Kan lekker veel in.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon deze nemen
[ afbeelding ]
Nee daarom komen we even bij elkaarquote:Op zondag 18 februari 2024 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al enig idee waar je heen wilt?
Kon zijn dat je een idee had welke richtingquote:Op zondag 18 februari 2024 12:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee daarom komen we even bij elkaar
Dat kon maar is niet zoquote:Op zondag 18 februari 2024 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon zijn dat je een idee had welke richting
Heb net je 'bedgeheimen' gelezenquote:
Van Nova?quote:Op zondag 18 februari 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net je 'bedgeheimen' gelezenlag in een deuk
Jaquote:
Fijn toch?quote:Op zondag 18 februari 2024 12:36 schreef hemarookworst het volgende:
Dat ik twee specifieke plaatsen kan aanwijzen waar ik dit jaar heen wil is al heel wat voor mij
ALs je dan op papier zet wat je graag zou willen in je vakantie en wat beslist niet?quote:Op zondag 18 februari 2024 12:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jup, ik ben slecht in keuzes maken
Niet standaard al je boodschappen in een mooi rond getal van 24 in een krat schultenbrau hebben zittenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon deze nemen
[ afbeelding ]
Ja en ook van grote stedenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je dan op papier zet wat je graag zou willen in je vakantie en wat beslist niet?
Volgens mij ben jij wel iemand die van wandelen houdt, dingen bezichtigen en gek op de natuur?
Daar zijn we voorquote:Op zondag 18 februari 2024 12:45 schreef Shii het volgende:
En anders gewoon hier vragen.Kiezen wij wel.
Nova?quote:Op zondag 18 februari 2024 12:45 schreef JustinK het volgende:
Hier zijn een paar tips:
Neem de tijd. Maak geen overhaaste keuzes. Neem de tijd om alle opties te overwegen.
Vraag om hulp. Als je moeite hebt om een keuze te maken, vraag dan om hulp aan een vriend, familielid of professional.
Maak een lijst. Maak een lijst van alle opties en de voor- en nadelen van elke optie. Dit kan je helpen om je gedachten te ordenen.
Stel een deadline. Stel een deadline voor wanneer je een keuze wilt maken. Dit helpt je om te voorkomen dat je te lang uitstelt.
Ik hoop dat deze tips je helpen om betere keuzes te maken.
Daar is vaak ook van alles te zien.quote:
En uiteindelijk wordt het dan Tweede Exloërmondquote:Op zondag 18 februari 2024 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is vaak ook van alles te zien.
Maar je hebt keuze genoeg, ben benieuwd waarje uiteidelijk heen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |