SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Liefde is overratedquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat dan welquote:Op zondag 18 februari 2024 10:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hmmm vreemd....
Hou je nog wel van paaseieren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Grappig receptquote:Op zondag 18 februari 2024 10:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
2 eieren met zout en peper in een mok, roeren, en dan 2 minuten in de magnetron(recept van @:Mickytjuh)
De kaas bewaar ik voor de pasta vanavond.Trust nobody![]()
Ja is voor luie mensen.quote:
Maar ideaal.
Beetje restjes groente er in, kaas er door (mag ik niet maar jij wel) en dan gewoon magnetronOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Missquote:Op zondag 18 februari 2024 11:00 schreef Lovely het volgende:
https://mycroft.fok.nl/in(...)ds=all&forum_id[]=49![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 11:00 schreef Lovely het volgende:
https://mycroft.fok.nl/in(...)ds=all&forum_id[]=49![]()
![]()
![]()
Te laat gezien.. dus bak nu eitjes in de panquote:Op zondag 18 februari 2024 11:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, is een prima omelet
Heb je hem al op?Trust nobody![]()
Ah ook lekker. Eet smakelijk.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Te laat gezien.. dus bak nu eitjes in de pan![]()
![]()
Straks een gekookt eitje en een ciabatta met wat lekkers er op
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Thsnkyoiquote:Op zondag 18 februari 2024 11:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ook lekker. Eet smakelijk.
Trust nobody![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Justinkquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee, tegenwoordig niet meer. Je wordt wat ouder hè.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahja dat zou kunnen
Tis ook zondag en vroeg
Jij niet gaan stappen?
How can I make this topic about me?![]()
Drakenei?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mag ik hem terug dan?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En nu even op de weegschaal?quote:Op zondag 18 februari 2024 11:30 schreef hemarookworst het volgende:
Zo dat was weer een lekker vezelrijke hoop
Doet je internetverbinding het alweer?How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 11:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nu even op de weegschaal?
Doet je internetverbinding het alweer?![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hulloquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Komt straks iemand langs om te bespreken waar we heen gaan dan is internet wel handigUw ADH vitamine Worst
Ga je serieus nee tegen een draak zeggen?quote:
Je blaren zullen blaren krijgen
Het was een garpjequote:Op zondag 18 februari 2024 11:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je serieus nee tegen een draak zeggen?
Je blaren zullen blaren krijgen![]()
![]()
Justink bedoel je?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik wil mijn ei
Die was vannacht tot laat nog hier, die zal wel op een zwoerd liggenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedzo,nu terug op de bbq liggenquote:
Ik krijg trekDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 11:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Goedzo,nu terug op de bbq liggen
Ik krijg trek![]()
![]()
Watvoortasquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik wil nog een leuke jas kopenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Een mooie grijzequote:![]()
Maar twijfel
Donkergrijs of lichtgrijs
Welke kleur hengsel
Welke maatTrust nobody![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 11:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die 2 die je het mooist vindt makker![]()
Allemaal dusTrust nobody![]()
Dat bedoelde ik niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een mooie grijze![]()
Maar twijfel
Donkergrijs of lichtgrijs
Welke kleur hengsel
Welke maat
Handtas, rugtas, fietstas
WatvoortasDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Kopenquote:
ohh handtasquote:Op zondag 18 februari 2024 11:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.
Handtas, rugtas, fietstas
Watvoortas
schoudertasTrust nobody![]()
Die wil je effen grijs?quote:
Geen kek kleurtje?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
het materiaal zelf is apartquote:Op zondag 18 februari 2024 12:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Die wil je effen grijs?
Geen kek kleurtje?
Trust nobody![]()
quote:
De meeste mannen vinden kut juist lekkerquote:Op zondag 18 februari 2024 12:19 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een kut-weer.
Trieste regenachtige grijze ellende.
Daarom heb ik ook het streepje gebruikt om aan te geven dat ik het over het weer had.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste mannen vinden kut juist lekker![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 12:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook het streepje gebruikt om aan te geven dat ik het over het weer had.
Goed idee dat die maat van em naar mij toe komt ipv andersom gezien het weer
Uw ADH vitamine Worst
Heb je al enig idee waar je heen wilt?quote:Op zondag 18 februari 2024 12:27 schreef hemarookworst het volgende:
Goed idee dat die maat van em naar mij toe komt ipv andersom gezien het weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Kan lekker veel in.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon deze nemen
[ afbeelding ]![]()
Nee daarom komen we even bij elkaarquote:Op zondag 18 februari 2024 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al enig idee waar je heen wilt?Uw ADH vitamine Worst
Kon zijn dat je een idee had welke richtingquote:Op zondag 18 februari 2024 12:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee daarom komen we even bij elkaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kon maar is niet zoquote:Op zondag 18 februari 2024 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon zijn dat je een idee had welke richting
Uw ADH vitamine Worst
Heb net je 'bedgeheimen' gelezenquote:lag in een deuk
Dat ik twee specifieke plaatsen kan aanwijzen waar ik dit jaar heen wil is al heel wat voor mij
Uw ADH vitamine Worst
Van Nova?quote:Op zondag 18 februari 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net je 'bedgeheimen' gelezenlag in een deuk
Uw ADH vitamine Worst
Jaquote:
Ik dacht ga eens een keertje lezen daar
Fijn toch?quote:Op zondag 18 februari 2024 12:36 schreef hemarookworst het volgende:
Dat ik twee specifieke plaatsen kan aanwijzen waar ik dit jaar heen wil is al heel wat voor mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALs je dan op papier zet wat je graag zou willen in je vakantie en wat beslist niet?quote:Op zondag 18 februari 2024 12:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jup, ik ben slecht in keuzes maken
Volgens mij ben jij wel iemand die van wandelen houdt, dingen bezichtigen en gek op de natuur?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier zijn een paar tips:
Neem de tijd. Maak geen overhaaste keuzes. Neem de tijd om alle opties te overwegen.
Vraag om hulp. Als je moeite hebt om een keuze te maken, vraag dan om hulp aan een vriend, familielid of professional.
Maak een lijst. Maak een lijst van alle opties en de voor- en nadelen van elke optie. Dit kan je helpen om je gedachten te ordenen.
Stel een deadline. Stel een deadline voor wanneer je een keuze wilt maken. Dit helpt je om te voorkomen dat je te lang uitstelt.
Ik hoop dat deze tips je helpen om betere keuzes te maken.
![]()
![]()
Niet standaard al je boodschappen in een mooi rond getal van 24 in een krat schultenbrau hebben zittenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon deze nemen
[ afbeelding ]
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja en ook van grote stedenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je dan op papier zet wat je graag zou willen in je vakantie en wat beslist niet?
Volgens mij ben jij wel iemand die van wandelen houdt, dingen bezichtigen en gek op de natuur?Uw ADH vitamine Worst
Daar zijn we voorquote:Op zondag 18 februari 2024 12:45 schreef Shii het volgende:
En anders gewoon hier vragen.Kiezen wij wel.
![]()
![]()
Nova?quote:Op zondag 18 februari 2024 12:45 schreef JustinK het volgende:
Hier zijn een paar tips:
Neem de tijd. Maak geen overhaaste keuzes. Neem de tijd om alle opties te overwegen.
Vraag om hulp. Als je moeite hebt om een keuze te maken, vraag dan om hulp aan een vriend, familielid of professional.
Maak een lijst. Maak een lijst van alle opties en de voor- en nadelen van elke optie. Dit kan je helpen om je gedachten te ordenen.
Stel een deadline. Stel een deadline voor wanneer je een keuze wilt maken. Dit helpt je om te voorkomen dat je te lang uitstelt.
Ik hoop dat deze tips je helpen om betere keuzes te maken.
Daar is vaak ook van alles te zien.quote:
Maar je hebt keuze genoeg, ben benieuwd waarje uiteidelijk heen gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En uiteindelijk wordt het dan Tweede Exloërmondquote:Op zondag 18 februari 2024 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is vaak ook van alles te zien.
Maar je hebt keuze genoeg, ben benieuwd waarje uiteidelijk heen gaatUw ADH vitamine Worst
Ik vond Trier heel mooi Ben je daar al eens geweestquote:Op zondag 18 februari 2024 12:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En uiteindelijk wordt het dan Tweede Exloërmond
Trouwens Duitsland heeft heel veel mooie plaatsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oude pyjama uit, douchen, verse pyjama aan
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oudtse stad van Duitslandquote:Op zondag 18 februari 2024 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond Trier heel mooi Ben je daar al eens geweest
Trouwens Duitsland heeft heel veel mooie plaatsen![]()
En ja, Duitsland heeft hele mooie steden. Ik vond Dresden ook heel mooi![]()
![]()
Mehh Dresden is not my kind of cookie
Keulen, Trier, Berlijn, allemaal primaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja maar we kiezen al voor of Londen of Berlijn waar we lekker relaxed vanaf hier de trein kunnen nemen. Ben ik trouwens al eerder geweest maar dan als tienerquote:Op zondag 18 februari 2024 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond Trier heel mooi Ben je daar al eens geweest
Trouwens Duitsland heeft heel veel mooie plaatsenUw ADH vitamine Worst
Allebei hele gave steden waar je je prima een tijdje kan vermakenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar we kiezen al voor of Londen of Berlijn waar we lekker relaxed vanaf hier de trein kunnen nemen. Ben ik trouwens al eerder geweest maar dan als tiener![]()
![]()
Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op zondag 18 februari 2024 12:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oudtse stad van Duitsland![]()
En ja, Duitsland heeft hele mooie steden. Ik vond Dresden ook heel mooi
Ben ooit op het drielanden punt geweest in een zomerhuisje en vandaar uit kan je ook dagelijks vele kanten op
Ben toen o.a. naar de de watervallen van coo geweest in Stavelot (België). Heel indrukwekkend en ook naar Monschau geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zou ik eerder voor Berlijn kiezen. Londen vind ik beetje overrated, tyfus druk en tering duur voor continentale begrippen.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar we kiezen al voor of Londen of Berlijn waar we lekker relaxed vanaf hier de trein kunnen nemen. Ben ik trouwens al eerder geweest maar dan als tienerOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oke, ook prima toch. Er zijn zoveel mooie plaatsen je hebt nog heel veel te gaan als je dat leuk vindtquote:Op zondag 18 februari 2024 12:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar we kiezen al voor of Londen of Berlijn waar we lekker relaxed vanaf hier de trein kunnen nemen. Ben ik trouwens al eerder geweest maar dan als tienerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hele mooie omgeving daarquote:Op zondag 18 februari 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest
Ben ooit op het drielanden punt geweest in een zomerhuisje en vandaar uit kan je ook dagelijks vele kanten op
Ben toen o.a. naar de de watervallen van coo geweest in Stavelot (België). Heel indrukwekkend en ook naar Monschau geweest![]()
![]()
Ja is een test vakantie, aangezien ik voor het eerst in 12 jaar weer zin heb om ergens de grens over te gaanquote:Op zondag 18 februari 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, ook prima toch. Er zijn zoveel mooie plaatsen je hebt nog heel veel te gaan als je dat leuk vindtUw ADH vitamine Worst
Ja was prachtigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop voor je dat de test slaagtquote:Op zondag 18 februari 2024 12:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja is een test vakantie, aangezien ik voor het eerst in 12 jaar weer zin heb om ergens de grens over te gaan![]()
![]()
Al ben ik die 12 jaar wel een paar keer weggeweest, maar dat was meer omdat ouders mij mee gingen sleuren omdat ik in die periode nergens zin in hadUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 18 februari 2024 12:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja is een test vakantie, aangezien ik voor het eerst in 12 jaar weer zin heb om ergens de grens over te gaanHopelijk vinden jullie een mooie reis en genieten er van
Des te fijner is het dat je nu uit je zelf zin hebt. Dat betekend dat je beter in je vel zitquote:Op zondag 18 februari 2024 12:58 schreef hemarookworst het volgende:
Al ben ik die 12 jaar wel een paar keer weggeweest, maar dat was meer omdat ouders mij mee gingen sleuren omdat ik in die periode nergens zin in had
Ja heb de afgelopen jaren veel meer stabiliteit en rust in mijn levenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Des te fijner is het dat je nu uit je zelf zin hebt. Dat betekend dat je beter in je vel zitUw ADH vitamine Worst
Dank je wel meester JKquote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja heb de afgelopen jaren veel meer stabiliteit en rust in mijn levenEcht fijn voor je Hema. ALtijd beter als je dat hebt
Ik ga uit verveling eten geloof ik.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hoe is het? Al iets minder koorts en hoofdpijn?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Huh?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het? Al iets minder koorts en hoofdpijn?![]()
Eventjes wat drinkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Deze vraag was aan @Mickytjuhquote:Op zondag 18 februari 2024 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het? Al iets minder koorts en hoofdpijn?
Hey Speklapquote:
Als ik opsta is de hoofdpijn echt onmogelijk. Gewoon bonkend met mijn hartslag mee.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het? Al iets minder koorts en hoofdpijn?
Koorts moet ik zo even meten. Naar heb nu dus wel paracetamol op, dus die is sowieso gedaald.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jammer dat het niet geholpen heeft voor je hoofdpijnquote:Op zondag 18 februari 2024 13:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als ik opsta is de hoofdpijn echt onmogelijk. Gewoon bonkend met mijn hartslag mee.
Koorts moet ik zo even meten. Naar heb nu dus wel paracetamol op, dus die is sowieso gedaald.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb nog geen liefde ervaren vanmorgen hier. JK gaat een beetje voor schoolmeester spelen.quote:
Sowwy, zal het niet meer doen Dotjequote:Op zondag 18 februari 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nog geen liefde ervaren vanmorgen hier. JK gaat een beetje voor schoolmeester spelen.![]()
![]()
Over de schoot met een lineaal?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nog geen liefde ervaren vanmorgen hier. JK gaat een beetje voor schoolmeester spelen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dan hoorde je dr niet klagenquote:Op zondag 18 februari 2024 13:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Over de schoot met een lineaal?![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sowwy, zal het niet meer doen DotjeZolang ik geen verslag of notulen uit moet tikken controleer ik mijzelf niet op taalvauten
Jawel, het is wel minder. Maar het is gewoon nog steeds een helquote:Op zondag 18 februari 2024 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat het niet geholpen heeft voor je hoofdpijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat nog net niet maar heb wel blauwe vingersquote:Op zondag 18 februari 2024 13:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Over de schoot met een lineaal?
quote:
Justin heeft blauwe ballenquote:Op zondag 18 februari 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat nog net niet maar heb wel blauwe vingers
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik zie deze SC als één groot verslagquote:Op zondag 18 februari 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]Zolang ik geen verslag of notulen uit moet tikken controleer ik mijzelf niet op taalvauten
![]()
![]()
Je had het over groene slijm/snot van de week. Misschien heb je wel een flinke onsteking in je holtes?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jawel, het is wel minder. Maar het is gewoon nog steeds een helWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A vandaar die correctiequote:Op zondag 18 februari 2024 13:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zie deze SC als één groot verslag
hoe script je het automatisch posten in een forummet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Gewoon @Haags even een DM sturen, die heeft dozijnen botjes klaar liggen voor direct gebruikquote:Op zondag 18 februari 2024 13:15 schreef Speklap3000 het volgende:
hoe script je het automatisch posten in een forum
@Haags is een goede ventquote:Op zondag 18 februari 2024 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon @:haags even een DM sturen, die heeft dozijnen botjes klaar liggen voor direct gebruikmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Verstand op 0 en de frituur op 180 graden is dan de beste aanpakquote:
Haags is de man die met botjes alles kanquote:
kakhielquote:Op zondag 18 februari 2024 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstand op 0 en de frituur op 180 graden is dan de beste aanpak
Is vrij simpel.maar in dit topic niet toegestaanquote:Op zondag 18 februari 2024 13:15 schreef Speklap3000 het volgende:
hoe script je het automatisch posten in een forum
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Enkel snoei en snoei harde waarheden zijn daar te vindenquote:
quote:
Hier op FOK worden botjes gewoon toegelaten. Sterker nog, er zijn meerdere users die sinds ze botjes zijn gaan gebruiken zelfs een mooi blauw kleurtje hebben gekregen
Botjes is niet fraai 'in the spirit of the game'.
Ik ben 100% authentiek, was maar een grapje over een opmerking die ik vannacht las
quote:
Temperatuur is nu 36.5Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nog altijd veel hoofdpijn.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is al een stuk beter.
Hoe voel je je nu?
Gisteren had ik ook overdag deze temperaturen.
Is bij mij al heel mijn leven. Smorgens hoger dan smiddags..mOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja en dan 's avonds ook weer hoger. Maar 36,5 is wel netjes. Klote van je hoofdpijn alleen.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nog altijd veel hoofdpijn.
Is bij mij al heel mijn leven. Smorgens hoger dan smiddags..m![]()
![]()
Ja gisteren ochtend was 37.5
Smiddags 37
Savonds... 39.6Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik wil Mario spelen maar dan Mario Bross van jaren geledenquote:
Had zo een ding gekocht maar krijg hem niet aangesloten op de tv
quote:
Oh dat is dan weer hoog. Voorlopig nog maar even rustig aan doen dan.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja gisteren ochtend was 37.5
Smiddags 37
Savonds... 39.6![]()
![]()
Ik heb nooit koorts dat is een val kuilquote:Op zondag 18 februari 2024 13:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nog altijd veel hoofdpijn.
Is bij mij al heel mijn leven. Smorgens hoger dan smiddags..m
Daardoor langer met een eierstok ontsteking gelopen en een longontsteking omdat ik geen koorts hadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja Mario Bros is leukquote:Op zondag 18 februari 2024 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil Mario spelen maar dan Mario Bross van jaren geleden
Wat voor een ding heb je gekocht dan?![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil Mario spelen maar dan Mario Bross van jaren geleden
Had zo een ding gekocht maar krijg hem niet aangesloten op de tv![]()
![]()
Oh zo een dingquote:Op zondag 18 februari 2024 13:43 schreef Dotteke het volgende:
Ja dan heb je gewoon de verkeerde kabel
Nitendo nesquote:Op zondag 18 februari 2024 13:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja Mario Bros is leuk
Wat voor een ding heb je gekocht dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is af!
5 jaar geleden aan begonnen en nu eindelijk eens afgemaakt
Trotste mama van Ambar
Ja die is leuk, heb toen uren en uren liggen spelen. Heb toen 6 maanden plat gelegen voor mijn rug. Dus had tijd zat om te spelen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is af!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heb allemaal nieuwe kabeltjes besteld maaar het wil gewoon niet op mijn tvquote:Op zondag 18 februari 2024 13:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Oh zo een ding
Ja dan heb je gewoon de verkeerde kabelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is het? Een extreem groot bikinibroekje?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is af!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ja die was nog een beetje betaalbaarquote:
Nice! Ik heb de originele nogquote:Op zondag 18 februari 2024 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die was nog een beetje betaalbaar![]()
![]()
Veel nieuwe kabeltjes er bij gekocht maar niets luktequote:Op zondag 18 februari 2024 13:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja zo'n echte oude nog? Want kan goed zijn dat je TV geen analoge input poort heeft.
Volgens internet moet het kunnen maar mijn tv zegt bekijk het maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja als je een mini hebt dan zou het ook met HDMI vrij eenvoudig moeten kunnen. Kabeltjes er in, op juiste HDMI zetten en gamen maar.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel nieuwe kabeltjes er bij gekocht maar niets lukte
Volgens internet moet het kunnen maar mijn tv zegt bekijk het maar![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:48 schreef Speklap3000 het volgende:
de NES mini heeft toch gewoon hdmi?![]()
![]()
Omslagdoek/sjaalquote:Op zondag 18 februari 2024 13:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is het? Een extreem groot bikinibroekje?Trotste mama van Ambar
Mooi.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is af!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Leuk! Ik zou daar zeker 10 jaar over hebben gedaan.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is af!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik heb een retropie draaien
NES, SNES, Atari, Gameboys, alles.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Als je Nintendo online hebt op je switch kun je daar ook nes spelletjes vindenTrotste mama van Ambar
Om je NES Mini aan te sluiten op je tv, heb je de volgende benodigdheden nodig:
Benodigdheden:
NES Mini
HDMI-kabel
USB-kabel
Stroomvoorziening (meegeleverd)
Tv
Stappen:
Sluit de HDMI-kabel aan op de HDMI-poort van de NES Mini en de HDMI-ingang van je tv.
Sluit de USB-kabel aan op de USB-poort van de NES Mini.
Sluit de stroomvoorziening aan op de NES Mini en steek de stekker in het stopcontact.
Zet de tv en de NES Mini aan.
Selecteer de juiste HDMI-ingang op je tv.
Tips:
Als je tv geen HDMI-ingang heeft, kun je een HDMI-naar-AV-converter gebruiken.
Je kunt de NES Mini ook aansluiten op een computermonitor met een HDMI-ingang.
De NES Mini wordt geleverd met twee controllers. Je kunt extra controllers kopen als je met meer mensen wilt spelen.
Je kunt de resetknop op de NES Mini gebruiken om het spel te resetten.
Je kunt de HOME-knop op de NES Mini gebruiken om terug te keren naar het hoofdmenu.
Veel plezier met het spelen van je NES Mini!
@Dotteke![]()
Wat doe je dan met die USB kabel?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:51 schreef JustinK het volgende:
Om je NES Mini aan te sluiten op je tv, heb je de volgende benodigdheden nodig:
Benodigdheden:
NES Mini
HDMI-kabel
USB-kabel
Stroomvoorziening (meegeleverd)
Tv
Stappen:
Sluit de HDMI-kabel aan op de HDMI-poort van de NES Mini en de HDMI-ingang van je tv.
Sluit de USB-kabel aan op de USB-poort van de NES Mini.
Sluit de stroomvoorziening aan op de NES Mini en steek de stekker in het stopcontact.
Zet de tv en de NES Mini aan.
Selecteer de juiste HDMI-ingang op je tv.
Tips:
Als je tv geen HDMI-ingang heeft, kun je een HDMI-naar-AV-converter gebruiken.
Je kunt de NES Mini ook aansluiten op een computermonitor met een HDMI-ingang.
De NES Mini wordt geleverd met twee controllers. Je kunt extra controllers kopen als je met meer mensen wilt spelen.
Je kunt de resetknop op de NES Mini gebruiken om het spel te resetten.
Je kunt de HOME-knop op de NES Mini gebruiken om terug te keren naar het hoofdmenu.
Veel plezier met het spelen van je NES Mini!
@:Dotteke![]()
Nu mag ik haken met mijn nieuwe garen dat ik kocht vorige maandTrotste mama van Ambar
dat is de stroomkabel volgens mijquote:Op zondag 18 februari 2024 13:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat doe je dan met die USB kabel?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Om je nek hangenquote:Op zondag 18 februari 2024 13:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat doe je dan met die USB kabel?![]()
![]()
Ah zo, ja logisch ook.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
dat is de stroomkabel volgens mij![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: