Jij was toch ook de laatste, 301 ?quote:Op zondag 18 februari 2024 14:16 schreef rinardo het volgende:
Sorry dat ik de laatste post kaapte, maar vind deze titel handig, dan vergis ik me niet hahahaha sorry , ik weet het, niet netjes, eigendunk, maar ja whatever![]()
![]()
klopt, maar voelt als kapen, omdat ik hier bijna nooit benquote:Op zondag 18 februari 2024 14:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij was toch ok de laatste, 301 ?
Geen probleemquote:Op zondag 18 februari 2024 14:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, maar voelt als kapen, omdat ik hier bijna nooit ben
Dan moet jij Alice wel kennenquote:Op zondag 18 februari 2024 14:17 schreef rinardo het volgende:
BTW hier regent het al de hele dag (Groningen) bah bah
Groningen ligt wel hoog in nederland. Ik heb 10 maanden naar Soest in Duitsland (250 km heenrit)gereden, maar was altijd over Venlo.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:17 schreef rinardo het volgende:
BTW hier regent het al de hele dag (Groningen) bah bah
Hier in zuid oost Brabant vanaf een uur of 7quote:Op zondag 18 februari 2024 14:35 schreef Jockari het volgende:
Hier in de antwerpse kempen sinds namiddag regen.
Ik wist niet dat er poëet in @Dotteke zat. Maar ik ben te realistisch voor deze zinnen. Sorry.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:38 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen mag vinden wat hij of zij van iets of iemand vindt.
Voor iedereen is er ruimte op dit forum om die vrijheid te hebben.
Niemand hoeft verantwoording af te leggen van wat hij of zij vindt.
Niemand hoeft minderwaardig te doen als een ander het anders ziet dan een ander.
Niemand hoeft een bewoner te verdedigen.
Gewoon ieder zijn eigen mening over wat men ziet.
Iedereen ervaart het anders en is daar vrij in.
De een heeft een roze bril de ander een blauw
Maar laten we het gezellighouden en elkaar niet verwijten omdat men anders denkt of ziet.
Het gaat er gewoon om dat men elkaar niet hoeft af te troeven als je anders over een bewoner denktquote:Op zondag 18 februari 2024 14:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er poëet in @:Dotteke zat. Maar ik ben te realistisch voor deze zinnen. Sorry.
Mario ??? Ben jij verandert in Dotteke ?quote:Op zondag 18 februari 2024 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat men elkaar niet hoeft af te troeven als je anders over een bewoner denkt
Iedereen mag gewoon denken wat die er van vind
Vindt Truus Pietje leuk vent prima, vindt Jan je pietje een eikel ook prima
Maar Truus hoef Jan niet ter verantwoording te roepen waarom hij Pietje een eikel vind, of anderom
ALs je denkt grappig te zijn heb je het misquote:Op zondag 18 februari 2024 14:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mario ??? Ben jij verandert in Dotteke ?
Oei !!!quote:Op zondag 18 februari 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je denkt grappig te zijn heb je het mis
quote:
Onzen Jock bedoelt het zo kwaad niet Dotquote:Op zondag 18 februari 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je denkt grappig te zijn heb je het mis
Vandaar dat hij met het zweepje krijgt en geen vakantiequote:Op zondag 18 februari 2024 14:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Onzen Jock bedoelt het zo kwaad niet Dot![]()
Relatie op dit moment met @Dottekequote:Op zondag 18 februari 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaar dat hij met het zweepje krijgt en geen vakantie
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Relatie op dit moment met @:Dotteke
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaar dat hij met het zweepje krijgt en geen vakantie
Raar toch dat een aanname wel kan, vandaar dat het ook zo zooitje in de wereld is.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]![]()
Ik zat in dit verband nog te denken aan hoe je de politie te woord kunt staan (heb ik ergens ooit gelezen): "Jij bent een lul" kan niet volgens de rechter, maar "Ik vind jou een lul" kan weer wel omdat het dan een verkeerde aanname is![]()
(maar hier moet je toch maar eerder ingrijpen)
Misschien wel, er gebeurt daar zoveel... wat was dat dan?quote:Op zondag 18 februari 2024 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar toch dat een aanname wel kan, vandaar dat het ook zo zooitje in de wereld is.
Heb je gisteren mee gekregen weer in Den Haag?
Totale chaos https://www.telegraaf.nl/(...)en-tussen-eritreeersquote:Op zondag 18 februari 2024 14:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien wel, er gebeurt daar zoveel... wat was dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |