SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
zuid-holland en Limburg voor werk blah blah dat is met een auto niet echt een goed idee als er paters geklapt moeten worden![]()
![]()
Hotelletje nemenquote:Op zondag 18 februari 2024 03:12 schreef Harrie het volgende:
zuid-holland en Limburg voor werk blah blah dat is met een auto niet echt een goed idee als er paters geklapt moeten wordenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kan ook gewoon met het OV gaan, dan parkeer ik mijn auto gewoon hoorquote:Op zondag 18 februari 2024 03:12 schreef Harrie het volgende:
zuid-holland en Limburg voor werk blah blah dat is met een auto niet echt een goed idee als er paters geklapt moeten worden
Voor paters met Harrie maak ik graag uitzonderingen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik ben prima bereid om een hotel in omgeving helmond te boeken als ik een paar extra paters kan klappen
Eindhoven lijkt me leuker of zijn er nog leuke bezienswaardigheden in Helmond?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Alleen steekpartijenquote:Op zondag 18 februari 2024 03:15 schreef hemarookworst het volgende:
Eindhoven lijkt me leuker of zijn er nog leuke bezienswaardigheden in Helmond?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Kom op, we kunnen vast iets regelenquote:
wanneer had je in de planning ?quote:Op zondag 18 februari 2024 03:15 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben prima bereid om een hotel in omgeving helmond te boeken als ik een paar extra paters kan klappen![]()
Ik regel een overnachting, kosten van de paters doen we gewoon 50/50quote:
Wanneer moet ik ff bekijken, ff in mijn werkagenda kijken.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
maak je eens niet zo druk over die paters pffffffffff (lijk wel een fietspomp) als ik ze niet zou kunnen betalen zou ik er niet over beginnen.quote:Op zondag 18 februari 2024 03:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik regel een overnachting, kosten van de paters doen we gewoon 50/50![]()
vanmiddagquote:Op zondag 18 februari 2024 03:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Maar moet kunnen in de komende ~8 weken.![]()
![]()
Oke, prima. Over twee weken heb ik ze dan officieel verdiend, en dan regel ik een hotel. Deal?quote:Op zondag 18 februari 2024 03:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
maak je eens niet zo druk over die paters pffffffffff (lijk wel een fietspomp) als ik ze niet zou kunnen betalen zou ik er niet over beginnen.
Dan heb ik de weddenschap nog niet gewonnen.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
drinken we een pater en dan regelen we die 2 bakjes over anderhalve week (het lijkt bijna wel heel moeilijk)quote:Op zondag 18 februari 2024 03:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dan heb ik de weddenschap nog niet gewonnen.![]()
Morgen is lastig voor mequote:Op zondag 18 februari 2024 03:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
drinken we een pater en dan regelen we die 2 bakjes over anderhalve week (het lijkt bijna wel heel moeilijk)![]()
Laten we iets regelen over twee weken. Als je een man van je woord bent boeien die bakjes me niks, en hebben we ergens wat prettige paters2 maart ofzo?
reserveer 2 maart maar alvast in je agendaquote:Op zondag 18 februari 2024 03:24 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Morgen is lastig voor me![]()
Laten we iets regelen over twee weken. Als je een man van je woord bent boeien die bakjes me niks, en hebben we ergens wat prettige paters2 maart ofzo?
doe ik dat ook
![]()
![]()
Staat genoteerdquote:Op zondag 18 februari 2024 03:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
reserveer 2 maart maar alvast in je agendadoe ik dat ook
ik zal je rond de 28e dan ff vragen om een bevestiging, zodat ik een kamer kan bevestigen
Sorry, weer m'n bot vergeten uit te schakelen
quote:Op zondag 18 februari 2024 03:29 schreef Speklap3000 het volgende:
Sorry, weer m'n bot vergeten uit te schakelen![]()
![]()
Nou, hunden,
Ik ga slapen.
Have fun met punten pakken
Je bent pas echt straalbezopen als je achter het stuur zit en de boel onderschijt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je Weetquote:Op zondag 18 februari 2024 03:33 schreef KillemWieft het volgende:
Je bent pas echt straalbezopen als je achter het stuur zit en de boel onderschijt.![]()
![]()
KW doe jij ElMario de groeten straks als ie weer begint te schreeuwen dan ga ik ff een uurke liggen eerstbedankt
![]()
Wat een helse nacht.
MAar temperatuur is wel gezakt tot 38.5⁰COp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je was ziek? Goed dat de koorts minder is, voel je je ook beter?quote:Op zondag 18 februari 2024 04:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat een helse nacht.
MAar temperatuur is wel gezakt tot 38.5⁰C![]()
Gisteren avond was het 39.6⁰Cquote:Op zondag 18 februari 2024 04:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Je was ziek? Goed dat de koorts minder is, voel je je ook beter?
Heb echt barstende koppijn de hele nacht
Wordt er gewoon steeds wakker van
Voel me niet heel veel beter helaasmOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Had je een covid test gedaan? Hopelijk is dat het nietquote:Op zondag 18 februari 2024 05:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gisteren avond was het 39.6⁰C
Heb echt barstende koppijn de hele nacht
Wordt er gewoon steeds wakker van
Voel me niet heel veel beter helaasm![]()
Ja heb ik gedaan, dat was het gisteren niet.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wanneer was het begonnen? Gisteren? Hopelijk is het morgen (zondag) een stuk beter. Vooral veel rustenquote:Op zondag 18 februari 2024 05:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja heb ik gedaan, dat was het gisteren niet.![]()
Nee eergisteren begon het.
Dus heb ik gisteren een testje gedaan.
Maar gisteren ging alles goed, temperatuur was weer flink gedaald. Dus ik was eigenwijs en ging leuke dingen doen.
Wandelen, voetbal kijken, haring happen.
En toen kwam ik thuis en toen was het BOEM 39.6⁰COp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Herkenbaar. Ik ben ook niet erg goed in ziek doen. Maar grote kans dat het straks weer wat gedaald is. Alleen moet je straks wel even rustig aan doenquote:Op zondag 18 februari 2024 05:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee eergisteren begon het.
Dus heb ik gisteren een testje gedaan.
Maar gisteren ging alles goed, temperatuur was weer flink gedaald. Dus ik was eigenwijs en ging leuke dingen doen.
Wandelen, voetbal kijken, haring happen.
En toen kwam ik thuis en toen was het BOEM 39.6⁰Cmaandag weer werken?
![]()
Hoe is het nu?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-02-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 3896 / +133 / +82 / 5602 / 6637
2. devzero / 1671 / +3 / +91 / 655 / 1031
3. JustinK / 1507 / +100 / +5 / 2602 / 3358
4. mario390 / 644 / +23 / +0 / 202 / 418
5. KoningWouter / 637 / +55 / +38 / 648 / 845
6. Mickytjuh / 609 / +14 / +19 / 826 / 1101
7. Harrie / 555 / +2 / +14 / 803 / 1099
8. HappyCharly / 555 / +53 / +2 / 1810 / 2135
9. KillemWieft / 516 / +14 / +55 / 166 / 305
10. DerRabbit / 341 / +1 / +0 / 551 / 677
11. Paul / 308 / +4 / +0 / 1111 / 1381
12. hemarookworst / 291 / +1 / +1 / 522 / 710
13. Rob / 242 / +15 / +0 / 194 / 278
14. kree / 241 / +40 / +0 / 403 / 520
15. Mazikeen / 220 / +6 / +0 / 533 / 643
16. DJMO / 202 / +0 / +0 / 177 / 267
17. ieniminimuis / 194 / +2 / +0 / 339 / 449
18. Shii / 166 / +9 / +1 / 239 / 327
19. Grrrrrrrr / 162 / +7 / +0 / 162 / 224
20. gebrokenglas / 150 / +9 / +3 / 192 / 261SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mmmm lekker thnxquote:
Je dingen nog kunnen doen gisteren GG die je wilde doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffie tijd
Helaas, veel minder kunnen doen of gedaan dan gepland. Maar vandaag gewoon ermee verder.quote:Op zondag 18 februari 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
Je dingen nog kunnen doen gisteren GG die je wilde doen?How can I make this topic about me?![]()
Ja, ik zit nu al aan mijn 3e bak voor vandaag. Vannacht ook 2 mokken gehad.quote:
How can I make this topic about me?![]()
Het nadeel is dat de dingen niet weglopen en gewoon op je blijven wachtenquote:Op zondag 18 februari 2024 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas, veel minder kunnen doen of gedaan dan gepland. Maar vandaag gewoon ermee verder.
O slecht geslapen dus?quote:Op zondag 18 februari 2024 08:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu al aan mijn 3e bak voor vandaag. Vannacht ook 2 mokken gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, helaas. 🙄quote:Op zondag 18 februari 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het nadeel is dat de dingen niet weglopen en gewoon op je blijven wachtenHow can I make this topic about me?![]()
Zoals vaker. Dus vannacht wat gebolkt. Helaas zonder puntjes, speklap was in vol bolkmodus...quote:
How can I make this topic about me?![]()
O ja ben jij ook zo slechte slapert. Vervelend,quote:Op zondag 18 februari 2024 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zoals vaker. Dus vannacht wat gebolkt. Helaas zonder puntjes, speklap was in vol bolkmodus...
Ja speklap kan er wat van
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Morguh Homijn, dat was je puntjuh voor vandaagquote:
![]()
Minder mooiquote:Op zondag 18 februari 2024 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
wat dacht je van het woord 'bolk'
HahaTrust nobody![]()
Oké, tot morgenquote:Op zondag 18 februari 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Homijn, dat was je puntjuh voor vandaag
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Oke omdat jij het bent nog een tweepuntjuhs danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan blijf ik nog even juichen![]()
![]()
Nu is het niet meer leukMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Sorry had je post niet geziien anders had je wel weer een puntjuh gekregen lief konijntjuhquote:
![]()
Die liggen nog in bed. Zijn flink wezen stappen gisteravond en nu dus uitgeblust.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:26 schreef HappyCharly het volgende:
Waar zijn de vroeger vogels eigenlijk?How can I make this topic about me?![]()
Ahja dat zou kunnenquote:Op zondag 18 februari 2024 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die liggen nog in bed. Zijn flink wezen stappen gisteravond en nu dus uitgeblust.
Tis ook zondag en vroeg
Jij niet gaan stappen?Trust nobody![]()
Ik zag dat KW er al wel was. Ik vermoed dat hij zijn medicijnen is gaan halen of zwemmenquote:Op zondag 18 februari 2024 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die liggen nog in bed. Zijn flink wezen stappen gisteravond en nu dus uitgeblust.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Jep, maandag weer werken.quote:Op zondag 18 februari 2024 05:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben ook niet erg goed in ziek doen. Maar grote kans dat het straks weer wat gedaald is. Alleen moet je straks wel even rustig aan doenmaandag weer werken?
Hij is nu gedaald naar 38.0⁰C
Maar nog altijd fikse koppijn helaas.Mwoahquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hey fijn dat je koorts is gezakt.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep, maandag weer werken.
Maar nog altijd fikse koppijn helaas.
[..]
Mwoah
Idee om vabdaag echt rustig te doen? Pijnstillers, dekentje, bank..Trust nobody![]()
Dat is een idee......quote:Op zondag 18 februari 2024 08:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hey fijn dat je koorts is gezakt.
Idee om vabdaag echt rustig te doen? Pijnstillers, dekentje, bank..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Je hebt het goed te pakken zegquote:Op zondag 18 februari 2024 08:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep, maandag weer werken.
Maar nog altijd fikse koppijn helaas.
[..]
MwoahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ben gewoon misselijk van de hoofdpijnquote:Jepquote:Op zondag 18 februari 2024 08:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een uitstekend idee
If I may add..
Ik denk dat ik er ook maar gewoon aan toe moet gevenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Awww meis toch..quote:Op zondag 18 februari 2024 08:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon misselijk van de hoofdpijn
[..]
Jep
Ik denk dat ik er ook maar gewoon aan toe moet geven
*geeft pijnstillers en thee*
Ga lekker onder een dekentje op de bank of terug in bed
Niks meer doen vandaag, gewoon uitzoekenTrust nobody![]()
Ik lig nog in bed maar heb honger.
Dus ik moet uit bed...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
You can do it!quote:Op zondag 18 februari 2024 08:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus ik moet uit bed...Trust nobody![]()
Niet te hopen dat je er een migrainne aanval b ij krijgtquote:Op zondag 18 februari 2024 08:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon misselijk van de hoofdpijn
[..]
Jep
Ik denk dat ik er ook maar gewoon aan toe moet geven
Luister naar je lijf zou jou mama zeggen en ga lekker in bed met een kop thee en een paracetamolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar is mr mickytjuh dan?quote:Op zondag 18 februari 2024 08:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus ik moet uit bed...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die is in zijn eigen huis.quote:
Als ik ziek ben moet ik geen geprul om me heen hebbenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Koffie durf ik dus ook niet te drinkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Doe maar niet danquote:Op zondag 18 februari 2024 08:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Koffie durf ik dus ook niet te drinkenTrust nobody![]()
Als ik mijn hoofd beweeg bonkt het als een malleOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Al paracetamol gepakt?quote:Op zondag 18 februari 2024 08:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Als ik mijn hoofd beweeg bonkt het als een malleTrust nobody![]()
O dat kan ook. Dat hebben wel meer mensen.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die is in zijn eigen huis.
Als ik ziek ben moet ik geen geprul om me heen hebben
Ik vind het juist weer fijn om dan iemand in huis te hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nopequote:
Dat heb ik denk ik niet eens in huisOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Doe je niet aan pijnstillers?quote:Op zondag 18 februari 2024 09:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nope
Dat heb ik denk ik niet eens in huis
Zo wel, buuf even appenTrust nobody![]()
Nee ik doe eigenlijk niet aan pijnstillers.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Doe je niet aan pijnstillers?
Zo wel, buuf even appen
De buurvrouw sowieso wel. Goed idee!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heb je vicks of dampo in huis?quote:Op zondag 18 februari 2024 09:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee ik doe eigenlijk niet aan pijnstillers.
De buurvrouw sowieso wel. Goed idee!!
een dikke klodder onder je voeten, goed insmeren. Sokken aan en het bed in of lekker op de bank
Helpt goed voor een flinke verkoudheidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope helaaß ook niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je vicks of dampo in huis?
een dikke klodder onder je voeten, goed insmeren. Sokken aan en het bed in of lekker op de bank
Helpt goed voor een flinke verkoudheid
Pcm is binnen
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Top zo'n buurvrouwquote:Op zondag 18 februari 2024 09:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nope helaaß ook niet.
Pcm is binnen
Trust nobody![]()
IK heb dat altijd standaard in huis. Evenals toco tholin werkt ook goed tegen hoofdpijn, als je verjoudheid vast zitje kan er een beetje van in water doen en gorgelen tegen keelpijn Of op zere spieren wrijven. Is een oud middeltjequote:Op zondag 18 februari 2024 09:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nope helaaß ook niet.
Pcm is binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguhquote:
De bezemwagen gebruiktquote:
Hier is het oke? Daar ook?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Appel op, pcm er in..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik hou echt van fruitquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heyquote:
Môguh JKOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jepquote:
Van mijn baas moest ik me voor morgen ziekmeldenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja ff lekker uitzieken hoorquote:Op zondag 18 februari 2024 09:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep
Van mijn baas moest ik me voor morgen ziekmelden![]()
Dat maak je zelf wel uit.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep
Van mijn baas moest ik me voor morgen ziekmelden![]()
Lijkt mij niet meer dan normaal.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep
Van mijn baas moest ik me voor morgen ziekmeldenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh vakantie voorbij?quote:Op zondag 18 februari 2024 09:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep
Van mijn baas moest ik me voor morgen ziekmelden
Klinkt als goed advies
Wat vind jij?Trust nobody![]()
Ja ben nog niet koortsvrij dus zit niks anders opquote:Ja klopt. Maar ik ben nogal eigenwijs. En ik moet dus 24 uur koortsvrij zijn van mn baasquote:Klopt.quote:Ja ik vind het niet onverstandigquote:Op zondag 18 februari 2024 09:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh vakantie voorbij?
Klinkt als goed advies
Wat vind jij?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Niet onverstandig.. doen we het voorquote:Op zondag 18 februari 2024 09:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ben nog niet koortsvrij dus zit niks anders op
[..]
Ja klopt. Maar ik ben nogal eigenwijs. En ik moet dus 24 uur koortsvrij zijn van mn baas
[..]
Klopt.
[..]
Ja ik vind het niet onverstandig
Trust nobody![]()
Goeie baas wel.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ben nog niet koortsvrij dus zit niks anders op
[..]
Ja klopt. Maar ik ben nogal eigenwijs. En ik moet dus 24 uur koortsvrij zijn van mn baas
[..]
Klopt.
[..]
Ja ik vind het niet onverstandig![]()
Ohhhhhh snap t al.
Er zijn heeeeeel veeeeel topics in onz gesloten nu
Ohnee.. toch niet ..
Ik snap er niks meer van
trage zondag
Trust nobody![]()
Ik zal ff kijken.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:42 schreef HappyCharly het volgende:
Ohhhhhh snap t al.
Er zijn heeeeeel veeeeel topics in onz gesloten nu
trage zondag![]()
iemand was drukquote:Op zondag 18 februari 2024 09:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee tich niet
Ik snap er niks van![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 09:46 schreef aloa het volgende:
[..]
iemand was druk![]()
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Dus ja. Paracetamol 2X500 er in
Halve liter water
Bank
Tv
En veel zakdoekjesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
TV en zakdoekjes 😏quote:Op zondag 18 februari 2024 09:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus ja. Paracetamol 2X500 er in
Halve liter water
Bank
Tv
En veel zakdoekjesI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ahhhquote:Op zondag 18 februari 2024 09:46 schreef aloa het volgende:
[..]
iemand was druk![]()
[ link | afbeelding ]
Bezigheidstherapie
Mogen ze van de begeleiding n half uurtje op internet, krijg je datTrust nobody![]()
Jep.quote:
Its not what you thinkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik krijg de Honingpot niet open...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Was opquote:Op zondag 18 februari 2024 09:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goed idee! Had je ook nog gehaald gisteren?
Trust nobody![]()
Ik kreeg dus een pot honing van de buurvrouw. Uit Polen. Met een kurken dop
Ik krijg er geen beweging inOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 00:00 schreef JustinK het volgende:
Hi @:Nova wat zal ik morgen ontbijten? Ik heb alleen brood, hagelslag en boter in huis.quote:Op zondag 18 februari 2024 00:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey JustinK! Voor een lekker ontbijt met wat je momenteel in huis hebt, zou ik zeggen dat je kunt gaan voor een klassieker: boterhammen met hagelslag!
Smeer heerlijk verse boter op je sneetjes brood en strooi er vervolgens rijkelijk hagelslag overheen. Je kunt kiezen tussen pure of melkchocolade, afhankelijk van jouw smaakvoorkeur.
Het resultaat? Een zoete en knapperige traktatie om de dag mee te beginnen. Combineer het eventueel nog met een kopje warme drank naar keuze (thee, koffie of chocolademelk) om helemaal te genieten!
Eet smakelijk morgenochtend)*
![]()
![]()
Als je nou eerst je boterham roostert issie pas echt knapperigOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Geef maar even danquote:Op zondag 18 februari 2024 09:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kreeg dus een pot honing van de buurvrouw. Uit Polen. Met een kurken dop
Ik krijg er geen beweging in![]()
Hier. SuccesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Helaasquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En nu ga ik bedenken wat ik ga kijken.
Welcome to wrexham is klaarOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ahhhwww Thanks!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maar dus
Ik heb
Netflix
Videoland
disney+
Wat adviseren jullie me te gaan kijken?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hmm hmOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja. Maar wat ga ik kijken??Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mehhhquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik zelf vind Smeris op videoland een goede seriequote:Op zondag 18 februari 2024 10:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar dus
Ik heb
Netflix
Videoland
disney+
Wat adviseren jullie me te gaan kijken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmm zal daar eens kijken ja.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Welcome to wrexhamquote:Op zondag 18 februari 2024 10:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Welke films/ series vond je leuk?
Vond ik erg leuk
Ik kan ff niet verder nadenken.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hm..die ken ik nietquote:Op zondag 18 februari 2024 10:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Welcome to wrexham
Vond ik erg leuk
Ik kan ff niet verder nadenken.
Maar iemand anders heeft vast n goede tipTrust nobody![]()
Ik kijk nu science of thrillsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heb je de Dr Who specials op Disney al gekeken?quote:I'm surrounded by morons!
Ow das wel een idee ja!!..quote:Op zondag 18 februari 2024 10:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je de Dr Who specials op Disney al gekeken?Ik kan je een bosje bloemen sturen?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Morguh KWquote:lekker gezwommen?
Hebben jullie winter nu!?quote:Op zondag 18 februari 2024 10:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Kan je geen slotje op de winter zetten?
Hier sneeuwde het als een malle gister en nu is het -10.I'm surrounded by morons!
Wat coolquote:Op zondag 18 februari 2024 10:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hebben jullie winter nu!?
Hier sneeuwde het als een malle gister en nu is het -10.
Trust nobody![]()
Een typische winter... zacht en met veel regenquote:Op zondag 18 februari 2024 10:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hebben jullie winter nu!?
Hier sneeuwde het als een malle gister en nu is het -10.![]()
Geef mij maar sneeuw en -10![]()
Fijn.. Hier is het wel okidokie, daar ookquote:Op zondag 18 februari 2024 10:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup ben net terug. Was weer lekker.
Hoe is het hier?
Samequote:Op zondag 18 februari 2024 10:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een typische winter... zacht en met veel regen![]()
Geef mij maar sneeuw en -10Trust nobody![]()
Dotquote:Op zondag 18 februari 2024 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn.. Hier is het wel okidokie, daar ook![]()
![]()
JKquote:
Oh lekkerquote:Op zondag 18 februari 2024 10:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben een omelet aan het maken.![]()
![]()
Weer lekker bezig geweest vanochtend?quote:Op zondag 18 februari 2024 10:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Schijnt goed te zijn na het sporten.![]()
![]()
Yup ben net half uurtje terug.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weer lekker bezig geweest vanochtend?![]()
![]()
Dan heb je wel een omelet verdiendquote:Op zondag 18 februari 2024 10:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup ben net half uurtje terug.![]()
![]()
Ik heb net een bak griekse yoghurt opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je gisterenavond nog iets gegetenquote:
Vind ik ook.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan heb je wel een omelet verdiend![]()
![]()
Toe maarquote:Op zondag 18 februari 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net een bak griekse yoghurt op![]()
![]()
IK was eerder zo gek op ei gekookt gebakken héérlijkquote:Op zondag 18 februari 2024 10:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan heb je wel een omelet verdiend
Maar de laatste tijd vind ik er helemaal niets meer aan. Zo raarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kleine portie pasta en een boterham uiteindelijk. (in totaal)quote:Op zondag 18 februari 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gisterenavond nog iets gegeten
Ga me vandaag maar een beetje verdiepen in voedingsschemas en zo.![]()
Hmmm vreemd....quote:Op zondag 18 februari 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK was eerder zo gek op ei gekookt gebakken héérlijk
Maar de laatste tijd vind ik er helemaal niets meer aan. Zo raar
Hou je nog wel van paaseieren?![]()
![]()
Je kunt het ook te vaak eten denk ik. Misschien dat het daarom wat tegen gaat staan?quote:Op zondag 18 februari 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK was eerder zo gek op ei gekookt gebakken héérlijk
Maar de laatste tijd vind ik er helemaal niets meer aan. Zo raar![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik kan je een omelet adviseren.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ga even eitje bakken denk ik
Of koken![]()
![]()
Succesquote:Op zondag 18 februari 2024 10:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ga even eitje bakken denk ik
Of koken![]()
![]()
Ook lekker jaquote:Op zondag 18 februari 2024 10:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik kan je een omelet adviseren.
Hoe maak jij 'm?Trust nobody![]()
2 eieren met zout en peper in een mok, roeren, en dan 2 minuten in de magnetronquote:Op zondag 18 februari 2024 10:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook lekker ja
Hoe maak jij 'm?(recept van @Mickytjuh)
De kaas bewaar ik voor de pasta vanavond.![]()
![]()
💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: