Weinig users van vroeger nogquote:Op zondag 18 februari 2024 14:32 schreef devzero het volgende:
Een echr @:aloa plaatje in de opword nu wel een beetje nostalgisch
![]()
Iets langer dan een half uurtje. Geen idee hoeveel baantjes, dat tel ik niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
owh heerlijk weerhoeveel baantjes heb je gedaan dit keer?
Lekker hoor. Wel met mosterd toch?quote:Op zondag 18 februari 2024 14:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb gewoon even een boterhammetje gemaakt met een rookworst! Was echt lekker
Ik had dus geen mosterd. Dus met mayonaise en extra pittige hela curryquote:Op zondag 18 februari 2024 14:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker hoor. Wel met mosterd toch?
Ik heb geen kloontjequote:Op zondag 18 februari 2024 14:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Of iedereen heeft een kloontje.
Ook lekker. Maar niet zo lekker als met mosterd vind ik.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had dus geen mosterd. Dus met mayonaise en extra pittige hela curry
Jaa rustig aan doen hoor ! Hoop dat je nu wat beter van kan herstellen ! goed bezigquote:Op zondag 18 februari 2024 14:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Iets langer dan een half uurtje. Geen idee hoeveel baantjes, dat tel ik niet.
Deed eerst een uurtje maar dat was nog een beetje te lang. Herstelde niet genoeg in de tijd tussen de dagen. Nu langzaam opbouwen.
Morgen ook weer een stapje lager met de medicatie.Heb maar weinig gemerkt van de vorige verlaging dus dat is alleen maar mooi!
Nee je bent een reïncarnatie.quote:
Ja eten ging sowieso goed.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook lekker. Maar niet zo lekker als met mosterd vind ik.
Maar fijn dat je wat kon eten, sterk je goed van aan.
Of je bent een kloontje. Maar ik heb het vermoeden dat je oude account niet mee bestaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |