Anoniem?quote:Op zondag 18 februari 2024 14:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Of je bent een kloontje. Maar ik heb het vermoeden dat je oude account niet mee bestaat
vond 'm wel goedquote:Op zondag 18 februari 2024 14:44 schreef devzero het volgende:
13 Oscar nominaties voor een matige filmSoms vraag ik me af of er 2 versies van Oppenheimer zijn, degene die ik heb gezien en een die de rest van de wereld heeft gezien.
Jepquote:
Was wel goed, jammer dat die actrice d'r kop heeft vernaggeld met chirurgiequote:Op zondag 18 februari 2024 14:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Met de schaakster toch? Wel een stukje van gezien maar nooit afgekeken. Is het wat?
Voor of na de film?quote:Op zondag 18 februari 2024 14:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Was wel goed, jammer dat die actrice d'r kop heeft vernaggeld met chirurgie
Of tijdensquote:
ja fantastische seriequote:Op zondag 18 februari 2024 14:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Met de schaakster toch? Wel een stukje van gezien maar nooit afgekeken. Is het wat?
Leuke serie! Eigenlijk zou ik de schaak opening ook nog moeten kennen, maar ik heb al jaren niet meer schaken gespeeldquote:
Volgens mij zijn de mensen die die serie niet kennen op 1 vinger te tellenquote:
Ja vind m ook echt goed !quote:Op zondag 18 februari 2024 14:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Leuke serie! Eigenlijk zou ik de schaak opening ook nog moeten kennen, maar ik heb al jaren niet meer schaken gespeeld
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |