Ja die is ook zo lekkerquote:Op maandag 19 februari 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik net een stukje Cote D'ore puur met praline vulling![]()
Dat vond ik zo kwalquote:
Ik heb ze zelf en mijn man ook.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik knap af op mannen met tattoos, ik hou er zo niet van.
Mijn zoon zit ook helemaal onder en denk steeds jongen wat heb je toch met je mooie lijf gedaan.
Maar goed ieder zijn smaak
Ik eet alleen pure chocolade. Vroeger altijd melk maar puur scheen beter te zijn dus overgestaptquote:Op maandag 19 februari 2024 10:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja die is ook zo lekker
En niemand vind die pure eitjes lekker
Dus meer voor mij
Die valt niet te evenarenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:32 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Na vorig jaar Rob vind ik niemand meer brommen, hij sloeg echt alles!
Neuh, doe mij maar wit. Als ik er aan denk moet ik al een slabbertje aan van mijn vrouw, dan begin ik meteen te kwijlenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet alleen pure chocolade. Vroeger altijd melk maar puur scheen beter te zijn dus overgestapt
Als ik nu wel een een stukje melk pak vind ik het zo zoet
Wit heb ik nooit lekker gevonden net een hap boter wat je in je mond krijgt
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te veel![]()
Ik heb ze niet zo heel veel aan. Lees meestal wel in de cos als er iets is
Maar als ik ze 5 uur per dag aan heb is het veel
Ieder zijn smaak en ieder zijn ding. ZOu het zelf niet doenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf en mijn man ook.
Heb vorig jaar wel mijn tongpiercing eruit gehaald. Ik was er opeens klaar mee.
Heb nu alleen nog maar oorpiercings
Yes! Die mazzel heb ik ook altijdquote:Op maandag 19 februari 2024 10:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja die is ook zo lekker
En niemand vind die pure eitjes lekker
Dus meer voor mij
Vroeger lazen en posten ze hier toch ook wel eens mee? Of was dat met DGK?quote:Op maandag 19 februari 2024 10:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze hebben wel geluisterd he bij BB
De big brother radio staat aan
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, doe mij maar wit. Als ik er aan denk moet ik al een slabbertje aan van mijn vrouw, dan begin ik meteen te kwijlen
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]O jee, ik gooi de witte bonbons altijd weg als ze in een doosje zitten
Volgende keer zal ik aan jou denken
Bij BB niet. Wel het idee af en toe dat ze meelezen.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vroeger lazen en posten ze hier toch ook wel eens mee? Of was dat met DGK?
Ook al een pure chocolade eterquote:Op maandag 19 februari 2024 10:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yes! Die mazzel heb ik ook altijd
Ik lees dat ook wel eens dat ze meelezen maar of dat zo is geen ideequote:Op maandag 19 februari 2024 10:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vroeger lazen en posten ze hier toch ook wel eens mee? Of was dat met DGK?
Haha, ja 'balen' is dat he?!quote:Op maandag 19 februari 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al een pure chocolade eter
Hier thuis ook geluk, bijna niemand eet puur.
Ik zet vaak wel een schaaltje met chocolade op tafel puur blijft altijd liggen. Helaas moet ik mij dan weer opofferen om het op te eten
Ja vreselijk, en ze doen het mij steeds weer aanquote:
En hier kletsenquote:
Maar voor nu: verse roomboterkoek bij de koffie.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk, en ze doen het mij steeds weer aan
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Namens @:Puzzie.. haar lukte het niet, dus heb ik voor haar op hem gestemd
Pure chocolade.... zwijmel..quote:Op maandag 19 februari 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al een pure chocolade eter
Hier thuis ook geluk, bijna niemand eet puur.
Ik zet vaak wel een schaaltje met chocolade op tafel puur blijft altijd liggen. Helaas moet ik mij dan weer opofferen om het op te eten
Ook lekker hadden wij het hier thuis gisteren over. Had laatst bij Bakker Bart meegenomen maar die was verre van lekker. Had het er over er zelf weer eens een te maken.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar voor nu: verse roomboterkoek bij de koffie.![]()
Ging het gisteren even over in de cos en is niet meer uit m'n hoofd gegaan
Mijn stem is ook naar Jimmy gegaanquote:
Nog even en het is hier het pure clubskequote:
Leuk!quote:Op maandag 19 februari 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn stem is ook naar Jimmy gegaan
Ik heb ze nu van de markt, die zijn wel prima, maar zelf gemaakt is altijd het lekkerst, maar ook gevaarlijk, vooral als ie nog warm isquote:Op maandag 19 februari 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook lekker hadden wij het hier thuis gisteren over. Had laatst bij Bakker Bart meegenomen maar die was verre van lekker. Had het er over er zelf weer eens een te maken.
Maar ik herken je verhaal, zal laatst in een SC hadden ze het over een frikandel speciaal
Zit er nog mee in mijn hoofd
Zelf gemaakt is vaak wel het lekkerst vind ik. Heb het echt al h eel heel lang niet meer gemaaktquote:Op maandag 19 februari 2024 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb ze nu van de markt, die zijn wel prima, maar zelf gemaakt is altijd het lekkerst, maar ook gevaarlijk, vooral als ie nog warm is
Daar moet je stukken vanaf bijten en dan doorslikken. Als je er alleen maar aan sabbelt snap ik dat ie nog in je hoofd zitquote:Op maandag 19 februari 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook lekker hadden wij het hier thuis gisteren over. Had laatst bij Bakker Bart meegenomen maar die was verre van lekker. Had het er over er zelf weer eens een te maken.
Maar ik herken je verhaal, zal laatst in een SC hadden ze het over een frikandel speciaal
Zit er nog mee in mijn hoofd
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar moet je stukken vanaf bijten en dan doorslikken. Als je er alleen maar aan sabbelt snap ik dat ie nog in je hoofd zit
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even en het is hier het pure clubske
Hmmm met zo'n klein krokant randje.... maak me gek.. zo lekker..quote:Op maandag 19 februari 2024 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar voor nu: verse roomboterkoek bij de koffie.![]()
Ging het gisteren even over in de cos en is niet meer uit m'n hoofd gegaan
Lekker een extra vrije dagquote:Op maandag 19 februari 2024 11:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ben weer thuis ! 👋
Weinig kinderen en heb 22 overuren dus kon naar huis 🥳
De kinderen: nee juf je moet blijven ! Dan smelt mijn hart hoor.
Zo lekker je daggie zit er weer lekker op...quote:Op maandag 19 februari 2024 11:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ben weer thuis ! 👋
Weinig kinderen en heb 22 overuren dus kon naar huis 🥳
De kinderen: nee juf je moet blijven ! Dan smelt mijn hart hoor.
Sorry, ik kan het je niet vertellen ik heb niet alles meegekregen... zit tussendoor andere dingen te doen...quote:Op maandag 19 februari 2024 12:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ff hoor waarom is clubje ronahi zo boos op Ashley ?
Niet echt boos, maar ze praten over dingen die ze van haar zienquote:Op maandag 19 februari 2024 12:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ff hoor waarom is clubje ronahi zo boos op Ashley ?
Mss komt het dadelijk nog eens terug want ze herhalen veel 🤪quote:Op maandag 19 februari 2024 12:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sorry, ik kan het je niet vertellen ik heb niet alles meegekregen... zit tussendoor andere dingen te doen...
Misschien staat er iets in SV?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Mss komt het dadelijk nog eens terug want ze herhalen veel 🤪
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Mss komt het dadelijk nog eens terug want ze herhalen veel 🤪
af en toe een keertje is echt niet erg hoor, laat er wel meer staanquote:Op maandag 19 februari 2024 12:35 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke ik ben off in de cos, sorry misschien kan je hem hierheen halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |