Allebei via de site. Hij vorig jaar in een actieperiode, ik dus iets later.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:54 schreef zalkc het volgende:
[..]
2 vragen,
1: Hebben jullie het allebei via de site of via een appstore afgesloten?
2: Waarom hebben jullie 2 abonnementen?
Wel bijzonder dan dat er verschil is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Allebei via de site. Hij vorig jaar in een actieperiode, ik dus iets later.
We hebben twee abonnementen omdat we niet samen wonen en allebei een eigen gezin hebben met meekijkers.
Oudere chromecasts werken niet met F1TV, maar ik kijk al 2 jaar op de chromecast via de telefoon.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:43 schreef Em31 het volgende:
Klopt het dat je F1TV niet via je telefoon naar de Chromecast krijgt?
Ik heb een oud 720p ding die prima werkte?quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:06 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Oudere chromecasts werken niet met F1TV, maar ik kijk al 2 jaar op de chromecast via de telefoon.
-edit- beetje late reactie want ik zien nu dat het al gelukt was![]()
1st gen Chromecast werkt iig niet icm met de iOS app. Latere modellen wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een oud 720p ding die prima werkte?
In het ViaPlay topic staat hoe je jezelf moet 'activeren'.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:53 schreef King_Merc het volgende:
Vreemd probleem , kon F1TV woensdag wel volgen ,abonnement via Viaplay, maar vanochtend kon ik er niet meer in..
Klinkt als een wifi iets, of heb je bij andere streaming apps er geen last van? Hoewel een live stream bij sport wat gevoeliger kan zijn dan een Netflix type iets waar de buffer misschien anders is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:31 schreef Gerard-Joling het volgende:
Heb nu een oude Chromecast gevonden (2018 model). Kijken via Apple Airplay werkt helemaal niet meer. Maar bij de Chromecast valt geregeld de resolutie terug. Echt heel irritant. Internetverbinding is gewoon goed. Iemand nog tips om dit te voorkomen? Chromecast staat ook op 50hz ingesteld.
en je hebt toch een 4K tv?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een oud 720p ding die prima werkte?
1st gen chromecast werkt helemaal niet met F1TVquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
1st gen Chromecast werkt iig niet icm met de iOS app. Latere modellen wel.
Viaplay kan niet gedeeld worden, F1TV wel.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:45 schreef Jazeg het volgende:
Weet iemand hier of het delen van je Viaplay account via de ‘gratis’ F1TV toevoeging in de praktijk werkt? Wij delen nu nog een abbo met de schoonfamilie maar als dit niet werkt dan kap ik daar mee.
Je kan dan nog steeds delen. De een kijkt dan Viaplay, de ander(en) F1TV.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:45 schreef Jazeg het volgende:
Weet iemand hier of het delen van je Viaplay account via de ‘gratis’ F1TV toevoeging in de praktijk werkt? Wij delen nu nog een abbo met de schoonfamilie maar als dit niet werkt dan kap ik daar mee.
Viaplay kan wél gedeeld worden. Maar slechts 'in 2'en'.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viaplay kan niet gedeeld worden, F1TV wel.
Als de mensen gaat verbeteren, zorg er dan minimaal voor dat je ook daadwerkelijk gelijk hebtquote:Op zondag 25 februari 2024 12:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Viaplay kan wél gedeeld worden. Maar slechts 'in 2'en'.
F1TV (account) kan op 6 apparaten, maar let op dat de Formula1-app login ook mee telt (waar je live timing mee kan kijken).
Het is zo.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als de je mensen gaat verbeteren, zorg er dan minimaal voor dat je ook daadwerkelijk gelijk hebt
het kost je 2 seconden om het even op te zoeken, verdomme 2 seconden. Tis goed met je, je hebt ongelijk.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is zo.
Waar heb ik geen gelijk dan?
Wth.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
het kost je 2 seconden om het even op te zoeken, verdomme 2 seconden. Tis goed met je, je hebt ongelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |