Nee ook nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:33 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heb je toevallig een VPN op je telefoon?
Mijn chromecast wil ook nog wel eens lastig doen als ik mijn VPN aan heb.
Top! Have fun!quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja app opnieuw geïnstalleerd en nu is het klaar.![]()
Het seizoen kan beginnen dus.
Je kan een bestaand F1 TV account koppelen aan je Viaplay account of een nieuw account aanmaken. Zie www.f1.com/viaplay. Let er wel goed op dat je het bestaande account via de F1 TV website stop moet zetten. Anders ga je dubbel betalen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:03 schreef zolderraam het volgende:
Voor de mensen die naar viaplay zijn overgestapt. Hoe werkt dat met "gratis" f1tv pro? kun je zelf weten met welk email adres je daarmee aanmeld? kan dat met dezelfde als waar ik nu f1 tv mee heb?
Waarom zou je eerst je jaarabbo verhogen om het daarna af te schaffen voor bestaande gebruikers. Ik denk echt dat de FOM overweegt om de rechten niet te verkopen en de races vanaf volgend jaar zelf exclusief via F1TV aan te bieden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na die enorme prijsverhoging die afgelopen maand is aangekondigd is er gisteren nog eentje bovenop gekomen in de vorm van het afschaffen van jaarabonnementen. Gaan geruchten rond dat dit gedaan is om de rechten duurder te kunnen verkopen.
Dat de verkoop speciaal voor Viaplay is uitgesteld is al behoorlijk grijs gebied, dit komt er nog eens overheen.
Ik denk dat exclusiviteit op tafel ligt. Rechten zijn meer waard zonder F1TV.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Waarom zou je eerst je jaarabbo verhogen om het daarna af te schaffen voor bestaande gebruikers. Ik denk echt dat de FOM overweegt om de rechten niet te verkopen en de races vanaf volgend jaar zelf exclusief via F1TV aan te bieden.
Waarom zou je als F1TV dan de prijzen aanzienlijk verhogen. In Duitsland kun je ook geen Abbo meer afsluiten, maar bestaande gebruikers kunnen nog steeds kijken. En waarom is de samenwerking met ViaPlay pas nu en niet sinds 2022. Ik denk dat de FOM dit doet om inzicht te krijgen in hoeveel betalende gebruikers/huishoudens er zijn bij VP.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat exclusiviteit op tafel ligt. Rechten zijn meer waard zonder F1TV.
Handjeklap met Viaplay.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Waarom zou je als F1TV dan de prijzen aanzienlijk verhogen. In Duitsland kun je ook geen Abbo meer afsluiten, maar bestaande gebruikers kunnen nog steeds kijken. En waarom is de samenwerking met ViaPlay pas nu en niet sinds 2022. Ik denk dat de FOM dit doet om inzicht te krijgen in hoeveel betalende gebruikers/huishoudens er zijn bij VP.
die kans is ook zeker aanwezig, als VP ook tegen hun zo wazig is over hun cijfertjes als tegen de media, kunnen ze via deze constructie inderdaad een groot deel van de kijkers tellenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:53 schreef hole1988 het volgende:
Ik denk dat de FOM dit doet om inzicht te krijgen in hoeveel betalende gebruikers/huishoudens er zijn bij VP.
2 dagenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:00 schreef pmponer het volgende:
Bah, ik had nog een kleine hoop op een kortings actie voor nieuwe klanten vlak voor het seizoen,.
Maar het aanbod is nog meer beperkt en netto duurder geworden
Weet iemand hoelang het duurt voordat je de gp terug kan kijken ipv live (dus het tv access abonnement?)
https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule-nl.htmlquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:00 schreef pmponer het volgende:
Weet iemand hoelang het duurt voordat je de gp terug kan kijken ipv live (dus het tv access abonnement?)
| 1 2 | F1 TV PRO F1 TV ACCESS F1 REPLAYS F2, F3, PORSCHE SUPERCUP REPLAYS REPLAYS RACE ARCHIEF** NEDERLAND Y Y Na 2 dagen* Na 2 dagen* Y |
Allebei via de site. Hij vorig jaar in een actieperiode, ik dus iets later.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:54 schreef zalkc het volgende:
[..]
2 vragen,
1: Hebben jullie het allebei via de site of via een appstore afgesloten?
2: Waarom hebben jullie 2 abonnementen?
Wel bijzonder dan dat er verschil is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Allebei via de site. Hij vorig jaar in een actieperiode, ik dus iets later.
We hebben twee abonnementen omdat we niet samen wonen en allebei een eigen gezin hebben met meekijkers.
Oudere chromecasts werken niet met F1TV, maar ik kijk al 2 jaar op de chromecast via de telefoon.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:43 schreef Em31 het volgende:
Klopt het dat je F1TV niet via je telefoon naar de Chromecast krijgt?
Ik heb een oud 720p ding die prima werkte?quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:06 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Oudere chromecasts werken niet met F1TV, maar ik kijk al 2 jaar op de chromecast via de telefoon.
-edit- beetje late reactie want ik zien nu dat het al gelukt was![]()
1st gen Chromecast werkt iig niet icm met de iOS app. Latere modellen wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een oud 720p ding die prima werkte?
In het ViaPlay topic staat hoe je jezelf moet 'activeren'.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:53 schreef King_Merc het volgende:
Vreemd probleem , kon F1TV woensdag wel volgen ,abonnement via Viaplay, maar vanochtend kon ik er niet meer in..
Klinkt als een wifi iets, of heb je bij andere streaming apps er geen last van? Hoewel een live stream bij sport wat gevoeliger kan zijn dan een Netflix type iets waar de buffer misschien anders is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:31 schreef Gerard-Joling het volgende:
Heb nu een oude Chromecast gevonden (2018 model). Kijken via Apple Airplay werkt helemaal niet meer. Maar bij de Chromecast valt geregeld de resolutie terug. Echt heel irritant. Internetverbinding is gewoon goed. Iemand nog tips om dit te voorkomen? Chromecast staat ook op 50hz ingesteld.
en je hebt toch een 4K tv?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een oud 720p ding die prima werkte?
1st gen chromecast werkt helemaal niet met F1TVquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
1st gen Chromecast werkt iig niet icm met de iOS app. Latere modellen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |