Nog steeds grijs gebied. Bij aanbestedingen heb je een rechtzaak aan je broek als je zoiets flikt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las dat dan toen was omdat er geen concurrentie was (alleen Ziggo) en ze te weing zouden binnenhalen. Nu zijn er meer gegadigden. Naast Viaplay en Ziggo las ik ook RTL/Videoland en Canal+.
Break even ligt op ca. 7,9x maandbedrag.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet wat aan je rekenskills doen. Je mag maximaal 7 maanden afnemen om eronder te blijven en hebt 10 maanden nodig om alle races te kijken.
India hebben ze waarschijnlijk dichtgetimmerd. Je kunt wel op dezelfde manier bijvoorbeeld Portugal proberen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:20 schreef Zorro het volgende:
Nou, vanalles geprobeerd maar de India route lukt me vooralsnog niet. Steeds maar weer meldingen over country dit en dat.
Nou kan ik via mijn werk remote inloggen in Polen. Dat is EU, dus dat geprobeerd. Nee hoor, niet met NL geregistreerde kaart te betalen. Dus niet met Mastercard, Niet met Curve, niet met Revolut. Of ik nu een willekeurig Pools of mijn Nederlandse adres opgeef. Wellicht heb ik nog een specifieke combinatie vergeten, dus als iemand nog tips heeft, mijn DM is beschikbaar
En anders afwachten of mijn verlenging op 2 maart die in mijn account nog op 64,99 staat met dat bedrag doorgaat, al heb ik wel een mail gehad...
Ik blijf het tricky vinden. Het handige van F1TV is dat je ook kunt streamen met AppleTV of een Chromecast. En ik denk dat dat niet gaat werken als je structureel in een ander land cast, dan waar je het abonnement hebt afgesloten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:02 schreef NY_Giant het volgende:
Dit soort trucs werkt het beste via een nieuw account voor de Google Play Store of Apple Appstore. Via de website van F1TV zelf kom je al gauw in de knoop als je geen lokale betaalkaart hebt.
Dat werkt probleemloos. En juist in de EU ben je dankzij Europese wetgeving extra goed beschermd tegen dat soort fratsen. F1TV houdt zich daar ook netjes aan: https://support.formula1.(...)broad?language=en_US.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:05 schreef Shodan het volgende:
[..]
Ik blijf het tricky vinden. Het handige van F1TV is dat je ook kunt streamen met AppleTV of een Chromecast. En ik denk dat dat niet gaat werken als je structureel in een ander land cast, dan waar je het abonnement hebt afgesloten.
Ik heb via een Portugees Apple ID in de iPad-app een jaarabonnement op F1TV Pro afgesloten voor 60 euro. Dat account werkt nu ook op de PC en de Chromecast, overal in de EU, ook in landen waar F1TV Pro niet beschikbaar is.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:05 schreef Shodan het volgende:
[..]
Ik blijf het tricky vinden. Het handige van F1TV is dat je ook kunt streamen met AppleTV of een Chromecast. En ik denk dat dat niet gaat werken als je structureel in een ander land cast, dan waar je het abonnement hebt afgesloten.
Nee, heeft waarschijnlijk echt te maken met het geëmmer van Google zelf via het device van waaruit je de betaling probeert te doen. Via Google Pay, dan. Ik had er laatst ook steeds maar last van.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:02 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
India hebben ze waarschijnlijk dichtgetimmerd. Je kunt wel op dezelfde manier bijvoorbeeld Portugal proberen.
En ja, ik had al een apart Google Account ervoor aangemaakt.quote:Dit soort trucs werkt het beste via een nieuw account voor de Google Play Store of Apple Appstore. Via de website van F1TV zelf kom je al gauw in de knoop als je geen lokale betaalkaart hebt.
Ik heb voor mijn Portugese account via de Portugese site van Apple een digitale giftcard besteld en gewoon met m'n Nederlandse creditcard betaald. Dat werkt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:58 schreef NY_Giant het volgende:
Via Apple kan het ook. Dan lukt het vaak alleen met gift cards, omdat zij iets strenger hanteren dat land-account en land-betaalkaart overeenkomen.
Zo werkt het inderdaad wel. Maar je NL creditcard direct linken aan je Portugese Apple-account was waarschijnlijk niet gelukt. Bij Google lukt dat doorgaans wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn Portugese account via de Portugese site van Apple een digitale giftcard besteld en gewoon met m'n Nederlandse creditcard betaald. Dat werkt.
De goeie ouwe tijd toen je nog gewoon RTL kon aanzetten op je tv voor Formule 1 ipv gekut met allerlei appsquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb via een Portugees Apple ID in de iPad-app een jaarabonnement op F1TV Pro afgesloten voor 60 euro. Dat account werkt nu ook op de PC en de Chromecast, overal in de EU, ook in landen waar F1TV Pro niet beschikbaar is.
Nee.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is het veel werk om met een VPN een abo te nemen op Sky?
Heb nog nooit een VPN gebruikt.
Ik zit net even te kijken, maar voor Sky F1 heb je óók Sky Q en Sky TV nodig kennelijk, dus daar betaal je je helemaal blauw per maandquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is het veel werk om met een VPN een abo te nemen op Sky?
Heb nog nooit een VPN gebruikt.
Sky Sports Go is net als Ziggo Go, dus daar moet je het vandaan halen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zit net even te kijken, maar voor Sky F1 heb je óók Sky Q en Sky TV nodig kennelijk, dus daar betaal je je helemaal blauw per maand
Ik zit net even in mijn f1.com account te kijken, blijkt dat ik nog wel via mijn NL creditcard mijn Argentijnse account betaalquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sky Sports Go is net als Ziggo Go, dus daar moet je het vandaan halen.
1080p met een fatsoenlijke bitrate is al een vooruitgang.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:08 schreef NY_Giant het volgende:
Deze kun je ook nemen voor Sky: https://www.nowtv.com/sports-purchase. Dat is de losstaande online-dienst.
Maar voor 4K ontkom je niet aan een Sky Box en dat gaat je in Nederland alleen met een schotel lukken.
Oh, dat zeker. Dit is waarschijnlijk prima kwaliteit.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1080p met een fatsoenlijke bitrate is al een vooruitgang.
Gewoon niet stopzetten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb dit mijn account staan:
[ afbeelding ]
Ik ga er gewoon vanuit dat een jaarabo heb voor 95 euro
Denk ook mensen die hebben opgezegd in afwachting van een kortingactie, die niet gaat komenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon niet stopzetten.
Ik denk trouwens dat F1TV dit gedaan heeft om te voorkomen dat er nog jaarabonnementen lopen als het nieuwe seizoen begint. Voorsorteren op een eventueel algeheel vertrek uit Nederland.
Ja, dat was wel een naaistreekquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk ook mensen die hebben opgezegd in afwachting van een kortingactie, die niet gaat komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |