SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2024 13:56:13 ]![]()
Beterschap. Maar dan moet je naar bed, om goed te rusten. Geen tijd meer voor bolken!quote:How can I make this topic about me?![]()
Die laat je blijkbaar gewoon hangenquote:Op zondag 18 februari 2024 13:52 schreef KoningWouter het volgende: [..] Wat doe je dan met die USB kabel?
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
laptopquote:Op zondag 18 februari 2024 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beterschap. Maar dan moet je naar bed, om goed te rusten. Geen tijd meer voor bolken!met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Omslagdoeken en lange rokken.
Die midlifecrisis slaan we over en we gaan gelijk door naar grannyTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja dat haal ik ook uit het stukjequote:Op zondag 18 februari 2024 13:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die laat je blijkbaar gewoon hangen
Maar lijkt me dat het zoals Speklap zegt een stroomkabel is.
Kun je in de USB van je TV doen of in een lader van een telefoon. (zou moeten werken, ik neem geen verantwoordelijkheid voor enige schade)
![]()
Nee, je moet goed uitzieken. Even zo weinig mogelijk inspanning en afleiding nu!quote:
How can I make this topic about me?![]()
oh okequote:Op zondag 18 februari 2024 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, je moet goed uitzieken. Even zo weinig mogelijk inspanning en afleiding nu!met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja, je had ook een drukke nacht.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:58 schreef Speklap3000 het volgende:
Was pas om 13:00 online vandaag hoorHow can I make this topic about me?![]()
Mooi Ieni, deze heb ik gehaakt. Zijn allemaal af heb er nog veel meer gehaakt maar weggegeven. Heb er nog wel een paar in de kast liggen.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is af!
5 jaar geleden aan begonnen en nu eindelijk eens afgemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas niet geluktquote:Op zondag 18 februari 2024 13:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja als je een mini hebt dan zou het ook met HDMI vrij eenvoudig moeten kunnen. Kabeltjes er in, op juiste HDMI zetten en gamen maar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Toen heb je je pc opnieuw opgestart zekerquote:Op zondag 18 februari 2024 13:58 schreef Speklap3000 het volgende:
Was pas om 13:00 online vandaag hoor
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb ik allemaal gedaan, maar krijg het niet voor elkaarquote:Op zondag 18 februari 2024 13:51 schreef JustinK het volgende:
Om je NES Mini aan te sluiten op je tv, heb je de volgende benodigdheden nodig:
Benodigdheden:
NES Mini
HDMI-kabel
USB-kabel
Stroomvoorziening (meegeleverd)
Tv
Stappen:
Sluit de HDMI-kabel aan op de HDMI-poort van de NES Mini en de HDMI-ingang van je tv.
Sluit de USB-kabel aan op de USB-poort van de NES Mini.
Sluit de stroomvoorziening aan op de NES Mini en steek de stekker in het stopcontact.
Zet de tv en de NES Mini aan.
Selecteer de juiste HDMI-ingang op je tv.
Tips:
Als je tv geen HDMI-ingang heeft, kun je een HDMI-naar-AV-converter gebruiken.
Je kunt de NES Mini ook aansluiten op een computermonitor met een HDMI-ingang.
De NES Mini wordt geleverd met twee controllers. Je kunt extra controllers kopen als je met meer mensen wilt spelen.
Je kunt de resetknop op de NES Mini gebruiken om het spel te resetten.
Je kunt de HOME-knop op de NES Mini gebruiken om terug te keren naar het hoofdmenu.
Veel plezier met het spelen van je NES Mini!
@:DottekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi Ieni, deze heb ik gehaakt. Zijn allemaal af heb er nog veel meer gehaakt maar weggegeven. Heb er nog wel een paar in de kast liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Helaas niet geluktJammer. Mario is episch.
![]()
Dan was het juist warm en nat geweest, niet koud en nat of jij doet al je hele leven iets heel erg verkeerdquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is dat hetquote:Op zondag 18 februari 2024 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan was het juist warm en nat geweest, niet koud en nat of jij doet al je hele leven iets heel erg verkeerd![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi Ieni, deze heb ik gehaakt. Zijn allemaal af heb er nog veel meer gehaakt maar weggegeven. Heb er nog wel een paar in de kast liggen.Ook mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Helaas niet geluktTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: