worden gelinkt omdat daar ergens illegale links staan?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
en dat te denken dat FOK vroeger pniratenforum was en ook de piratenpartij ondersteundequote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Buitenlandse TV-aanbieders zijn niet per se illegaal natuurlijk. Met van die vage streamingsites wordt het een ander verhaal, die moeten we hier zeker niet hebben nee
Die goeie oude tijd dat ik uren spendeerde om dat werkende te krijgenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:02 schreef DX11 het volgende:
Even weer de reminder, wie een android tv heeft waar f1tv niet in de play store staan (dat zijn een aantal merken), hier kan je de app makkelijk downloaden:
https://www.apkmirror.com(...)ed/f1-tv-android-tv/
En mocht je geen zin hebben om een muis en toetsenbord op je tv aan te sluiten om bij die link te komen, je kan het ook op je mobiel of pc downloaden en dan overzetten, hier de instructies:
https://www.androidauthor(...)-android-tv-1189896/
En het werkt perfect.
Houd je niet van de domme. Dit is bedoeld om content te stelen en niks anders.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er wordt gelinkt naar Autovise. Dat daar links op staan kun je niks aan doen. Of mag er ook niet meer naar reddit worden gelinkt omdat daar ergens illegale links staan?
Op youtube dus dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:29 schreef AnneX het volgende:
De 10-miljoenste abonnee …is dat wereldwijd? o Europees?
Ah ik begreep dat het op F1 TV was, zo leek het in beeld te komen, maar mijn excuus danquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op youtube dus dat is heel wat anders.
Op zich is het idee best goed en ook de uitzendingen prima maar gegarandeerde bedragen voor langere periodes die je met de rechten kan verwerven is ook heel interessant voor FOM/Liberty dus ik denk niet dat ze daar snel afstand van zullen doen.quote:Op zondag 3 maart 2024 01:42 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ah ik begreep dat het op F1 TV was, zo leek het in beeld te komen, maar mijn excuus dan
weet je zeker dat je op de post reageert die je gequote hebt?quote:Op zondag 3 maart 2024 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich is het idee best goed en ook de uitzendingen prima maar gegarandeerde bedragen voor langere periodes die je met de rechten kan verwerven is ook heel interessant voor FOM/Liberty dus ik denk niet dat ze daar snel afstand van zullen doen.
Ja, wat zeg ik verkeerd dan?quote:Op zondag 3 maart 2024 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet je zeker dat je op de post reageert die je gequote hebt?
Niets, alleen begrijp ik je reactie niet dat het gaat over 10 miljoen abonnees op youtubequote:
F1TV heeft geen 10 miljoen betalende abonnees, ze hebben 10 miljoen abonnees op YT die niet betalen.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Niets, alleen begrijp ik je reactie niet dat het gaat over 10 miljoen abonnees op youtube
wel reden om alternatief weer te kijken, als je dubbel moet betalenquote:Op zondag 3 maart 2024 15:03 schreef Sorella het volgende:
Gisteren betaald en daarna mijn account overgezet op mijn broer zijn naam en email. Resultaat: mijn account is verdwenen incl. emailadres volgens de chat want die konden niets vinden, mijn broer kan wel inloggen maar moet betalen. Chat kon niets doen omdat het account nu dus op een andere naam staat als de betaling. Account weer terug gezet na voor de bewerking maar nu moet ik ook betalen.
Nu support maar gemaild.
Moraal van het verhaal verander nooit je account naar een ander zijn naam
Officieel 6, maar in de praktijk lijkt er geen limiet via je webbrowser.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:28 schreef Nizno het volgende:
Vraagje,
mocht ik toch eens overstag gaan en wel een abo nemen. op hoeveel lap/desktops kan ik tegelijk de webpagina laden om te kijken naar bijv een onboard, data, tracker en tegelijk de algemene race met geluid?
of maakt dat binnen in IP niet uit?
Ik heb het zelf nog nooit uitgeprobeerd, maar ze zeggen zelf 6.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:28 schreef Nizno het volgende:
Vraagje,
mocht ik toch eens overstag gaan en wel een abo nemen. op hoeveel lap/desktops kan ik tegelijk de webpagina laden om te kijken naar bijv een onboard, data, tracker en tegelijk de algemene race met geluid?
of maakt dat binnen in IP niet uit?
quote:you can have up to six screens running at any one time to get all the info you need to maximise your race experience.
Nu ze in India actief geworden zijn, moeten die 10 miljoen abonnees toch een peulenschil worden, lijkt me.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
F1TV heeft geen 10 miljoen betalende abonnees, ze hebben 10 miljoen abonnees op YT die niet betalen.
Ik weet niet hoeveel rechtstreeks betalende klanten ze hebben, ze zijn wat zuinig met cijfers wat dat betreft.
Ja ik zag bij iemand dat er op de site stond 6 devices, maar dat alleen de tv er aangegeven stond op de site terwijl er twee laptops daar waren ingelogd.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Officieel 6, maar in de praktijk lijkt er geen limiet via je webbrowser.
maar t gesprek ging dus over de desktop die er was en de twee laptops enzo...quote:Op zondag 3 maart 2024 21:45 schreef Bonobo11 het volgende:
Gebruik gewoon multiviewer.
Kun je je setup zo maken als je zelf wilt.
So good, even f1teams use it!
Is dit dan weer een extra abo of hoe werkt dit?quote:Op zondag 3 maart 2024 21:45 schreef Bonobo11 het volgende:
Gebruik gewoon multiviewer.
Kun je je setup zo maken als je zelf wilt.
So good, even f1teams use it!
Helemaal gratis!quote:Op maandag 4 maart 2024 11:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is dit dan weer een extra abo of hoe werkt dit?
Hier werd het ook voor een heel jaar verlengd. Nieuwe prijs.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb weer een jaartje F1tv voor de nieuwe prijs. Volgend jaar ga ik me weer druk maken over abbo's enzo
Waar was je anders heengegaan?quote:Op maandag 11 maart 2024 11:18 schreef Knipoogje het volgende:
Was een dagje te laat met opzeggen, dus van 50 euro naar 95 euro gegaan. Maar maatje gevonden en we splitten nu. Tot F1TV een netflixje doet natuurlijk en je niet meer kan streamen vanuit meerdere huiskamers tegelijk.
Dan was ik op de illegale streams belandquote:Op maandag 11 maart 2024 11:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Waar was je anders heengegaan?
Want ik denk dat je (net als ik) nog best goed zit met een jaarabonnement, ipv dat het nu een maandabonnement is geworden.
En ViaPlay is óók prijzig en gaat in mei nog verder omhoog.
Blijft er niet veel (legaals) over?
Daarom altijd meteen een jaarabbonement opzeggen het moment dat je het afsluit.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:18 schreef Knipoogje het volgende:
Was een dagje te laat met opzeggen, dus van 50 euro naar 95 euro gegaan. Maar maatje gevonden en we splitten nu. Tot F1TV een netflixje doet natuurlijk en je niet meer kan streamen vanuit meerdere huiskamers tegelijk.
In het geval van F1 TV was dat dit seizoen dus niet handig geweest, aangezien je geen jaarabo meer af kon sluiten als nieuwe abonnee. Mijn abonnement liep echter wél nog door, aangezien ik een mail had gekregen dat het met een jaar verlengd werd. Maar... wel voor de nieuwe, hogere prijs.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarom altijd meteen een jaarabbonement opzeggen het moment dat je het afsluit.
Plus dat in het geval F1TVPro stopt in NL (omdat een zender zo gek is om de exclusieve rechten te kopen) je een lopend jaarabonnement wel kan blijven verlengen. Als je dan hebt opgezegd ben je het kwijt. Althans, dat is nu in Duitsland nog steeds zo, terwijl je daar al een aantal jaar geen nieuwe abonnementen op Pro kunt nemen (vanwege Sky). De Duitse klanten die het echter al hadden, hebben het nu nog steeds.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:52 schreef Sally het volgende:
[..]
In het geval van F1 TV was dat dit seizoen dus niet handig geweest, aangezien je geen jaarabo meer af kon sluiten als nieuwe abonnee. Mijn abonnement liep echter wél nog door, aangezien ik een mail had gekregen dat het met een jaar verlengd werd. Maar... wel voor de nieuwe, hogere prijs.
Wat dus nog altijd lager is - per maand - dan een maandabo van nu......
Ohw, goed om te weten.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Plus dat in het geval F1TVPro stopt in NL (omdat een zender zo gek is om de exclusieve rechten te kopen) je een lopend jaarabonnement wel kan blijven verlengen. Als je dan hebt opgezegd ben je het kwijt. Althans, dat is nu in Duitsland nog steeds zo, terwijl je daar al een aantal jaar geen nieuwe abonnementen op Pro kunt nemen (vanwege Sky). De Duitse klanten die het echter al hadden, hebben het nu nog steeds.
Ik haalde 3-4 en 4-3 door elkaar, vandaar dat ik ineens de verlengingsbevestiging voor mijn kiezen kreeg. Het was de bedoeling dat ik gewoon op tijd op zou zeggen, daar had ik een agenda item van gemaaktquote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarom altijd meteen een jaarabbonement opzeggen het moment dat je het afsluit.
Het is maar de vraag hoe het volgend seizoen verloopt... Ik wachtte ook op een aanbiedingsprijs (weer) dit seizoen, maar had wel een agenda-item gemaakt van mn eventuele opzeggingquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik haalde 3-4 en 4-3 door elkaar, vandaar dat ik ineens de verlengingsbevestiging voor mijn kiezen kreeg. Het was de bedoeling dat ik gewoon op tijd op zou zeggen, daar had ik een agenda item van gemaakt
Maar goede tip inderdaad! Al lees ik hierboven dat het ook nadelen heeft.
De huidige rechten lopen af na dit seizoen. Aangezien de rechten voor het volgend seizoen nog niet verkocht zijn kun je ook geen afspraken maken voor eventuele combi.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:06 schreef NY_Giant het volgende:
Viaplay noemt op zijn homepage https://viaplay.com/nl-nl/ in ieder geval wel expliciet dat de combi met F1TV "enkel tijdens 2024" geldt. Dat kan betekenen dat F1TV Pro na 2024 uit Nederland verdwijnt of dat Viaplay al weet dat ze de F1-rechten volgend jaar niet meer hebben en dat er dus ook geen combi met F1TV meer zal zijn.
Dat is zo. Maar met alleen nog een beschikbaar maandabonnement is er niet veel noodzaak om dat zo expliciet op de homepage te vermelden. Sommige andere rechten die ze hebben kunnen na 2024 eventueel ook verdwijnen. Daar wordt ook niets over vermeld. Maar wellicht zoek ik er te veel achter.quote:Op woensdag 13 maart 2024 02:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De huidige rechten lopen af na dit seizoen. Aangezien de rechten voor het volgend seizoen nog niet verkocht zijn kun je ook geen afspraken maken voor eventuele combi.
Voor het einde van de maand zullen we wel weten hoe het met de NL rechten gaat voor 25-28, tenminste ik neem aan dat het weer voor 3 jaar is.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:34 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar met alleen nog een beschikbaar maandabonnement is er niet veel noodzaak om dat zo expliciet op de homepage te vermelden. Sommige andere rechten die ze hebben kunnen na 2024 eventueel ook verdwijnen. Daar wordt ook niets over vermeld. Maar wellicht zoek ik er te veel achter.
F1TV/FOM is gewoon aan het inventariseren wat het marktpotentieel is van NL. Door de de tarieven te verhogen en Viaplay abonnees gratis toegang te geven krijgen ze een idee hoeveel goedbetalende F1 abonnees er zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:34 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar met alleen nog een beschikbaar maandabonnement is er niet veel noodzaak om dat zo expliciet op de homepage te vermelden. Sommige andere rechten die ze hebben kunnen na 2024 eventueel ook verdwijnen. Daar wordt ook niets over vermeld. Maar wellicht zoek ik er te veel achter.
Ik denk van de zomer pas en misschien nog later.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor het einde van de maand zullen we wel weten hoe het met de NL rechten gaat voor 25-28, tenminste ik neem aan dat het weer voor 3 jaar is.
Lijkt me niet, dan wordt het wel heel kort dag met planning voor het jaar erop.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:14 schreef hole1988 het volgende:
Ik denk van de zomer pas en misschien nog later.
Wij hebben dat alleen wel eens gehad als een race later eindigde dan gepland om welke reden dan ook, maar dat ligt niet aan de chromecast, maar aan het feit dat ze de inkoop van extra bandbreedte te krap ingeschat hebben, qua tijd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hebben hier mensen ook last van ongeveer in de slotfase van een race ineens kwaliteitsverlies van de stream met een Chromecast?
Zou dat aan oververhitting van het apparaat kunnen liggen? Ding is bijna 8 jaar oud dus wellicht.
Had het laatst bij Bahrein ook en die race verliep zoals gepland. 😩quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Wij hebben dat alleen wel eens gehad als een race later eindigde dan gepland om welke reden dan ook, maar dat ligt niet aan de chromecast, maar aan het feit dat ze de inkoop van extra bandbreedte te krap ingeschat hebben, qua tijd.
Wij hebben wel een nieuwe chromecast, dus misschien dat jouw problemen nu wel door de oude chromecast veroorzaakt worden. Ik heb geen idee of dat kan?
--aanvulling--
We hebben afgelopen winter ook gehad dat heel F1TV slecht beeld gaf en bleef hangen bij het kijken naar oude races. Eerst dacht ik dat dat ook aan te weinig bandbreedte lag, maar uiteindelijk bleek dat opgelost na resetten van de router.
Door oververhitting slechter beeld lijkt me stug. Alsof Google helemaal iets in heeft gebouwd om te throttlen zodra er een sensor oververhitting constateert?quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had het laatst bij Bahrein ook en die race verliep zoals gepland. 😩
Tsja waarom eigenlijk niet 🤔quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Door oververhitting slechter beeld lijkt me stug. Alsof Google helemaal iets in heeft gebouwd om te throttlen zodra er een sensor oververhitting constateert?
Ik merk wel dat het geen toeval is want het gebeurt eigenlijk structureelquote:Denk gewoon toeval. Als je denkt dat het echt dat is kan je nu iets opzetten voor anderhalf a twee uur en kijken of het weer optreedt.
Misschien gaat F1 TV er vanuit dat tegen het einde van de race de Lewis fans al afgehaakt zijn dus schakelen ze die terug naar 480Pquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja waarom eigenlijk niet 🤔
[..]
Ik merk wel dat het geen toeval is want het gebeurt eigenlijk structureel
Totaal onterecht dus. 😉quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien gaat F1 TV er vanuit dat tegen het einde van de race de Lewis fans al afgehaakt zijn dus schakelen ze die terug naar 480P
Denk dat ik gewoon het laptoppie aan de tv vast ga hangen want ik ben er done meequote:[ afbeelding ]
Je kan bij de volgende race ook een ventilator richten op je chromecast, kijken of het beeld dan wel normaal blijft.
Ik heb hier soms ook weleens last van. Mijn gok is dat er een geheugenlek in de F1tv Chromecast receiver zit, en dat die na ongeveer 2 uur simpelweg daardoor begint te stotteren. Hoe langer je dus voor de race de stream aanzet, hoe eerder je de problemen krijgt tijdens de race in dat geval.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hebben hier mensen ook last van ongeveer in de slotfase van een race ineens kwaliteitsverlies van de stream met een Chromecast?
Zou dat aan oververhitting van het apparaat kunnen liggen? Ding is bijna 8 jaar oud dus wellicht.
Ik ga maar eens een klacht indienen bij F1TVquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb hier soms ook weleens last van. Mijn gok is dat er een geheugenlek in de F1tv Chromecast receiver zit, en dat die na ongeveer 2 uur simpelweg daardoor begint te stotteren. Hoe langer je dus voor de race de stream aanzet, hoe eerder je de problemen krijgt tijdens de race in dat geval.
Succes daarmee, ik ben al twee weken bezig om mijn account weer terug te vinden die ze kwijt zijn geraakt, incl. de betaling die ze ook niet kunnen vinden terwijl zij die van de visa hebben afgehouden.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 01:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een klacht indienen bij F1TV
Die hulpjes bij de chat weten niet zoveel heb ik zelf ook ervaren.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:28 schreef Sorella het volgende:
[..]
Succes daarmee, ik ben al twee weken bezig om mijn account weer terug te vinden die ze kwijt zijn geraakt, incl. de betaling die ze ook niet kunnen vinden terwijl zij die van de visa hebben afgehouden.
Chat kan mij niet helpen want ja ze kunnen niets vinden, dan maar emailen en na 8 keer mijn gegevens en betaalbewijzen (+ authorisatiecode van de visa) en emails die ik van hun gekregen heb dat ik betaald heb(die op hetzelfde emailadress binnen komen als die ze kwijt zijn) naar hun gestuurd te hebben vragen ze nu alleen nog maar om een screenshot van mijn account ? die zij dus niet kunnen vinden.
Elke keer staat er een andere naam onder hun email en de ene keer is het in het engels en dan weer in het nederlands dus dat schiet niet echt op op deze manier.
Het enige waar ze goed in zijn is vlug terug antwoorden (binnen 24 tot 27 uur).
Thanks. Heb zelf net binnen een half uur al antwoord gekregenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:28 schreef Sorella het volgende:
[..]
Succes daarmee, ik ben al twee weken bezig om mijn account weer terug te vinden die ze kwijt zijn geraakt, incl. de betaling die ze ook niet kunnen vinden terwijl zij die van de visa hebben afgehouden.
Chat kan mij niet helpen want ja ze kunnen niets vinden, dan maar emailen en na 8 keer mijn gegevens en betaalbewijzen (+ authorisatiecode van de visa) en emails die ik van hun gekregen heb dat ik betaald heb(die op hetzelfde emailadress binnen komen als die ze kwijt zijn) naar hun gestuurd te hebben vragen ze nu alleen nog maar om een screenshot van mijn account ? die zij dus niet kunnen vinden.
Elke keer staat er een andere naam onder hun email en de ene keer is het in het engels en dan weer in het nederlands dus dat schiet niet echt op op deze manier.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:28 schreef Sorella het volgende:
[..]
Even voor de goede orde. Je hebt in jouw account het e-mailadres veranderd naar het e-mailadres van je broer?quote:Op zondag 3 maart 2024 15:03 schreef Sorella het volgende:
Gisteren betaald en daarna mijn account overgezet op mijn broer zijn naam en email. Resultaat: mijn account is verdwenen incl. emailadres volgens de chat want die konden niets vinden, mijn broer kan wel inloggen maar moet betalen. Chat kon niets doen omdat het account nu dus op een andere naam staat als de betaling. Account weer terug gezet na voor de bewerking maar nu moet ik ook betalen.
Nu support maar gemaild.
Moraal van het verhaal verander nooit je account naar een ander zijn naam
Mijn broer had geen account die had ik, en die had ik dus verandert in die van mijn broer en die heeft hij geverifieerd. Hij kon wel inloggen maar dan stond er dus dat hij een abonnement moest nemen, op advies van de chat alles weer terug gezet naar mijn account maar dat heeft dus niet geholpen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
Even voor de goede orde. Je hebt in jouw account het e-mailadres veranderd naar het e-mailadres van je broer?
Als dat zo is moet je vanaf dat moment inloggen met het e-mailadres van je broer en met jouw wachtwoord. Als je broer zelf ook al een account bij F1TV had met het desbetreffende e-mailadres kan dit leiden tot een conflict, omdat er 2 accounts zijn met dezelfde e-mailadres.
Tip: ik zou je contract niet opzeggen, aangezien er geen jaarabo's meer uitgegeven worden.quote:Op maandag 29 april 2024 21:31 schreef zalkc het volgende:
Nu ook de mail binnen dat het volgende jaar, vanaf 4 juni, 94,99 euro gaat worden, in ieder geval nog een jaarcontract.
Zoiets begreep ik al, en 11,90 per maand is een best stuk duurder.quote:Op maandag 29 april 2024 23:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Tip: ik zou je contract niet opzeggen, aangezien er geen jaarabo's meer uitgegeven worden.
Tenzij je via via een goedkope variant aan kan schaffen (maar dat was in mijn geval alsnog een maandabo geweest als het me gelukt was. Wel een heel stuk goedkoper dan dat ik per maand kwijt was geweest, maar ook goedkoper dan het me nu ongerekend per maand kost in mn huidige jaarabo voor 95.- )
Alleen in het begin haperingen, maar verder primaquote:Op zondag 30 juni 2024 16:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Stream viel vandaag uit op moment suprême!Meer mensen last van gehad?
Geen last van gehad.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Zó irritant is dat he, ik voel je pijn. Lekker met je broek op je enkels en dan net op het moment supreme valt het beeld stil of weg. Oh wacht, het gaat over F1 streams, ik dacht iets andersquote:Op zondag 30 juni 2024 16:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik dacht dat het alleen aan mij lagquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:06 schreef tralalala het volgende:
Stream liep totaal niet lekker deze race. Hoor er meer mensen over.
Bij mij ook niet. Ongeveer elke tien ronden een halve minuut storing.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:06 schreef tralalala het volgende:
Stream liep totaal niet lekker deze race. Hoor er meer mensen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |