Die goeie oude tijd dat ik uren spendeerde om dat werkende te krijgenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:02 schreef DX11 het volgende:
Even weer de reminder, wie een android tv heeft waar f1tv niet in de play store staan (dat zijn een aantal merken), hier kan je de app makkelijk downloaden:
https://www.apkmirror.com(...)ed/f1-tv-android-tv/
En mocht je geen zin hebben om een muis en toetsenbord op je tv aan te sluiten om bij die link te komen, je kan het ook op je mobiel of pc downloaden en dan overzetten, hier de instructies:
https://www.androidauthor(...)-android-tv-1189896/
En het werkt perfect.
Houd je niet van de domme. Dit is bedoeld om content te stelen en niks anders.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er wordt gelinkt naar Autovise. Dat daar links op staan kun je niks aan doen. Of mag er ook niet meer naar reddit worden gelinkt omdat daar ergens illegale links staan?
Op youtube dus dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:29 schreef AnneX het volgende:
De 10-miljoenste abonnee …is dat wereldwijd? o Europees?
Ah ik begreep dat het op F1 TV was, zo leek het in beeld te komen, maar mijn excuus danquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op youtube dus dat is heel wat anders.
Op zich is het idee best goed en ook de uitzendingen prima maar gegarandeerde bedragen voor langere periodes die je met de rechten kan verwerven is ook heel interessant voor FOM/Liberty dus ik denk niet dat ze daar snel afstand van zullen doen.quote:Op zondag 3 maart 2024 01:42 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ah ik begreep dat het op F1 TV was, zo leek het in beeld te komen, maar mijn excuus dan
weet je zeker dat je op de post reageert die je gequote hebt?quote:Op zondag 3 maart 2024 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich is het idee best goed en ook de uitzendingen prima maar gegarandeerde bedragen voor langere periodes die je met de rechten kan verwerven is ook heel interessant voor FOM/Liberty dus ik denk niet dat ze daar snel afstand van zullen doen.
Ja, wat zeg ik verkeerd dan?quote:Op zondag 3 maart 2024 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet je zeker dat je op de post reageert die je gequote hebt?
Niets, alleen begrijp ik je reactie niet dat het gaat over 10 miljoen abonnees op youtubequote:
F1TV heeft geen 10 miljoen betalende abonnees, ze hebben 10 miljoen abonnees op YT die niet betalen.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Niets, alleen begrijp ik je reactie niet dat het gaat over 10 miljoen abonnees op youtube
wel reden om alternatief weer te kijken, als je dubbel moet betalenquote:Op zondag 3 maart 2024 15:03 schreef Sorella het volgende:
Gisteren betaald en daarna mijn account overgezet op mijn broer zijn naam en email. Resultaat: mijn account is verdwenen incl. emailadres volgens de chat want die konden niets vinden, mijn broer kan wel inloggen maar moet betalen. Chat kon niets doen omdat het account nu dus op een andere naam staat als de betaling. Account weer terug gezet na voor de bewerking maar nu moet ik ook betalen.
Nu support maar gemaild.
Moraal van het verhaal verander nooit je account naar een ander zijn naam
Officieel 6, maar in de praktijk lijkt er geen limiet via je webbrowser.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:28 schreef Nizno het volgende:
Vraagje,
mocht ik toch eens overstag gaan en wel een abo nemen. op hoeveel lap/desktops kan ik tegelijk de webpagina laden om te kijken naar bijv een onboard, data, tracker en tegelijk de algemene race met geluid?
of maakt dat binnen in IP niet uit?
Ik heb het zelf nog nooit uitgeprobeerd, maar ze zeggen zelf 6.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:28 schreef Nizno het volgende:
Vraagje,
mocht ik toch eens overstag gaan en wel een abo nemen. op hoeveel lap/desktops kan ik tegelijk de webpagina laden om te kijken naar bijv een onboard, data, tracker en tegelijk de algemene race met geluid?
of maakt dat binnen in IP niet uit?
quote:you can have up to six screens running at any one time to get all the info you need to maximise your race experience.
Nu ze in India actief geworden zijn, moeten die 10 miljoen abonnees toch een peulenschil worden, lijkt me.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
F1TV heeft geen 10 miljoen betalende abonnees, ze hebben 10 miljoen abonnees op YT die niet betalen.
Ik weet niet hoeveel rechtstreeks betalende klanten ze hebben, ze zijn wat zuinig met cijfers wat dat betreft.
Ja ik zag bij iemand dat er op de site stond 6 devices, maar dat alleen de tv er aangegeven stond op de site terwijl er twee laptops daar waren ingelogd.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Officieel 6, maar in de praktijk lijkt er geen limiet via je webbrowser.
maar t gesprek ging dus over de desktop die er was en de twee laptops enzo...quote:Op zondag 3 maart 2024 21:45 schreef Bonobo11 het volgende:
Gebruik gewoon multiviewer.
Kun je je setup zo maken als je zelf wilt.
https://multiviewer.app/
So good, even f1teams use it!
Is dit dan weer een extra abo of hoe werkt dit?quote:Op zondag 3 maart 2024 21:45 schreef Bonobo11 het volgende:
Gebruik gewoon multiviewer.
Kun je je setup zo maken als je zelf wilt.
https://multiviewer.app/
So good, even f1teams use it!
Helemaal gratis!quote:Op maandag 4 maart 2024 11:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is dit dan weer een extra abo of hoe werkt dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |