Jaa hahaha tot NU kon je stemmenquote:Op maandag 19 februari 2024 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ook dat nog, net binnen de tijd...pffff...![]()
Je verwacht het nietquote:Op maandag 19 februari 2024 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie het nu ook![]()
Doriana onderaan.
quote:
Blijkbaar zijn mensen daar toch meer fan van.. gekke mensenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Nou daar kon ook Ronahi of Sabeau staan
![]()
ik heb hele andere uitslagenquote:Op maandag 19 februari 2024 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zal al wel heel lang dicht bij elkaar.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn mensen daar toch meer fan van.. gekke mensen![]()
Nee Alice is wel ok.. Ik heb op Jimmy getemd en op Alicequote:Op maandag 19 februari 2024 10:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Noem je alice die op 2 staat ook gek
![]()
Snap de hype rondom Ashley ook niet. Mijn fruitje heeft ze niet gekregen![]()
![]()
Ze zorgt wel voor reuring
Je hebt Jimmy getemdquote:Op maandag 19 februari 2024 10:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee Alice is wel ok.. Ik heb op Jimmy getemd en op Alice
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Namens @:Puzzie.. haar lukte het niet, dus heb ik voor haar op hem gestemd
quote:
Ja heb ik ook, Facebook doe ik ook niet veel meer mee eigenlijkquote:Op maandag 19 februari 2024 09:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee zelf post ik er eigenlijk ook al lange tijd niks meer, heb het meer op bepaalde mensen ofz te volgen etc
Ik alleen op Jimmyquote:Op maandag 19 februari 2024 10:12 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb op Alice,Glenn en Tom gestemd
Glenn en Danny ken ik eigenlijk niet zo zijn vaak onzichtbaar op de momenten dat ik kijkquote:
ik vind Jimmy echt een schatjequote:
Welkomquote:Op maandag 19 februari 2024 10:27 schreef Adixsh het volgende:
Ik vergeet altijd de sc tijdens de sl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |