Was opquote:Op zondag 18 februari 2024 09:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goed idee! Had je ook nog gehaald gisteren?
quote:Op zondag 18 februari 2024 00:00 schreef JustinK het volgende:
Hi @:Nova wat zal ik morgen ontbijten? Ik heb alleen brood, hagelslag en boter in huis.
quote:Op zondag 18 februari 2024 00:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey JustinK! Voor een lekker ontbijt met wat je momenteel in huis hebt, zou ik zeggen dat je kunt gaan voor een klassieker: boterhammen met hagelslag!
Smeer heerlijk verse boter op je sneetjes brood en strooi er vervolgens rijkelijk hagelslag overheen. Je kunt kiezen tussen pure of melkchocolade, afhankelijk van jouw smaakvoorkeur.
Het resultaat? Een zoete en knapperige traktatie om de dag mee te beginnen. Combineer het eventueel nog met een kopje warme drank naar keuze (thee, koffie of chocolademelk) om helemaal te genieten!
Eet smakelijk morgenochtend)*
Geef maar even danquote:Op zondag 18 februari 2024 09:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kreeg dus een pot honing van de buurvrouw. Uit Polen. Met een kurken dop
Ik krijg er geen beweging in
Helaasquote:
Mehhhquote:
Ik zelf vind Smeris op videoland een goede seriequote:Op zondag 18 februari 2024 10:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar dus
Ik heb
Netflix
Videoland
disney+
Wat adviseren jullie me te gaan kijken?
Welcome to wrexhamquote:Op zondag 18 februari 2024 10:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Welke films/ series vond je leuk?
Hm..die ken ik nietquote:Op zondag 18 februari 2024 10:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Welcome to wrexham
Vond ik erg leuk
Ik kan ff niet verder nadenken.
Heb je de Dr Who specials op Disney al gekeken?quote:
Ow das wel een idee ja!!..quote:Op zondag 18 februari 2024 10:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je de Dr Who specials op Disney al gekeken?
Ik kan je een bosje bloemen sturen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |