SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2024 13:56:13 ]![]()
Beterschap. Maar dan moet je naar bed, om goed te rusten. Geen tijd meer voor bolken!quote:How can I make this topic about me?![]()
Die laat je blijkbaar gewoon hangenquote:Op zondag 18 februari 2024 13:52 schreef KoningWouter het volgende: [..] Wat doe je dan met die USB kabel?
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
laptopquote:Op zondag 18 februari 2024 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beterschap. Maar dan moet je naar bed, om goed te rusten. Geen tijd meer voor bolken!met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Omslagdoeken en lange rokken.
Die midlifecrisis slaan we over en we gaan gelijk door naar grannyTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja dat haal ik ook uit het stukjequote:Op zondag 18 februari 2024 13:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die laat je blijkbaar gewoon hangen
Maar lijkt me dat het zoals Speklap zegt een stroomkabel is.
Kun je in de USB van je TV doen of in een lader van een telefoon. (zou moeten werken, ik neem geen verantwoordelijkheid voor enige schade)
![]()
Nee, je moet goed uitzieken. Even zo weinig mogelijk inspanning en afleiding nu!quote:
How can I make this topic about me?![]()
oh okequote:Op zondag 18 februari 2024 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, je moet goed uitzieken. Even zo weinig mogelijk inspanning en afleiding nu!met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja, je had ook een drukke nacht.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:58 schreef Speklap3000 het volgende:
Was pas om 13:00 online vandaag hoorHow can I make this topic about me?![]()
Mooi Ieni, deze heb ik gehaakt. Zijn allemaal af heb er nog veel meer gehaakt maar weggegeven. Heb er nog wel een paar in de kast liggen.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is af!
5 jaar geleden aan begonnen en nu eindelijk eens afgemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas niet geluktquote:Op zondag 18 februari 2024 13:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja als je een mini hebt dan zou het ook met HDMI vrij eenvoudig moeten kunnen. Kabeltjes er in, op juiste HDMI zetten en gamen maar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Toen heb je je pc opnieuw opgestart zekerquote:Op zondag 18 februari 2024 13:58 schreef Speklap3000 het volgende:
Was pas om 13:00 online vandaag hoor
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb ik allemaal gedaan, maar krijg het niet voor elkaarquote:Op zondag 18 februari 2024 13:51 schreef JustinK het volgende:
Om je NES Mini aan te sluiten op je tv, heb je de volgende benodigdheden nodig:
Benodigdheden:
NES Mini
HDMI-kabel
USB-kabel
Stroomvoorziening (meegeleverd)
Tv
Stappen:
Sluit de HDMI-kabel aan op de HDMI-poort van de NES Mini en de HDMI-ingang van je tv.
Sluit de USB-kabel aan op de USB-poort van de NES Mini.
Sluit de stroomvoorziening aan op de NES Mini en steek de stekker in het stopcontact.
Zet de tv en de NES Mini aan.
Selecteer de juiste HDMI-ingang op je tv.
Tips:
Als je tv geen HDMI-ingang heeft, kun je een HDMI-naar-AV-converter gebruiken.
Je kunt de NES Mini ook aansluiten op een computermonitor met een HDMI-ingang.
De NES Mini wordt geleverd met twee controllers. Je kunt extra controllers kopen als je met meer mensen wilt spelen.
Je kunt de resetknop op de NES Mini gebruiken om het spel te resetten.
Je kunt de HOME-knop op de NES Mini gebruiken om terug te keren naar het hoofdmenu.
Veel plezier met het spelen van je NES Mini!
@:DottekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi Ieni, deze heb ik gehaakt. Zijn allemaal af heb er nog veel meer gehaakt maar weggegeven. Heb er nog wel een paar in de kast liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Helaas niet geluktJammer. Mario is episch.
![]()
Dan was het juist warm en nat geweest, niet koud en nat of jij doet al je hele leven iets heel erg verkeerdquote:
Is dat hetquote:Op zondag 18 februari 2024 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan was het juist warm en nat geweest, niet koud en nat of jij doet al je hele leven iets heel erg verkeerd![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi Ieni, deze heb ik gehaakt. Zijn allemaal af heb er nog veel meer gehaakt maar weggegeven. Heb er nog wel een paar in de kast liggen.Ook mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Helaas niet geluktTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Is het niet gewoon makkelijker om een emulator te installeren op je PC en je bij het PC masterrace aan te sluiten?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
aangezetquote:Op zondag 18 februari 2024 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen heb je je pc opnieuw opgestart zeker
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dan heb je niet de old skool vibe van de controller.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het niet gewoon makkelijker om een emulator te installeren op je PC en je bij het PC masterrace aan te sluiten?![]()
Had het gisteren over 90 slagroom truffels maken voor mijn pa toen hij 90 werd
Kwam ze nu tegen tijdens het zoeken naar de omslagdoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan heb je niet de old skool vibe van de controller.
gewoon bluetoothmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Kwam ze nu tegen tijdens het zoeken naar de omslagdoekenWow! Krijg er honger van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dank je. Heb er toen van verschilldende patronen gemaaktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Kwam ze nu tegen tijdens het zoeken naar de omslagdoekenwow, krijg er spontaan diarree vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je even de NES versie opzoeken. Dit is de SNES versie.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon bluetooth
Krijg ook zin om Mario World op de SNES te gaan spelen ineens.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Moet je even de NES versie opzoeken. Dit is de SNES versie.
Krijg ook zin om Mario World op de SNES te gaan spelen ineens.
Ook geen probleemmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik speel Mario tegenwoordig met een playstation-achtige controller.
Beetje vreemd in het begin, maar went snel.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ga ik zo een middagdutje doen?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vooruit dan nog wat zelf gemaakte hapjesquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Luier nodig?quote:Op zondag 18 februari 2024 14:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
wow, krijg er spontaan diarree vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, die heb ikquote:Op zondag 18 februari 2024 14:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook geen probleemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vooruit dan nog wat zelf gemaakte hapjesWow, lekker hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doen wat goed voelt voor je nuquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, geeft me een lekker warm gevoelquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Met de goede programma´s kun je elke controler die je wil aansluiten via USBquote:Op zondag 18 februari 2024 14:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan heb je niet de old skool vibe van de controller.
True.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met de goede programma´s kun je elke controler die je wil aansluiten via USB![]()
Vandaar ook de terminologie "PC Master Race"quote:![]()
Zijn wel meer redenen dat de PC het Master Race is.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaar ook de terminologie "PC Master Race"![]()
Alleen al dat je een muis en toetsenbord hebt maakt het al het Master Race.![]()
Tijdje geleden had een Oostenrijkse schilder het ook over een master racemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Die had toen nog geen PC tot zijn beschikking, die waren Engelse wiskundige nog aan het ontwikkelen!quote:Op zondag 18 februari 2024 14:12 schreef Speklap3000 het volgende:
Tijdje geleden had een Oostenrijkse schilder het ook over een master raceOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Deze ook gemaakt voor een vriendin, die wilde een langere. Hier heeft ze hem omquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die pret mis ik altijdquote:Op zondag 18 februari 2024 14:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
gaat ie weer uit zijn pan vannacht.
Ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op zondag 18 februari 2024 14:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vroeger wakker worden. Tegen het einde van de nacht is hij op zijn slechtst.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Als je net boven hem staat (of op de erste platz) en je bolkt hem een paar keer krijg je een hele klaagzang over dat je al genoeg punckten has und dat hij geen uhr gaat blijven voor 2 punckten en dat de wereld aan het vergaan isquote:Op zondag 18 februari 2024 14:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vroeger wakker worden. Tegen het einde van de nacht is hij op zijn slechtst.standaard kleuter gedrag eigenlijk
![]()
![]()
Gij zult niet mekkeren over uw verlies; gij stelt u niet aan als een klein kind.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Haha ja ik kan er wel om lachen eigenlijk. (Eigenlijk heel erg smakelijk om lachen)quote:Op zondag 18 februari 2024 14:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je net boven hem staat (of op de erste platz) en je bolkt hem een paar keer krijg je een hele klaagzang over dat je al genoeg punckten has und dat hij geen uhr gaat blijven voor 2 punckten en dat de wereld aan het vergaan isstandaard kleuter gedrag eigenlijk
![]()
Gij zult bolken tot u er bij neervaltquote:Op zondag 18 februari 2024 14:26 schreef Speklap3000 het volgende:
Gij zult niet mekkeren over uw verlies; gij stelt u niet aan als een klein kind.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geloof me..... het gaat vervelenquote:Op zondag 18 februari 2024 14:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja ik kan er wel om lachen eigenlijk. (Er eigenlijk heel erg smakelijk om lachen)![]()
![]()
Hey Moon
Valt wel mee toch, ik ben al een weekje stuk rustiger bezigquote:Op zondag 18 februari 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gij zult bolken tot u er bij neervaltmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Je bent vrij tam de laatste dagenquote:Op zondag 18 februari 2024 14:28 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, ik ben al een weekje stuk rustiger bezig![]()
Maar ik zei ook niet dat jij dat doet, maar is ook wel een leuke regel die aansloot bij jou regel
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-02-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 3904 / +133 / +90 / 5645 / 6687
2. devzero / 1671 / +3 / +91 / 656 / 1032
3. JustinK / 1556 / +100 / +54 / 2694 / 3471
4. mario390 / 644 / +23 / +0 / 202 / 418
5. KoningWouter / 641 / +55 / +42 / 686 / 890
6. Mickytjuh / 620 / +14 / +30 / 866 / 1146
7. HappyCharly / 590 / +53 / +37 / 1868 / 2218
8. Harrie / 555 / +2 / +14 / 804 / 1100
9. KillemWieft / 516 / +14 / +55 / 166 / 305
10. DerRabbit / 343 / +1 / +2 / 563 / 691
11. Paul / 308 / +4 / +0 / 1111 / 1381
12. hemarookworst / 299 / +1 / +9 / 540 / 732
13. Rob / 242 / +15 / +0 / 194 / 278
14. kree / 241 / +40 / +0 / 403 / 520
15. Mazikeen / 220 / +6 / +0 / 533 / 643
16. DJMO / 202 / +0 / +0 / 181 / 271
17. ieniminimuis / 194 / +2 / +0 / 348 / 458
18. Shii / 168 / +9 / +3 / 243 / 332
19. Grrrrrrrr / 162 / +7 / +0 / 162 / 224
20. gebrokenglas / 153 / +9 / +6 / 202 / 275SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Mocht u zich wel gedragen als een klein kind dan staat daar de straf op dat je een mooi blauw kleurtje krijgt zodat ieder duidelijk kan zien wat voor gedrag u ten tonele brengtquote:Op zondag 18 februari 2024 14:26 schreef Speklap3000 het volgende:
Gij zult niet mekkeren over uw verlies; gij stelt u niet aan als een klein kind.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je hoeft niet veel punten meer zie ik om een plaatjes hoger te komenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gut punktquote:Op zondag 18 februari 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent vrij tam de laatste dagen![]()
Maar ik zei ook niet dat jij dat doet, maar is ook wel een leuke regel die aansloot bij jou regelmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
I am doing okayish.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent. Hoe gaat het?Rustig dagje vandaag weer en das heerlijk. ff bij komen!
Hoe is het met jou?![]()
Yup nog 3 punten. Maar er valt niet echt te scoren zo nu. Het gaat te snel.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft niet veel punten meer zie ik om een plaatjes hoger te komen![]()
Thats the Spiritquote:Op zondag 18 februari 2024 14:31 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Zekerben er ook gewoon lekker door heen gewandeld, houd me niet tegen
![]()
![]()
Nice! Goed om te horen. Lekker rustig aan doen!quote:Op zondag 18 februari 2024 14:31 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
I am doing okayish.Rustig dagje vandaag weer en das heerlijk. ff bij komen!
Hoe is het met jou?![]()
![]()
Hier gaat het goed, vanmorgen lekker gezwommen.![]()
![]()
owh heerlijk weerquote:Op zondag 18 februari 2024 14:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nice! Goed om te horen. Lekker rustig aan doen!![]()
![]()
Hier gaat het goed, vanmorgen lekker gezwommen.hoeveel baantjes heb je gedaan dit keer?
![]()
![]()
Weinig users van vroeger nogquote:Op zondag 18 februari 2024 14:32 schreef devzero het volgende:
Een echr @:aloa plaatje in de opword nu wel een beetje nostalgisch
![]()
![]()
![]()
Iets langer dan een half uurtje. Geen idee hoeveel baantjes, dat tel ik niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
owh heerlijk weerhoeveel baantjes heb je gedaan dit keer?
Deed eerst een uurtje maar dat was nog een beetje te lang. Herstelde niet genoeg in de tijd tussen de dagen. Nu langzaam opbouwen.
Morgen ook weer een stapje lager met de medicatie.Heb maar weinig gemerkt van de vorige verlaging dus dat is alleen maar mooi!
![]()
![]()
Ik heb gewoon even een boterhammetje gemaakt met een rookworst! Was echt lekkerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekker hoor. Wel met mosterd toch?quote:Op zondag 18 februari 2024 14:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb gewoon even een boterhammetje gemaakt met een rookworst! Was echt lekker![]()
Ik had dus geen mosterd. Dus met mayonaise en extra pittige hela curryquote:Op zondag 18 februari 2024 14:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker hoor. Wel met mosterd toch?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb geen kloontjequote:Op zondag 18 februari 2024 14:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Of iedereen heeft een kloontje.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ook lekker. Maar niet zo lekker als met mosterd vind ik.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had dus geen mosterd. Dus met mayonaise en extra pittige hela curry
Maar fijn dat je wat kon eten, sterk je goed van aan.![]()
Jaa rustig aan doen hoor ! Hoop dat je nu wat beter van kan herstellen ! goed bezigquote:Op zondag 18 februari 2024 14:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Iets langer dan een half uurtje. Geen idee hoeveel baantjes, dat tel ik niet.
Deed eerst een uurtje maar dat was nog een beetje te lang. Herstelde niet genoeg in de tijd tussen de dagen. Nu langzaam opbouwen.
Morgen ook weer een stapje lager met de medicatie.Heb maar weinig gemerkt van de vorige verlaging dus dat is alleen maar mooi!
Das alleen maar beter dat je er niks van gemerkt hebt zou niet te snel gaan![]()
![]()
Nee je bent een reïncarnatie.quote:Ja eten ging sowieso goed.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook lekker. Maar niet zo lekker als met mosterd vind ik.
Maar fijn dat je wat kon eten, sterk je goed van aan.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Of je bent een kloontje. Maar ik heb het vermoeden dat je oude account niet mee bestaatquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Anoniem?quote:Op zondag 18 februari 2024 14:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Of je bent een kloontje. Maar ik heb het vermoeden dat je oude account niet mee bestaat![]()
13 Oscar nominaties voor een matige filmSoms vraag ik me af of er 2 versies van Oppenheimer zijn, degene die ik heb gezien en een die de rest van de wereld heeft gezien.
![]()
vond 'm wel goedquote:Op zondag 18 februari 2024 14:44 schreef devzero het volgende:
13 Oscar nominaties voor een matige filmSoms vraag ik me af of er 2 versies van Oppenheimer zijn, degene die ik heb gezien en een die de rest van de wereld heeft gezien.
Jepquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Was wel goed, jammer dat die actrice d'r kop heeft vernaggeld met chirurgiequote:Op zondag 18 februari 2024 14:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Met de schaakster toch? Wel een stukje van gezien maar nooit afgekeken. Is het wat?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Voor of na de film?quote:Op zondag 18 februari 2024 14:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Was wel goed, jammer dat die actrice d'r kop heeft vernaggeld met chirurgie![]()
Of tijdensquote:
ja fantastische seriequote:Op zondag 18 februari 2024 14:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Met de schaakster toch? Wel een stukje van gezien maar nooit afgekeken. Is het wat?![]()
![]()
Leuke serie! Eigenlijk zou ik de schaak opening ook nog moeten kennen, maar ik heb al jaren niet meer schaken gespeeldquote:![]()
Volgens mij zijn de mensen die die serie niet kennen op 1 vinger te tellenquote:
Ja vind m ook echt goed !quote:Op zondag 18 februari 2024 14:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Leuke serie! Eigenlijk zou ik de schaak opening ook nog moeten kennen, maar ik heb al jaren niet meer schaken gespeeld
ik kan me ook niet herinneren wanneer ik voor het laatst geschaakt heb![]()
![]()
quote:
dan ben ik nummer 2quote:Op zondag 18 februari 2024 14:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mensen die die serie niet kennen op 1 vinger te tellen![]()
![]()
hahah jepquote:Op zondag 18 februari 2024 14:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mensen die die serie niet kennen op 1 vinger te tellenik dacht heb ook wat ontdekt
![]()
![]()
Ik heb hier nog een heel mooi houten schaak set staan, maar dat heb ik al zeker 2 jaar niet meer gebruikt
Vandaag werd en blijkbaar ook weer heerlijk 'gevoetbald'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Beter dan de Oppenheimer filmquote:Op zondag 18 februari 2024 14:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Met de schaakster toch? Wel een stukje van gezien maar nooit afgekeken. Is het wat?![]()
![]()
Waar gaat het over?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik laatst nog onlinequote:Op zondag 18 februari 2024 14:49 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja vind m ook echt goed !
ik kan me ook niet herinneren wanneer ik voor het laatst geschaakt heb![]()
Over schaken of bedoel je Oppenheimer?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
the Queens gambitquote:Op zondag 18 februari 2024 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over schaken of bedoel je Oppenheimer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga google wel even vragenquote:Op zondag 18 februari 2024 14:52 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ben niet zo goed in uitleggen, altijd spoilers
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:52 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ben niet zo goed in uitleggen, altijd spoilersThe Queen's Gambit is een fictief verhaal dat het leven volgt van wees en schaakwonder Beth Harmon tijdens haar zoektocht om 's werelds grootste schaker te worden, terwijl ze worstelt met emotionele problemen en een drugs- en alcoholverslaving. "The Queen's Gambit" (Damegambiet) is een schaakopening. Het verhaal begint halverwege de jaren vijftig en loopt door tot in de jaren zestig.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Even snel van Wikipedia af gepluktquote:
Heb je een blauwtje gelopen?quote:
Had het gelezen, ik denk dat ik die wel mooi ga vinden.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
The Queen's Gambit is een fictief verhaal dat het leven volgt van wees en schaakwonder Beth Harmon tijdens haar zoektocht om 's werelds grootste schaker te worden, terwijl ze worstelt met emotionele problemen en een drugs- en alcoholverslaving. "The Queen's Gambit" (Damegambiet) is een schaakopening. Het verhaal begint halverwege de jaren vijftig en loopt door tot in de jaren zestig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Netflixquote:Op zondag 18 februari 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het gelezen, ik denk dat ik die wel mooi ga vinden.![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Heb ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank uquote:
Tijd voor koffie inderdaad. Of een heerlijk biertje voor de bierdrinkers.quote:How can I make this topic about me?![]()
Beetje thee met een beetje veel rum?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kan mij het ook schelen, het is toch kutweer.
@Paul noteer maar 10 over 3 voor vandaag
PlopperdeplopperdeplopProost
![]()
Zonder de rum.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje thee met een beetje veel rum?![]()
Dat NEc maar eens scoortOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Goed plan, ga er een makenquote:Op zondag 18 februari 2024 15:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tijd voor koffie inderdaad. Of een heerlijk biertje voor de bierdrinkers.
Ja ik ga koffie pakken!
Nu durf ik het wel aanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 15:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ga koffie pakken!
Nu durf ik het wel aan![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 15:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ga koffie pakken!
Nu durf ik het wel aan
![]()
![]()
![]()
Ik lig alweer een uur stil op de bankOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je typt dus helemaal stil lig je nietquote:Op zondag 18 februari 2024 15:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik lig alweer een uur stil op de bank
Gaat het niet?quote:Op zondag 18 februari 2024 15:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik lig alweer een uur stil op de bank![]()
![]()
Ook weer waarquote:Op zondag 18 februari 2024 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je typt dus heleaal stil lig je niet
En ben net opgestaan voor koffieNee heb echt wel veel hoofdpijnquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
bahquote:Op zondag 18 februari 2024 15:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ook weer waar
En ben net opgestaan voor koffie
[..]
Nee heb echt wel veel hoofdpijnRust goed uit!
![]()
![]()
Ja ik moet eigenlijk gaan slapenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maar dat ga ik niet doenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ah er moet dus nog gepoetst worden, bier gehaald worden, gekookt worden etc. Verstandig van je om dat te doen ipv slapen!quote:
En ik zeg: BOLK alsof het je laatste BOLK is. BOLK!
Poh hey, als dat geen keiharde n0ik s3ks word
Zal ik jullie dan maar even alleen jullie dingen laten doen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee ik kijk ajax.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah er moet dus nog gepoetst worden, bier gehaald worden, gekookt worden etc. Verstandig van je om dat te doen ipv slapen!
LeedvermaakOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gaat weleens mis daarquote:Op zondag 18 februari 2024 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
Vanavond om 20:30 Nederlandse tijd kan er eindelijk weer worden gekeken naar iets wat in de buurt komt van echte sport![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 16:12 schreef JustinK het volgende:
Ik heb net ff lekker een bolk uit m'n rug gedrukt
Als het bij het echte werk mis gaat gaat het flink misquote:![]()
Bij voetbal is het al een wereldwijde crisis en moordaanslag als er bij 1 speler een haartje de verkeerde kant op waait
Ja echt jaquote:Op zondag 18 februari 2024 16:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het bij het echte werk mis gaat gaat het flink mis![]()
Bij voetbal is het al een wereldwijde crisis en moordaanslag als er bij 1 speler een haartje de verkeerde kant op waait![]()
![]()
![]()
![]()
Autosport meestal +1Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Eindelijk witte rook na een tijdje in conclaaf geweest te zijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat gaat het worden?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
Eindelijk witte rook na een tijdje in conclaaf geweest te zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk, hopelijk vind je het watquote:
Wanneer ga je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna dacht ik geen keuze te kunnen maken en volgende weekend een nieuwe formatieronde te moeten startenUw ADH vitamine Worst
ergens rond meivakantiequote:Op zondag 18 februari 2024 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, hopelijk vind je het wat
Wanneer ga je?Uw ADH vitamine Worst
Keek net ff en dat staat nog wel op mijn todo lijst een koude pater klappen met @hemarookworst in Berlijn![]()
![]()
Dan kan je ook lootje trekkenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
Bijna dacht ik geen keuze te kunnen maken en volgende weekend een nieuwe formatieronde te moeten starten
1=londen 2= berlijn
Niet een informateur regelenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je ook lootje trekken
1=londen 2= berlijn
Uw ADH vitamine Worst
Ga je in een hotelquote:Op zondag 18 februari 2024 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet een informateur regelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan in een tent, in een caravan, in een zomerhuisje genoeg andere mogelijkheden tochquote:Op zondag 18 februari 2024 16:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt me fijner dan dakloos rond te zwerven
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: