Jaa hahaha tot NU kon je stemmenquote:Op maandag 19 februari 2024 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ook dat nog, net binnen de tijd...pffff...![]()
Je verwacht het nietquote:Op maandag 19 februari 2024 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie het nu ook![]()
Doriana onderaan.
quote:
Blijkbaar zijn mensen daar toch meer fan van.. gekke mensenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Nou daar kon ook Ronahi of Sabeau staan
![]()
ik heb hele andere uitslagenquote:Op maandag 19 februari 2024 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zal al wel heel lang dicht bij elkaar.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn mensen daar toch meer fan van.. gekke mensen![]()
Nee Alice is wel ok.. Ik heb op Jimmy getemd en op Alicequote:Op maandag 19 februari 2024 10:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Noem je alice die op 2 staat ook gek
![]()
Snap de hype rondom Ashley ook niet. Mijn fruitje heeft ze niet gekregen![]()
![]()
Ze zorgt wel voor reuring
Je hebt Jimmy getemdquote:Op maandag 19 februari 2024 10:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee Alice is wel ok.. Ik heb op Jimmy getemd en op Alice
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Namens @:Puzzie.. haar lukte het niet, dus heb ik voor haar op hem gestemd
quote:
Ja heb ik ook, Facebook doe ik ook niet veel meer mee eigenlijkquote:Op maandag 19 februari 2024 09:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee zelf post ik er eigenlijk ook al lange tijd niks meer, heb het meer op bepaalde mensen ofz te volgen etc
Ik alleen op Jimmyquote:Op maandag 19 februari 2024 10:12 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb op Alice,Glenn en Tom gestemd
Glenn en Danny ken ik eigenlijk niet zo zijn vaak onzichtbaar op de momenten dat ik kijkquote:
ik vind Jimmy echt een schatjequote:
Welkomquote:Op maandag 19 februari 2024 10:27 schreef Adixsh het volgende:
Ik vergeet altijd de sc tijdens de sl!
Danny heeft best humor en Glenn vind ik een troetelbeer.. lieve lekkere vent hahaquote:Op maandag 19 februari 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Glenn en Danny ken ik eigenlijk niet zo zijn vaak onzichtbaar op de momenten dat ik kijk
Die zijn ook wat minder stiller in vergelijking met de rest.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Glenn en Danny ken ik eigenlijk niet zo zijn vaak onzichtbaar op de momenten dat ik kijk
Ik heb hem in het begint toen met Ashley wel veel gezien en hij viel mij ook niet echt tegenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Danny heeft best humor en Glenn vind ik een troetelbeer.. lieve lekkere vent haha
Na vorig jaar Rob vind ik niemand meer brommen, hij sloeg echt alles!quote:Op maandag 19 februari 2024 10:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zijn ook wat minder stiller in vergelijking met de rest.
Kijk momenteel te veel streamsdan zie en hoor je ze wel
.
Zijn allebei wel aardig wat ik zo zie.
Danny kan soms een brompotje zijn mar goed iedereen heeft van die momenten denk ik dan.
Te veelquote:Op maandag 19 februari 2024 10:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zijn ook wat minder stiller in vergelijking met de rest.
Kijk momenteel te veel streamsdan zie en hoor je ze wel
.
Zijn allebei wel aardig wat ik zo zie.
Danny kan soms een brompotje zijn mar goed iedereen heeft van die momenten denk ik dan.
Niet jou type?quote:Op maandag 19 februari 2024 10:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind Glenn veel, maar absoluut niet lekker.
Wel een fijne aanwinst in het huis
Ik vind hem ook niet lekker. Geef mij maar een grote Magnum met witte chocoladequote:Op maandag 19 februari 2024 10:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik val ook meer voor Tom.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet jou type?
Ik vind niemand echt lekker daar, maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor Tom gaan
De streams staan helaas vaak op de zogenaamde populaire figuren en vallen andere in het niet... Danny kan echt wel leuke uitspraken doen niet teveel maar wel leuk hahaquote:Op maandag 19 februari 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem in het begint toen met Ashley wel veel gezien en hij viel mij ook niet echt tegen
Danny zie ik persoonlijk niet veel op de stream ik heb ze niet altijd aanstaan. Of ik hen ze aanstaan en hoor niet eens wat er gezegd wordt![]()
In de tijd dat ik nog SV schreef luisterde ik veel beter dan nu
Weet je aan wie ik wel eens denk als ik een blik op Glenn werpquote:Op maandag 19 februari 2024 10:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik val ook meer voor Tom.
Ik val niet op te gespierde kerels.
En iets in het gezicht van Glenn trekt me niet zo aan.
Of het zijn ogen zijn of zijn neus weet ik niet.
Hey Ruudquote:Op maandag 19 februari 2024 10:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet lekker. Geef mij maar een grote Magnum met witte chocolade
Tja het mag geen verrassing zijn dat als ik mocht kiezen dat het dan Alice zou zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet jou type?
Ik vind niemand echt lekker daar, maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor Tom gaan
Ik heb net 2 pure paaseitjes opquote:Op maandag 19 februari 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Ruud![]()
Ik ga dan voor de Pure versie
Hey Mazquote:Op maandag 19 februari 2024 10:36 schreef Mazikeen het volgende:
Eigenlijk val ik op geen enkele man in het BB huis.
Ja Tom is wel leuk, maar die neusringDan is het al gelijk klaar bij mij
En beetje lekker is hij wel voor mij dan hé... je kan zo lekker in die brede borstkas duiken...quote:Op maandag 19 februari 2024 10:32 schreef Mickytjuh het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet lekker. Geef mij maar een grote Magnum met witte chocolade
Is ook een mooie meid, alleen die wenkies hoe ik niet zo vanquote:Op maandag 19 februari 2024 10:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja het mag geen verrassing zijn dat als ik mocht kiezen dat het dan Alice zou zijn
MrMickytjuh zit vol met tattoages,quote:Op maandag 19 februari 2024 10:36 schreef Mazikeen het volgende:
Eigenlijk val ik op geen enkele man in het BB huis.
Ja Tom is wel leuk, maar die neusringDan is het al gelijk klaar bij mij
Ik keek dat niet....quote:Op maandag 19 februari 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je aan wie ik wel eens denk als ik een blik op Glenn werp
Op Jessie van Utopia
ja hij is wel de leukste man in het huis.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Maz, ik val er ook niet op, maar vind hem wel de leukste om aan te zien
Ik net een stukje Cote D'ore puur met praline vullingquote:
Ik knap er normaal ook niet op af. Maar een neusring welquote:Op maandag 19 februari 2024 10:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
MrMickytjuh zit vol met tattoages,
Ik zit vol met piercings en tatoeages.
Ik kan daar niet echt van afknappen
[..]
Ik keek dat niet....
Ik knap af op mannen met tattoos, ik hou er zo niet van.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
MrMickytjuh zit vol met tattoages,
Ik zit vol met piercings en tatoeages.
Ik kan daar niet echt van afknappen
[..]
Ik keek dat niet....
Euhhhh....quote:Op maandag 19 februari 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je aan wie ik wel eens denk als ik een blik op Glenn werp
Op Jessie van Utopia
Forum Opties | |
---|---|