Jawelquote:Op maandag 19 februari 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat er maar kan alleen niet stemmenzie wel allerlei berichten staan
Ik ben ook aan een uur aant zoeken....quote:Op maandag 19 februari 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat er maar kan alleen niet stemmenzie wel allerlei berichten staan
NOg een keer gekeken en zag ind al dat fruit nu staan. ALleen je kan geen berichtje er bij typenquote:Op maandag 19 februari 2024 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds.
zie je wel de pagina op insta met de fruitdingen?
met de tekst:
het is winners week
En daarom gaan we blabla
Dan een lijst met alle emoticons en namen.
ONDER dat bericht... daar staan alle emoticons in een rijtje...... van links naar rechts..
een ijs met het getal 5047, daarnaast een appel met 4919, kaasje met 4506 +103
Je moet dan klikken op 103..
dan zie je alle emoticons van de bewoners en daar moet je op klikken......
je kunt 6 mensen uitkiezen
ik heb ook moeten zoeken waar je nou op die pagina kon reageren... er komt dus geen chat scherm of zo om iets in te veren.
Die zag ik dus nietquote:Op maandag 19 februari 2024 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klik op een bestaande fruit waar al getallen achter staan of op die smiley+
Je kan idd niet reageren op de berichten alleen met een smileys dusquote:Op maandag 19 februari 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOg een keer gekeken en zag ind al dat fruit nu staan. ALleen je kan geen berichtje er bij typen
Yeahhh gevonden, Jimmy stemd maar die staat niet erg hoog
Het is gelukt Jimmy gestemd, ik zag die fruit dingen eerste nietquote:Op maandag 19 februari 2024 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jawel![]()
zie hierboven.
Lukt het je dan?
jaaa het is je geluktquote:Op maandag 19 februari 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOg een keer gekeken en zag ind al dat fruit nu staan. ALleen je kan geen berichtje er bij typen
Yeahhh gevonden, Jimmy stemd maar die staat niet erg hoog
Ik dus ook niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is gelukt Jimmy gestemd, ik zag die fruit dingen eerste niet
Wat een gedoe allemaal zegquote:Op maandag 19 februari 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik dus ook niet.
Zat op het bericht te klikken
Onder het bericht zie je : +103 staan.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben ook aan een uur aant zoeken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
Idd.. kanaal heeft 'maar' 22.000 leden, terwijl BB account door 190.000 mensen gevolgd wordt.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:44 schreef Lovely het volgende:
Veel weten het niet.. ook niet echt duidelijk als idd niet weet hoe wat en waar![]()
Nee en vooral niet als je er zelf niet zoveel mee bezig bentquote:Op maandag 19 februari 2024 09:44 schreef Lovely het volgende:
Veel weten het niet.. ook niet echt duidelijk als idd niet weet hoe wat en waar![]()
quote:Op maandag 19 februari 2024 09:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Onder het bericht zie je : +103 staan.
als je daar op klikt
dan komen al die emoticons van de bewoners te voorschijn.
daar kun je op 'klikken' dat is het 'stemmen'
max 6 emoticons kun je aanklikken.
Even onder spoilers gezet anders zijn het zo'n lappen hier.Lief Thnx...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
En Ash heeft een inhaalslag gemaakt, want eerst had Alice heel veel stemmenquote:Op maandag 19 februari 2024 09:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Idd.. kanaal heeft 'maar' 22.000 leden, terwijl BB account door 190.000 mensen gevolgd wordt.
En er zijn zo'n 32.000 stemmen uitgebracht. Maar je mag meer dan 1 bewoner kiezen, dus laten we zeggen, gemiddeld 4 per persoon. Dus zo'n 8.000 mensen hebben gestemd. Is 4% van de volgers van het BB insta account.
Nee zelf post ik er eigenlijk ook al lange tijd niks meer, heb het meer op bepaalde mensen ofz te volgen etcquote:Op maandag 19 februari 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee en vooral niet als je er zelf niet zoveel mee bezig bent
Heb het toen voornamelijk genomen om de foto's van de kids te zien. Ik heb er geloof ik 4x iets opgezet. En ook nog met heel geduld en gefriemel gelukt hoor
Het zal al wel heel lang dicht bij elkaar.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
En Ash heeft een inhaalslag gemaakt, want eerst had Alice heel veel stemmen
quote:Op maandag 19 februari 2024 09:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Onder het bericht zie je : +103 staan.
als je daar op klikt
dan komen al die emoticons van de bewoners te voorschijn.
daar kun je op 'klikken' dat is het 'stemmen'
max 6 emoticons kun je aanklikken.
Even onder spoilers gezet anders zijn het zo'n lappen hier.Jaaaaaaaa gelukt.... die 103 doet ut um.. haha dat wist ik niet... goed uitgelegd...thnx..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Zie het nu ookquote:Op maandag 19 februari 2024 09:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
En Ash heeft een inhaalslag gemaakt, want eerst had Alice heel veel stemmen
quote:Op maandag 19 februari 2024 09:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa gelukt.... die 103 doet ut um.. haha dat wist ik niet... goed uitgelegd...thnx..
Ja ook dat nog, net binnen de tijd...pffff...quote:Op maandag 19 februari 2024 09:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Fijn dat het , op de valreep nog haha, nog gelukt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |