Is het niet gewoon makkelijker om een emulator te installeren op je PC en je bij het PC masterrace aan te sluiten?quote:
aangezetquote:Op zondag 18 februari 2024 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen heb je je pc opnieuw opgestart zeker
Dan heb je niet de old skool vibe van de controller.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het niet gewoon makkelijker om een emulator te installeren op je PC en je bij het PC masterrace aan te sluiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan heb je niet de old skool vibe van de controller.
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Had het gisteren over 90 slagroom truffels maken voor mijn pa toen hij 90 werd
Kwam ze nu tegen tijdens het zoeken naar de omslagdoekenWow! Krijg er honger van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je. Heb er toen van verschilldende patronen gemaaktquote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Had het gisteren over 90 slagroom truffels maken voor mijn pa toen hij 90 werd
Kwam ze nu tegen tijdens het zoeken naar de omslagdoekenwow, krijg er spontaan diarree vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Moet je even de NES versie opzoeken. Dit is de SNES versie.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon bluetooth
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Moet je even de NES versie opzoeken. Dit is de SNES versie.
Krijg ook zin om Mario World op de SNES te gaan spelen ineens.
Vooruit dan nog wat zelf gemaakte hapjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Luier nodig?quote:Op zondag 18 februari 2024 14:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
wow, krijg er spontaan diarree van
Ja, die heb ikquote:Op zondag 18 februari 2024 14:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook geen probleem
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vooruit dan nog wat zelf gemaakte hapjesWow, lekker hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen wat goed voelt voor je nuquote:
Nee, geeft me een lekker warm gevoelquote:
Met de goede programma´s kun je elke controler die je wil aansluiten via USBquote:Op zondag 18 februari 2024 14:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan heb je niet de old skool vibe van de controller.
True.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met de goede programma´s kun je elke controler die je wil aansluiten via USB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |