Dan zou ik eerder voor Berlijn kiezen. Londen vind ik beetje overrated, tyfus druk en tering duur voor continentale begrippen.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar we kiezen al voor of Londen of Berlijn waar we lekker relaxed vanaf hier de trein kunnen nemen. Ben ik trouwens al eerder geweest maar dan als tiener
Oke, ook prima toch. Er zijn zoveel mooie plaatsen je hebt nog heel veel te gaan als je dat leuk vindtquote:Op zondag 18 februari 2024 12:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar we kiezen al voor of Londen of Berlijn waar we lekker relaxed vanaf hier de trein kunnen nemen. Ben ik trouwens al eerder geweest maar dan als tiener
Hele mooie omgeving daarquote:Op zondag 18 februari 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest
Ben ooit op het drielanden punt geweest in een zomerhuisje en vandaar uit kan je ook dagelijks vele kanten op
Ben toen o.a. naar de de watervallen van coo geweest in Stavelot (België). Heel indrukwekkend en ook naar Monschau geweest
Ja is een test vakantie, aangezien ik voor het eerst in 12 jaar weer zin heb om ergens de grens over te gaanquote:Op zondag 18 februari 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, ook prima toch. Er zijn zoveel mooie plaatsen je hebt nog heel veel te gaan als je dat leuk vindt
Ja was prachtigquote:
Ik hoop voor je dat de test slaagtquote:Op zondag 18 februari 2024 12:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja is een test vakantie, aangezien ik voor het eerst in 12 jaar weer zin heb om ergens de grens over te gaan
quote:Op zondag 18 februari 2024 12:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja is een test vakantie, aangezien ik voor het eerst in 12 jaar weer zin heb om ergens de grens over te gaan
Des te fijner is het dat je nu uit je zelf zin hebt. Dat betekend dat je beter in je vel zitquote:Op zondag 18 februari 2024 12:58 schreef hemarookworst het volgende:
Al ben ik die 12 jaar wel een paar keer weggeweest, maar dat was meer omdat ouders mij mee gingen sleuren omdat ik in die periode nergens zin in had
Ja heb de afgelopen jaren veel meer stabiliteit en rust in mijn levenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Des te fijner is het dat je nu uit je zelf zin hebt. Dat betekend dat je beter in je vel zit
Dank je wel meester JKquote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja heb de afgelopen jaren veel meer stabiliteit en rust in mijn leven
Hoe is het? Al iets minder koorts en hoofdpijn?quote:
Huh?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het? Al iets minder koorts en hoofdpijn?
Deze vraag was aan @Mickytjuhquote:Op zondag 18 februari 2024 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het? Al iets minder koorts en hoofdpijn?
Hey Speklapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |