Jij was toch ook de laatste, 301 ?quote:Op zondag 18 februari 2024 14:16 schreef rinardo het volgende:
Sorry dat ik de laatste post kaapte, maar vind deze titel handig, dan vergis ik me niet hahahaha sorry , ik weet het, niet netjes, eigendunk, maar ja whatever![]()
![]()
klopt, maar voelt als kapen, omdat ik hier bijna nooit benquote:Op zondag 18 februari 2024 14:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij was toch ok de laatste, 301 ?
Geen probleemquote:Op zondag 18 februari 2024 14:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, maar voelt als kapen, omdat ik hier bijna nooit ben
Dan moet jij Alice wel kennenquote:Op zondag 18 februari 2024 14:17 schreef rinardo het volgende:
BTW hier regent het al de hele dag (Groningen) bah bah
Groningen ligt wel hoog in nederland. Ik heb 10 maanden naar Soest in Duitsland (250 km heenrit)gereden, maar was altijd over Venlo.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:17 schreef rinardo het volgende:
BTW hier regent het al de hele dag (Groningen) bah bah
Hier in zuid oost Brabant vanaf een uur of 7quote:Op zondag 18 februari 2024 14:35 schreef Jockari het volgende:
Hier in de antwerpse kempen sinds namiddag regen.
Ik wist niet dat er poëet in @Dotteke zat. Maar ik ben te realistisch voor deze zinnen. Sorry.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:38 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen mag vinden wat hij of zij van iets of iemand vindt.
Voor iedereen is er ruimte op dit forum om die vrijheid te hebben.
Niemand hoeft verantwoording af te leggen van wat hij of zij vindt.
Niemand hoeft minderwaardig te doen als een ander het anders ziet dan een ander.
Niemand hoeft een bewoner te verdedigen.
Gewoon ieder zijn eigen mening over wat men ziet.
Iedereen ervaart het anders en is daar vrij in.
De een heeft een roze bril de ander een blauw
Maar laten we het gezellighouden en elkaar niet verwijten omdat men anders denkt of ziet.
Het gaat er gewoon om dat men elkaar niet hoeft af te troeven als je anders over een bewoner denktquote:Op zondag 18 februari 2024 14:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er poëet in @:Dotteke zat. Maar ik ben te realistisch voor deze zinnen. Sorry.
Mario ??? Ben jij verandert in Dotteke ?quote:Op zondag 18 februari 2024 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat men elkaar niet hoeft af te troeven als je anders over een bewoner denkt
Iedereen mag gewoon denken wat die er van vind
Vindt Truus Pietje leuk vent prima, vindt Jan je pietje een eikel ook prima
Maar Truus hoef Jan niet ter verantwoording te roepen waarom hij Pietje een eikel vind, of anderom
ALs je denkt grappig te zijn heb je het misquote:Op zondag 18 februari 2024 14:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mario ??? Ben jij verandert in Dotteke ?
Oei !!!quote:Op zondag 18 februari 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je denkt grappig te zijn heb je het mis
quote:
Onzen Jock bedoelt het zo kwaad niet Dotquote:Op zondag 18 februari 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je denkt grappig te zijn heb je het mis
Vandaar dat hij met het zweepje krijgt en geen vakantiequote:Op zondag 18 februari 2024 14:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Onzen Jock bedoelt het zo kwaad niet Dot![]()
Relatie op dit moment met @Dottekequote:Op zondag 18 februari 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaar dat hij met het zweepje krijgt en geen vakantie
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Relatie op dit moment met @:Dotteke
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaar dat hij met het zweepje krijgt en geen vakantie
Raar toch dat een aanname wel kan, vandaar dat het ook zo zooitje in de wereld is.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]![]()
Ik zat in dit verband nog te denken aan hoe je de politie te woord kunt staan (heb ik ergens ooit gelezen): "Jij bent een lul" kan niet volgens de rechter, maar "Ik vind jou een lul" kan weer wel omdat het dan een verkeerde aanname is![]()
(maar hier moet je toch maar eerder ingrijpen)
Misschien wel, er gebeurt daar zoveel... wat was dat dan?quote:Op zondag 18 februari 2024 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar toch dat een aanname wel kan, vandaar dat het ook zo zooitje in de wereld is.
Heb je gisteren mee gekregen weer in Den Haag?
Totale chaos https://www.telegraaf.nl/(...)en-tussen-eritreeersquote:Op zondag 18 februari 2024 14:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien wel, er gebeurt daar zoveel... wat was dat dan?
Oh ja, vreselijk. Dat volk ontvlucht daar de rotzooi en gaat er hier mee door.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Totale chaos https://www.telegraaf.nl/(...)en-tussen-eritreeers
Wie is Truus ?quote:Op zondag 18 februari 2024 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat men elkaar niet hoeft af te troeven als je anders over een bewoner denkt
Iedereen mag gewoon denken wat die er van vind
Vindt Truus Pietje leuk vent prima, vindt Jan je pietje een eikel ook prima
Maar Truus hoef Jan niet ter verantwoording te roepen waarom hij Pietje een eikel vind, of anderom
Ja te erg, Wilders had gelijk gisterenquote:Op zondag 18 februari 2024 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh ja, vreselijk. Dat volk ontvlucht daar de rotzooi en gaat er hier mee door.
De vrouw van Karel, wie kent haar nietquote:
Karel van Gaal ?quote:Op zondag 18 februari 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De vrouw van Karel, wie kent haar niet
De Grotequote:
Tiens, tiens... En ik wordt hier op mijn uitspraken gepakt? Vreemd.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja te erg, Wilders had gelijk gisteren
Oppakken en terug naar eigen land
Doei ! Tot later !quote:Op zondag 18 februari 2024 15:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb even een functie elders. Laters
Dat was nog wel een verschil hequote:Op zondag 18 februari 2024 15:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tiens, tiens... En ik wordt hier op mijn uitspraken gepakt? Vreemd.
Tot elders en anders tot hierquote:Op zondag 18 februari 2024 15:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb even een functie elders. Laters
Ja is best een verschil bij die BB dames. Maar die kalken er ook een hele scheepslading opquote:Op zondag 18 februari 2024 15:07 schreef Jockari het volgende:
Ben ik blij dat mevrouw Jockari niet van de make-up is. Ik herken ze altijd smorgens. Dit is anders met die popjes in huis denk ik.
Eind goed, al goedquote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo ben ik weer 😃
Kerstspullen weer opgeruimd.
Schrok mijn daarna rot van luide gassende auto’s en veeeeeeel.
Rode rook uit auto’s…..bleek dat verderop in de straat een Marokkaans buurmeisje is getrouwd.
Later kwam haar vader baklava brengen vanwege de overlast.
Dat was aardig want was best even boos omdat ik dan denk wat als iemand een ambulance heeft moeten bellen en die kan er niet door…..
Sommigen gebruiken ook wat toevoegingen om bepaalde delen overdreven zichtbaar te maken, zoals een bepaald iemand bij BB. Ze is een heel eind op weg maar het kan nog beterquote:Op zondag 18 februari 2024 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is best een verschil bij die BB dames. Maar die kalken er ook een hele scheepslading op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ruudpuntenel op 18-02-2024 16:22:14 ]Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Druk dagje geweest dus, ALs er een ambu nodig is zijnd ie autos zo weg denk ikquote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo ben ik weer 😃
Kerstspullen weer opgeruimd.
Schrok mijn daarna rot van luide gassende auto’s en veeeeeeel.
Rode rook uit auto’s…..bleek dat verderop in de straat een Marokkaans buurmeisje is getrouwd.
Later kwam haar vader baklava brengen vanwege de overlast.
Dat was aardig want was best even boos omdat ik dan denk wat als iemand een ambulance heeft moeten bellen en die kan er niet door…..
quote:Op zondag 18 februari 2024 16:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Somigen gebruiken ook wat toevoegingen om bepaalde delen overdreven zichtbaar te maken, zoals een bepaald iemand bij BB. Ze is een heel eind op weg maar het kan nog beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat zal best maar schoot door mijn hoofdquote:Op zondag 18 februari 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Druk dagje geweest dus, ALs er een ambu nodig is zijnd ie autos zo weg denk ik
Dat kanquote:Op zondag 18 februari 2024 16:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat zal best maar schoot door mijn hoofd
Was het lekker ?quote:
Foeiquote:Op zondag 18 februari 2024 14:16 schreef rinardo het volgende:
Sorry dat ik de laatste post kaapte, maar vind deze titel handig, dan vergis ik me niet hahahaha sorry , ik weet het, niet netjes, eigendunk, maar ja whatever![]()
![]()
Ja makkelijk vandaag chickentonight hawai. Sperciebonen kipfilet een potje saus en rijst Wat lief dat hij dat doetquote:Op zondag 18 februari 2024 18:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Was het lekker ?
Mijn man staat te koken voor zijn moeder en haar 2-ling zus.
Mijn man en zijn broer wisselen doordeweeks af met eten brengen en de zondagen om de week hun tante naar huis brengen……kost ons veel geld dat naar Gouda rijden al een paar x een boete 🙈
Heerlijk altijd lekker makkelijk eten.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja makkelijk vandaag chickentonight hawai. Sperciebonen kipfilet een potje saus en rijst Wat lief dat hij dat doet
O dat is zeker zielig. Nog wel verantwoord dat ze alleen woont dan?quote:Op zondag 18 februari 2024 18:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Heerlijk altijd lekker makkelijk eten.
Doordeweeks wel lastig dus dan kopen we bij de slager 1 persoons maaltijden en daar doet ze 2 dagen mee maar je moet wel naar haar toe anders vergeet ze dat ze moet eten.
Ze hebben het geprobeerd met een lijstje voor wanneer ze wat moet eten maar dat lukt ook niet want ze denkt dan gegeten heeft ze is ook al veel afgevallen.
Dementie is zielig
Ik vind de satepotten van Kippen Vandaag erg lekker. Rijst en kip erbij en smullen maar. En dan een laag geraspte kaas er overheen. Jammie.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja makkelijk vandaag chickentonight hawai. Sperciebonen kipfilet een potje saus en rijst Wat lief dat hij dat doet
Hey Lavquote:Op zondag 18 februari 2024 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind de satepotten van Kippen Vandaag erg lekker. Rijst en kip erbij en smullen maar. En dan een laag geraspte kaas er overheen. Jammie.![]()
![]()
Proberen hoor! Weet zeker dat je het lekker vindt.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lav. Die heb ik nog nooit gehad heb altijd de hawaii
Ja dat gaat tot nu toe.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is zeker zielig. Nog wel verantwoord dat ze alleen woont dan?
Kan het wel een keer proberen. De sate wilde ik toch al een keer halen.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Proberen hoor! Weet zeker dat je het lekker vindt.
En hoi Dot en allemaal. Fijne avond gewenst![]()
Ik vind het altijd een beetje engig o. Mensen met dementie alleen te laten wonen. Maar wel knap dat het zo lukt.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja dat gaat tot nu toe.
Op woensdag gaat ze nu wel naar de dagopvang.
De buurvrouw komt bijna iedere dag tijdens de lunch en bijna iedere zaterdag haalt een andere zus haar op om bij haar te komen eten.
Op de vrijdag komt haar vriendin om rummie kub te spelen.
Dus gaat goed.
Ze leest iedere dag de krant, kijkt iedere dag praatprogramma’s en het nieuws, vaak meerdere keren hetzelfde programma want ze heeft niet door dat ze het vroeg op de avond heeft gezien.
Oh ja ze speelt ook Wordfeud en door al deze dingen blijft ze aardig bij.
Welke paketten?quote:Op zondag 18 februari 2024 19:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Bij de appie zijn van die snel klaar pakketten in de koeling en dat kopen wij geregeld.
Er komt elke x iemand langs die bepaalt of ze meer opvang moet hebben of naar een tehuis dus weinig inbreng daarin.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje engig o. Mensen met dementie alleen te laten wonen. Maar wel knap dat het zo lukt.
Met pita broodjesquote:
Lekker slapen. Kom dan hier posten. Hier is het altijd gezellig.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:07 schreef ledn81 het volgende:
Voorlopig mijn laatste plaatje van BB 2024
Ben alle negativiteit in de COS maar ook ook op twitter/X naar bepaalde bewoners een beetje beu en kan dat er niet bij hebben.
Geniet er nog van. Ik doe even een Jimmy![]()
[ afbeelding ]
O die verspakketten.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Met pita broodjes
Gado gado
Nasi maar die maken wij zelf
Bloemkool nogwattes
Risotto
Bij de jumbo schijnen er meer te zijn maar daar kom ik eigenlijk nooit.
Pakken van Knorr zijn ook handig
Ja triest, en ze laten het ook gewoon gebeuren, ben er ook weg van, is niet leuk meer, ze redden zich ook wel zonder ons hoor, niemand is onmisbaarquote:Op zondag 18 februari 2024 19:07 schreef ledn81 het volgende:
Voorlopig mijn laatste plaatje van BB 2024
Ben alle negativiteit in de COS maar ook ook op twitter/X naar bepaalde bewoners een beetje beu en kan dat er niet bij hebben.
Geniet er nog van. Ik doe even een Jimmy![]()
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat ze mij bij cos niet zullen missenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja triest, en ze laten het ook gewoon gebeuren, ben er ook weg van, is niet leuk meer, ze redden zich ook wel zonder ons hoor, niemand is onmisbaar
Iedereen mag zijn mening hebben. Ik kan moeilijk zeggen dat het niet mag. Ze blijven binnen de policyquote:Op zondag 18 februari 2024 19:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja triest, en ze laten het ook gewoon gebeuren, ben er ook weg van, is niet leuk meer, ze redden zich ook wel zonder ons hoor, niemand is onmisbaar
Zeker wel!quote:Op zondag 18 februari 2024 19:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze mij bij cos niet zullen missen
Ik weet niet wie je bedoelt met ze?quote:Op zondag 18 februari 2024 19:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Lekker nurkey doen hahaquote:Op zondag 18 februari 2024 21:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
Maar ik ga lekker slapen 💤
Morgen openen maar betekent wel dat ik kwart over 5 klaar ben.
Tis vakantie voor de kids dus voor mij 3 dagen werken dat is wel fijn heb ik 2x weekend in 1 week 💪
Truste
😘
Er zijn veel klachten dat het alleen maar positief over ashley mag gaanquote:Op zondag 18 februari 2024 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bedoelt met ze?
Denk dat er veel users wel het beste van proberen te maken
Ik heb een aantal op block
Dan irriteer ik me daar al niet aan
Misschien een optie
Ik heb ze om 18 uur uit gezet. 😉quote:Op zondag 18 februari 2024 21:47 schreef Frummelie het volgende:
Die streams zijn echt niet te doen op het moment... verschrikkelijk...
Heb hem meestal in de avond niet aan staan. En vond het vandaag echt saaiquote:Op zondag 18 februari 2024 21:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen haha
Ik krijg er echt koppijn van..
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn veel klachten dat het alleen maar positief over ashley mag gaan
En dat alles over andere negatief is.
En dat users users dan gaan overtuigen om het anders te zien
Weet niet of dat ook bij hun speelt.
Hey Odiequote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Welnee
En elke x als ik de stream aanzet krijg ik jut en Jul die door de tuin wandelen…….
nee ik ook niet hoor , maar ik had je niet gelooft als je geen mod was :quote:Op zondag 18 februari 2024 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Odie![]()
Kan er eigenlijk niet om lachen. Het moet voor iedereen leuk zijn toch
Ik ook niet s'avonds zit ik meestal een serie te kijken dan ben ik het helemaal zat... eigenijk zit ik hier door dat mobiele versie gebeuren anders was ik allang weg want inderdaad saai...quote:Op zondag 18 februari 2024 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem meestal in de avond niet aan staan. En vond het vandaag echt saai
Ik denk dat Odie lacht om het grapje van Tutquote:Op zondag 18 februari 2024 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Odie![]()
Kan er eigenlijk niet om lachen. Het moet voor iedereen leuk zijn toch
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze mij bij cos niet zullen missen
Ik ook niet. Maar ze heeft veel fans.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee ik ook niet hoor , maar ik had je niet gelooft als je geen mod was :
het ging om deze zin "Er zijn veel klachten dat het alleen maar positief over ashley mag gaan "
ik kan niks positiefs bedenken, dus hoe moet ik dat dan doen
nee hoor, over dat iedereen positief moet zijn over asslie , ik kan niks bedenken, ik zet de streams op mute als ze haar bek open trekt, die grootheidswaanzin, die arrogantie ,het continu doordrammen, geen zelfreflectie , bla bla , enz enz ik kots er opquote:Op zondag 18 februari 2024 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Odie lacht om het grapje van Tut
Dat we verplicht de hele tijd dylano en Sabeau op stream hebben
ja dat weet ik , maar er zijn er meer die geen fan zijn, maar die hoor je niet, want de fans zullen zich wel in haar herkennen en dan ook hetzelfde gedrag als haar vertonen.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ze heeft veel fans.
En dit speelt ieder jaar dus ook niets nieuws maar wel jammer
Maar je kan er zo weinig aan veranderen want iedereen mag denken en vinden van een bewoner wat ze vinden
Ik vind haar ook niets aan aan die hele ashley niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee hoor, over dat iedereen positief moet zijn over asslie , ik kan niks bedenken, ik zet de streams op mute als ze haar bek open trekt, die grootheidswaanzin, die arrogantie ,het continu doordrammen, geen zelfreflectie , bla bla , enz enz ik kots er op
dat heb ik ook al vaker aangegeven dat ik het daar mee eens ben, maar BB laat haar ook wel heel erg vaak in beeld zien, al zou dat ook wel op andere personen kunnen, dus hoe vaker iemand in beeld is , hoe populairder ze dan ook kunnen worden, als je niet in beeld bent, word je ook niet populairquote:Op zondag 18 februari 2024 22:03 schreef Ireth het volgende:
Ik ben geen fan van Ashley in de zin dat ze van mij moet winnen, maar ik denk wel dat het zonder haar (en karan) een stuk saaier zal zijn. Je zal met Sabeau (×10) opgescheept blijven zitten...
Ik heb nog nooit een bewoner gemist die naar huis ging. Er staat dan altijd wel weer iemand anders op.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:03 schreef Ireth het volgende:
Ik ben geen fan van Ashley in de zin dat ze van mij moet winnen, maar ik denk wel dat het zonder haar (en karan) een stuk saaier zal zijn. Je zal met Sabeau (×10) opgescheept blijven zitten...
ik vond sonja ook niks, en ook geen seconde gemist dat die weg wasquote:Op zondag 18 februari 2024 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bewoner gemist die naar huis ging. Er staat dan altijd wel weer iemand anders op.
Mea culpa waarde heerquote:Op zondag 18 februari 2024 22:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee hoor, over dat iedereen positief moet zijn over asslie , ik kan niks bedenken, ik zet de streams op mute als ze haar bek open trekt, die grootheidswaanzin, die arrogantie ,het continu doordrammen, geen zelfreflectie , bla bla , enz enz ik kots er op
Wiequote:Op zondag 18 februari 2024 22:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vond sonja ook niks, en ook geen seconde gemist dat die weg was
Ja snap nu waarom je lachte. Ik vind het ook erg. Probeer het een beetje in toom te houden maar een mening over een bewoner mag gewoonquote:Op zondag 18 februari 2024 22:13 schreef odie22 het volgende:
maar Dot begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het ook heel triest dat mensen wegblijven of weggaan of niet durven te posten wat ze willen, moet niet maggen
ik lachte niet omdat ik het leuk vond, maar meer uit ongeloof , had dat net ook wel zo kunnen zeggenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap nu waarom je lachte. Ik vind het ook erg. Probeer het een beetje in toom te houden maar een mening over een bewoner mag gewoon
Dat ik het verkeerd verwoordequote:Op zondag 18 februari 2024 22:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
die snap ik even niet in deze context
Het maakt mij niet uit als anderen het niet op prijs stellen als je kritiek uit op een bewoner.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn veel klachten dat het alleen maar positief over ashley mag gaan
En dat alles over andere negatief is.
En dat users users dan gaan overtuigen om het anders te zien
Weet niet of dat ook bij hun speelt.
Lag al in bed. Dacht nog even kijken. Dus. Weekend/nacht tarief voor deze actie 🤣🤣🤣quote:Op zondag 18 februari 2024 22:56 schreef Frummelie het volgende:
Thnx Dot.... slaap lekker, tot morgen...
als je nog ff had gewacht was dat topic al vol geweestquote:Op zondag 18 februari 2024 22:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lag al in bed. Dacht nog even kijken. Dus. Weekend/nacht tarief voor deze actie 🤣🤣🤣
Ooh lekker doe je goed! Haha zet maar op de rekening, komt goed..quote:Op zondag 18 februari 2024 22:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lag al in bed. Dacht nog even kijken. Dus. Weekend/nacht tarief voor deze actie 🤣🤣🤣
Ooh ja...quote:Op zondag 18 februari 2024 23:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
als je nog ff had gewacht was dat topic al vol geweestslaap lekker
Goedemorgen..quote:Op maandag 19 februari 2024 06:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen 😃
Mosus kriebels wat een getik nadat ik ging slapen ! Moest eerst helemaal alles terug lezen……😮💨
Ik vermoed dat BB er iets langer over doet om het juiste diner te regelen.quote:Op maandag 19 februari 2024 06:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Goedemorgen.. Zoals elk jaar in de CoS is de sfeer ingewikkeld. Dat je iemand niet leuk vindt, dat kan. Dat heb ik met Ro en Do. Maar ik vind alleen dat je dat niet elke tweede post hoeft te herhalen.
Maar vanavond zal het wel diner avond zijn voor de barbie room groep.. Leuk,leuk.
Werk ze...💪quote:Op maandag 19 februari 2024 07:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga er vandoor 👋
Neem vandaag wel ff mijn iPad mee voor in mijn pauze 😁
Zal maar snel van water verwisselen dan, want dat water van jou heeft het niet goedquote:Op maandag 19 februari 2024 07:11 schreef Frummelie het volgende:
Ik voel aan m'n water dat Dot eraan komt gewapend met zweepje en vingertikstokje...
quote:Op maandag 19 februari 2024 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal maar snel van water verwisselen dan, want dat water van jou heeft het niet goed
Geen zweepje vandaag?quote:Op maandag 19 februari 2024 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal maar snel van water verwisselen dan, want dat water van jou heeft het niet goed
Was niet veel terug te lezen gelukkig, gisteren 4 topics of zoquote:
Ik hoop het niet .quote:
Hatsjikidee...quote:Op maandag 19 februari 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het niet .
Tot nu toe staat die opgepoetst aan de kant
Mooi ingevetquote:Op maandag 19 februari 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het niet .
Tot nu toe staat die opgepoetst aan de kant
Nog maar ff een lekker bakkie gepakt, altijd lekker op de vroege morgenquote:
Yeahhhquote:
Haha neej was wel relaxed teruglezen inderdaad..quote:Op maandag 19 februari 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was niet veel terug te lezen gelukkig, gisteren 4 topics of zo
Zaterdag is altijd super druk. Gebeurd er laat nog wat op de streams
Ik blijf daar nooit voor op ik ga gewoon op tijd naar bed
Dan gaat ie langer mee hequote:
Doe ik wel een theetje..quote:Op maandag 19 februari 2024 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog maar ff een lekker bakkie gepakt, altijd lekker op de vroege morgen
De live show kijk ik en dan nog een half uurtje dan zet ik hem uit.quote:Op maandag 19 februari 2024 07:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha neej was wel relaxed teruglezen inderdaad..
Ja met die liveshow en het vertrek dat wil wel..
Je hebt groot gelijk anders anders wordt je nachtrust aardig verstoord, kan ook te gek hé..
Wel beter voor het leer.quote:
Drink jij geen koffie?quote:
Ja maar die moet ook virtueel goed ingevet worden!quote:Op maandag 19 februari 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel beter voor het leer.
Maar ik gebruik alleen het viritueel zweepje
Daar ben ik keidruk meequote:Op maandag 19 februari 2024 07:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar die moet ook virtueel goed ingevet worden!
Jawel later op de dag ik moet starten met thee en hele sterke thee... mijn vriendin noemt dat teerthee... heerlijk..quote:
Waarom hele sterkte thee? Omdat je het lekker vindt?quote:Op maandag 19 februari 2024 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jawel later op de dag ik moet starten met thee en hele sterke thee... mijn vriendin noemt dat teerthee... heerlijk..
Ja niet van die pisthee waar een zakje overheen gevlogen is.. ik hou van sterk..quote:Op maandag 19 februari 2024 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom hele sterkte thee? Omdat je het lekker vindt?
O zo,quote:Op maandag 19 februari 2024 07:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja niet van die pisthee waar een zakje overheen gevlogen is.. ik hou van sterk..
Ik ben er gek op... meestal om 5 uur m'n eerste glas thee, mag ook niet in een beker moet in een glas...quote:Op maandag 19 februari 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo,![]()
Dat kan, ik vind thee helemaal niet lekker laat staan zo sterk
Jup het mag weer vandaagquote:Op maandag 19 februari 2024 07:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Engine goedemorgen...![]()
Weer lekker aant werk vandaag?
Hejj welk seizoen is dit?quote:Op maandag 19 februari 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
Frum hier zegt iemand nee bij MAFS
Vind het alleen heel nep
Geen idee, Stond hier in RLS in het MAFS topicquote:
Volgens mij allesquote:Op maandag 19 februari 2024 08:59 schreef Frummelie het volgende:
In MAFS wordt ook veel gescript hoor...
Li0n ik hoor en lees dat steeds in de BIO waar kan ik de BIO vinden ik ben niet eens blond maar ik zie het nietquote:Op maandag 19 februari 2024 08:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Instagram, alleen mobiele app. Ingelogd zijn. Onder de bio van bigbrothernlbe klikken op Livestream updates met zwaaillichten erom heen.
Of deze link volgen op je mobiel : https://www.instagram.com/j/Abb_k-iZcWiAmKr_/
Ik heb dit seizoen helemaal nog niet gezien...quote:Op maandag 19 februari 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, Stond hier in RLS in het MAFS topic
Ja precies een en paar maanden later is het einde verhaal...quote:Op maandag 19 februari 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij alles![]()
Ik ben ook verbaasd dat er nooit niemand nee zzegt
Ondanks dat je ziet dat het ze tegenvalt en hoor je hun commentaar als ze net getrouwd zijn zeggen ze toch altijd Ja
quote:Op maandag 19 februari 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Li0n ik hoor en lees dat steeds in de BIO waar kan ik de BIO vinden ik ben niet eens blond maar ik zie het niet
Ze zeggen ook steeds klik in de bio voor meer info euhhhh waaaaaaar is die bio dan
IK ga even kijken thnxquote:Op maandag 19 februari 2024 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is in mijn insta app op Android. Ga er vanuit dat het er op de iPhone hetzelfde uitziet.
Heerlijk even niksquote:
Thnx,quote:Op maandag 19 februari 2024 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is in mijn insta app op Android. Ga er vanuit dat het er op de iPhone hetzelfde uitziet.
Nee.. dat willen ze niet. Je krijgt er alerts voor als er iets op de livestream gebeurd (soms) en je mag stemmen.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx,kan alleen niet reageren daar?
Maar je kan nu toch stemmen met die fruit dingen of is dat al afgelopen? Staat om 10 uur sluiten de lijnen? Ik wilde nog even op Jimmy stemmenquote:Op maandag 19 februari 2024 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. dat willen ze niet. Je krijgt er alerts voor als er iets op de livestream gebeurd (soms) en je mag stemmen.
Klik op livestream updates, dan krijg je berichten over BB daar moet het dan bij staanquote:Op maandag 19 februari 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je kan nu toch stemmen met die fruit dingen of is dat al afgelopen? Staat om 10 uur sluiten de lijnen? Ik wilde nog even op Jimmy stemmen
Dat kan nog steeds.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je kan nu toch stemmen met die fruit dingen of is dat al afgelopen? Staat om 10 uur sluiten de lijnen? Ik wilde nog even op Jimmy stemmen
Ik zat er maar kan alleen niet stemmenquote:Op maandag 19 februari 2024 09:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klik op livestream updates, dan krijg je berichten over BB daar moet het dan bij staan
Klik op een bestaande fruit waar al getallen achter staan of op die smiley+quote:Op maandag 19 februari 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat er maar kan alleen niet stemmenzie wel allerlei berichten staan
Jawelquote:Op maandag 19 februari 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben ook aan een uur aant zoeken....quote:Op maandag 19 februari 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOg een keer gekeken en zag ind al dat fruit nu staan. ALleen je kan geen berichtje er bij typenquote:Op maandag 19 februari 2024 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds.
zie je wel de pagina op insta met de fruitdingen?
met de tekst:
het is winners week
En daarom gaan we blabla
Dan een lijst met alle emoticons en namen.
ONDER dat bericht... daar staan alle emoticons in een rijtje...... van links naar rechts..
een ijs met het getal 5047, daarnaast een appel met 4919, kaasje met 4506 +103
Je moet dan klikken op 103..
dan zie je alle emoticons van de bewoners en daar moet je op klikken......
je kunt 6 mensen uitkiezen
ik heb ook moeten zoeken waar je nou op die pagina kon reageren... er komt dus geen chat scherm of zo om iets in te veren.
Die zag ik dus nietquote:Op maandag 19 februari 2024 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klik op een bestaande fruit waar al getallen achter staan of op die smiley+
Je kan idd niet reageren op de berichten alleen met een smileys dusquote:Op maandag 19 februari 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOg een keer gekeken en zag ind al dat fruit nu staan. ALleen je kan geen berichtje er bij typen
Yeahhh gevonden, Jimmy stemd maar die staat niet erg hoog
Het is gelukt Jimmy gestemd, ik zag die fruit dingen eerste nietquote:Op maandag 19 februari 2024 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jawel![]()
zie hierboven.
Lukt het je dan?
jaaa het is je geluktquote:Op maandag 19 februari 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOg een keer gekeken en zag ind al dat fruit nu staan. ALleen je kan geen berichtje er bij typen
Yeahhh gevonden, Jimmy stemd maar die staat niet erg hoog
Ik dus ook niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is gelukt Jimmy gestemd, ik zag die fruit dingen eerste niet
Wat een gedoe allemaal zegquote:Op maandag 19 februari 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik dus ook niet.
Zat op het bericht te klikken
Onder het bericht zie je : +103 staan.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben ook aan een uur aant zoeken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Idd.. kanaal heeft 'maar' 22.000 leden, terwijl BB account door 190.000 mensen gevolgd wordt.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:44 schreef Lovely het volgende:
Veel weten het niet.. ook niet echt duidelijk als idd niet weet hoe wat en waar![]()
Nee en vooral niet als je er zelf niet zoveel mee bezig bentquote:Op maandag 19 februari 2024 09:44 schreef Lovely het volgende:
Veel weten het niet.. ook niet echt duidelijk als idd niet weet hoe wat en waar![]()
quote:Op maandag 19 februari 2024 09:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Onder het bericht zie je : +103 staan.
als je daar op klikt
dan komen al die emoticons van de bewoners te voorschijn.
daar kun je op 'klikken' dat is het 'stemmen'
max 6 emoticons kun je aanklikken.
Even onder spoilers gezet anders zijn het zo'n lappen hier.Lief Thnx...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
En Ash heeft een inhaalslag gemaakt, want eerst had Alice heel veel stemmenquote:Op maandag 19 februari 2024 09:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Idd.. kanaal heeft 'maar' 22.000 leden, terwijl BB account door 190.000 mensen gevolgd wordt.
En er zijn zo'n 32.000 stemmen uitgebracht. Maar je mag meer dan 1 bewoner kiezen, dus laten we zeggen, gemiddeld 4 per persoon. Dus zo'n 8.000 mensen hebben gestemd. Is 4% van de volgers van het BB insta account.
Nee zelf post ik er eigenlijk ook al lange tijd niks meer, heb het meer op bepaalde mensen ofz te volgen etcquote:Op maandag 19 februari 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee en vooral niet als je er zelf niet zoveel mee bezig bent
Heb het toen voornamelijk genomen om de foto's van de kids te zien. Ik heb er geloof ik 4x iets opgezet. En ook nog met heel geduld en gefriemel gelukt hoor
Het zal al wel heel lang dicht bij elkaar.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
En Ash heeft een inhaalslag gemaakt, want eerst had Alice heel veel stemmen
quote:Op maandag 19 februari 2024 09:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Onder het bericht zie je : +103 staan.
als je daar op klikt
dan komen al die emoticons van de bewoners te voorschijn.
daar kun je op 'klikken' dat is het 'stemmen'
max 6 emoticons kun je aanklikken.
Even onder spoilers gezet anders zijn het zo'n lappen hier.Jaaaaaaaa gelukt.... die 103 doet ut um.. haha dat wist ik niet... goed uitgelegd...thnx..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Zie het nu ookquote:Op maandag 19 februari 2024 09:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
En Ash heeft een inhaalslag gemaakt, want eerst had Alice heel veel stemmen
quote:Op maandag 19 februari 2024 09:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa gelukt.... die 103 doet ut um.. haha dat wist ik niet... goed uitgelegd...thnx..
Ja ook dat nog, net binnen de tijd...pffff...quote:Op maandag 19 februari 2024 09:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Fijn dat het , op de valreep nog haha, nog gelukt is
Jaa hahaha tot NU kon je stemmenquote:Op maandag 19 februari 2024 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ook dat nog, net binnen de tijd...pffff...![]()
Je verwacht het nietquote:Op maandag 19 februari 2024 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie het nu ook![]()
Doriana onderaan.
Blijkbaar zijn mensen daar toch meer fan van.. gekke mensenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Nou daar kon ook Ronahi of Sabeau staan
![]()
ik heb hele andere uitslagenquote:Op maandag 19 februari 2024 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zal al wel heel lang dicht bij elkaar.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn mensen daar toch meer fan van.. gekke mensen![]()
Nee Alice is wel ok.. Ik heb op Jimmy getemd en op Alicequote:Op maandag 19 februari 2024 10:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Noem je alice die op 2 staat ook gek
![]()
Snap de hype rondom Ashley ook niet. Mijn fruitje heeft ze niet gekregen![]()
![]()
Ze zorgt wel voor reuring
Je hebt Jimmy getemdquote:Op maandag 19 februari 2024 10:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee Alice is wel ok.. Ik heb op Jimmy getemd en op Alice
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Namens @:Puzzie.. haar lukte het niet, dus heb ik voor haar op hem gestemd
Ja heb ik ook, Facebook doe ik ook niet veel meer mee eigenlijkquote:Op maandag 19 februari 2024 09:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee zelf post ik er eigenlijk ook al lange tijd niks meer, heb het meer op bepaalde mensen ofz te volgen etc
Ik alleen op Jimmyquote:Op maandag 19 februari 2024 10:12 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb op Alice,Glenn en Tom gestemd
Glenn en Danny ken ik eigenlijk niet zo zijn vaak onzichtbaar op de momenten dat ik kijkquote:
ik vind Jimmy echt een schatjequote:
Welkomquote:Op maandag 19 februari 2024 10:27 schreef Adixsh het volgende:
Ik vergeet altijd de sc tijdens de sl!
Danny heeft best humor en Glenn vind ik een troetelbeer.. lieve lekkere vent hahaquote:Op maandag 19 februari 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Glenn en Danny ken ik eigenlijk niet zo zijn vaak onzichtbaar op de momenten dat ik kijk
Die zijn ook wat minder stiller in vergelijking met de rest.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Glenn en Danny ken ik eigenlijk niet zo zijn vaak onzichtbaar op de momenten dat ik kijk
Ik heb hem in het begint toen met Ashley wel veel gezien en hij viel mij ook niet echt tegenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Danny heeft best humor en Glenn vind ik een troetelbeer.. lieve lekkere vent haha
Na vorig jaar Rob vind ik niemand meer brommen, hij sloeg echt alles!quote:Op maandag 19 februari 2024 10:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zijn ook wat minder stiller in vergelijking met de rest.
Kijk momenteel te veel streamsdan zie en hoor je ze wel
.
Zijn allebei wel aardig wat ik zo zie.
Danny kan soms een brompotje zijn mar goed iedereen heeft van die momenten denk ik dan.
Te veelquote:Op maandag 19 februari 2024 10:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zijn ook wat minder stiller in vergelijking met de rest.
Kijk momenteel te veel streamsdan zie en hoor je ze wel
.
Zijn allebei wel aardig wat ik zo zie.
Danny kan soms een brompotje zijn mar goed iedereen heeft van die momenten denk ik dan.
Niet jou type?quote:Op maandag 19 februari 2024 10:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind Glenn veel, maar absoluut niet lekker.
Wel een fijne aanwinst in het huis
Ik vind hem ook niet lekker. Geef mij maar een grote Magnum met witte chocoladequote:Op maandag 19 februari 2024 10:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik val ook meer voor Tom.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet jou type?
Ik vind niemand echt lekker daar, maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor Tom gaan
De streams staan helaas vaak op de zogenaamde populaire figuren en vallen andere in het niet... Danny kan echt wel leuke uitspraken doen niet teveel maar wel leuk hahaquote:Op maandag 19 februari 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem in het begint toen met Ashley wel veel gezien en hij viel mij ook niet echt tegen
Danny zie ik persoonlijk niet veel op de stream ik heb ze niet altijd aanstaan. Of ik hen ze aanstaan en hoor niet eens wat er gezegd wordt![]()
In de tijd dat ik nog SV schreef luisterde ik veel beter dan nu
Weet je aan wie ik wel eens denk als ik een blik op Glenn werpquote:Op maandag 19 februari 2024 10:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik val ook meer voor Tom.
Ik val niet op te gespierde kerels.
En iets in het gezicht van Glenn trekt me niet zo aan.
Of het zijn ogen zijn of zijn neus weet ik niet.
Hey Ruudquote:Op maandag 19 februari 2024 10:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet lekker. Geef mij maar een grote Magnum met witte chocolade
Tja het mag geen verrassing zijn dat als ik mocht kiezen dat het dan Alice zou zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet jou type?
Ik vind niemand echt lekker daar, maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor Tom gaan
Ik heb net 2 pure paaseitjes opquote:Op maandag 19 februari 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Ruud![]()
Ik ga dan voor de Pure versie
Hey Mazquote:Op maandag 19 februari 2024 10:36 schreef Mazikeen het volgende:
Eigenlijk val ik op geen enkele man in het BB huis.
Ja Tom is wel leuk, maar die neusringDan is het al gelijk klaar bij mij
En beetje lekker is hij wel voor mij dan hé... je kan zo lekker in die brede borstkas duiken...quote:Op maandag 19 februari 2024 10:32 schreef Mickytjuh het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet lekker. Geef mij maar een grote Magnum met witte chocolade
Is ook een mooie meid, alleen die wenkies hoe ik niet zo vanquote:Op maandag 19 februari 2024 10:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja het mag geen verrassing zijn dat als ik mocht kiezen dat het dan Alice zou zijn
MrMickytjuh zit vol met tattoages,quote:Op maandag 19 februari 2024 10:36 schreef Mazikeen het volgende:
Eigenlijk val ik op geen enkele man in het BB huis.
Ja Tom is wel leuk, maar die neusringDan is het al gelijk klaar bij mij
Ik keek dat niet....quote:Op maandag 19 februari 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je aan wie ik wel eens denk als ik een blik op Glenn werp
Op Jessie van Utopia
ja hij is wel de leukste man in het huis.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Maz, ik val er ook niet op, maar vind hem wel de leukste om aan te zien
Ik net een stukje Cote D'ore puur met praline vullingquote:
Ik knap er normaal ook niet op af. Maar een neusring welquote:Op maandag 19 februari 2024 10:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
MrMickytjuh zit vol met tattoages,
Ik zit vol met piercings en tatoeages.
Ik kan daar niet echt van afknappen
[..]
Ik keek dat niet....
Ik knap af op mannen met tattoos, ik hou er zo niet van.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
MrMickytjuh zit vol met tattoages,
Ik zit vol met piercings en tatoeages.
Ik kan daar niet echt van afknappen
[..]
Ik keek dat niet....
Euhhhh....quote:Op maandag 19 februari 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je aan wie ik wel eens denk als ik een blik op Glenn werp
Op Jessie van Utopia
Ja die is ook zo lekkerquote:Op maandag 19 februari 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik net een stukje Cote D'ore puur met praline vulling![]()
Dat vond ik zo kwalquote:
Ik heb ze zelf en mijn man ook.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik knap af op mannen met tattoos, ik hou er zo niet van.
Mijn zoon zit ook helemaal onder en denk steeds jongen wat heb je toch met je mooie lijf gedaan.
Maar goed ieder zijn smaak
Ik eet alleen pure chocolade. Vroeger altijd melk maar puur scheen beter te zijn dus overgestaptquote:Op maandag 19 februari 2024 10:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja die is ook zo lekker
En niemand vind die pure eitjes lekker
Dus meer voor mij
Die valt niet te evenarenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:32 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Na vorig jaar Rob vind ik niemand meer brommen, hij sloeg echt alles!
Neuh, doe mij maar wit. Als ik er aan denk moet ik al een slabbertje aan van mijn vrouw, dan begin ik meteen te kwijlenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet alleen pure chocolade. Vroeger altijd melk maar puur scheen beter te zijn dus overgestapt
Als ik nu wel een een stukje melk pak vind ik het zo zoet
Wit heb ik nooit lekker gevonden net een hap boter wat je in je mond krijgt
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te veel![]()
Ik heb ze niet zo heel veel aan. Lees meestal wel in de cos als er iets is
Maar als ik ze 5 uur per dag aan heb is het veel
Ieder zijn smaak en ieder zijn ding. ZOu het zelf niet doenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf en mijn man ook.
Heb vorig jaar wel mijn tongpiercing eruit gehaald. Ik was er opeens klaar mee.
Heb nu alleen nog maar oorpiercings
Yes! Die mazzel heb ik ook altijdquote:Op maandag 19 februari 2024 10:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja die is ook zo lekker
En niemand vind die pure eitjes lekker
Dus meer voor mij
Vroeger lazen en posten ze hier toch ook wel eens mee? Of was dat met DGK?quote:Op maandag 19 februari 2024 10:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze hebben wel geluisterd he bij BB
De big brother radio staat aan
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, doe mij maar wit. Als ik er aan denk moet ik al een slabbertje aan van mijn vrouw, dan begin ik meteen te kwijlen
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]O jee, ik gooi de witte bonbons altijd weg als ze in een doosje zitten
Volgende keer zal ik aan jou denken
Bij BB niet. Wel het idee af en toe dat ze meelezen.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vroeger lazen en posten ze hier toch ook wel eens mee? Of was dat met DGK?
Ook al een pure chocolade eterquote:Op maandag 19 februari 2024 10:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yes! Die mazzel heb ik ook altijd
Ik lees dat ook wel eens dat ze meelezen maar of dat zo is geen ideequote:Op maandag 19 februari 2024 10:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vroeger lazen en posten ze hier toch ook wel eens mee? Of was dat met DGK?
Haha, ja 'balen' is dat he?!quote:Op maandag 19 februari 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al een pure chocolade eter
Hier thuis ook geluk, bijna niemand eet puur.
Ik zet vaak wel een schaaltje met chocolade op tafel puur blijft altijd liggen. Helaas moet ik mij dan weer opofferen om het op te eten
Ja vreselijk, en ze doen het mij steeds weer aanquote:
En hier kletsenquote:
Maar voor nu: verse roomboterkoek bij de koffie.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk, en ze doen het mij steeds weer aan
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Namens @:Puzzie.. haar lukte het niet, dus heb ik voor haar op hem gestemd
Pure chocolade.... zwijmel..quote:Op maandag 19 februari 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al een pure chocolade eter
Hier thuis ook geluk, bijna niemand eet puur.
Ik zet vaak wel een schaaltje met chocolade op tafel puur blijft altijd liggen. Helaas moet ik mij dan weer opofferen om het op te eten
Ook lekker hadden wij het hier thuis gisteren over. Had laatst bij Bakker Bart meegenomen maar die was verre van lekker. Had het er over er zelf weer eens een te maken.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar voor nu: verse roomboterkoek bij de koffie.![]()
Ging het gisteren even over in de cos en is niet meer uit m'n hoofd gegaan
Mijn stem is ook naar Jimmy gegaanquote:
Nog even en het is hier het pure clubskequote:
Leuk!quote:Op maandag 19 februari 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn stem is ook naar Jimmy gegaan
Ik heb ze nu van de markt, die zijn wel prima, maar zelf gemaakt is altijd het lekkerst, maar ook gevaarlijk, vooral als ie nog warm isquote:Op maandag 19 februari 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook lekker hadden wij het hier thuis gisteren over. Had laatst bij Bakker Bart meegenomen maar die was verre van lekker. Had het er over er zelf weer eens een te maken.
Maar ik herken je verhaal, zal laatst in een SC hadden ze het over een frikandel speciaal
Zit er nog mee in mijn hoofd
Zelf gemaakt is vaak wel het lekkerst vind ik. Heb het echt al h eel heel lang niet meer gemaaktquote:Op maandag 19 februari 2024 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb ze nu van de markt, die zijn wel prima, maar zelf gemaakt is altijd het lekkerst, maar ook gevaarlijk, vooral als ie nog warm is
Daar moet je stukken vanaf bijten en dan doorslikken. Als je er alleen maar aan sabbelt snap ik dat ie nog in je hoofd zitquote:Op maandag 19 februari 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook lekker hadden wij het hier thuis gisteren over. Had laatst bij Bakker Bart meegenomen maar die was verre van lekker. Had het er over er zelf weer eens een te maken.
Maar ik herken je verhaal, zal laatst in een SC hadden ze het over een frikandel speciaal
Zit er nog mee in mijn hoofd
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar moet je stukken vanaf bijten en dan doorslikken. Als je er alleen maar aan sabbelt snap ik dat ie nog in je hoofd zit
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even en het is hier het pure clubske
Hmmm met zo'n klein krokant randje.... maak me gek.. zo lekker..quote:Op maandag 19 februari 2024 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar voor nu: verse roomboterkoek bij de koffie.![]()
Ging het gisteren even over in de cos en is niet meer uit m'n hoofd gegaan
Lekker een extra vrije dagquote:Op maandag 19 februari 2024 11:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ben weer thuis ! 👋
Weinig kinderen en heb 22 overuren dus kon naar huis 🥳
De kinderen: nee juf je moet blijven ! Dan smelt mijn hart hoor.
Zo lekker je daggie zit er weer lekker op...quote:Op maandag 19 februari 2024 11:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ben weer thuis ! 👋
Weinig kinderen en heb 22 overuren dus kon naar huis 🥳
De kinderen: nee juf je moet blijven ! Dan smelt mijn hart hoor.
Sorry, ik kan het je niet vertellen ik heb niet alles meegekregen... zit tussendoor andere dingen te doen...quote:Op maandag 19 februari 2024 12:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ff hoor waarom is clubje ronahi zo boos op Ashley ?
Niet echt boos, maar ze praten over dingen die ze van haar zienquote:Op maandag 19 februari 2024 12:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ff hoor waarom is clubje ronahi zo boos op Ashley ?
Mss komt het dadelijk nog eens terug want ze herhalen veel 🤪quote:Op maandag 19 februari 2024 12:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sorry, ik kan het je niet vertellen ik heb niet alles meegekregen... zit tussendoor andere dingen te doen...
Misschien staat er iets in SV?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Mss komt het dadelijk nog eens terug want ze herhalen veel 🤪
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Mss komt het dadelijk nog eens terug want ze herhalen veel 🤪
af en toe een keertje is echt niet erg hoor, laat er wel meer staanquote:Op maandag 19 februari 2024 12:35 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke ik ben off in de cos, sorry misschien kan je hem hierheen halen...
Okidoki...quote:Op maandag 19 februari 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
af en toe een keertje is echt niet erg hoor, laat er wel meer staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |