dan ben ik nummer 2quote:Op zondag 18 februari 2024 14:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mensen die die serie niet kennen op 1 vinger te tellen
hahah jepquote:Op zondag 18 februari 2024 14:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mensen die die serie niet kennen op 1 vinger te tellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Beter dan de Oppenheimer filmquote:Op zondag 18 februari 2024 14:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Met de schaakster toch? Wel een stukje van gezien maar nooit afgekeken. Is het wat?
Waar gaat het over?quote:
Ik laatst nog onlinequote:Op zondag 18 februari 2024 14:49 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja vind m ook echt goed !
ik kan me ook niet herinneren wanneer ik voor het laatst geschaakt heb
Over schaken of bedoel je Oppenheimer?quote:
the Queens gambitquote:Op zondag 18 februari 2024 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over schaken of bedoel je Oppenheimer?
Ga google wel even vragenquote:Op zondag 18 februari 2024 14:52 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ben niet zo goed in uitleggen, altijd spoilers
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:52 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ben niet zo goed in uitleggen, altijd spoilers
The Queen's Gambit is een fictief verhaal dat het leven volgt van wees en schaakwonder Beth Harmon tijdens haar zoektocht om 's werelds grootste schaker te worden, terwijl ze worstelt met emotionele problemen en een drugs- en alcoholverslaving. "The Queen's Gambit" (Damegambiet) is een schaakopening. Het verhaal begint halverwege de jaren vijftig en loopt door tot in de jaren zestig.quote:
Even snel van Wikipedia af gepluktquote:
Heb je een blauwtje gelopen?quote:
Had het gelezen, ik denk dat ik die wel mooi ga vinden.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
The Queen's Gambit is een fictief verhaal dat het leven volgt van wees en schaakwonder Beth Harmon tijdens haar zoektocht om 's werelds grootste schaker te worden, terwijl ze worstelt met emotionele problemen en een drugs- en alcoholverslaving. "The Queen's Gambit" (Damegambiet) is een schaakopening. Het verhaal begint halverwege de jaren vijftig en loopt door tot in de jaren zestig.
Netflixquote:Op zondag 18 februari 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het gelezen, ik denk dat ik die wel mooi ga vinden.
Heb ikquote:
Dank uquote:
Tijd voor koffie inderdaad. Of een heerlijk biertje voor de bierdrinkers.quote:
Beetje thee met een beetje veel rum?quote:
Zonder de rum.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje thee met een beetje veel rum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |