Heb nooit zo'n zin in dat soort omwegen.. ik betaal wel gewoonquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt het via een ander land afsluiten als je minder wil betalen.
Dat had ik ook nooit.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Heb nooit zo'n zin in dat soort omwegen.. ik betaal wel gewoon
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Na dit handjeklap met Viaplee heb ik F1TV ook niet echt hoog meer zitten
Na die enorme prijsverhoging die afgelopen maand is aangekondigd is er gisteren nog eentje bovenop gekomen in de vorm van het afschaffen van jaarabonnementen. Gaan geruchten rond dat dit gedaan is om de rechten duurder te kunnen verkopen.quote:
😢quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na die enorme prijsverhoging die afgelopen maand is aangekondigd is er gisteren nog eentje bovenop gekomen in de vorm van het afschaffen van jaarabonnementen. Gaan geruchten rond dat dit gedaan is om de rechten duurder te kunnen verkopen.
Dat de verkoop speciaal voor Viaplay is uitgesteld is al behoorlijk grijs gebied, dit komt er nog eens overheen.
Canal+ is een grote klant van FOM, lijkt me dat zij er wel wat mee te maken hebben sinds ze hun belang in Viaplay hebben vergroot.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na die enorme prijsverhoging die afgelopen maand is aangekondigd is er gisteren nog eentje bovenop gekomen in de vorm van het afschaffen van jaarabonnementen. Gaan geruchten rond dat dit gedaan is om de rechten duurder te kunnen verkopen.
Dat de verkoop speciaal voor Viaplay is uitgesteld is al behoorlijk grijs gebied, dit komt er nog eens overheen.
Zo werkt het niet echt, die rechten vertegenwoordigen geld en er zal dan ook betaald moeten worden aan een curator, maar Viaplay is net van een faillisement gered dus ik zie dat zeker dit jaar niet gebeuren, wel dat ze eventueel opgeslokt worden door Canal+ met het oog op 25 en verder.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, maar als viaplee failliet gaat dan komen de Nederlandse radiorechten weer vrij.
Nee, de nieuwe prijs (95 euro) geldt voor abonnementen die vanaf (volgens mij) vandaag verlengd worden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:42 schreef ondeugend het volgende:
Ik betaal nog steeds 65 euro voor F1TV
Tenminste.. dat is er vorige week net afgehaald. Mis ik iets?
Ben ik mooi op tijd geweest door er afgelopen zaterdag een af te sluitenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:34 schreef butz0rs het volgende:
[..]
En wat ik er van begrijp is dat een jaarabonnement verlengen (nog) wel kan. Maar (op)nieuw afsluiten niet.
Daar lijkt het op ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:34 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe prijs (95 euro) geldt voor abonnementen die vanaf (volgens mij) vandaag verlengd worden.
En wat ik er van begrijp is dat een jaarabonnement verlengen (nog) wel kan. Maar (op)nieuw afsluiten niet.
11,95 Euro? Weer 5 cent erbovenop?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:06 schreef Sorella het volgende:
Ik heb ff gekeken op mijn account (afgesloten voor mijn broer toen) en dat is een jaar abbonnement tot 01-03-2024 wordt dit dan automatisch verlengd voor die 95 euro of wordt het een maandabbonnement.
Ik zie namelijk alleen nog maar 11,95 per maand staan en geen 95 euro meer.
Waar zie je dat exact? Bij je accountgegevens of bij het aanmelden voor een nieuw abonnement?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:06 schreef Sorella het volgende:
Ik heb ff gekeken op mijn account (afgesloten voor mijn broer toen) en dat is een jaar abbonnement tot 01-03-2024 wordt dit dan automatisch verlengd voor die 95 euro of wordt het een maandabbonnement.
Ik zie namelijk alleen nog maar 11,95 per maand staan en geen 95 euro meer.
En kan F1 TV daar wat aan doen dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Na dit handjeklap met Viaplee heb ik F1TV ook niet echt hoog meer zitten
F1TV is van de FOM toch wat dan weer van Liberty is.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:16 schreef Sally het volgende:
[..]
En kan F1 TV daar wat aan doen dan?
Dit lijkt wel door de FOM of Liberty van hogerhand opgelegd?!
Ah oke, meevallertje dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:34 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe prijs (95 euro) geldt voor abonnementen die vanaf (volgens mij) vandaag verlengd worden.
Oef, jaloers.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zojuist is de mijne verlengd voor 65 euro
Gefeliciteerd. Blijkbaar ligt het "afkapmoment" voor het oude bedrag ergens voor de tests of voor het eind van de maand ofzo.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zojuist is de mijne verlengd voor 65 euro
Account gegevens, 11.90 per maand geen jaarabbo meer en ik had eenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Waar zie je dat exact? Bij je accountgegevens of bij het aanmelden voor een nieuw abonnement?
Bij mijn eigen account zie ik enkel de ¤94.99 staan met een verlengdatum van 15-3-2024. Dat is ook wat een paar weken geleden via de mail bij me werd aangekondigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |