Ja, alleen de live stream niet meer sinds dit jaar.quote:
*kauwenquote:Op zondag 25 februari 2024 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Ja, nu blijf ik volhardend. Ik heb de tekst recht voor m'n neus hier, maar ik vertik het om het voor je uit te kouwen. Zoek het lekker uit.
Binnen 1 huishouden nog wel 1 ander apparaat, dus.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, alleen de live stream niet meer sinds dit jaar.
quote:Op zondag 25 februari 2024 13:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Binnen 1 huishouden nog wel 1 ander apparaat, dus.
Zo is dat, gas erop!quote:Op zondag 25 februari 2024 13:13 schreef R-woud93 het volgende:
Morgen 95 euro aftikken en we kunnen er weer tegenaan
Tja, sKatquote:
Ja, dit bedoel ik. Bedankt!quote:Op zondag 25 februari 2024 12:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kan dan nog steeds delen. De een kijkt dan Viaplay, de ander(en) F1TV.
Viaplay heeft dezelfde blokkade erop zitten als Netflix. Ofwel kijken op 1 huishouden dus. F1 TV pro kan je vooralsnog wel delen. Deze krijg je ook via Viaplay.quote:
Nee enkel bij de F1 app problemen. Rest werkt prima.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klinkt als een wifi iets, of heb je bij andere streaming apps er geen last van? Hoewel een live stream bij sport wat gevoeliger kan zijn dan een Netflix type iets waar de buffer misschien anders is.
Alleen bij hoge uitzondering meegemaakt dat de resolutie minder werd, maar dan was het vaak iets wat bij meerdere users hier ook speelde en dus aan de server lag. Als het zich blijft voordoen zit je misschien vast aan een upgrade van je chromecast denk ik als je er zeker van bent dat de wifi ontvangst van de oude prima is. 50 euro nu bij ibood voor de 4k versie https://www.ibood.com/nl/(...)-google-tv-4k/965849 Of iets goedkopers of een android box, ik heb ergens bijv. ook een Nokia streaming box 8000.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:12 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Nee enkel bij de F1 app problemen. Rest werkt prima.
Volgens mij gebeurt dat vooral als de race uitloopt, vanwege het weer en/of rode vlag situatie o.i.d. Blijkbaar kopen ze de bandbreedte nogal afgemeten in. Had de Ziggo Sport-app destijds ook last van, toen we die hier thuis nog gebruikten voor F1.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen bij hoge uitzondering meegemaakt dat de resolutie minder werd, maar dan was het vaak iets wat bij meerdere users hier ook speelde en dus aan de server lag.
Nou, ik wacht gespannen op je verslagquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar dan met 27 feb als verlengdatum.
Ben benieuwd, nu al een stuk spannender dan het F1 seizoen vorig jaar dit!
Het is duidelijk waarom er verschil isquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:38 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wel bijzonder dan dat er verschil is.
Ik baal er wel behoorlijk van, ik heb het de afgelopen 5 jaar met veel plezier gebruikt en om dan ineens zonder waarschuwing 120% prijsverhoging voor de kiezen te krijgen vind ik grenzen aan maffiapraktijken.
Gewoon betalen, heb ik ook al gedaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou, ik wacht gespannen op je verslag
Zoals ik zei, ik heb normaal geen zin in die omwegen, maar ze hebben me erg goed gemotiveerd.Enige jammere is dat de kortingsactie alweer voorbij is dus die heb ik gemist.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon betalen, heb ik ook al gedaan.
Kortingsactie?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:10 schreef Zorro het volgende:
Enige jammere is dat de kortingsactie alweer voorbij is dus die heb ik gemist.
Gold niet voor Nederland.quote:
Ah oke.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gold niet voor Nederland.
Maar de Polen route die ik nu gedaan heb was vorige week 50 Euro ipv de 60 Euro nu.
Nog geen geld van mijn rekening en nog wel toegang tot app en websitequote:
En daarna alleen de mogelijkheid om op 'Upgrade' te klikken voor 11,90 p/m (creditcard is nog gewoon geldig)quote:Hi,
We weren’t able to process your latest F1 TV payment.
Don’t worry - it’s probably something simple, like your card has expired.
Make sure you don’t miss a single moment of the action. If you originally subscribed via f1.com, please update your payment details here. If you subscribed via the Apple, Google, Amazon or Roku app stores, please update payment details directly within the app store.
Any problems, just head to our support page. Alternatively, you can email us.
Thank you,
The team at F1
Alleen in landen waar f1tv mag. In Engeland kun je niet kijken, in Nederland wel met een Australische abbo.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:12 schreef pmponer het volgende:
Stel je woont in ik zeg maar wat australie, en je neemt daar f1tv af kan je dan over de hele wereld kijken?
want voor 22 euro per jaar is dat geen gekke deal
Ja, ik heb een india abonnement afgesloten voor ¤28 per jaar. Instructies staan eerder in dit topicquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:12 schreef pmponer het volgende:
Stel je woont in ik zeg maar wat australie, en je neemt daar f1tv af kan je dan over de hele wereld kijken?
want voor 22 euro per jaar is dat geen gekke deal
Mijn vpn rijkt niet tot indiaquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:58 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een india abonnement afgesloten voor ¤28 per jaar. Instructies staan eerder in dit topic
Als je de instructie opzoekt zie je er ook bij staan dat je geen VPN nodig hebtquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mijn vpn rijkt niet tot indiaMaar bedankt voor de bevestiging, nu eerst nog een credit card regelen
Je kan alleen met een credit card uit desbetreffende land de aanschaf doen (of via Apple tegoed met en account uit dat land). Dus als je met een NL credit card gaat proberen een abo in India of ander land te kopen, ook al heb je een VPN aan dan gaat het niet werken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mijn vpn rijkt niet tot indiaMaar bedankt voor de bevestiging, nu eerst nog een credit card regelen
Een debitcard nemen,zoals N26. Of Revolut, ook al gelezen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Werkt niet meer. Je gaat via je "eigen land" site daarheen en vervolgens bij betalen is het ineens het bedrag waar het echt om gaat, Maar jij hebt dat gedaan toen er nog jaarabonnementen mogelijk waren hier, zodat dat dat naar het Indiaas jaarabo werd geconverteerd. Nu je hier geen jaarabo meer hebt kun je dat niet meer want je kiest maand, gaat naar betalen en dat wordt dan naar een maandabo op Indiaas tarief gezet. Jaar kan echter niet omdat je vanaf een plek komt waar dat niet kan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:58 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een india abonnement afgesloten voor ¤28 per jaar. Instructies staan eerder in dit topic
Android?quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:09 schreef Tarado het volgende:
Wel jammer dat er geen app is voor de Samsung tv die ik heb, om daar nu een chromecast voor te kopen heb ik ook niet zo'n zin in dus het zal Viaplay worden als ik via de tv kijk, VT's kijk ik meestal via de pc.
Dank je, maar geen android meen ik, ik ga het even nakijken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Android?
Je kan proberen deze te installeren.
Je moet dan via een programma op je tv, bijv X-plore dit installeren, vanaf usb.
Oh dan had ik blijkbaar heel erg mazzel 3 weken geledenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Werkt niet meer. Je gaat via je "eigen land" site daarheen en vervolgens bij betalen is het ineens het bedrag waar het echt om gaat, Maar jij hebt dat gedaan toen er nog jaarabonnementen mogelijk waren hier, zodat dat dat naar het Indiaas jaarabo werd geconverteerd. Nu je hier geen jaarabo meer hebt kun je dat niet meer want je kiest maand, gaat naar betalen en dat wordt dan naar een maandabo op Indiaas tarief gezet. Jaar kan echter niet omdat je vanaf een plek komt waar dat niet kan.
Dat merkte ik nl ook in Polen, daar zag ik ook alleen maand, totdat ik vanuit een Poolse server, wat ik gelukkig kan wegens Poolse vestigingdat deed, toen had ik ineens wel jaaropties.
En daarnaaast had ik ook problemen met creditcard en land. Ook bij Revolut. Maar dat was pas een stap verder.
Nu heb ik vanuit een Poolse server met Bluestacks met Google Pay betaald en dat lukte wel.
En daarna alleen de mogelijkheid om op 'Upgrade' te klikken voor 11,90 p/m (creditcard is nog gewoon geldig).quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:31 schreef APK het volgende:
Nog geen geld van mijn rekening en nog wel toegang tot app en website![]()
Echt spannend!
Edit: Zojuist een mail ontvangen:quote:Hi,
We weren’t able to process your latest F1 TV payment.
Don’t worry - it’s probably something simple, like your card has expired.
Make sure you don’t miss a single moment of the action. If you originally subscribed via f1.com, please update your payment details here. If you subscribed via the Apple, Google, Amazon or Roku app stores, please update payment details directly within the app store.
Any problems, just head to our support page. Alternatively, you can email us.
Thank you,
The team at F1
Nou ja, dan ga ik toch maar weer kijkenquote:Hi,
Thank you for renewing your F1 TV Pro subscription. Your payment of ¤94.99 has been received and your subscription extended to 28 February 2025.
Please remember that your subscription will automatically renew unless you cancel it before 28 February 2025.
Je kan wel f1 kijken op je samsung tv met de smartThings app van samsung.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:09 schreef Tarado het volgende:
Wel jammer dat er geen app is voor de Samsung tv die ik heb, om daar nu een chromecast voor te kopen heb ik ook niet zo'n zin in dus het zal Viaplay worden als ik via de tv kijk, VT's kijk ik meestal via de pc.
Voor de F1 vond ik de chromecast net niet praktisch genoeg vanwege het syncen van het geluid met GP radio. De chromecast heeft wel eens een klein hikje en na een paar keer loopt het geluid merkbaar voor op het beeld.quote:Op donderdag 29 februari 2024 03:55 schreef Eagles89 het volgende:
Gewoon die paar tientjes voor een chromecast uitgeven, is het echt zo enorm waard! Andere programma’s zoals Ziggo GO of Youtube werken ook veel beter en soepeler met een chromecast, je merkt het verschil direct. Maar F1 TV is echt een verademing met een chromecast, loepzuiver beeld en mooi vloeiende beelden ook, wat voor ik de chromecast had gekocht wel anders was. Edit wel de 4k chromecast nemen natuurlijk, is nauwelijks duurder dan de goedkopere variant.
En dan doel jij op Chromecast met Google TV uiteraardquote:Op donderdag 29 februari 2024 03:55 schreef Eagles89 het volgende:
Gewoon die paar tientjes voor een chromecast uitgeven, is het echt zo enorm waard! Andere programma’s zoals Ziggo GO of Youtube werken ook veel beter en soepeler met een chromecast, je merkt het verschil direct. Maar F1 TV is echt een verademing met een chromecast, loepzuiver beeld en mooi vloeiende beelden ook, wat voor ik de chromecast had gekocht wel anders was. Edit wel de 4k chromecast nemen natuurlijk, is nauwelijks duurder dan de goedkopere variant.
euh andere apps die ik rechtstreeks op mijn samsung zet werken even goed, misschien zelfs beter via de app van samsung zelf.quote:Op donderdag 29 februari 2024 03:55 schreef Eagles89 het volgende:
Andere programma’s zoals Ziggo GO of Youtube werken ook veel beter en soepeler met een chromecast, je merkt het verschil direct.
Of, als je Samsung tv AirPlay (https://www.samsung.com/nl/tvs/smart-tv/airplay-apple-tv-app/) aan boord heeft, het signaal van F1TV doorsturen vanaf je iPhone/iPad/Mac. AirPlay is eigenlijk gewoon de Apple-variant van casten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:33 schreef Sorella het volgende:
[..]
Je kan wel f1 kijken op je samsung tv met de smartThings app van samsung.
Ik weet niet precies meer hoe ik het gedaan heb want mijn chromecast werkt weer maar ik heb via die app f1tv op mijn samsung gekeken.
Deze geprobeerd? https://www.apkmirror.com(...)ndroid-apk-download/quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:33 schreef Black-Death het volgende:
Met welk APK-bestand hebben jullie de F1TV app op de tv gezet? Wilde toen straks de training kijken, maar de app deed het niet meer. (gebeurt 1-2x per jaar).
Nieuw APK bestand gedownload, geinstalleerd maar app verschijnt nergens op tv...? Iemand een idee?
Ah deze doet het, thnx! Had ik dus de verkeerde gegoogled?quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:47 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Deze geprobeerd? https://www.apkmirror.com(...)ndroid-apk-download/
Je hebt expliciet de versie voor Android TV nodig.
Waarschijnlijk. Die verkeerde zou je onder Instellingen > Apps moeten kunnen verwijderen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ah deze doet het, thnx! Had ik dus de verkeerde gegoogled?
Het verwijderen van de niet-zichtbare app was gelukkig al gelukt via de APK-installer die ik gebruik. Thanks anywayquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:56 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Die verkeerde zou je onder Instellingen > Apps moeten kunnen verwijderen.
Bij mij werkte bijv Ziggo Go (staat net zoals F1 TV niet op veel smart TVs) via het casten naar de TV niet goed, constant haperingen etc. Sinds de chromecast in de TV zit werkt het als een zonnetje, haarscherp en vloeiend. En exact hetzelfde was aan de hand op mijn Sony 4K TV uit 2018 als mijn Philips Oled uit 2021, dus het lag niet aan de ingebouwde chromecast van een specifieke TV ofzo. Ik heb omdat het zo enorm goed werkte er eentje bijgekocht. Een van de beste prijs/kwaliteit aankopen die ik afgelopen jaren heb gedaan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh andere apps die ik rechtstreeks op mijn samsung zet werken even goed, misschien zelfs beter via de app van samsung zelf.
Zie ik de meerwaarde niet van om die via de chromecast te openen als ik ze sneller in de samsungbalk kan benaderen, zonder een losse afstandsbediening van de chromecast nodig te hebben ook nog.
Enige reden dat ik de chromecast heb gekocht was omdat mijn neefje een tv uit het jaar nul van me gekregen heeft en zo tenminste ook youtubefilmpjes enzo kan kijken. (die TV heeft wel smart maar via de chromecast werken daar de apps idd beter)
En de aanbieding om voor 15 euro een tweede er bij te doen liet ik niet liggen.
Maar ja alsnog geen F1TV genomen dus eigenlijk 15 euro weggegooid
Werkt prima inderdaad als ik eens niet voor de TV zit maar op mijn werkkantoor de races bekijkquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:57 schreef Speklap3000 het volgende:
Misschien al enorm bekend hier, maar die multiviewer-app is wel echt genot
https://multiviewer.app/
Dan merkte JIJ het verschil direct.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 03:52 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Bij mij werkte bijv Ziggo Go (staat net zoals F1 TV niet op veel smart TVs) via het casten naar de TV niet goed, constant haperingen etc. Sinds de chromecast in de TV zit werkt het als een zonnetje, haarscherp en vloeiend. En exact hetzelfde was aan de hand op mijn Sony 4K TV uit 2018 als mijn Philips Oled uit 2021, dus het lag niet aan de ingebouwde chromecast van een specifieke TV ofzo. Ik heb omdat het zo enorm goed werkte er eentje bijgekocht. Een van de beste prijs/kwaliteit aankopen die ik afgelopen jaren heb gedaan.
In de app kun je bij je profiel de taal instellen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:41 schreef Tarado het volgende:
Is er een manier om Engels als vaste taal in te stellen? Nu moet ik dat iedere keer als ik kijk opnieuw doen.
Als je een jaar zou teruglezen in dit topic kom je heel erg veel klachten tegen over schokkerige beelden bij F1 TV als je de F1 TV app rechtstreeks naar de TV cast dus gebruik makende van de ingebouwde cast van de TV. Een aantal besloot toen zelfs vanaf de PC met kabels te gaan werken naar de TV. Maar idd, lang niet bij iedereen, maar wel bij een flink aantal.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan merkte JIJ het verschil direct.
Is dus niet bij iedereen het geval
Ja, dat is wel de realiteit helaas. Maar het beeld is verder wel goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:45 schreef Zorro het volgende:
Ik heb nu een chromecast met Google TV en daar de app op.
Die loopt 20 seconden achter op het beeld wat ik krijg als ik op mijn laptop kijk.
Wel bijzonder dat een tijdschrift even vertelt hoe je illegaal streamt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:13 schreef quo_ het volgende:
Voor wie het nog niet geregeld heeft zit hier misschien wel wat tussen:
https://www.autovisie.nl/(...)e-beste-livestreams/
* Nattekat bookmarks maaktquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:13 schreef quo_ het volgende:
Voor wie het nog niet geregeld heeft zit hier misschien wel wat tussen:
https://www.autovisie.nl/(...)e-beste-livestreams/
Met dat vervloekte ViaPlee op het toneel sta ik daar 100% achter. Met andere diensten gewoon lekker die paar euro per maand betalen, maar ViaPlee mag van mij echt heel diep in de stront zakken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:24 schreef pmponer het volgende:
Ja goede zaak, hoe meer mensen illegaal kijken hoe beter
Buitenlandse TV-aanbieders zijn niet per se illegaal natuurlijk. Met van die vage streamingsites wordt het een ander verhaal, die moeten we hier zeker niet hebben neequote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Was er geen FOK! policy die het doorlinken van illegale streams verbied?
Van die zelfde site van Autovisiequote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Buitenlandse TV-aanbieders zijn niet per se illegaal natuurlijk. Met van die vage streamingsites wordt het een ander verhaal, die moeten we hier zeker niet hebben nee
quote:Gratis Formule 1-streams
Geen Viaplay, VPN of ander abonnement? Dan kom je in het grijze gebied van livestreams. Dat zijn gratis online uitzendingen van Formule 1-races, vaak illegaal door de streamer opgenomen. De kwaliteit ligt met 480p tot 720p iets lager dan dat je gewend bent, maar het is zeker goed te doen.
De FIA doet er alles aan om die F1 streams zo snel mogelijk offline te halen, dus het kan zomaar zijn dat je halverwege de Grand Prix opeens alsnog moet wisselen. Mits je daar vrede mee hebt, zijn streams een prima alternatief. Dit zijn de beste bronnen voor gratis livestreams. We linken door naar de websites, die legaal zijn. De streams zelf zijn officieel natuurlijk niet legaal.
In het gevecht van de geuzen tegen viaplee waarmee ze Viaplay bedoelen is alles geoorloofd.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er wordt gelinkt naar Autovise. Dat daar links op staan kun je niks aan doen. Of mag er ook niet meer naar reddit worden gelinkt omdat daar ergens illegale links staan?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
en dat te denken dat FOK vroeger pniratenforum was en ook de piratenpartij ondersteundequote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Buitenlandse TV-aanbieders zijn niet per se illegaal natuurlijk. Met van die vage streamingsites wordt het een ander verhaal, die moeten we hier zeker niet hebben nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |