Mea culpa waarde heerquote:Op zondag 18 februari 2024 22:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee hoor, over dat iedereen positief moet zijn over asslie , ik kan niks bedenken, ik zet de streams op mute als ze haar bek open trekt, die grootheidswaanzin, die arrogantie ,het continu doordrammen, geen zelfreflectie , bla bla , enz enz ik kots er op
Wiequote:Op zondag 18 februari 2024 22:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vond sonja ook niks, en ook geen seconde gemist dat die weg was
Ja snap nu waarom je lachte. Ik vind het ook erg. Probeer het een beetje in toom te houden maar een mening over een bewoner mag gewoonquote:Op zondag 18 februari 2024 22:13 schreef odie22 het volgende:
maar Dot begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het ook heel triest dat mensen wegblijven of weggaan of niet durven te posten wat ze willen, moet niet maggen
ik lachte niet omdat ik het leuk vond, maar meer uit ongeloof , had dat net ook wel zo kunnen zeggenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap nu waarom je lachte. Ik vind het ook erg. Probeer het een beetje in toom te houden maar een mening over een bewoner mag gewoon
Dat ik het verkeerd verwoordequote:Op zondag 18 februari 2024 22:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
die snap ik even niet in deze context
Het maakt mij niet uit als anderen het niet op prijs stellen als je kritiek uit op een bewoner.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn veel klachten dat het alleen maar positief over ashley mag gaan
En dat alles over andere negatief is.
En dat users users dan gaan overtuigen om het anders te zien
Weet niet of dat ook bij hun speelt.
Lag al in bed. Dacht nog even kijken. Dus. Weekend/nacht tarief voor deze actie 🤣🤣🤣quote:Op zondag 18 februari 2024 22:56 schreef Frummelie het volgende:
Thnx Dot.... slaap lekker, tot morgen...
als je nog ff had gewacht was dat topic al vol geweestquote:Op zondag 18 februari 2024 22:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lag al in bed. Dacht nog even kijken. Dus. Weekend/nacht tarief voor deze actie 🤣🤣🤣
Ooh lekker doe je goed! Haha zet maar op de rekening, komt goed..quote:Op zondag 18 februari 2024 22:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lag al in bed. Dacht nog even kijken. Dus. Weekend/nacht tarief voor deze actie 🤣🤣🤣
Ooh ja...quote:Op zondag 18 februari 2024 23:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
als je nog ff had gewacht was dat topic al vol geweestslaap lekker
Goedemorgen..quote:Op maandag 19 februari 2024 06:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen 😃
Mosus kriebels wat een getik nadat ik ging slapen ! Moest eerst helemaal alles terug lezen……😮💨
Ik vermoed dat BB er iets langer over doet om het juiste diner te regelen.quote:Op maandag 19 februari 2024 06:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Goedemorgen.. Zoals elk jaar in de CoS is de sfeer ingewikkeld. Dat je iemand niet leuk vindt, dat kan. Dat heb ik met Ro en Do. Maar ik vind alleen dat je dat niet elke tweede post hoeft te herhalen.
Maar vanavond zal het wel diner avond zijn voor de barbie room groep.. Leuk,leuk.
Werk ze...💪quote:Op maandag 19 februari 2024 07:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga er vandoor 👋
Neem vandaag wel ff mijn iPad mee voor in mijn pauze 😁
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |