De goeie ouwe tijd toen je nog gewoon RTL kon aanzetten op je tv voor Formule 1 ipv gekut met allerlei appsquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb via een Portugees Apple ID in de iPad-app een jaarabonnement op F1TV Pro afgesloten voor 60 euro. Dat account werkt nu ook op de PC en de Chromecast, overal in de EU, ook in landen waar F1TV Pro niet beschikbaar is.
Nee.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is het veel werk om met een VPN een abo te nemen op Sky?
Heb nog nooit een VPN gebruikt.
Ik zit net even te kijken, maar voor Sky F1 heb je óók Sky Q en Sky TV nodig kennelijk, dus daar betaal je je helemaal blauw per maandquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is het veel werk om met een VPN een abo te nemen op Sky?
Heb nog nooit een VPN gebruikt.
Sky Sports Go is net als Ziggo Go, dus daar moet je het vandaan halen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zit net even te kijken, maar voor Sky F1 heb je óók Sky Q en Sky TV nodig kennelijk, dus daar betaal je je helemaal blauw per maand
Ik zit net even in mijn f1.com account te kijken, blijkt dat ik nog wel via mijn NL creditcard mijn Argentijnse account betaalquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sky Sports Go is net als Ziggo Go, dus daar moet je het vandaan halen.
1080p met een fatsoenlijke bitrate is al een vooruitgang.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:08 schreef NY_Giant het volgende:
Deze kun je ook nemen voor Sky: https://www.nowtv.com/sports-purchase. Dat is de losstaande online-dienst.
Maar voor 4K ontkom je niet aan een Sky Box en dat gaat je in Nederland alleen met een schotel lukken.
Oh, dat zeker. Dit is waarschijnlijk prima kwaliteit.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1080p met een fatsoenlijke bitrate is al een vooruitgang.
Gewoon niet stopzetten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb dit mijn account staan:
[ afbeelding ]
Ik ga er gewoon vanuit dat een jaarabo heb voor 95 euro
Denk ook mensen die hebben opgezegd in afwachting van een kortingactie, die niet gaat komenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon niet stopzetten.
Ik denk trouwens dat F1TV dit gedaan heeft om te voorkomen dat er nog jaarabonnementen lopen als het nieuwe seizoen begint. Voorsorteren op een eventueel algeheel vertrek uit Nederland.
Ja, dat was wel een naaistreekquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk ook mensen die hebben opgezegd in afwachting van een kortingactie, die niet gaat komen
Ik heb dit, zal mij benieuwen:quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb dit mijn account staan:
[ afbeelding ]
Ik ga er gewoon vanuit dat een jaarabo heb voor 95 euro
Dat lijkt me ook het meest waarschijnlijk. Prima, dan haal ik het wel uit België of Portugal.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon niet stopzetten.
Ik denk trouwens dat F1TV dit gedaan heeft om te voorkomen dat er nog jaarabonnementen lopen als het nieuwe seizoen begint. Voorsorteren op een eventueel algeheel vertrek uit Nederland.
Tot aan het afgelopen seizoen kon dat inderdaad bij F1TV. Hopelijk het komende seizoen ook nog, maar ik zou er niet van opkijken als ze ook dat onmogelijk gaan maken,quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:36 schreef blessed19 het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)ratis-f1-tv-pro.html
In feite, als 1 persoon viaplay neemt en zich aanmeld bij f1tv, dan kan je dat f1 tv account nog steeds samen met anderen delen. 6 man, toch?
Ik welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:38 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Tot aan het afgelopen seizoen kon dat inderdaad bij F1TV. Hopelijk het komende seizoen ook nog, maar ik zou er niet van opkijken als ze ook dat onmogelijk gaan maken,
Op deze manier ronselt viaplay extra abonnees. Hofters.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel grappig dat Viaplay dat zelf onmogelijk heeft gemaakt nu, maar wel F1TV erbij geven.
Zelfde hier, maar dan met 27 feb als verlengdatum.quote:
Ik heb precies hetzelfde. Maar dan de datum 29-2. Ik heb wel de mail gehad dat mijn abonnement verhoogd wordt naar 95 euro. In mijn account staat echter 64,99 voor het volgende jaar. Nu toch maar mijn account weer geactiveerd. Liever 95 euro dan een maandabbo van 11,99.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar dan met 27 feb als verlengdatum.
Ben benieuwd, nu al een stuk spannender dan het F1 seizoen vorig jaar dit!
Aanvulling: voor Apple gebruikers.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:40 schreef THEFXR het volgende:
zo betaal je nog de oude prijs!
https://www.icreatemagazine.nl/nieuws/f1-tv-pro-duurder/
Ik heb sinds al dit gezeik met een zuiver geweten IPTV geregeld, kan ik daar wel Sky 4K op vinden eigenlijk? Staan wel duizend zenders op dat kastje dus hoop van wel. Anders F1 TV met Mol al voorgeprogrammeerd zag ik in de zenderlijst, ook al een enorme vooruitgang dan met dat syncen steeds vorig seizoen, ben wel benieuwd of dat goed werkt, een zender via IPTV van F1 TV waarin Olav Mol geluid al geprogrammeerd staat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:08 schreef NY_Giant het volgende:
Deze kun je ook nemen voor Sky: https://www.nowtv.com/sports-purchase. Dat is de officiële losstaande online-dienst.
Maar voor 4K ontkom je niet aan een Sky Box en dat gaat je in Nederland alleen met een schotel lukken.
Mijn vriend heeft ook gewoon nog geen mail gehad en staat op 64 euro. 4 maart is zijn vernieuwingsdatum. Ik zit een week later en betaal wel nieuwe prijs.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:57 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Maar dan de datum 29-2. Ik heb wel de mail gehad dat mijn abonnement verhoogd wordt naar 95 euro. In mijn account staat echter 64,99 voor het volgende jaar. Nu toch maar mijn account weer geactiveerd. Liever 95 euro dan een maandabbo van 11,99.
Zie dat bij sommige toch nog een jaar voor 64,99 doorloopt. Weet iemand hoe dat kan? Waar zit het omslagpunt qua aanmelddatum?
2 vragen,quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ook gewoon nog geen mail gehad en staat op 64 euro. 4 maart is zijn vernieuwingsdatum. Ik zit een week later en betaal wel nieuwe prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |