Oh ja, vreselijk. Dat volk ontvlucht daar de rotzooi en gaat er hier mee door.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Totale chaos https://www.telegraaf.nl/(...)en-tussen-eritreeers
Wie is Truus ?quote:Op zondag 18 februari 2024 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat men elkaar niet hoeft af te troeven als je anders over een bewoner denkt
Iedereen mag gewoon denken wat die er van vind
Vindt Truus Pietje leuk vent prima, vindt Jan je pietje een eikel ook prima
Maar Truus hoef Jan niet ter verantwoording te roepen waarom hij Pietje een eikel vind, of anderom
Ja te erg, Wilders had gelijk gisterenquote:Op zondag 18 februari 2024 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh ja, vreselijk. Dat volk ontvlucht daar de rotzooi en gaat er hier mee door.
De vrouw van Karel, wie kent haar nietquote:
Karel van Gaal ?quote:Op zondag 18 februari 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De vrouw van Karel, wie kent haar niet
De Grotequote:
Tiens, tiens... En ik wordt hier op mijn uitspraken gepakt? Vreemd.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja te erg, Wilders had gelijk gisteren
Oppakken en terug naar eigen land
Doei ! Tot later !quote:Op zondag 18 februari 2024 15:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb even een functie elders. Laters
Dat was nog wel een verschil hequote:Op zondag 18 februari 2024 15:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tiens, tiens... En ik wordt hier op mijn uitspraken gepakt? Vreemd.
Tot elders en anders tot hierquote:Op zondag 18 februari 2024 15:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb even een functie elders. Laters
Ja is best een verschil bij die BB dames. Maar die kalken er ook een hele scheepslading opquote:Op zondag 18 februari 2024 15:07 schreef Jockari het volgende:
Ben ik blij dat mevrouw Jockari niet van de make-up is. Ik herken ze altijd smorgens. Dit is anders met die popjes in huis denk ik.
Eind goed, al goedquote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo ben ik weer 😃
Kerstspullen weer opgeruimd.
Schrok mijn daarna rot van luide gassende auto’s en veeeeeeel.
Rode rook uit auto’s…..bleek dat verderop in de straat een Marokkaans buurmeisje is getrouwd.
Later kwam haar vader baklava brengen vanwege de overlast.
Dat was aardig want was best even boos omdat ik dan denk wat als iemand een ambulance heeft moeten bellen en die kan er niet door…..
Sommigen gebruiken ook wat toevoegingen om bepaalde delen overdreven zichtbaar te maken, zoals een bepaald iemand bij BB. Ze is een heel eind op weg maar het kan nog beterquote:Op zondag 18 februari 2024 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is best een verschil bij die BB dames. Maar die kalken er ook een hele scheepslading op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ruudpuntenel op 18-02-2024 16:22:14 ]Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Druk dagje geweest dus, ALs er een ambu nodig is zijnd ie autos zo weg denk ikquote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo ben ik weer 😃
Kerstspullen weer opgeruimd.
Schrok mijn daarna rot van luide gassende auto’s en veeeeeeel.
Rode rook uit auto’s…..bleek dat verderop in de straat een Marokkaans buurmeisje is getrouwd.
Later kwam haar vader baklava brengen vanwege de overlast.
Dat was aardig want was best even boos omdat ik dan denk wat als iemand een ambulance heeft moeten bellen en die kan er niet door…..
quote:Op zondag 18 februari 2024 16:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Somigen gebruiken ook wat toevoegingen om bepaalde delen overdreven zichtbaar te maken, zoals een bepaald iemand bij BB. Ze is een heel eind op weg maar het kan nog beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |